tylna szyba ford s-max samoistne pekniecie

Data: 2010-01-26 06:57:30
Autor: Przemek V
tylna szyba ford s-max samoistne pekniecie
On 26 Sty, 11:25, "_" <_> wrote:
Witam grupowiczow,

dzisiaj rano, w trakcie jazdy do pracy samoistnie pekla tylna szyba.
Nie wpadlem w zadna dziure, nikt we mnie nie wjechal, jechalem prosta
droga, nie za szybko - i tak sama z siebie, wziela sie i pekla.
Na cale szczescie nie wpadla do srodka, ani nie wyleciala na zewnatrz.

Jest ukroszona po obu bokach + pajaczek na szybie.

Moja teoria to zly montaz + roznica temperatur.

Takie pęknięcie wskazywałoby, że masz rację. Nasza jeszcze się trzyma
natomiast żonie udało się już urwać spoiler przedni (wersja Titanium-
S) na grudzie śniegu. Wpierw na nią najechała a potem wycofała
wyrywając cały dół. Z zewnątrz nie widać ale auto ma 3 miesiące i już
oberwany spoiler i wgniecenie niewiadomo skąd na jednym błotniku na
wysokości ok 1 m. tuż pod szybą.

Data: 2010-01-26 16:21:10
Autor: GlennBp
On 26 Sty, 11:25, "_" <_> wrote:
> [...]
>
> Jest ukroszona po obu bokach + pajaczek na szybie.
>
> Moja teoria to zly montaz + roznica temperatur.
 Na forum forda mondeo, pojawil sie temat dot. samoistnie pekajacych szyb w
nomym mondku kombi.
Pzdr
Luca

Data: 2010-01-27 07:16:31
Autor: _
tylna szyba ford s-max samoistne pekniecie
"GlennBp" <luka_skory@op.pl> wrote in
On 26 Sty, 11:25, "_" <_> wrote:
> [...]
>
> Moja teoria to zly montaz + roznica temperatur.
 Na forum forda mondeo, pojawil sie temat dot. samoistnie pekajacych

Dzieki.
Przeszukalem to forum - faktycznie sa tam opisane identyczne przypadki samoistnego pekania szyby. Wszystko wskazuje wiec na wade konstrukcyjna (zle kleje, uszczelki?)

Tylnia szyba - USTERKA - ford mondeo mk4 kombi
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=87653

Czy Ford ma problem z tylnymi szybami??
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=89604

Data: 2010-01-26 18:43:21
Autor: elmer radi radisson
On 2010-01-26 15:57, Przemek V wrote:

[...]

Widzialem to samo, jak babka wjezdzajac/wyjezdzajac na oblodzone
miejsce parkingowe urwala kawal dolu zderzaka w Astrze. Winic
wykonanie samochodu raczej trudno, jak jest lod zamarzniety
na kosc a auto pcha te kilka koni to cos musi puscic. W koncu
caly nie jest z zelaza.

Nawiasem mowiac, nieuprzatniety snieg/lod na poboczach to obecnie coraz
czestszy dodatkowy 'uczestnik' kolizji.

--

memento lorem ipsum

tylna szyba ford s-max samoistne pekniecie