tylne CatEye na AA

Data: 2010-06-19 15:11:09
Autor: Titus Atomicus
tylne CatEye na AA
Witam,
Czy Cateye nie robi juz klasycznych tylnych lampek na baterie AA/R6?
Bo widze tylko te HL-TD LD 130 i 150, ale one sa na AAA.
TA

Data: 2010-06-19 08:51:57
Autor: mg
tylne CatEye na AA
Data: 2010-06-19 10:46:18
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
tylne CatEye na AA
On 19 Cze, 17:51, mg <abcde...@poczta.onet.pl> wrote:
> Czy Cateye nie robi juz klasycznych tylnych lampek na baterie AA/R6?

http://www.cateye.com/en/product_detail/550
Kuzyn tą miał (TL-LD1100), właściwie jeszcze ma, ale całą poklejoną
taśmą klejącą.
Nie żeby rozsypywała się sama w rękach, ale jest delikatna i w
przeciwieństwie do np.LD130 jest robiona w Chinach, nie Japonii, jeśli
ma to dla Ciebie znaczenie:)
Urwał się uchwyt, a potem kiedyś po upadku lampki oderwał się kawałek
gwintu z zakrętki i musiał jakoś posklejać.
A LD120 i LD130 upadały wiele razy i trzymają się dobrze:]

Data: 2010-06-19 20:12:27
Autor: Michał Pysz
tylne CatEye na AA
[...]

Ja swoją co prawda nie rzucam ale mam ją już kilka lat i nic jej nie odpadło.

mp.

Data: 2010-06-19 23:00:11
Autor: Titus Atomicus
tylne CatEye na AA
In article <78f57032-65ce-4da2-9762-35301e92c48f@q12g2000yqj.googlegroups.com>,
 Michał 'miok' Rzeźnik <michal.r90@gmail.com> wrote:

> [...]
Urwał się uchwyt, a potem kiedyś po upadku lampki oderwał się kawałek
gwintu z zakrętki i musiał jakoś posklejać.

Nie o to chodzi, ze delikatna, ale ze brzydka jak kupa.
:-(

A LD120 i LD130 upadały wiele razy i trzymają się dobrze:]

No wlasnie.
BTW Ja bardzo przepraszam wszystkich za zamieszanie, ale ta lampka ktora mam od 15 lat, i ktora nie chce sie zepsuc, to LD120.
I jest oczywiscie na AA, nie AAA.

LD120 juz w sklepch dawno nie ma. Wiec czy lepiej LD130 czy 150?
Czy roznica w jasnosci jest taka duza?
Bo LD130 o polowe dluzej dziala...

TA

Data: 2010-06-20 09:31:23
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
tylne CatEye na AA
On 19 Cze, 23:00, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
No wlasnie.
BTW Ja bardzo przepraszam wszystkich za zamieszanie, ale ta lampka ktora
mam od 15 lat, i ktora nie chce sie zepsuc, to LD120.
I jest oczywiscie na AA, nie AAA.
Jesteś pewien, że masz LD120 :> ? Trzymam taką przed sobą i jest na
_AAA_:)
Moja LD120 jest z okolic 97 roku chyba

Data: 2010-06-21 04:56:10
Autor: Titus Atomicus
tylne CatEye na AA
In article <96365758-afe2-46fc-a548-7e25bc55ddde@c33g2000yqm.googlegroups.com>,
> [...]

> I jest oczywiscie na AA, nie AAA.
Jesteś pewien, że masz LD120 :> ? Trzymam taką przed sobą i jest na

Jestem pewien.
:-)
Ale znowu sie przejezyczylem - malem na mysli, ze LD120 jest oczywiscie na AAA, nie AA.

TA

Data: 2010-06-20 09:33:18
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
tylne CatEye na AA
On 19 Cze, 23:00, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
LD120 juz w sklepch dawno nie ma. Wiec czy lepiej LD130 czy 150?
Czy roznica w jasnosci jest taka duza?
Bo LD130 o polowe dluzej dziala...
A sama 130 jest wystarczająco jasna (subiektywnie - porównywalnie ze
światłami tylnymi samochodu) i jaśniejsza od poprzedniego modelu.

Data: 2010-06-21 04:59:04
Autor: Titus Atomicus
tylne CatEye na AA
In article <4e17ab5b-cd80-4782-8697-6e8011eb5eb8@e5g2000yqn.googlegroups.com>,
> [...]

A sama 130 jest wystarczająco jasna (subiektywnie - porównywalnie ze
światłami tylnymi samochodu) i jaśniejsza od poprzedniego modelu.

A czy i 130 i 150 sa wielotrybowe?
Mi w 120 calkowicie wystarczaja 2 tryby. Migajacy i ciagly. Klikanie wielokrotne w celu wlaczenia odpowiedniego trybu wydaje mie sie upierdliwe.

TA

Data: 2010-06-21 02:50:10
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
tylne CatEye na AA
On 21 Cze, 04:59, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
In article
<4e17ab5b-cd80-4782-8697-6e8011eb5...@e5g2000yqn.googlegroups.com>,
 Micha 'miok' Rze nik <michal....@gmail.com> wrote:

> [...]

Mi w 120 calkowicie wystarczaja 2 tryby. Migajacy i ciagly.
Klikanie wielokrotne w celu wlaczenia odpowiedniego trybu wydaje mie sie
Ma 3 tryby ciągły, migający i "przesuwający", podtrzymanie świecenia
po chwilowej przerwie prądu, lepszy przycisk od ld120, klikanie
pojedynczne nie wyłącza lampki, tylko przełącza tryb, wyłącza się
przytrzymując na 5 sekund, co jest bardzo dobrym i bezpiecznym
rozwiązaniem

Data: 2010-06-21 15:35:59
Autor: Zbrochaty
tylne CatEye na AA
> Mi w 120 calkowicie wystarczaja 2 tryby. Migajacy i ciagly.

poszedlbym jeszcze dalej... wystarczy tylko migajacy

> Klikanie wielokrotne w celu wlaczenia odpowiedniego trybu wydaje mie sie
> upierdliwe.

Im mniej klikania tym lepiej

 wyłącza się
przytrzymując na 5 sekund, co jest bardzo dobrym i bezpiecznym
rozwiązaniem

Bardzo dobre i bezpieczne jak cholera. Wlaczenie prostej lampki
zajmuje 1/2 sek albo mniej (szybkie dwu-klikniecie guzika).
Przekrecenie ciala i siegniecie nisko do tylu za siodelko i trzymanie
przez  p i e c   s e k u n d (spojrz na zegarek i zobacz ile to czasu
i policz ile przejedziesz przez ten czas np 30km/h) jest po prostu
super sprawa. Podobnie fantastyczne jest klikanie aby wlaczyc
odpowiedni tryb albo trzymanie przez kolejne sekundy aby wlaczyc
ostatni tryb sprzed wlaczenia  p o d c z a s   j a z d y.
Wielo-tryby mam w przerzutce i ... wystarczy.

Jeszcze mozemy sie cieszyc, ze naciskamy klawisz na scianie i zarowka
zapala sie natychmiast, choc czasem energooszczednej potrafi zajac to
chwilke. Ale jeszcze z kilka lat i bedzie tak:
- po nacisnieciu klawisza na displeju bedzie komunikat:
- sprawdzam obwod wlacznika
- sprawdzam obwod instalacji zasilajacej
- sprawdzam obwod zrodla swiatla
- potem jeszcze chwila  - klepsydra
- i juz po kilku albo -nastu sekundach zapali sie swiatlo w pokoju.
SUKCES

Zbrochaty

Data: 2010-06-21 22:38:38
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
tylne CatEye na AA
On 22 Cze, 00:35, Zbrochaty <zbroch...@gmail.com> wrote:

> [...]

przez  p i e c   s e k u n d (spojrz na zegarek i zobacz ile to czasu
i policz ile przejedziesz przez ten czas np 30km/h) jest po prostu
:D masz tą lampkę i porównanie ze zwykłą? Zgodzę się że im mniej
klikania tym lepiej - ale w zwykłych zdarzało mi się że lampkę
wyłączałem/albo niepotrzebnie włączałem, bo gubiłem się w
kliknięciach. A tu wiem że jak wcisnę i nie ważnę ile razy to, lampka
będzie włączona. Tryby są zapętlone.
Włącza się tak samo szybko jak inne, natomiast _wyłączenie_ to
przytrzymanie 5s - zapobiega wyłączeniu lampki przy zmianie trybu
(jakby przeleciało się o jeden za daleko).

Data: 2010-06-19 15:51:34
Autor: PeJot
tylne CatEye na AA
Witam,
Czy Cateye nie robi juz klasycznych tylnych lampek na baterie AA/R6?
Bo widze tylko te HL-TD LD 130 i 150, ale one sa na AAA.

AAA mają na tyle dużo energii, aby popracować dobre kilka godzin, a są na tyle lekkie że lampka nie urywa uchwytu.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-06-19 16:11:21
Autor: Titus Atomicus
tylne CatEye na AA
In article <hvii11$l0a$1@news.onet.pl>, PeJot <PeJot@o2.pl> wrote:

> [...]

AAA mają na tyle dużo energii, aby popracować dobre kilka godzin, a są na tyle lekkie że lampka nie urywa uchwytu.

No tak. Ale AA maja kilka innych zalet, pracuje tez dobre kilka godzin i u mnie jakos juz z 15 lat (z przerwami) nie urwaly uchwytu.
Co wiecej, nigdy nie spotkalem sie z takim przypadkiem.

TA

Data: 2010-06-21 08:21:20
Autor: 666
tylne CatEye na AA
Też "płakałem", że tylne lampki mamy na AAA, ale się okazuje, że wymiana baterii praktycznie raz na sezon (nawet mi się aku AAA nie
chciało kupować).

-- -- -

| Ale AA maja kilka innych zalet, pracuje tez dobre kilka godzin i u mnie jakos juz z 15 lat nie urwaly uchwytu.

tylne CatEye na AA