tylne CatEye na AA

Data: 2010-06-19 15:51:34
Autor: PeJot
tylne CatEye na AA
Witam,
Czy Cateye nie robi juz klasycznych tylnych lampek na baterie AA/R6?
Bo widze tylko te HL-TD LD 130 i 150, ale one sa na AAA.

AAA mają na tyle dużo energii, aby popracować dobre kilka godzin, a są na tyle lekkie że lampka nie urywa uchwytu.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-06-19 16:11:21
Autor: Titus Atomicus
tylne CatEye na AA
In article <hvii11$l0a$1@news.onet.pl>, PeJot <PeJot@o2.pl> wrote:

> [...]

AAA mają na tyle dużo energii, aby popracować dobre kilka godzin, a są na tyle lekkie że lampka nie urywa uchwytu.

No tak. Ale AA maja kilka innych zalet, pracuje tez dobre kilka godzin i u mnie jakos juz z 15 lat (z przerwami) nie urwaly uchwytu.
Co wiecej, nigdy nie spotkalem sie z takim przypadkiem.

TA

Data: 2010-06-21 08:21:20
Autor: 666
tylne CatEye na AA
Też "płakałem", że tylne lampki mamy na AAA, ale się okazuje, że wymiana baterii praktycznie raz na sezon (nawet mi się aku AAA nie
chciało kupować).

-- -- -

| Ale AA maja kilka innych zalet, pracuje tez dobre kilka godzin i u mnie jakos juz z 15 lat nie urwaly uchwytu.

tylne CatEye na AA