tylko dotykowe...

Data: 2014-04-09 11:56:53
Autor: masti
tylko dotykowe...
Dnia pięknego Tue, 08 Apr 2014 23:30:09 +0200 osobnik zwany mr misio
napisał:

nooo tak, ale skoro brak fizycznych klawiszy jest taki dobry, to po co
powstaja takie wynalazki, przywracajace wlaczanie roznych rzeczy za
pomoca fizycznych guziczkow?

http://www.dobreprogramy.pl/QuickClick-oddaje-kontrole-nad-smartfonem-
przyciskom-glosnosci,News,53516.html

aaannoo wlasnie. W mojej czesto wspominanej nokii jednym nacisnieciem
mozna bylo przejsc

do kalendarza

do ksiazki adresowej

do wysylania smsow

do historii polaczen

itp itd.

na dotykowcu to ile to jest macania? tapania?

jeden ruch. U mnie to wszystko robi siÄ™ z poziomu odblokowania ekranu

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-04-09 07:08:30
Autor: Pszemol
tylko dotykowe...
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:li3ci5$3k5$4dont-email.me...
na dotykowcu to ile to jest macania? tapania?

jeden ruch. U mnie to wszystko robi siÄ™ z poziomu odblokowania ekranu

Czy nie jest to smutne jak ludzie którzy krytykują smartfony faktycznie
ich w ogóle nie znają? Krytykują swoje (niewłaściwe) wyobrażenie
o smartfonach a nie rzeczywisty przedmiot...

Data: 2014-04-09 14:22:17
Autor: mr misio
tylko dotykowe...
napisał:

[...]

a jak ci braknie juz miejsca na kolejne ikonki?

ktore oczywiscie znalazly sie tam domyslnie :>

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-04-09 12:07:58
Autor: Pszemol
tylko dotykowe...
"mr misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote in message news:li3e1h$39h$1node1.news.atman.pl...
na dotykowcu to ile to jest macania? tapania?

jeden ruch. U mnie to wszystko robi siÄ™ z poziomu odblokowania ekranu

a jak ci braknie juz miejsca na kolejne ikonki?

ktore oczywiscie znalazly sie tam domyslnie :>

To te częście używane grupuję osobno od tych rzadziej używanych
i te drugie wymiatam z głównego okna na 2-gie lub 3-cie... proste?

Mniej więcej ta sama metoda co u Ciebie w starej Nokii, gdzie
mogłeś sobie skonfigurować 4 klawisze i podpiąć pod nie te
4 najczęściej używane funkcje. Smartfon po prostu może to samo
co ta Twoja stara Nokia i oprócz tego dużo więcej innych rzeczy.

Data: 2014-04-09 12:32:34
Autor: masti
tylko dotykowe...

napisał:

[...]

masz więcej fizycznych guzików niż miejsc na ikonki?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-04-09 15:02:50
Autor: Michal Tyrala
tylko dotykowe...
On Wed, 09 Apr 2014 14:22:17 +0200, mr misio wrote:
> [...]
[...]
> jeden ruch. U mnie to wszystko robi siê z poziomu odblokowania ekranu

 a jak ci braknie juz miejsca na kolejne ikonki?

A jak braknie guziczków, to dokleimy takie z pasmanterii?

--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2014-04-09 19:17:02
Autor: mr misio
tylko dotykowe...
U¿ytkownik Michal Tyrala napisa³:
[...]

Niby racja. Sa plusy i minusy.

Niewatpliwym plusem guziczkow dla mnie byla mozliwosc odrzucenia/wiciszenia dzwonka telefonu bez patrzenia na ekran a nawet bez wyciagania z kieszeni.

Nie jestem tego wyczynu powtorzyc z dotykowcem

Ale ale juz niedlugo mam nadzieje bedzie telefon dla mnie.

Nokia 515 - ktora ma dwa braki poki co

brak wifi (to fakt)

nie wiem, czy synchronizuje kontakty z googlem (bo tylko tego bede potrzebowal)

no i nie wiem jak S40 - uzywalem Symbiana S60

Ale 515 to wlasnie cos, czego pragne, tylko z wifi i synchro. Reszta mnie nie interesuje. Ma dzwonic, sms-owac. I miec fizyczna klawiature. I wyrazny obraz w sloncu.

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-04-09 19:25:04
Autor: atm
tylko dotykowe...

[...]

No prosze Cie.... SGS2 nie jest jakims cudownym wyrobem a mozna wyciszyc
dzwonek polaczenia jednym nacisnieciem fizycznego guzika na obudowie.

Data: 2014-04-09 21:57:19
Autor: Pszemol
tylko dotykowe...
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:53458279$0$2360$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To samo z iPhone - suwak z boku prze³±cza dzwonek na wibrator/ciszê.
Co do odrzucenia przychodz±cego po³±czenia wystarczy nacisn±æ ten górny.

Wbrew pozorom smartfony oprócz dotykowego ekranu maj± te¿
"prawdziwe" guziki, taki iPhone ma: home, power, + i - do regulacji
si³y d¼wiêku i suwak do prze³±czania dzwonka na wibrator.

Data: 2014-04-10 06:57:17
Autor: Michal Tyrala
tylko dotykowe...
On Wed, 09 Apr 2014 19:17:02 +0200, mr misio wrote:
 Niewatpliwym plusem guziczkow dla mnie byla mozliwosc  odrzucenia/wiciszenia dzwonka telefonu bez patrzenia na ekran a nawet  bez wyciagania z kieszeni.

 Nie jestem tego wyczynu powtorzyc z dotykowcem

Ja tam wolê widzieæ kogo ¶ciszam/odrzucam (jeden majt na ekranie), ale
HTC/Samsunga siê daje skonfigurowaæ do u¿ywania power jako reject/end
call. Xperii siê nie da, czy tradycyjnie ,,nie potrafiê''/,,nie bêdê
przecie¿ konfigurowa³ telefonu pod siebie!''?