tylne oparcie rozkładające się w 3 foteli ki - w jakich autach (najchętniej kombi)?

Data: 2011-03-28 08:59:27
Autor: Andrzej Kaźmierczak
tylne oparcie rozkładające się w 3 foteli ki - w jakich autach (najchętniej kombi)?
Witam
zaczynam poszukiwania jakiegoś auta w którym oparcie tylnej kanapy ma możliwość rozkładania się w foteliki dziecięce

potrzebuję 3 obok siebie ,inaczej muszę celować w coś w stylu sharan/galaxy... - tam są 3 rzedy siedzeń

czy ktos z grona wie w jakim aucie (o ile w jakimś) występowała taka opcja ?

pozdrawiam

Andrzej

Data: 2011-03-28 01:46:28
Autor: Laisar
tylne oparcie rozk³adaj±ce siê w 3 foteliki - w jakich autach (najchêtniej kombi)?
On 28 Mar, 08:59, Andrzej Ka¼mierczak <andr...@zeto.bydgoszcz.pl>
wrote:

potrzebujê 3 [foteliki] obok siebie ,inaczej muszê celowaæ w co¶
w stylu sharan/galaxy... - tam s± 3 rzedy siedzeñ

Niezakoniecznie: http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Aktualnosci/Dla_kogo_trojaczki,a,25666,.html
- test mo¿e niezbyt nowy, ale te¿ niewiele siê w temacie zmieni³o....

Data: 2011-03-28 09:46:42
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-03-28 08:59, Andrzej Kaźmierczak pisze:
[...]

W Scenicach masz trzy osobne fotele w drugim rzędzie. To samo w Peugeotach 307 i 308 w wersjach SW (nie pomyl ze zwykłym kombi oznaczanym Break).

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-03-28 10:15:05
Autor: Ktostam
tylne oparcie rozkładające się w 3 foteliki - w jakich autach (najchętniej kombi)?

Użytkownik "Andrzej Kaźmierczak"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:

[...]

3 niezależne fotele to np. Picasso (zarówno Xsara i C4)
Przekształcające się siedziska w foteliki to na pewno niektóre wersje aut klasy premium (e-klasa, V70). Te same miały też czasem opcje tylnej kanapy usadowionej tyłem do kierunku jazdy (było też w 406 i Lagunie I bodajże).

PZDR

Data: 2011-03-28 10:36:15
Autor: J_K_K
Użytkownik "Ktostam" <ktostam@abcd.pl> napisał w wiadomości news:4d904389$0$2497$65785112news.neostrada.pl...

miały też czasem opcje tylnej kanapy usadowionej tyłem do kierunku jazdy

Np. Mercedesy Kombi - i to już dosyć dawno temu.

Pzdr

JKK

Data: 2011-03-28 11:52:06
Autor: Jarek Andrzejewski
tylne oparcie rozk³adaj±ce siê w 3 foteliki - w jakich autach (najchêtniej kombi)?
On Mon, 28 Mar 2011 08:59:27 +0200, Andrzej Ka¼mierczak
<andrzej@zeto.bydgoszcz.pl> wrote:

potrzebujê 3 obok siebie ,inaczej muszê celowaæ w co¶ w stylu sharan/galaxy... - tam s± 3 rzedy siedzeñ

do sharana/galaxy/alhambry s± bez problemu dostêpne takie fotele,
poszukaj na allegro.
Jak trzy bêdzie ma³o, to nie ma przeszkód, ¿eby piêæ zamontowaæ :-)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-03-28 14:24:30
Autor: Andrzej Kaźmierczak
tylne oparcie rozkładające się w 3 fot eliki - w jakich autach (najchętniej kombi)?
  3 w sam raz wystarczÄ…  :-) , w tych sÄ… osobne fotele wiÄ™c i od biedy da siÄ™ zwykÅ‚e foteliki wmontować (choć fabryczne rozkÅ‚adane faktycznie niezÅ‚e), ale myÅ›laÅ‚em o nieco mniejszym gabarytowo sprzecie
jakieś v70 [najchętniej d5] , czy tego typu

dziękuję wszystkim za podpowiedzi ,
pozdrawiam

Andrzej

On Mon, 28 Mar 2011 08:59:27 +0200, Andrzej Kaźmierczak
<andrzej@zeto.bydgoszcz.pl>  wrote:

potrzebuję 3 obok siebie ,inaczej muszę celować w coś w stylu
sharan/galaxy... - tam są 3 rzedy siedzeń

do sharana/galaxy/alhambry są bez problemu dostępne takie fotele,
poszukaj na allegro.
Jak trzy będzie mało, to nie ma przeszkód, żeby pięć zamontować :-)

Data: 2011-03-28 09:45:35
Autor: Przemek V
tylne oparcie rozk³adaj±ce siê w 3 foteliki - w jakich autach (najchêtniej kombi)?
On 28 Mar, 14:24, Andrzej Ka¼mierczak <andr...@zeto.bydgoszcz.pl>
wrote:
  3 w sam raz wystarcz±  :-) , w tych s± osobne fotele wiêc i od biedy
da siê zwyk³e foteliki wmontowaæ (choæ fabryczne rozk³adane faktycznie
niez³e), ale my¶la³em o nieco mniejszym gabarytowo sprzecie
jakie¶ v70 [najchêtniej d5] , czy tego typu

dziêkujê wszystkim za podpowiedzi ,
pozdrawiam

W Saabie 9-5 mia³em w opcji takie rozk³adane oparcie, które siê
zamienia³o w fotelik dzieciêcy a w³a¶ciwie co¶ w rodzaju poddupka z
siedziskiem wisz±cym nad normaln± kanap±. Bardzo fajne i praktyczne
plus to, ¿e w Saabie sugerowa³o, ¿e kto¶ nad tym chwilê pomy¶la³ i
zaprojektowa³ sensownie z punktu bezpieczeñstwa pasa¿erów.

Data: 2011-03-29 08:28:52
Autor: Andrzej Kaźmierczak
tylne oparcie rozkładające się w 3 fot eliki - w jakich autach (najchętniej kombi)?
to ma być 2 auto - żonine , bo dzieciaki jeżdżą na zmianę - a przeważnie wracają ze mną

1 duży van już jest ,teraz zamiast leona coś większego potrzeba
pooglądałem V70 z lat 00-01 na alle , znalazłem 1 szt gdzie jest fotka

reszta - czekam aż sprawdzą

przy okazji czy jak silnik 2,5 tdi w tym aucie pali przy założeniu 50/50 miasto trasa - w praktyce ?

saab fajny , ale czy ma 3 foteliki z tyłu ? bo widziałem siedzenia z 1 na środku

pozdrawiam

Andrzej

On 28 Mar, 14:24, Andrzej Kaźmierczak<andr...@zeto.bydgoszcz.pl>
wrote:
   3 w sam raz wystarczÄ…  :-) , w tych sÄ… osobne fotele wiÄ™c i od biedy
da się zwykłe foteliki wmontować (choć fabryczne rozkładane faktycznie
niezłe), ale myślałem o nieco mniejszym gabarytowo sprzecie
jakieś v70 [najchętniej d5] , czy tego typu

dziękuję wszystkim za podpowiedzi ,
pozdrawiam

W Saabie 9-5 miałem w opcji takie rozkładane oparcie, które się
zamieniało w fotelik dziecięcy a właściwie coś w rodzaju poddupka z
siedziskiem wiszÄ…cym nad normalnÄ… kanapÄ…. Bardzo fajne i praktyczne
plus to, że w Saabie sugerowało, że ktoś nad tym chwilę pomyślał i
zaprojektował sensownie z punktu bezpieczeństwa pasażerów.

Data: 2011-03-29 08:47:22
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-03-29, Andrzej Ka¼mierczak <andrzej@zeto.bydgoszcz.pl> wrote:

przy okazji czy jak silnik 2,5 tdi w tym aucie pali przy za³o¿eniu 50/50 miasto trasa - w praktyce ?

Zle¿y od nogi i korków, ale masz szansê trafiæ w okolice 7-7,5 bez
zak³adania kapelusza.

Pzdr,
Krzysiek Kie³czewski

Data: 2011-03-30 06:58:37
Autor: Ktostam
[...]

Narażę się pewnie fanom traktorów z vw, ale D5 2.4 ma chyba lepszą opinię w v70 (przynajmniej swego czasu ten silnik polecano).

saab fajny , ale czy ma 3 foteliki z tyłu ? bo widziałem siedzenia z 1 na środku

Chyba żadne z tych aut (V70, S-95, E-klasa) nie ma 3 niezależnych foteli. 2 boczne siedziska można w niektórych wersjach przekształcić w foteliki podnosząc część siedziska. I jak S-95 w tych rocznikach co V-70 to tylko benzyna. Zapomnij o dieslach (tzn. są, ale zapomnij że są ;) )

PZDR

Data: 2011-03-30 10:05:30
Autor: Andrzej Kaźmierczak
tylne oparcie rozkładające się w 3 fot eliki - w jakich autach (najchętniej kombi)?

jeździłem D5 , opinie mam jak najlepszą , ale poza zakresem , niestety

co do folteli miałemn nadzieję że jak boczne się da , to na środek wstawię "podtyłecznik " i będzie po sprawie

pozdrawiam

Andrzej

Użytkownik "Andrzej Kaźmierczak" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

przy okazji czy jak silnik 2,5 tdi w tym aucie pali przy założeniu
50/50 miasto trasa - w praktyce ?

Narażę się pewnie fanom traktorów z vw, ale D5 2.4 ma chyba lepszą
opiniÄ™ w v70 (przynajmniej swego czasu ten silnik polecano).

Data: 2011-03-30 11:27:10
Autor: Ktostam
tylne oparcie rozkładające się w 3 foteliki - w jakich autach (najchętniej kombi)?

Użytkownik "Andrzej Kaźmierczak"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:imuolj$43q$1@mx1.internetia.pl...

jeździłem D5 , opinie mam jak najlepszą , ale poza zakresem , niestety

to dobra rada brzmi: odpuść sobie S-95 (zakup to jedno, utrzymanie to drugie, zresztą utrzymanie v70 też do najtańszych nie należy więc warto się zastanowić czy różnica w cenie między 2.5 a 2.4 jest tą jedyną ;) jeśli już przeważa, nie wiem, nie śledzę obecnie tych cen )

co do folteli miałemn nadzieję że jak boczne się da , to na środek wstawię "podtyłecznik " i będzie po sprawie

a to może się udać, trzeba przetestować samemu.

Może jednak Xsara Picasso? Stosunkowo tania, niezłe opinie, utrzymanie też chyba nie najdroższe i 5 niezależnych fotelików.

PZDR

Data: 2011-03-30 17:25:48
Autor: Przemek
W dniu 2011-03-30 11:27, Ktostam pisze:
Może jednak Xsara Picasso? Stosunkowo tania, niezłe opinie, utrzymanie
też chyba nie najdroższe i 5 niezależnych fotelików.

Wez pod uwage Multiple po FL.
2 rzedy siedzen z przodu i z tylu po 3 siedziska.

Tył konfigurowany dowolnie, możesz wyrzucić, przesunąć...

Przemek

Data: 2011-03-28 14:41:36
Autor: Jarek Andrzejewski
tylne oparcie rozk³adaj±ce siê w 3 foteliki - w jakich autach (najchêtniej kombi)?
On Mon, 28 Mar 2011 14:24:30 +0200, Andrzej Ka¼mierczak
[...]

volvo jest fajne, ale dla rodziny van jest IMHO nie do pobicia.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

tylne oparcie rozkładające się w 3 foteli ki - w jakich autach (najchętniej kombi)?