tylne światło widzialne w jasny d zień - ktos ma?

Data: 2009-05-12 17:07:27
Autor: Niewe
tylne światło widzialne w jasny d zień - ktos ma?
kenubi pisze:
Tak się zastaniawiam z czego zrobić bo mam silne wrażenie że mrugająca czerwona lampka z tyłu nawet w jasny dzień coś daje

Tyż mam takie wrażenie, a używam standardowego SMarta Superflash, zresztą kupionego od Mocniaka.
Pozdrawiam

Data: 2009-05-12 18:31:46
Autor: kenubi
Niewe wrote:

kenubi pisze:
[...]

Dzieki.Ta?
http://tinyurl.com/ogzknb

Z opisu nie jest do konca jasne :) czy to sa 3 LED o lacznej mocy 0,5W czy 3x0.5W. Jakos nie daje wiary ze to 3x0.5W. A ile uciagnie na tych 2xAAA?

Data: 2009-05-12 20:02:18
Autor: Niewe
tylne światło widzialne w jasny d zień - ktos ma?
kenubi pisze:
Dzieki.Ta?
http://tinyurl.com/ogzknb

Ta.

Z opisu nie jest do konca jasne :) czy to sa 3 LED o lacznej mocy 0,5W czy 3x0.5W. Jakos nie daje wiary ze to 3x0.5W. A ile uciagnie na tych 2xAAA?

Ta lampa mruga w ten sposób, ze dwie dolne diody naparzają cały czas, a ta górna rozbłyska co jakieś pół sekundy. Efekt jest rewelacyjny. A jakiegoś przyspieszonego zużycia baterii w porównaniu z innymi, słabszymi lampkami nie zauważyłem. Dla mnie bomba.

Data: 2009-05-12 20:36:19
Autor: Ryszard Mikke
Niewe <niewe@beztegoitamtegoo2.pl> napisał(a):
kenubi pisze:
> Dzieki.Ta?
> http://tinyurl.com/ogzknb

Ta.

Ta lampa mruga w ten sposób, ze dwie dolne diody naparzają cały czas, a ta górna rozbłyska co jakieś pół sekundy. Efekt jest rewelacyjny. A jakiegoś przyspieszonego zużycia baterii w porównaniu z innymi, słabszymi lampkami nie zauważyłem. Dla mnie bomba.

I ta górna ma pół wata, a te dolne to jakieś zwykłe "super bright"

Górna błyska takim "podwójnym błyskiem", znaczy, niby tak:

  **  **  **  **  **  **  **  **  **

co moim zdaniem znacznie lepiej przyciąga oko.

Dla mnie też bomba, kupiłem sobie, rodzinie i znajomym
w czasie Wielkiej Preclowej Akcji Kupowania Superflashy :)

rmikke

Data: 2009-05-13 21:06:48
Autor: Niewe
Ryszard Mikke pisze:
co moim zdaniem znacznie lepiej przyciąga oko.

Dla mnie też bomba, kupiłem sobie, rodzinie i znajomym
w czasie Wielkiej Preclowej Akcji Kupowania Superflashy :)

Tylko kumple na kole marudzą czasem :-P

Data: 2009-05-13 21:05:48
Autor: Ryszard Mikke
Ryszard Mikke pisze:
> co moim zdaniem znacznie lepiej przyciąga oko.
> w czasie Wielkiej Preclowej Akcji Kupowania Superflashy :)

Tylko kumple na kole marudzą czasem :-P

Nie można ich narażać na stres. Przepuścić i niech jadą przodem...
:->
rmikke

--

tylne światło widzialne w jasny d zień - ktos ma?