tylko dotykowe...

Data: 2014-04-08 23:30:09
Autor: mr misio
tylko dotykowe...
nooo tak, ale skoro brak fizycznych klawiszy jest taki dobry, to po co powstaja takie wynalazki, przywracajace wlaczanie roznych rzeczy za pomoca fizycznych guziczkow?

http://www.dobreprogramy.pl/QuickClick-oddaje-kontrole-nad-smartfonem-przyciskom-glosnosci,News,53516.html

aaannoo wlasnie. W mojej czesto wspominanej nokii jednym nacisnieciem mozna bylo przejsc

do kalendarza

do ksiazki adresowej

do wysylania smsow

do historii polaczen

itp itd.

na dotykowcu to ile to jest macania? tapania?

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-04-08 23:51:36
Autor: Pszemol
tylko dotykowe...
"mr misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote in message news:li1pon$bjo$1node1.news.atman.pl...
[...]

Tu masz przykład ekranu głównego dotykowca o nazwie iPhone:
http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/ios-7-home-screen.png
Dotykasz palcem iconę i przechodzisz do, kolejno od lewej:
- smsów, kalenarza, zbioru fotografii, aparatu foto
- prognozy pogody, stopera/budzika/stref czasowych, map/nawigacji, filmy
- notatnik, przypomnienia (czasowe i lokacyjne), akcje/inwestycje, gry
- budka z gazetami, sklep z muzyką, sklep z appkami, tajne hasła
- kompas, ustawienia telefonu
- rozmowy głosowe/książka adresowa, poczta e-mail, przeglądarka www, odtwarzacz muzyki/mp3

Nawet więcej niż w Twojej Nokii się mieści tu pod jednym naciśnięciem!

Data: 2014-04-09 08:03:24
Autor: ToMasz
tylko dotykowe...
Nawet więcej niż w Twojej Nokii się mieści tu pod jednym naciśnięciem!

Pamiętacie moje relacje z obsługi klawiszowego samsunga i780? Każde długie przytrzymanie klawisza realizowało inną funkcje! Tak więc nie wyciągając telefonu z kieszenie, odblokowywałem klawaturę, wybierałem numer do żony, trzymając telefon czekałem aż wibracja powiadomi mnie o tym że podniosła słuchawkę.....
W androidzie te funkcje ciągle nie są wbudowane. Da się je osiągnąć łącząc kilka programów, ale niestety trzeba patrzeć na ekran, do w ostrym słońcu jest trudne, w deszczu.... to zależy od modelu

ToMasz

Data: 2014-04-09 06:58:41
Autor: Pszemol
tylko dotykowe...
"ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote in message news:5344e2ac$0$2365$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czyli potrzebujesz zainicjować połączenie telefoniczne do
kogoś z Twojej lokalnej listy kontaktów bez patrzenia na ekran...

Tą samą funkcjonalność uzyskujesz w smartfonie takim jak iPhone
przez przytrzymanie guzika i powiedzenie Siri "zadzwoń do <Imię>"...

Jeśli masz telefon sparowany ze słuchawką BT lub sparowany
z zestawem głośnomówiącym w samochodzie to też nie musisz
tego iPhone z kieszeni wyciągać.

Data: 2014-04-09 18:08:05
Autor: JoteR
tylko dotykowe...
"ToMasz" napisał:

Pamiętacie moje relacje z obsługi klawiszowego samsunga i780?

Pamiętamy... ;->

Tak więc nie wyciągając telefonu z kieszenie, odblokowywałem klawaturę,
wybierałem numer do żony, trzymając telefon czekałem aż wibracja
powiadomi mnie o tym że podniosła słuchawkę.....

I wszystko to jadąc na rowerze. Pamiętamy...;->

JoteR

Data: 2014-04-09 06:27:25
Autor: Zakonspirowany
tylko dotykowe...
W dniu 08-04-2014 23:30, mr misio pisze:
na dotykowcu to ile to jest macania? tapania?

Przesunięcie po wzorku i jedno tapnięcie, jeśli ktoś, jak człowiek, najważniejsze rzeczy wrzuci sobie na ekran główny, a nie inne, bo musi mieć tapetę z laską i ikonki nie mogą przesłaniać jej cycków.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-04-09 11:56:53
Autor: masti
tylko dotykowe...
Dnia pięknego Tue, 08 Apr 2014 23:30:09 +0200 osobnik zwany mr misio
napisał:

[...]

jeden ruch. U mnie to wszystko robi się z poziomu odblokowania ekranu

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-04-09 07:08:30
Autor: Pszemol
tylko dotykowe...
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:li3ci5$3k5$4dont-email.me...
na dotykowcu to ile to jest macania? tapania?

jeden ruch. U mnie to wszystko robi się z poziomu odblokowania ekranu

Czy nie jest to smutne jak ludzie którzy krytykują smartfony faktycznie
ich w ogóle nie znają? Krytykują swoje (niewłaściwe) wyobrażenie
o smartfonach a nie rzeczywisty przedmiot...

Data: 2014-04-09 14:22:17
Autor: mr misio
tylko dotykowe...
napisał:

[...]

a jak ci braknie juz miejsca na kolejne ikonki?

ktore oczywiscie znalazly sie tam domyslnie :>

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-04-09 12:07:58
Autor: Pszemol
tylko dotykowe...
"mr misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote in message news:li3e1h$39h$1node1.news.atman.pl...
na dotykowcu to ile to jest macania? tapania?

jeden ruch. U mnie to wszystko robi się z poziomu odblokowania ekranu

a jak ci braknie juz miejsca na kolejne ikonki?

ktore oczywiscie znalazly sie tam domyslnie :>

To te częście używane grupuję osobno od tych rzadziej używanych
i te drugie wymiatam z głównego okna na 2-gie lub 3-cie... proste?

Mniej więcej ta sama metoda co u Ciebie w starej Nokii, gdzie
mogłeś sobie skonfigurować 4 klawisze i podpiąć pod nie te
4 najczęściej używane funkcje. Smartfon po prostu może to samo
co ta Twoja stara Nokia i oprócz tego dużo więcej innych rzeczy.

Data: 2014-04-09 12:32:34
Autor: masti
tylko dotykowe...

napisał:

[...]

masz więcej fizycznych guzików niż miejsc na ikonki?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-04-09 15:02:50
Autor: Michal Tyrala
tylko dotykowe...
On Wed, 09 Apr 2014 14:22:17 +0200, mr misio wrote:
> [...]
[...]
> jeden ruch. U mnie to wszystko robi si z poziomu odblokowania ekranu

 a jak ci braknie juz miejsca na kolejne ikonki?

A jak braknie guziczkw, to dokleimy takie z pasmanterii?

--
Micha

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2014-04-09 19:17:02
Autor: mr misio
tylko dotykowe...
Uytkownik Michal Tyrala napisa:
[...]

Niby racja. Sa plusy i minusy.

Niewatpliwym plusem guziczkow dla mnie byla mozliwosc odrzucenia/wiciszenia dzwonka telefonu bez patrzenia na ekran a nawet bez wyciagania z kieszeni.

Nie jestem tego wyczynu powtorzyc z dotykowcem

Ale ale juz niedlugo mam nadzieje bedzie telefon dla mnie.

Nokia 515 - ktora ma dwa braki poki co

brak wifi (to fakt)

nie wiem, czy synchronizuje kontakty z googlem (bo tylko tego bede potrzebowal)

no i nie wiem jak S40 - uzywalem Symbiana S60

Ale 515 to wlasnie cos, czego pragne, tylko z wifi i synchro. Reszta mnie nie interesuje. Ma dzwonic, sms-owac. I miec fizyczna klawiature. I wyrazny obraz w sloncu.

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-04-09 19:25:04
Autor: atm
tylko dotykowe...

[...]

No prosze Cie.... SGS2 nie jest jakims cudownym wyrobem a mozna wyciszyc
dzwonek polaczenia jednym nacisnieciem fizycznego guzika na obudowie.

Data: 2014-04-09 21:57:19
Autor: Pszemol
tylko dotykowe...
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:53458279$0$2360$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To samo z iPhone - suwak z boku przecza dzwonek na wibrator/cisz.
Co do odrzucenia przychodzcego poczenia wystarczy nacisn ten grny.

Wbrew pozorom smartfony oprcz dotykowego ekranu maj te
"prawdziwe" guziki, taki iPhone ma: home, power, + i - do regulacji
siy dwiku i suwak do przeczania dzwonka na wibrator.

Data: 2014-04-10 06:57:17
Autor: Michal Tyrala
tylko dotykowe...
On Wed, 09 Apr 2014 19:17:02 +0200, mr misio wrote:
 Niewatpliwym plusem guziczkow dla mnie byla mozliwosc  odrzucenia/wiciszenia dzwonka telefonu bez patrzenia na ekran a nawet  bez wyciagania z kieszeni.

 Nie jestem tego wyczynu powtorzyc z dotykowcem

Ja tam wol widzie kogo ciszam/odrzucam (jeden majt na ekranie), ale
HTC/Samsunga si daje skonfigurowa do uywania power jako reject/end
call. Xperii si nie da, czy tradycyjnie ,,nie potrafi''/,,nie bd
przecie konfigurowa telefonu pod siebie!''?