tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((

Data: 2009-09-03 10:40:13
Autor: KuFeL
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((
http://www.sport.pl/kolarstwo/1,101582,6996719,Wypadek_Wloszczowskiej__Polka_nie_pojedzie_w_MS.html

Dramat Mai Włoszczowskiej. Srebrna medalistka z Pekinu spadła twarzą na kamienie z najtrudniejszej przeszkody trasy mistrzostw świata w Canberze. Leży w szpitalu, lekarze szykują się do zabiegu...

:(((

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-09-03 02:07:03
Autor: Michał Wolff
On 3 Wrz, 10:40, KuFeL <ku...@o2.pl> wrote:
[...]

I niestety w wyścigu elity nie wystartuje. I wszystko wskazuje na to,
że za wypadek ponoszą odpowiedzialność organizatorzy, którzy fatalnie
wyznaczyli trasę, w tym miejscu miało wywrotki wiele osób, dopiero po
drugim wypadku Mai postanowili zmienić trasę i ominąć ten fragment w
kolejnych wyścigach.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-03 11:07:11
Autor: Cypriano
2009-09-03 10:40, KuFeL napisał(a):
http://www.sport.pl/kolarstwo/1,101582,6996719,Wypadek_Wloszczowskiej__Polka_nie_pojedzie_w_MS.html

Dramat Mai Włoszczowskiej...

Właśnie w radiu słyszałem... szkoda Mai... tyle przygotowań, a MŚ spędzi w szpitalu :(

--
Cypriano

Data: 2009-09-03 11:10:56
Autor: Alfer_z_pracy
Użytkownik "KuFeL" <kufel@o2.pl> napisał w wiadomości news:h7nvda$ht4$1inews.gazeta.pl...
http://www.sport.pl/kolarstwo/1,101582,6996719,Wypadek_Wloszczowskiej__Polka_nie_pojedzie_w_MS.html

:-(

Maja Włoszczowska, jeszcze przed wypadkiem:
"Runda niewątpliwie jest bardzo wymagająca. Dwukilometrowy podjazd ze startu być może nie jest strasznie stromy, ale wymaga dużej siły i koordynacji tym bardziej, że jego końcówka rozpoczyna najbardziej techniczny odcinek trasy obsypany dużymi i ostrymi głazami. W niektórych miejscach spędziłam ponad 15 minut zanim byłam względnie zadowolona ze swojej jazdy, a przy najtrudniejszym zjeździe stałam pół godziny zanim wogóle podjęłam decyzję, że będę próbowała go pokonać. Trzeba przyznać, że techniki na całej trasie nie jest dużo - bo tylko 1 km (na 7km), ale to co jest robi piorunujące wrażenie. Reakcja wszystkich jest jedna: "tu się nie da zjechać" lub "nie ma sensu ryzykować", tym bardziej że organizatorzy zrobili w niektórych miejscach objazdy. Jeśli jednak ktoś chce się liczyć w walce o medale nie może sobie pozwolić na tracenie cennych sekund jadąc okrężną drogą. Dlatego podobnie jak ja, także Irina Kalentieva, Sabine Spitz i inne zawodniczki ćwiczyły najtrudniejszy odcinek po kilkadziesiąt minut. Ostatecznie każda z nas zjechała, jednak nie obyło się bez upadków. Ja także nieco się potłukłam, na szczęście bez poważniejszych ran. Jutro kolejne starcie z kamieniami, mam nadzieję, że do wtorkowego wyścigu drużynowego będę już nad nimi "fruwać" ;)."

Jak widać, choć ktoś tu to już negował na preclu że tak wygląda XC, nawet samym zawodnikom wydawało się że tamten fragment jest przesadzony. W sumie kwestią czasu było aż ktoś glebnie "poważnie". No i stało się, dla nas szkoda że glebnęła nasza główna faworytka...

A.

Data: 2009-09-03 11:19:21
Autor: CeZ__134
[...]

Ładny rock garden :) ..ale dla fula ...

CeZ__134

Data: 2009-09-03 11:26:46
Autor: KuFeL
Alfer_z_pracy pisze:
[...]

moj kuzyn jezdzi po takich trasach w UK i Francji, ale tam kategoria ta nazywa sie enduro

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-09-03 11:38:42
Autor: Kosu
KuFeL wrote:
[...]

Strasznie szkoda. Miała być totalna dominacja w żeńskim XC i nie wyszło.

Z drugiej strony - nie wiem czy Włoszczowska nie jechała tego za ostro. Po takich kamieniach oczywiście da się zjechać wolno i bezpiecznie. Tam na pewno będzie niskie tempo i zagęszczenie zawodników - może polska ekipa liczyła na urwanie kilku sekund w tym miejscu.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-09-03 02:51:12
Autor: Michał Wolff
On 3 Wrz, 11:38, Kosu <k...@kosu.pl> wrote:

Strasznie szkoda. Miała być totalna dominacja w żeńskim XC i nie wyszło.

A skąd taki wymysł? Trener Piątek to powiedział? Maja?

[...]

Daj spokój,  Maja jest doświadczoną zawodniczką a nie kamikadze,
widziała ile osób miało tam wywrotki, sama miała juz tam groźny upadek
i dobrze wiedziała czym to grozi. Nie masz pojęcia jak wyglądała
sytuacja - a rozsiewasz jakieś ploty jak przekupka na bazarze.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-03 14:51:03
Autor: Kosu
Michał Wolff wrote:
A skąd taki wymysł? Trener Piątek to powiedział? Maja?

Ja na to liczyłem. Bo w tym kraju liczą się tylko pierwsze miejsca i nawet srebrne medale na olimpiadzie nie sprawia, żeby pieniądze szły na coś innego niż kiboloodporne stadiony piłkarskie :(

[...]

Nie mam pojęcia jak wyglądała sytuacja. Ty też nie. Ale to miejsce przejechało dużo zawodniczek - tylko część miała kłopoty. Włoszczowska nie raz.

Weź trochę wyluzuj. Chyba Ci po tym rekordzie cukier skoczył.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-09-03 11:50:25
Autor: Alfer_z_pracy
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((
"- Newralgiczny fragment trasy - tam, gdzie Majka miała dwa upadki, zdecydowanie bardziej nadaje się do downhillu niż do cross country. Szczerze powiedziawszy dziwię się, że taka trasa została dopuszczona przez UCI - zakończył Andrzej Piątek."

Oczywiście brać preclowa stwierdziła, że jednak nie :)

"Jak się okazało, organizatorzy mistrzostw świata, po upadku Mai Włoszczowskiej podjęli decyzję o zmianie trasy, która w pozostałych do końca imprezy trzech wyścigach nie będzie prowadzić przez najbardziej niebezpieczny odcinek."

Ech... jak ja nie znoszę sytuacji, których można uniknąć w odpowiednim czasie ruszając głową... Mądry Australijczyk po czasie...

A.

Data: 2009-09-03 03:00:16
Autor: Michał Wolff
On 3 Wrz, 11:50, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:

Ech... jak ja nie znoszę sytuacji, których można uniknąć w odpowiednim
czasie ruszając głową... Mądry Australijczyk po czasie...

No ale z tego co mówią ludzie z innych ekip - to wygląda, że to było
zrobione z premedytacją by dać fory własnie Australijczykom, którzy
się tam przygotowywali i byli gotowi na taki stopień trudności trasy.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-03 12:09:39
Autor: Alfer_z_pracy
Michał Wolff napisał:
No ale z tego co mówią ludzie z innych ekip - to wygląda, że to było
zrobione z premedytacją by dać fory własnie Australijczykom, którzy
się tam przygotowywali i byli gotowi na taki stopień trudności trasy.

Tym bardziej dla nich wstyd. Złoto, super, ale jakim kosztem?! Zdrowia innych użytkowników, cholera, Chińczyków bym o to raczej podejrzewał. Do dupy z takim sportem gdzie medal osiaga się nie dzięki ciężkiej pracy a dzięki sprawom niezależnym. Ciekaw jestem bardzo co Maja napisze na ten temat na swoim blogu... politycznie poprawne, weźmie winę na swój błąd czy jednak cos ostrzej pojedzie.

A.

Data: 2009-09-03 03:28:35
Autor: Michał Wolff
On 3 Wrz, 12:09, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:

Ciekaw jestem bardzo co Maja napisze na ten
temat na swoim blogu... politycznie poprawne, weźmie winę na swój błąd czy
jednak cos ostrzej pojedzie.

Myślę, że jednak pojedzie. Błąd oczywiście pewnie jakiś był, tylko że
na takiej o błąd jest bardzo łatwo. Maja nie jest zawodniczką DH i
miała prawo oczekiwać innej trasy. Po takich jak ta jeżdżą zawodnicy
specjalnie się do tego przygotowujący, używający innego sprzętu,
ochraniaczy, pełnych kasków, cięższych rowerów itd. A podstawowym
zadaniem organizatora jest zapewnienie bezpieczeństwa zawodnikom - a
tu dali pełną plamę. Można by było zrozumieć, gdyby to był jednorazowy
wypadek (pecha zawsze można mieć) - ale tutaj wypadki miało mnóstwo
zawodników, więc spokojnie można było wydedukować, że w końcu dojdzie
i do wypadku poważniejszego.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-03 12:57:10
Autor: dziki
Użytkownik "Michał Wolff" <m-wolff@wp.pl> napisał w wiadomości news:f5662a31-b00e-4bad-a259-ca1f52326c13v36g2000yqv.googlegroups.com...

No ale z tego co mówią ludzie z innych ekip - to wygląda, że to było
zrobione z premedytacją by dać fory własnie Australijczykom, którzy
się tam przygotowywali i byli gotowi na taki stopień trudności trasy.

ale smuty walicie. Organizatorzy zawsze maja fory bo sami ustalaja trase. Jakby byli lewi to niewazne ile by na tym kamieniu trenowali to imprezy by nie rozpykali. Majka klepnela tam raz na dzien dobry i sie jej blokadka jakas w glowie wlaczyla, a z blokadka latwo o kolejny blad. Dawidowicz jakos mniej doswiadczona, a w orlikach udalo sie jej wygrac, a nie zadnej Australijce. Taki jest sport; czasami faworyt niespodziewanie odpada. Szkoda, ze to akurat Maja.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-09-03 04:29:20
Autor: Michał Wolff
On 3 Wrz, 12:57, "dziki" <ten.ad...@jest.nieprawdziwy> wrote:

ale smuty walicie. Organizatorzy zawsze maja fory bo sami ustalaja trase.
Jakby byli lewi to niewazne ile by na tym kamieniu trenowali to imprezy by
nie rozpykali.

Tylko, że są jeszcze jakieś wytyczne dla tras XC i widać, że jednak
bardzo wiele było na rzeczy - bo trasę zmieniono i kolejne wyścigi nie
będą jechać po tym feralnym kawałku.

[...]

Nie wiesz - a gadasz. Wywalało się tam wiele zawodniczek, z Dawidowicz
włącznie. Trzeba było dopiero poważnego wypadku, żeby do półgłówków
którzy tą trase zaprojektowali dotarło, że to nie jest wyścig DH, że
używa się zupełnie innego sprzętu, że to rzeczywiście niebezpieczne
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-03 13:37:16
Autor: dziki
Użytkownik "Michał Wolff" <m-wolff@wp.pl> napisał w wiadomości news:ba9bbe31-1d6b-41ed-b02a-40b505e6da2d37g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

UCI ja zaaprobowalo wiec nie smuc. Poza tym byla alternatywa na objechanie tego z boku. Naleza sie brawa dla organizatora, ktory widzac, ze inni sobie na tym odcinku nie radza (w tym faworyci) i zeby wyrownac szanse zrezygnowal z niego calkowicie.

[...]

co ty jakies medium i guru kolarskie w jednym jestes co przeswietla na wylot i wie co ja wiem?

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-09-03 13:11:24
Autor: KuFeL
dziki pisze:
[...]

nie zapominaj ze Ola Dawidowicz tez lezala i wyglada na to ze miala duzo szczescia przy tym upadku.

A to nie tak ze XC przechodzi w Enduro/DH kiedy pojawia sie glos rozsadku zeby zamienic zwykle kaski na pelne? Dla mnie przegieciem jest tak skonstruwana trasa w kategorii XC.

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-09-03 14:08:31
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 03.09.2009 12:57 użytkownik dziki napisał :
[...]

No właśnie. Gadanie, że ten uskok daje im fory jest bez sensu. Owszem,
może i coś tam im pomaga, ale to tylko element układanki. Przecież nawet
zakładając, że zyskiwaliby tam te 8 s na okrążeniu to co dalej, jeśli
faworyci i tak ich zniszczą na innych odcinkach.

Majka klepnela tam raz na dzien dobry i sie jej blokadka jakas w
glowie wlaczyla, a z blokadka latwo o kolejny blad.

Otóż to. Kolega w tamtym roku trenując przed maratonem w Krakowie
zaliczył solidną glebę na jednym z trudniejszych zjazdów. Przez to nie
wystartował w końcu w wyścigu. Do dziś ma w tamtym miejscu blokadę.
Pierwsze zjazdy po glebie to w ogóle ledwo się przemógł, a jak już
zaczął zjeżdżać, to mu ręce drżały, gdy się tam zsuwał na prawie
zablokowanych kołach, co tym bardziej przecież groziło wywrotką. W tym
roku zjeżdżał tam już normalnie, ale sam przyznał, że już nie tak szybko
jak kiedyś.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-09-03 05:46:39
Autor: Michał Wolff
On 3 Wrz, 14:08, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:

[...]

Tylko jak ktoś nie jest przygotowany na takie zjazdy - to może się
zwyczajnie przewrócić - i kończy udział w wyścigu, tak trudno na to
wpaść? Majka już nie pojedzie.

[...]

Od stwierdzenia, że Twój kolega startujący w jakimś wyścigu zerowej
rangi miał taką blokadę do tezy, że to samo odpowiada za dzisiejszy
wypadek Majki (bardzo doświadczonej zawodniczki z najwyższej światowej
półki) - to baaardzo daleka droga. Trasa była ekstremalnie trudna na
taki sprzęt i nie potrzeba żadnych blokad psychicznych by się na niej
przewrócić, przytrafiało się to tam masie zawodniczek, Majka miala po
prostu pecha, że jej upadek okazał się bardzo groźny.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-03 15:21:55
Autor: dziki
Użytkownik "Michał Wolff" <m-wolff@wp.pl> napisał w wiadomości news:cc805134-0d95-4bda-bdfd-80d092020d32j39g2000yqh.googlegroups.com...

[...]

Jak zaczniesz zjezdzac takie i podobne zjazdy to dotrze do ciebie, ze bardziej niz ogolne umiejetnosci liczy sie to co masz w glowie. Jesli glowa mowi "fiknelam tu orla pare dni temu, jejku, zeby sie to teraz nie powtorzylo" to masz duzaaaaa szanse na kolejny raz. Poza tym zamiast asekurowac swoj upadek i wyjsc z tego z jednym sincem jak to zwykle bywa to jestes tak sparalizowany i niepewny, ze zaliczasz dziwne przyziemienie; tak jak Majka twarza. No ale to mowie ja, osoba ktora w wyscigach zerowej rangi startuje i... objechalaby cie jedna noga.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-09-03 07:22:13
Autor: Michał Wolff
On 3 Wrz, 15:21, "dziki" <ten.ad...@jest.nieprawdziwy> wrote:

No ale to mowie ja, osoba ktora w wyscigach zerowej rangi
startuje i... objechalaby cie jedna noga.

To już też wiemy. Żeby ten straszny trener Piątek nie złamał mu
kariery to kolega Dziki już dawno by miał złoty medal z Pekinu w
gablotce :))
A tak pozostaje pouczanie na preclu trenera i zabawa w domowego
psychologa, przekładającego doświadczenia z zawodów w Psiej Wólce na
Mistrzostwa Świata elity
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-04 13:43:06
Autor: dziki
Użytkownik "Michał Wolff" <m-wolff@wp.pl> napisał w wiadomości news:be921e08-5559-429f-9914-fcb84331b871j19g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

zieeeeew..., bezedury piszesz, jezdzisz sobie na wycieczki z sakwami, przeczytasz pare artykulow na onecie i wydaje ci sie, ze jestes rowniez ekspertem w kwestii mtb. No sorry, ale ty mnie akurat o co w mtb chodzi pouczac nie musisz (chyba, ze przejdziesz od teorii do praktyki i poprzesz to jakimis wynikami - nawet te z Psiej Wolki moga byc), tak jak ja nie zamierzam cie pouczac co warto, a co nie warto brac na wyprawe z sakwami.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-09-04 06:24:35
Autor: Michał Wolff
On 4 Wrz, 13:43, "dziki" <ten.ad...@jest.nieprawdziwy> wrote:

[...]

Prawdziwy błazen z Ciebie :))
Toż ja nie przedstawiam swoich opinii - tylko opinię trenera Piątka,
najbardziej utytułowanego polskiego trenera MTB, który w dodatku jest
tam na miejscu i doskonale zna tą trasę. I to właśnie Ty jego
próbujesz pouczać, właśnie dlatego się tu z Ciebie podśmiewam, że
swoje doświadczenia z zawodów w Psiej Wólce bezrefleksyjnie przenosisz
na poziom prawdziwej rywalizacji sportowej na najwyższym światowym
poziomie.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-04 15:35:21
Autor: dziki
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((
Użytkownik "Michał Wolff" <m-wolff@wp.pl> napisał w wiadomości news:f5c06d28-de00-470b-a77b-9c746f45339bh13g2000yqk.googlegroups.com...

jak dla mnie EOT; szkoda czasu na pseudopolemike z ignorantem i dyletantem, ktory nic kompletnie nie osiagnal w mtb, ale i tak wie wszystko najlepiej. Zyj dalej w matrixie - ignorance is bliss.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-09-04 08:11:59
Autor: Michał Wolff
On 4 Wrz, 15:35, "dziki" <ten.ad...@jest.nieprawdziwy> wrote:

jak dla mnie EOT; szkoda czasu na pseudopolemike z ignorantem i dyletantem,
ktory nic kompletnie nie osiagnal w mtb, ale i tak wie wszystko najlepiej..
Zyj dalej w matrixie - ignorance is bliss.

Opisałeś dokładnie siebie :))
Jeśli ktoś zupełnie anonimowy, z zerowymi osiągnięciami uważa się za
mądrzejszego od trenera z wieloletnim doświadczeniem i wynikami - to o
czym z takim koleżką można gadać? Tylko obśmiać, co tez od paru postów
czynię, bo dyskusja z "wszechwiedzącym" dyletantem już z założenia nie
ma sensu, bo on i tak wszystko wie lepiej.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-04 13:45:03
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-09-04, dziki wrote:
[...]

A, że tak wtrącę się do dyskusji - jest gdzieś pokazana ta skała jakoś
sensownie, w różnych ujęciach?

Data: 2009-09-04 16:00:26
Autor: dziki
Użytkownik "Jan Srzednicki" <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał w wiadomości news:slrnha26ev.2dil.w_at_wrzask_dot_ploak.pl...

A, że tak wtrącę się do dyskusji - jest gdzieś pokazana ta skała jakoś
sensownie, w różnych ujęciach?

jest; w poprzednim watku o Majce byly fotki i filmik nawet. Tyle, ze fotki, czy filmik nie oddaja tak naprawde tego co czuje sie z wysokosci siodelka najezdzajac na takie przelamanie.
Piatek nie byl zawodnikiem mtb, byl przecietnym szosowcem, obecnie na treningach ledwie nadaza w dol za dziewczynami. Jaka wiedze i doswiadczenie on im moze przekazac w kwestii techniki skoro sam ma w tej materii kiepska?

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-09-04 08:23:39
Autor: Michał Wolff
On 4 Wrz, 16:00, "dziki" <ten.ad...@jest.nieprawdziwy> wrote:

[...]

Nie kompromituj sie do reszty!

Widziałeś jak np. wyglądał Walery Łobanowski, który Związek Radziecki
i Dynamo Kijów doprowadził do wielkich sukcesów w piłce nożnej?
Widziałeś Karela Brucknera, pana po 60 - twórcę potęgi czeskiej
drużyny narodowej? Jak myślisz - nadążał za piłkarzami na treningu?
Widziałeś wreszcie jak spasiony jest chyba najlepszy obecnie trener
piłkarski Guus Hiddink, który piłkarzem był bardzo przeciętnym, a
trenerem jest genialnym?
Jakie wreszcie wielkie  sukcesy jako zawodnik miał Henryk Łasak -
twórca potęgi polskiego kolarstwa szosowego w latach 70?

Dobry trener w żadnym razie nie musi być dobrym zawodnikiem, są
dziesiątki przykładów świetnych trenerów, którzy byli marnymi
zawodnikami są dziesiątki przykładów, gdzie wybitni zawodnicy zupełnie
jako trenerzy się nie sprawdzali - Boniek jest najlepszym przykładem,
z kolarskiego podwórka choćby Zbigniew Spruch
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-04 15:29:20
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-09-04, Michał Wolff wrote:
[...]

To teraz odpowiedz sobie na pytanie, czy wspomniani przez Ciebie
wspaniali trenerzy sami uczyli swoich zawodnikĂłw techniki?

Trener w piłce nożnej jest od taktyki i strategii. Od reszty ma
wyspecjalizowany sztab trenerski, zaś, wedle zaprezentowanych tutaj
informacji, Piątek od techniki nie ma nikogo.

Data: 2009-09-04 10:05:50
Autor: Michał Wolff
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((
On 4 Wrz, 17:29, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:

To teraz odpowiedz sobie na pytanie, czy wspomniani przez Ciebie
wspaniali trenerzy sami uczyli swoich zawodników techniki?

Trener w piłce nożnej jest od taktyki i strategii

Jeśli twierdzisz, że Hiddink czy Bruckner nie uczą na swoich
treningach piłkarzy techniki - to masz bardzo blade pojęcie o treningu
piłkarskim. Oczywiście inaczej wygląda trening klubowy inaczej
reprezentacyjny (gdzie większy nacisk jest na taktykę, w krótkim
czasie nie ma czasu na skuteczne doskonalenie techniki) ale
twierdzenie, że trener jest tylko od strategii i taktyki jest
komiczne. Tylko, żeby technikę doskonalić nie musi grać z piłkarzami,
wystarczy że stoi z boku i mówi co mają robić i jak doskonalić swoje
umiejętności.

Podobnie i Piątek, wcale nie musi zasuwać za zawodnikiem; wystarczy że
nagra to na wideo i na odprawie przeanalizuje z zawodnikiem popełniane
błędy, porówna z tymi jeżdżącymi perfekcyjnie (i w ten sposób to
głównie robi, widziałem w TV reportaż pokazujący pracę wówczas grupy
Halls od kuchni na obozie w Sierra Nevada), w ten sposób o wiele
łatwiej je wykryje niż zasuwając za zawodnikiem na rowerze.

Od reszty ma
wyspecjalizowany sztab trenerski, zaś, wedle zaprezentowanych tutaj
informacji, Piątek od techniki nie ma nikogo.

Jeśli nie ma - to znaczy, że sam za to odpowiada i jak widać robi to
dobrze, skoro osiąga takie sukcesy.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-04 17:07:43
Autor: Jan Srzednicki
wrote:

[...]

Ty za to, jak mniemam, znasz temat od podszewki i zęby na tym zjadłeś?

Data: 2009-09-04 10:22:36
Autor: Michał Wolff
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((
On 4 Wrz, 19:07, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:

Ty za to, jak mniemam, znasz temat od podszewki i zęby na tym zjadłeś?

Swego czasu piłką bardzo się interesowałem i parę książek ludzi z
branży przeczytałem, w miarę na bieżąco też jestem; na tyle by
wiedzieć, że to co napisałeś nie jest prawdą.

I co - nie widzę jakiegoś komentarza do użyteczności analizy wideo do
poprawy techniki jazdy? Jak myślisz jak łatwiej wychwycić błędy?
Analizując obraz który w każdej chwili można zatrzymać, zwolnić,
przybliżyć; czy z trzesącego się roweru, jadą c za zawodnikiem 40km/h?
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-04 17:29:05
Autor: Jan Srzednicki
wrote:

[...]

OK.

[...]

Nigdzie nie pisałem o trzęsącym się rowerze. I analiza wideo jest dla
mnie czymś oczywistym.

Ale na technice trzeba się znać - i w zasadzie prawdą jest, że trener,
który zjadł zęby na obserwowaniu zawodników na tej technice znać się
będzie nieźle, chociaż sam kopnąć piłki nie potrafi. Ale na tym by
trzeba zęby mieć conajmniej lekko stępione.

I wracając do początku - na ile na technice jazdy MTB zna się Piątek?
Uprzedzając, ja pojęcia nie mam.

Data: 2009-09-04 10:53:59
Autor: Michał Wolff
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((
On 4 Wrz, 19:29, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:

[...]

I Piątek jak najbardziej ma, jest człowiekiem oczytanym, znającym
języki, typem nowoczesnego trenera, który doskonale wie jak pozyskać
potrzebne mu wiadomości, bynajmniej nie musi być świetnym kolarzem by
uczyć techniki zawodnika.

I wracając do początku - na ile na technice jazdy MTB zna się Piątek?
Uprzedzając, ja pojęcia nie mam.

Gdyby jego zawodniczki nie miały dobrej techniki - to w tym sporcie
niczego by nie osiągnęły, bo technika w MTB jest bardzo istotna. Tylko
to nie znaczy, że Maja musi doskonale jeździć po takich skałach jak
wstawili na tych MŚ - bo ani to nie jej działka (tylko DH), ani nie ma
sprzętu odpowiedniego do takiej jazdy
--
http://www.wyprawyerowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-04 17:57:21
Autor: Jan Srzednicki
wrote:

[...]

I Piątek jak najbardziej ma, (..)

OK, a powiedz mi - skąd ta pewność?

Data: 2009-09-04 12:42:15
Autor: Michał Wolff
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((
On 4 Wrz, 19:57, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:

OK, a powiedz mi - skąd ta pewność?

Z wyników jego zawodniczek. Gdyby nie miały odpowiedniej techniki - to
w żadnym razie tak wysoko by nie zaszły. To co sobie kolega dziki
pisze o Piątku nie ma żadnego znaczenia, prawdziwe znaczenie ma to jak
go ocenia Maja i inne polskie zawodniczki. A te (niewątpliwie
profesjonalistki, znające od podszewki tą dyscyplinę) uważają go za
wybitnego trenera, jak już pisałem Maja zrezygnowała z kontraktu z
zagraniczną grupą (po Pekinie nie miałaby problemu z kontraktem) mimo
wyraźnie większej kasy - przede wszystkim dlatego że zależało jej na
współpracy z Piątkiem, wiele razy to podkreślała w wywiadach.
Jak myślisz - kto potrafi lepiej ocenić czy Piątek uczy dobrze
techniki (jednej z kluczowych spraw w tym sporcie, bez której nie ma
mowy o dobrych wynikach na najwyższym poziomie, gdzie różnice są
minimalne) - kolega dziki oceniający sprawę z daleka, czy Maja mająca
z tym trenerem kontakt osobisty od dawna? Jak myślisz czy Maja jest na
tyle ciemna, że przez tyle lat swojej kariery nie umiałaby
zaobserwować tego co fachowemu oku kolegi dzikiego nie umknęło? Nie
bądźmy śmieszni!

To co prezentuje dziki - to zawiść w najczystszej postaci
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-05 12:38:58
Autor: Jan Srzednicki
wrote:

OK, a powiedz mi - skąd ta pewność?

Z wynikĂłw jego zawodniczek.

Właśnie obejrzałem sobie relację z wyścigu - no całkiem fajna ta trasa,
muszę przyznać. Widzę, że nie zrezygnowali z tych straszliwych dwóch
kamieni, na których się Maja potłukła, i przyznam, że moim zdaniem
bardzo dobrze, to nie są dramatyczne półtorametrowe dropy, tylko
przejezdne głazy.

A jak Piątek nigdy nie widział takich przeszkód na "poważnej" trasie..
ech, to przecieĹź esencja MTB.

Gdyby nie miały odpowiedniej techniki - to w żadnym razie tak wysoko
by nie zaszły.

To teraz na Tobie spoczywa obowiązek wykazania, że ową technikę
zawdzięczają właśnie Piątkowi, czego tak zajadle bronisz.

[...]
bez ktĂłrej nie ma mowy o dobrych wynikach na najwyĹźszym poziomie,
gdzie różnice są minimalne) - kolega dziki oceniający sprawę z daleka,
czy Maja mająca z tym trenerem kontakt osobisty od dawna?

Przytocz proszę opinię Mai o jakości treningu technicznego w wykonaniu
Piątka. Nie treningu jako całokształtu.

[...]

Zaś to co Ty reprezentujesz, to ślepa i bezrefleksyjna wiara w
autorytety.

Data: 2009-09-05 06:07:32
Autor: Michał Wolff
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((
On 5 Wrz, 14:38, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:

[...]

Coś Ci się pomyliło, trasa została zmieniona, fragment na którym Maja
mało szczęki nie złamała (ma na twarzy kilka szwów, nie może normalnie
mówić ani jeść) usunięto

A jak Piątek nigdy nie widział takich przeszkód na "poważnej" trasie..
ech, to przecież esencja MTB.

Aaa! Mamy kolejnego eksperta od tras MTB na poziomie zawodowym - pana
Srzednickiego, który zjadł zęby na trasach XC :))

To teraz na Tobie spoczywa obowiązek wykazania, że ową technikę
zawdzięczają właśnie Piątkowi, czego tak zajadle bronisz.

Nie rozśmieszaj mnie. Myślisz, że nie mam co robić - a godzinami
wyszukiwać wywiady i opinie, żeby coś udowodnić grupce frustratów? Dla
mnie dowodem są wyniki, nic innego nie potrzebuję

Przytocz proszę opinię Mai o jakości treningu technicznego w wykonaniu
Piątka. Nie treningu jako całokształtu.

:)) Nie rozbawiaj mnie. Tak samo ja mogę napisać - przytocz opinię
przeciwną. Zależy Ci - to sobie poszukaj, ja mam wystarczająco dużo
rozumu, żeby wiedzieć że fanatyków żadne opinie i tak nie przekonają,
oni wiedzą lepiej

Zaś to co Ty reprezentujesz, to ślepa i bezrefleksyjna wiara w
autorytety.

Bynajmniej nie bezrefleksyjna. Już Ci pisałem, że ocenianie fachowości
trenera - to jest stąpanie po bardzo grząskim gruncie i w pełni
subiektywna, dla każdego inna, widać to najlepiej na przykładzie
popularnych sportów - są tacy co za Mourinho dadzą się pokroić, są
tacy dla których to skończony cham bez rzemiosła pozujący tylko na
trenera i wygrywający dzięki kasie. Jedynym OBIEKTYWNYM kryterium
oceny fachowości trenera są jego wyniki, to nimi tacy jak  Piątek
zamykają gębę całej masie frustratów, od których w sporcie aż się roi
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-05 13:26:50
Autor: Jan Srzednicki
wrote:

[...]

Hm, to dziwne, wydawało mi się, że te dwa kamulce po sobie widziałem w
relacji. To nie te były?

[...]

Pan raczy nie pierdolić, panie Wolff.

[...]

Nie rozśmieszaj mnie!

[...]

Kiepski trener z dobrym zawodnikiem może mieć podobne wyniki do dobrego
trenera z kiepskim zawodnikiem. I jak chcesz to oceniać?

Data: 2009-09-05 07:00:30
Autor: Michał Wolff
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((
On 5 Wrz, 15:26, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:

Hm, to dziwne, wydawało mi się, że te dwa kamulce po sobie widziałem w
relacji. To nie te były?

Nie te, przecież były wyraźne komunikaty o usunięciu najostrzejszego
fragmentu po wypadku Mai

> Aaa! Mamy kolejnego eksperta od tras MTB na poziomie zawodowym - pana
> Srzednickiego, który zjadł zęby na trasach XC :))

Pan raczy nie pierdolić, panie Wolff.

To ja się biorę za ocenę czy trasa nadaje się do XC czy pan
Srzednicki?

Kiepski trener z dobrym zawodnikiem może mieć podobne wyniki do dobrego
trenera z kiepskim zawodnikiem. I jak chcesz to oceniać?

O takim przypadku można tylko mówić na przestrzeni krótkiego okresu
czasu, nie wielu lat . Piątek "stworzył" Maję, ma w jej sukcesach
wielki udział. Kolarstwo górskie to nie jest dyscyplina gdzie liczą
się tylko wrodzone umiejętności zawodnika, bez prawidłowego treningu
nikt tak wysoko nie zachodzi. Gdyby wierzyć w taką teorię (słaby
trener, świetny zawodnik) - to trzeba by założyć, że Majka przerasta
swoje rywalki o dwie głowy,a słaby  Piątek powoduje, że walczy tylko o
podium, zamiast panować od lat. A taka teoria jest bardzo karkołomna
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-05 17:06:36
Autor: Jan Srzednicki
wrote:

Hm, to dziwne, wydawało mi się, że te dwa kamulce po sobie widziałem w
relacji. To nie te były?

Nie te, przecież były wyraźne komunikaty o usunięciu najostrzejszego
fragmentu po wypadku Mai

No cóż, może mi się pogło, a może z tym usunięciem to jakiś głuchy
telefon.

> [...]

Pan raczy nie pierdolić, panie Wolff.

To ja się biorę za ocenę czy trasa nadaje się do XC czy pan

Napisałem tylko, że kamienisty, nierówny, trudny teren to esencja MTB.
Nie pisałem nigdzie, czy nadaje się do wyścigów XC w aktualnej formie,
czy nie.

Dodatkowo, piszę to jako kibic i amator MTB, a nie konkretnie XC. Mogę
mieć swoje zdanie, pozwoli Pan?

[...]

swoje rywalki o dwie głowy,a słaby  Piątek powoduje, Ĺźe walczy tylko o
podium, zamiast panować od lat. A taka teoria jest bardzo karkołomna

Ale, na trening kolarza górskiego składa się wiele elementów. Zapewne od
strony motywacyjnej i kondycyjnej współpraca jest doskonała.

Niemniej, dyskusja jest w sumie jałowa. A ja chcę jak najbardziej
techniczne trasy w XC. :)

Data: 2009-09-05 23:26:16
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Ty jesteś bardziej wtajemniczony.
Dehowałeś po nartostradach!
;-)

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-04 20:28:16
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
wrote:

[...]

<h7rek8$l2r$1@news.dialog.net.pl>

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-09-04 18:18:35
Autor: dziki
Użytkownik "Jan Srzednicki" <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał w wiadomości news:slrnha2cig.2dil.w_at_wrzask_dot_ploak.pl...

Trener w piłce nożnej jest od taktyki i strategii. Od reszty ma
wyspecjalizowany sztab trenerski, zaś, wedle zaprezentowanych tutaj
informacji, Piątek od techniki nie ma nikogo.

przypomnialo mi sie, ze w Pekinie mial Galinskiego, ktory "uczyl" Majke trasy :)

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-09-04 14:15:55
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-09-04, dziki wrote:
[...]

Właśnie przede wszystkim o takie ujęcie mi chodziło. I nie znalazłem.

[...]

I nie ma nikogo od techniki do pomocy?

Data: 2009-09-04 16:27:08
Autor: dziki
Użytkownik "Jan Srzednicki" <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał w wiadomości news:slrnha288s.2dil.w_at_wrzask_dot_ploak.pl...

[...]

nic mi o tym nie wiadomo.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-09-03 19:59:27
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Byłem pierwszy!

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-03 12:58:31
Autor: dziki
Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:h7o3ll$r73$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

sluchaj piatka to bedziesz mial na pewno jedyny i sluszny obraz polskiego XC, hehe.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-09-03 13:19:59
Autor: Alfer_z_pracy
dziki napisał:
sluchaj piatka to bedziesz mial na pewno jedyny i sluszny obraz polskiego XC, hehe.

W kwestiach polskiego XC wolę słuchać Piątka niż Dzikiego, hehe.

Data: 2009-09-03 04:25:06
Autor: Michał Wolff
On 3 Wrz, 13:19, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:

W kwestiach polskiego XC wolę słuchać Piątka niż Dzikiego, hehe..

Otóż to :))
Póki co Piątek jest największym polskim autorytetem w tej dziedzinie,
trenerem z licznymi sukcesami i jako fachowca bronią go przede
wszystkimi wyniki. Takie wypowiedzi jak Dzikiego to typowe polskie
piekiełko - jak ktoś za wysoko zajdzie, to zawsze trzeba go ściągać w
dół i wytaplać w bagienku
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-03 13:47:33
Autor: dziki
Użytkownik "Michał Wolff" <m-wolff@wp.pl> napisał w wiadomości news:be8f763c-fcec-4197-9d16-9ba2c94c19aer9g2000yqa.googlegroups.com...

[...]

zrob mu oltarzyk i wal codziennie zdrowaski ku jego chwale, hehe. A prawdziwa cnota krytyk sie nie boi takze moge byc nastawiony na "NIE" do pana Piatka i nic ci do tego. Nie neguje jego wynikow, tyle ze niektore jego akcje kiedy byl jeszcze alfa i omega w mtb mogly budzic pewne kontrowersje (jak np zmiana trasy MP na tydzien przed i wytyczenie jej pod swoich zawodnikow z Lotto kiedy ta wyznaczona byla przez pzkol "troche" wczesniej), no ale ty znajdziesz na to na pewno jakies uzasadnienie i celowosc takich dzialan. Aaaa..., Tajnera tez nie lubie, IMO Malysz z nim czy bez niego skakalby podobnie.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-09-03 05:19:29
Autor: Michał Wolff
On 3 Wrz, 13:47, "dziki" <ten.ad...@jest.nieprawdziwy> wrote:

zrob mu oltarzyk i wal codziennie zdrowaski ku jego chwale, hehe. A
prawdziwa cnota krytyk sie nie boi takze moge byc nastawiony na "NIE"

Daj spokój stary. Trzeba zachować pewne proporcje. Kim Ty jesteś a kim
Piątek w tym światku? Osiągniesz 1/100 tego co on - to może Ciebie
posłuchamy, może Twoja polemika ze zdaniem tego szkoleniowca będzie
dla kogoś coś warta. Bo póki co mamy Twoją oceną sytuacji (zwykłego
kibica-amatora) i ocenę sytuacji bardzo doświadczonego trenera (który
widział setki różnych tras XC), który jest na miejscu, widzi trasę,
widzi dziesiątki wywracających się tam zawodniczek. Tak więc nie dziw
się, że jak zaczynasz kwestionować ocenę sytuacji przedstawioną przez
Piątka - to można się tylko uśmiechnąć z politowaniem
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-03 14:37:00
Autor: dziki
Użytkownik "Michał Wolff" <m-wolff@wp.pl> napisał w wiadomości news:ab5b979c-3434-437c-a869-f044cc948c15y42g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

nie czuje sie, az tak staro :P poza tym nie mam zamiaru nic udowadniac, ani tobie, ani nikomu innemu. Mam swoj poglad i nie zamierzam przytakiwac jak owca w stadzie, bo tak jest dla wiekszosci poprawnie. Nie czytam jedynie na onecie na temat sukcesow pana Piatka, tylko widze po czesci od wewnatrz jak to wyglada. Podejrzewam, ze Ty znasz jego postac jedynie od tej jasnej strony wiec tak cie drazni moja niechec do niego. A sukcesy na arenie miedzynarodowej (glownie naszych kobiet) nie oznaczaja, ze wszystko co ten czlowiek zrobil dla polskiego mtb jest tip top.  Najjaskrawszym przykladem z obcego podworka niech bedzie "afera" w zwiazku szermierczym.
Prawda jest taka, ze swego czasu mial w kwestii mtb w pzkolu wladze niemalze absolutna, a nie zrobil nic zeby ta dyscyplina rozwinela sie w naszym kraju. Zawsze byla tylko grupa zawodowa pana Piatka, Marek Galinski i... dlugo, dlugo nic. XC w Polsce to na dzien dzisiejszy siodma woda po kisielu, a mtb popularyzuja glownie prywatne firmy organizujac maratony.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-09-03 06:15:41
Autor: Michał Wolff
On 3 Wrz, 14:37, "dziki" <ten.ad...@jest.nieprawdziwy> wrote:

A sukcesy na arenie
miedzynarodowej (glownie naszych kobiet) nie oznaczaja, ze wszystko co ten
czlowiek zrobil dla polskiego mtb jest tip top.

Czy coś Ci się nie pomyliło przypadkiem? Rozmawiamy o Piątku w
kontekście jego oceny trasy i upadku Mai. Co ma do tego związek
kolarski i to, że miał wpływ na politykę PZKol w kwestii MTB???
Rozmawiamy o konkretnym wydarzeniu ocenionym przez bardzo
doświadczonego w tej mierze człowieka (który widział wiele tras XC i
jak twierdzi takiej jeszcze nie spotkał) - a Ty wylewasz tu jakieś
swoje żale i kompleksy zupełnie nie związane z tą sprawą. Nawet
jeśliby założyć że Piątek nie jest w porządku wobec związku itd - to w
żadnym razie nie zmienia to faktu, że jest świetnym trenerem, bo
potwierdzają to wyniki, potwierdzają to zawodniczki, Majka
zrezygnowała z zagranicznej grupy zawodowej (gdzie miałaby większa
kasę) tylko po to by dalej z Piątkiem pracować.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-03 14:54:13
Autor: KuFeL
Michał Wolff pisze:
[...]

kolejny preclowy terminator ;)

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-09-04 17:53:53
Autor: Wojtek B
[...]

A z skąd wiesz z kim rozmawiasz może dziki jest czołowym zawodnikiem MTB?
I może do piet mu nie dorastasz?
Trochę pokory.
Umów sie z nim na trasie i pokaż co jesteś wart.
Ja go nie znam wiec nie mam zamiaru go bronić, ale w sporcie trener to logistyka, wygrywa zawodnik.
Widziałeś trenera który ma złoty medal za trenerstwo.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4392 (20090903) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-09-04 10:12:24
Autor: Michał Wolff
On 4 Wrz, 17:53, "Wojtek B" <pa...@polnet.cc> wrote:

A z skąd wiesz z kim rozmawiasz może dziki jest czołowym zawodnikiem MTB?
I może do piet mu nie dorastasz?
Trochę pokory.

No pewnie :))
A ja jestem chińskim mandarynem!
Ja się swojego nazwiska nie wstydzę, dziki jak widać mimo woli się
chować za pseudonimem i zza tego pseudonimu ujadać na najlepszego
polskiego trenera, jedynego który w MTB odniósł jakiekolwiek sukces.
Tak więc trochę pokory na Twoim miejscu to ja bym jemu zalecił. Ale
gnojenie ludzi sukcesu to bardzo charakterystyczna polska cecha

Umów sie z nim na trasie i pokaż co jesteś wart.

Weź pomyśl chwilkę zanim taki tekst naskrobiesz, bo szkoda to
komentować. Co - myślisz, że jak mnie na rowerze wyprzedzi - to
znaczy, że on ma rację? Jak ja jego - to ja? Ile Ty masz? W
przedszkolu jeszcze jesteś?
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-04 20:00:06
Autor: dziki
Użytkownik "Michał Wolff" <m-wolff@wp.pl> napisał w wiadomości news:7a6ec461-2d3c-42de-bc75-5a089e2f20b7r5g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

hau, hau chinski mandarynie :D
przestan juz bredzic; wyslalem ci mail na priv wiec wiesz z kim rozmawiasz; sprawdzenie wynikow w googlach nie boli. Jak to dla ciebie taki duzy problem to mam pare medali z amatorskich MP, jak i tych licencjonowanych. Na ostatnim maratonie w Kraku bylem 3ci na ~250 ludzi w mojej kategorii a do zwyciezcy w tejze stracilem 12sek (zwyciezca jest byly kadrowicz). Jak na amatora, ktory nigdy nie jezdzil pod okiem trenera, a na dzien dzisiejszy jezdzi w amatorskim klubie i swoje lata ma to IMO calkiem przyzwoite wyniki. Chociaz wiemy juz, ze dla ciebie imprezy z polskiego podworka to ogorki zerowej rangi.
A zebys mogl wykazac sie i na innych forach to poczytaj sobie komentarze tu i ratuj honor pana Piatka, ktory jest szargany przez mi podobnych:
http://iwanczyk.blox.pl/2009/09/Jedzcie-na-zaboj-gora-nasi.html
bedziesz mial rozrywke na wieczor.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-09-04 12:33:43
Autor: Michał Wolff
On 4 Wrz, 20:00, "dziki" <ten.ad...@jest.nieprawdziwy> wrote:

[...]

No tylko co z tego ma wynikać? To jest ciągle poziom amatorski,
zupełnie inna półka niż zawodniczki Piątka

[...]

Starczy mi drobnych wszechwiedzących zawistników tutaj. Piątek mojej
obrony do niczego nie potrzebuje - bo jedyną skuteczną tarczą
chroniącą trenera przed opluwaniem przez zawistnych - są jego wyniki.
A te Piątek ma doskonałe, zrobił największych wynik od wielu lat i
sobie może gwizdać na takie opinie. Psie głosy nie idą pod niebiosy,
wszystko co możesz - co sobie poluć w internecie, dopóki Piątek będzie
miał wyniki - to przez miażdżącą część ludzi będzie oceniany wysoko i
pozycję w związku będzie miał niezagrożoną
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-05 13:06:08
Autor: dziki
[...]

przez wiekszosc lamerow, ktorzy uprawiaja mtb na lamach onetu, bo ci co
siedza w temacie troche bardziej sa jakos innego zdania. No szkoda;
myslalem, ze jestes idealista i jako pierwszy palladyn pana Piatka na preclu
rozgonisz i tamto myslace mu nieprzychylnie talatajstwo. Chyba, ze tam
audytorium za male zeby bylo warto pokazac swoj kunszt obroncy jedynej
slusznej prawdy... :D

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-09-05 04:36:28
Autor: Michał Wolff
On 5 Wrz, 13:06, "dziki" <ten.ad...@jest.nieprawdziwy> wrote:

przez wiekszosc lamerow, ktorzy uprawiaja mtb na lamach onetu, bo ci co
siedza w temacie troche bardziej sa jakos innego zdania.

Naprawdę zabawny jesteś :)
JEDYNYM WIARYGODNYM kryterium oceny trenera są WYNIKI jego zawodników,
całe inne gadanie, opinie fachowców (szczególnie tych internetowych) -
to tylko mniej lub dalej idące spekulacje i subiektywne oceny ludzi
(często chowających do ocenianej osoby osobiste urazy i zawiść, że im
się to samo nie udało, że oni nie dostali takiej szansy i możliwości).
A Piątek ku wielkiej frustracji całego stadka podgryzającego jego
pozycję - niestety te wyniki jako jedyny polski trener kolarstwa ma; i
dokąd te wyniki dalej będzie miał - to będzie nie do ruszenia, a
frustratom pozostanie internet, żeby powylewać swoje żale.

No szkoda;
myslalem, ze jestes idealista i jako pierwszy palladyn pana Piatka na preclu
rozgonisz i tamto myslace mu nieprzychylnie talatajstwo.

Nie - myślałeś, że tam będziesz miał większe poparcie dla swoich
teorii i będziesz mógł sobie w towarzystwie podobnych frustratów jak
Ty pojechać po Piątku i po mnie...
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-05 14:54:48
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Jest szereg wyjątków.
Np. piłka kopana.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-04 23:29:05
Autor: Wojtek B
[...]

Przestań ujadać!
Takich jak Ty są pełne wszystkie grupy dyskusyjne, zamiast iskrzyć staraj sie rozumieć co piszą inni.
A trener bierze utalentowanego zawodnika i udaje że go wyszkolił. A jak myślisz czy kadra cały czas trenuje tylko z selekcjonerem?
A w przedszkolu to chyba Ty jesteś

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4396 (20090904) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-09-05 02:13:03
Autor: Michał Wolff
On 4 Wrz, 23:29, "Wojtek B" <pa...@polnet.cc> wrote:

A trener bierze utalentowanego zawodnika i udaje że go wyszkolił. A jak
myślisz czy kadra cały czas trenuje tylko z selekcjonerem?

I człowiek piszący o Piątku, że udaje że dziewczyny wyszkolił oskarża
mnie o ujadanie :))
Ręce opadają!
Kolejna zawistna opowiastka niemająca nic wspólnego z rzeczywistością,
bo akurat Piątek od lat jest nie tylko trenerem kadry, ale i klubowym
Majki i innych czołowych polskich zawodniczek, on je stworzył.

A w przedszkolu to chyba Ty jesteś

Nie - myślę, że jednak tam pasujesz ze swoimi dziecięcymi argumentami
jak znalazł :)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-05 13:22:14
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 05.09.2009 11:13 użytkownik Michał Wolff napisał :
[...]

No właśnie dlatego Szafraniec lepiej zjeżdża od Mai, bo to nie on ją uczył techniki. ;-P

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-09-05 05:38:37
Autor: Michał Wolff
On 5 Wrz, 13:22, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:

No właśnie dlatego Szafraniec lepiej zjeżdża od Mai, bo to nie on ją
uczył techniki. ;-P

Wiesz - jedyne co ta dyskusja naprawdę mi pokazała to jak zawistne
jest środowisko MTB, jaką przyjemność czerpie z gnojenia najbardziej
utytułowanego polskiego trenera, jak z lubością uprawia klasyczne
"polskie piekiełko"; dotąd nie zdawałem sobie sprawy i mialem
sympatyczniejsze podejście do tego środowiska :((

Ale już Wam napisałem - psie głosy nie idą pod niebiosy, opinia pana
Dzikiego i pana Menkego Piątkowi zwisa, to tak jakby zawodnik Kurpika
Kadzidło z piłkarskiej A-klasy próbował uczyć fachu szkoleniowca
reprezentacji Polski. Wszystko co możecie - to pokrzyczeć sobie w
internecie, na tym Wasze możliwości się kończą, Piątek pewnie jeszcze
długie lata będzie trenerem kadry (dotąd dokąd będzie miał wyniki,
którymi skutecznie zamyka usta krytyce); to co uprawiacie tutaj - to
tylko wyraz bezsilności
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrda.pl

Data: 2009-09-05 15:08:44
Autor: dziki
Użytkownik "Michał Wolff" <m-wolff@wp.pl> napisał w wiadomości news:864a33ab-67e0-4cb1-be57-c8a0db02cb72w10g2000yqf.googlegroups.com...
On 5 Wrz, 13:22, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:

Wiesz - jedyne co ta dyskusja naprawdę mi pokazała to jak zawistne
jest środowisko MTB

straszne to co piszesz; ciekawe czy o pzkolu tez masz rownie pochlebne zdanie jak o Piatku. W koncu wg twojej mantry dopoki sa wyniki to wszystko jest ok, hehe. Na pewno jak wybitny ekspert w temacie mtb masz tez szerszy oglad na sprawe Balany, jej wystepie na MS w maratonie i utarczkach z pzkolem wlasnie i przedstawisz, nam maluczkim, szarym zuczkom, jakies sensowne wytlumaczenie calego tego burdelu.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-09-05 06:17:10
Autor: Michał Wolff
On 5 Wrz, 15:08, "dziki" <ten.ad...@jest.nieprawdziwy> wrote:

[...]

Nic nie pisałem o PZKol, więc nie przynudzaj i nie próbuj stawiać
znaku równości między Piątkiem a związkiem kolarskim
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-05 15:28:01
Autor: dziki
Użytkownik "Michał Wolff" <m-wolff@wp.pl> napisał w wiadomości news:cb57b093-c5da-4bd9-ab7f-d2cd658e4b7ct2g2000yqn.googlegroups.com...

Nic nie pisałem o PZKol, więc nie przynudzaj i nie próbuj stawiać
znaku równości między Piątkiem a związkiem kolarskim

nie smialbym stawiac; chcialbym jedynie poznac twoje zdanie. czy to zbyt wiele?

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-09-05 07:05:25
Autor: Michał Wolff
On 5 Wrz, 15:28, "dziki" <ten.ad...@jest.nieprawdziwy> wrote:

nie smialbym stawiac; chcialbym jedynie poznac twoje zdanie. czy to zbyt
wiele?

O PZKol mam niskie zdanie, podobnie jak o większości związków
sportowych w Polsce, niestety większość to ciągle skamieliny PRL-u i
wiele się tam nie zmienia. Ale ludzie kierujący związkami mają jedną
charakterystyczną cechę -  instynkt samozachowawczy, najwięcej energii
wkładają w utrzymanie się na stołkach, dlatego starcza im rozumu na to
by nie zarzynać kury znoszącej złote jajka - czyli w tym przypadku
trenera Piątka, który odniósł jedyne poważne sukcesy na kolarskim
podwórku od lat.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-05 16:24:44
Autor: dziki
Użytkownik "Michał Wolff" <m-wolff@wp.pl> napisał w wiadomości news:bb7c71f3-1066-4a6b-b31c-a2101df43ea8r9g2000yqa.googlegroups.com...

O PZKol mam niskie zdanie, podobnie jak o większości związków

no fajnie, ze sie troszke zgadzamy, ale chcialem raczej zebys podzielil sie z nami swoim zdaniem na temat ostatniej, glosnej dosc w swiatku mtb sprawy Balany, a nie pisal ogolniki o pzkolu.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-09-05 15:34:36
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 05.09.2009 14:38 użytkownik Michał Wolff napisał :
[...]

Oczywiście wskażesz te wyniki w męskiej kadrze, którymi zamyka usta krytyce? BTW jak skomentujesz wynik Anny Szafraniec w kontekście tego, że w tym roku zmieniła drużynę i nie jest trenowana przez Piątka? :-P

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-09-05 07:14:37
Autor: Michał Wolff
On 5 Wrz, 15:34, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:

Oczywiście wskażesz te wyniki w męskiej kadrze, którymi zamyka usta
krytyce? BTW jak skomentujesz wynik Anny Szafraniec w kontekście tego,
że w tym roku zmieniła drużynę i nie jest trenowana przez Piątka? :-P

Nie odpowiedziałeś na moje wcześniejsze pytanie - czy trener Piątek
jest najbardziej utytułowanym polskim trenerem MTB? Wymień wszystkie
sukcesy Piątka i wymień sukcesy kolejnego trenera w tej hierarchii -
to się trochę pośmiejemy :)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-05 16:25:49
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 05.09.2009 16:14 użytkownik Michał Wolff napisał :
[...]

Jest.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-09-05 07:43:20
Autor: Michał Wolff
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((
On 5 Wrz, 16:25, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:

Jest.

No i masz odpowiedź dlaczego dalej jest trenerem, zwycięskiego składu
się zmieniać nie powinno, a w MTB mamy raczej coraz większe sukcesy z
upływem lat, tylko nie można od razu mieć wszystkiego. Wasze żądania
by ustąpił, opowieści, że jest kiepskim trenerem, narzekania że nie ma
sukcesów w męskim MTB - jako żywo przypominają sytuację polskiej
drużyny piłkarskiej w 1976 roku, gdy na IO w Montrealu zdobyliśmy
"tylko" srebrny medal. Tylko - bo oczekiwania po Mundialu 74 były dużo
większe. I po fali ogromnej krytyki jaka spotkała kadrę Kazimierz
Górski postanowił zrezygnować. I jaki mieliśmy efekt? Że trenerem
został nieudolny Jacek Gmoch i dysponując składem mocniejszym niż w 74
(bo wzmocnionym o już świetnego wówczas Bońka, wrócił też do kadry
Lubański) nie przebił się do półfinałów, a drużyna prezentowała poziom
dużo niższy niż w 74, w czym trener miał swój udział "zabijając"
drużynę cudacznymi taktykami (mecz z RFN to koronny przykład). Dlatego
warto naprawdę dobrze pomyśleć czy zmiana Piątka przysłuży się
polskiemu kolarstwu, bo to człowiek bardzo doświadczony i to na tym
naprawdę wysokim poziomie, ktoś kto radzi sobie w klubie MTB na
zawodach rangi światowej już poradzić sobie nie musi; podobnie jak
sobie nie poradzili Gmoch i później Strejlau (świetni w roli
asystentów Górskiego, mizerni jako samodzielni trenerzy)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-05 11:31:46
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Dziki! POka fotkiem!

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-05 12:40:27
Autor: dziki
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h7t9v2$5ui$2news.interia.pl...

Dziki! POka fotkiem!

wstydze sie zyga. wiesz, internet jest taki kul jak sie jest anonimowym ;)

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-09-05 14:10:37
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((

Dziki! POka fotkiem!

wstydze sie zyga. wiesz, internet jest taki kul jak sie jest anonimowym ;)

Pokaż swoją twarz...

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-05 15:01:20
Autor: dziki
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w

Pokaż swoją twarz...

poszla na priv :)

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-09-05 15:29:00
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((

Pokaż swoją twarz...

poszla na priv :)

Ja żartowałem!
I teraz pójdzie fama, że kolekcjonuję zdjęcia facetów z precla.
:/

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-05 15:33:11
Autor: dziki
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h7tnrv$mao$1news.interia.pl...

Ja żartowałem!
I teraz pójdzie fama, że kolekcjonuję zdjęcia facetów z precla.

kurde, kasujemy te nasze amory; teraz pojdzie fama, ze podrywam kolesi z precla na fotki rowerowe ;)

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-09-05 16:03:07
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Katujemy!

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-05 17:51:07
Autor: Coaster
dziki wrote:
[...]

No ale juz przeciez sie wydalo ;-)
http://farm1.static.flickr.com/130/356031923_b235a4c868_o.jpg

--
PoZdR
"A properly shaped leather saddle is an excellent choice

Data: 2009-09-05 18:23:39
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Siakiś taki nie podobny.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-05 09:48:09
Autor: Michał Wolff
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((
On 5 Wrz, 18:23, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

> Nie on? ;-)
>http://farm1.static.flickr.com/130/356031923_b235a4c868_o.jpg

Siakiś taki nie podobny.

No jak nie? Wzrok dziki, suknia plugawa, noże za pasem, trąbka u boku
błyska...
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-05 19:12:57
Autor: Coaster
Michał Wolff wrote:
[...]

No prosze jak wrazenia moga biegunowo sie roznic :-O

Wzrok moze i stanowczy za to ubior zacny (wiekszosc wpolczesnych, kolorowych szmatek przy takim to kolorowe lachmany), za noze zes wasc wzial fragment dewizki godzinnika a trabka wszak ku przestrodze piechoty!

Data: 2009-09-05 10:44:57
Autor: Michał Wolff
On 5 Wrz, 19:12, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

a trabka wszak ku przestrodze piechoty!

Toż to lepsze od AirZound'a :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-03 05:26:23
Autor: Michał Wolff
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((
On 3 Wrz, 13:47, "dziki" <ten.ad...@jest.nieprawdziwy> wrote:

Tajnera tez nie lubie, IMO Malysz z nim czy bez niego
skakalby podobnie.

WOW! To i widzę, że nie tylko na trenera MTB masz zadatki, ale i na
skoczków narciarskich również :))
Pociesz się , że nie jesteś jedyny, takich "trenerów" wiedzących
wszystko najlepiej to w Polsce mamy parę milionów, rozwalonych  z
piwkiem na kanapie
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-03 14:41:26
Autor: dziki
Użytkownik "Michał Wolff" <m-wolff@wp.pl> napisał w wiadomości news:fef2d206-e474-4e9a-8f06-78a6e4a88c11q7g2000yqi.googlegroups.com...

Pociesz się , że nie jesteś jedyny, takich "trenerów" wiedzących
wszystko najlepiej to w Polsce mamy parę milionów, rozwalonych  z
piwkiem na kanapie

nie musze sie pocieszac - pocieszaja sie przegrani, a moja samoocena ma sie bardzo dobrze :D

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-09-03 06:19:49
Autor: Michał Wolff
On 3 Wrz, 14:41, "dziki" <ten.ad...@jest.nieprawdziwy> wrote:

nie musze sie pocieszac - pocieszaja sie przegrani, a moja samoocena ma sie
bardzo dobrze :D

To już zauważyliśmy Wielki Trenerze :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-03 15:25:02
Autor: dziki
Użytkownik "Michał Wolff" <m-wolff@wp.pl> napisał w wiadomości news:5df11a83-2a0c-491f-8220-6ae2e2f653fbj4g2000yqa.googlegroups.com...

To już zauważyliśmy Wielki Trenerze :))

czasami potrafisz byc jednak mily, ale juz sie tak nie podlizuj :P

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-09-03 14:14:05
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 03.09.2009 13:25 użytkownik Michał Wolff napisał :
[...]

W szczególności np. z licznymi sukcesami w męskiej kadrze he he.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-09-03 05:23:30
Autor: Michał Wolff
On 3 Wrz, 14:14, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:

W szczególności np. z licznymi sukcesami w męskiej kadrze he he.

Z pustego to i Salomon nie naleje ( też równie śmieszne he he)
Fakty są takie że to zdecydowanie najbardziej utytułowany polski
trener MTB i nie ma z tym żadnej dyskusji, reszta jest daleko za nim
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-03 15:27:50
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 03.09.2009 14:23 użytkownik Michał Wolff napisał :
On 3 Wrz, 14:14, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:

W szczególności np. z licznymi sukcesami w męskiej kadrze he he.

Z pustego to i Salomon nie naleje ( też równie śmieszne he he)

A zastanawiałeś się dlaczego u nas jest pusto? Mylisz przyczyny ze skutkami.

Fakty są takie że to zdecydowanie najbardziej utytułowany polski
trener MTB i nie ma z tym żadnej dyskusji, reszta jest daleko za nim

Dobrze, że dodałeś "polski". Lepiej zobacz jaki wpierdol dostają jego podopieczni z męskiej kadry od kolegów zza granicy.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-09-03 07:13:29
Autor: Michał Wolff
On 3 Wrz, 15:27, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:

A zastanawiałeś się dlaczego u nas jest pusto? Mylisz przyczyny ze skutkami.

Sugerujesz, że to głównie Piątek odpowiada za żenujące wyniki męskiego
MTB? Jest dobrym trenerem, ale nie cudotwórcą, konkurencja w męskim
MTB jest dużo większa niz w kobiecym, trzeba dużo większej kasy na
sukcesy. Zapewnisz Piątkowi warunki jakie ma światowa czołówka - to
wtedy można porozmawiać.

> [...]

Dobrze, że dodałeś "polski". Lepiej zobacz jaki wpierdol dostają jego
podopieczni z męskiej kadry od kolegów zza granicy.

Odpowiedz na proste pytanie - czy Piątek jest najbardziej utytułowanym
polskim trenerem MTB? Bo z tą właśnie tezą próbujesz dyskutować..
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-03 14:54:33
Autor: Kosu
Michał Wolff wrote:
[...]

Myślałem, że typowe polskie to jest:

Data: 2009-09-03 06:08:53
Autor: Michał Wolff
On 3 Wrz, 14:54, Kosu <k...@kosu.pl> wrote:

Myślałem, że typowe polskie to jest:
"to było zrobione z premedytacją by dać fory własnie Australijczykom,
którzy się tam przygotowywali i byli gotowi na taki stopień trudności trasy"

To nie jest zdanie tylko Polaków, tylko większości ekip tam
startujących.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-04 18:05:59
Autor: Wojtek B

Użytkownik "Michał Wolff" <m-wolff@wp.pl> napisał w wiadomości news:c1b23900-c45f-4f50-b38b-0859e0e1959do41g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Tylko weź pod uwagę że nie był to wyścig typu HOBBY tylko Mistrzostwa świata.
I większość ludzi to przejechała Maja miała pecha albo zły dzień to w sporcie sie zdarza.
Nie wszyscy mogą wygrać.

--
-

Data: 2009-09-03 15:04:25
Autor: KuFeL
Kosu pisze:
Michał Wolff wrote:
[...]

z tego co czytalem tu i tam, to wiekszosc sie wypowiada krytycznie o Glenie ... ktory projektowal trase.

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-09-03 15:19:07
Autor: Kosu
KuFeL wrote:
z tego co czytalem tu i tam, to wiekszosc sie wypowiada krytycznie o Glenie ... ktory projektowal trase.

Bo trasa była zdecydowanie przesadzona - w tym się wszyscy zgadzają. Ale oskarżanie organizatorów o działanie z premedytacją...
Przecież organizator ma zawsze łatwiej. Miesiąc temu nieistniejący w kolarstwie szosowym Polacy zajęli niezłe miejsca w TdP i jakoś inne kraje nie krytykowały organizatorów, że drogi na etapach były usiane dziurami i Polakom było łatwiej, bo tam trenowali i całe życie jeżdżą po takich drogach :)

Poniekąd trzeba pamiętać, że:
a) Australia tak właśnie wygląda - to nie Bieszczady. Mogli chcieć, żeby trasa była typowa dla tego terenu.
b) Australia jest na końcu rowerowego świata i na pewno chcieli się czymś wbić w pamięć zawodników i obserwatorów. Na wyścigach kolarskich nie ma wielkiego wyboru.

Tragedie w sporcie się zdarzają i tyle. Przykro mi, że nie będzie szansy na medal, ale już jest po sprawie.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-09-03 13:22:04
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-09-03, Kosu wrote:
KuFeL wrote:
[...]

W Bieszczadach są znacznie większe skałki. :)

Data: 2009-09-03 17:29:00
Autor: Kosu
Jan Srzednicki wrote:
W Bieszczadach są znacznie większe skałki. :)

Ale w Australii poza takimi skałkami jest niewiele więcej :P

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-09-03 19:16:54
Autor: Coaster
Kosu wrote:
Jan Srzednicki wrote:
W Bieszczadach są znacznie większe skałki. :)

Ale w Australii poza takimi skałkami jest niewiele więcej :P

Jasne, taka np. Uluru to wlasciwie pryszcz ;-)

Data: 2009-09-03 20:08:05
Autor: Kosu
Coaster wrote:
Jasne, taka np. Uluru to wlasciwie pryszcz ;-)

Chodziło mi o to, że w Australii poza pustyniami i różnego rodzaju kamieniami jest niewiele :) Trochę drzew nad wodą, trochę dżungli na północy i tyle. Co nie zmienia faktu, że jak się wliczy rafę koralową, to pewnie mają więcej gatunków niż niejeden kraj w klimacie umiarkowanym :) No ale na rafie XC nie zrobisz. W dżungli też nie. Zostają kamienie.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-09-03 15:29:31
Autor: Alfer_z_pracy
Kosu napisał:
b) Australia jest na końcu rowerowego świata i na pewno chcieli się czymś wbić w pamięć zawodników i obserwatorów.

Noo, w pamięć Mai wbili się dosłownie :-)))

Data: 2009-09-03 17:55:31
Autor: Coaster
Alfer_z_pracy wrote:
Kosu napisał:
b) Australia jest na końcu rowerowego świata i na pewno chcieli się czymś wbić w pamięć zawodników i obserwatorów.

Noo, w pamięć Mai wbili się dosłownie :-)))

Nowy okrzyk sybolizujacy bol - aaaaaaaustralia? ;-)

Data: 2009-09-03 13:53:12
Autor: granat
dziki pisze:

sluchaj piatka to bedziesz mial na pewno jedyny i sluszny obraz polskiego XC, hehe.

piszesz o wyscigach dookola piaskownicy?

granat

Data: 2009-09-03 11:56:10
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-09-03, granat wrote:
dziki pisze:

sluchaj piatka to bedziesz mial na pewno jedyny i sluszny obraz polskiego XC, hehe.

piszesz o wyscigach dookola piaskownicy?

Za młodu robiliśmy wyścigi w piaskownicy - startowało się rowerem
zakopanym po ośki i kto pierwszy do murka.

Data: 2009-09-03 19:58:55
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Miki to cała brać?

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-03 13:44:51
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((
KuFeL bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

Z tego co słyszałem w telewizorni to jest (na szczęście) TYLKO poobijana (a
nie połamana, jak wróżono na początku), a w pierwszej chwili sprawa
wyglądała ponoć makabrycznie. Na MŚ pewnie nie wróci, ale do jazdy -
szybko.

Data: 2009-09-03 14:56:13
Autor: Kosu
Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

Podobno traci tylko MŚ i najbliższą Szwajcarię. Czyli nie jest źle. Medalu szkoda, bo chyba był życiowy szczyt formy. Takie życie.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-09-03 15:15:59
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((
Kosu bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):

Nie tym razem to następnym, nie? :-)

Data: 2009-09-03 15:11:03
Autor: zcxz
KuFeL wrote:
http://www.sport.pl/kolarstwo/1,101582,6996719,Wypadek_Wloszczowskiej__Polka_nie_pojedzie_w_MS.html
szybkiego powrotu do zdrowia zycze :)
nastepnym razem sie uda!

trzymam kciauki za Szafraniec i Sadlecka :)
p.s.
http://www.pzkol.pl/canberra_2009/wyscig_elity_kobiet_na_zywo_w_tvp-s2954.html

--
zcxz

Data: 2009-09-03 16:06:30
Autor: KuFeL
zcxz pisze:
KuFeL wrote:
[...]

szkoda ze tvp stac na transmisje w srodku nocy, a jak jechala sztafeta albo Ola, to nie mogli transmisji zrobic o 6-7 rano :(

no i tym razem nie obejrze, bo mazovia w niedziele i trzeba sie wyspac...

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-09-03 18:17:45
Autor: zcxz
KuFeL wrote:
...bo mazovia w niedziele i trzeba sie wyspac...
....i VIII MISTRZOSTWA MAZOWSZA w Rowerowej Jezdzie na Orientacje :)
(http://mtbo.pl)

--
zcxz

Data: 2009-09-03 19:09:34
Autor: Wojtas
KuFeL pisze:

[...]

Typowe polskie zawodzenie:

"Prawda jest też taka, że nikt w Europie, a już na pewno nie w Polsce, nie dopuściłby do zawodów tak niebezpiecznej pętli. Aleksandra Dawidowicz, która w środę zdobyła złoto w kategorii do lat 23, też przeżyła chwilę grozy. Dwa dni przed startem skacząc przy pełnej prędkości z ponadmetrowego kamienia runęła głową pionowo w dół. Na polską kolarkę spadł rower, roztrzaskał się o kamienie, oderwane siodełko pofrunęło niewiadomo gdzie. Ola leżała, nie ruszając się przez kilka sekund. Trener Piątek mówił później: - Myśleliśmy, że się zabiła. Wyrżnęła głową centralnie w ziemię."

Tak samo było z Kubicą - a to że ma sprzęt do dupy a to że wstrętni Niemcy przeszkadzają mu w wynikach.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

"Bujać - to my, panowie szlachta!"

Data: 2009-09-03 19:33:56
Autor: kml

Użytkownik "Wojtas" <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> napisał w wiadomości news:h7ot8a$r92$2inews.gazeta.pl...

Tak samo było z Kubicą - a to że ma sprzęt do dupy a to że wstrętni Niemcy przeszkadzają mu w wynikach.

Spadłeś ostatnio jajami na górną rure czy po prostu koniecznie chcesz zabrać głos w tej dyskusji? Obejrzyj sobie jeszcze raz ten film i zobacz jaka jest stromizna, jak są ustawione głazy i jaki jest spadek na dalszym zjeździe a potem przypomnij sobie, że to jest XC i rower jest do xc. A Kubica też specjalnie wjechał w bariere bo nie chciał wyścigu skończyć.

"Prosto z trasy pojechała karetką do szpitala. Początkowo podejrzewano złamanie szczęki w dwóch miejscach, ale po prześwietleniu okazało się, że szczęka jest cała. - Jestem w szoku. Twarda dziewczyna - stwierdził lekarz. Mimo to srebrna medalistka olimpijska z Pekinu jeszcze dzisiaj przejdzie trzygodzinny zabieg, prawdopodobnie pod pełną narkozą. Wszystko po to, żeby oczyścić i pozszywać liczne pęknięcia wewnątrz ust. Lekarze twierdzą jednak, że jutro kolarka powinna móc wyjść ze szpitala i dalej leczyć się w domu."

http://tiny.pl/hqh18

Nie rozumiem skąd taka przyjemność czerpana z cudzego nieszczęścia a tym bardziej Mai.

kml
Last update 15/08/2009 manual TIME Z, KMC Z82 pomiar rozciągnięcia.

Data: 2009-09-03 19:40:56
Autor: Wojtas
kml pisze:

Obejrzyj sobie jeszcze raz ten film i zobacz jaka jest stromizna, jak są ustawione głazy i jaki jest spadek na dalszym zjeździe a potem przypomnij sobie, że to jest XC i rower jest do xc.

Ale jest jakaś "instrukcja wydawnicza" mówiąca o tym jak ma wyglądać trasa XC? Na co się powołujesz?

Nie rozumiem skąd taka przyjemność czerpana z cudzego nieszczęścia a tym bardziej Mai.

Nikt się nie cieszy z czyjegoś nieszczęścia. Po prostu zawodzenie pt. "Australijczycy oszukują" jest dość śmieszne i typowo polskie.

PS. Taki sobie zawód szanowna koleżanka Maja wybrała więc proszę skończmy z tą udawaną litością. Przy pewnych zajęciach ryzyko jest czymś normalnym.

Data: 2009-09-03 19:57:40
Autor: kml

Użytkownik "Wojtas" <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> napisał w wiadomości news:h7ov36$aqu$1inews.gazeta.pl...
kml pisze:

[...]

Na to, że tego typu fragmenty to jest enduro a nie xc. Ile takich miejsc było do tej pory na trasach zawodów o randze światowej? Jeże jest to miejsce hurtowego glebienia i poważnych obrażeń dla osób, które de facto żyją z jazdy na rowerze to coś jest na rzeczy. Czy zawodnicy żużlowi odmawiający jazdy po zbyt niebezpiecznym torze to tchórze?

[...]

Z tonu Twojej wypowiedzi przebijała czysta złośliwość. Poza tym to nie tylko Polacy mówią, że trasa jest "oszukana".

PS. Taki sobie zawód szanowna koleżanka Maja wybrała więc proszę skończmy z tą udawaną litością. Przy pewnych zajęciach ryzyko jest czymś normalnym.

W tym zawodzie reprezentuje ten kraj i temu zawodowi podporządkowała całe życie a mimo to skończyła (już czy jeszcze nie?) studia, zna języki i nie jest sportowym tempakiem co zdania po polsku nie potrafi sklecić. Dla mnie Maja jest sportowcem nowej generacji i za to ją wyjątkowo szanuje.

Znowu plujesz jadem pisząc o udawanej litości. Ja, tak samo jak większość precla, po prostu jej współczuje ze szczerego serca ( i faktu, że jeździ mtb a nie szose :> - ale to już pewnie tylko ja ) Poza tym jest kobietą a one wszelekiego rodzaju urazy twarzy znoszą wyjątkowo źle i bardzo boleśnie to przechodzą więc tym bardziej nie ma sensu pieprzyć o jakimś tam polskim jęczeniu czy innych bzdurach.

Data: 2009-09-03 21:19:39
Autor: Wojtas
kml pisze:

Na to, że tego typu fragmenty to jest enduro a nie xc. Ile takich miejsc

Kto tak twierdzi? Jakieś oficjalne stanowisko organizacji?

było do tej pory na trasach zawodów o randze światowej? Jeże jest to miejsce hurtowego glebienia i poważnych obrażeń dla osób, które de facto żyją z jazdy na rowerze to coś jest na rzeczy.

W DH też żyją z tego na co dzień. Nie słyszałem aby ktoś domagał się specjalnego traktowania.

Czy zawodnicy żużlowi odmawiający jazdy po zbyt niebezpiecznym torze to tchórze?

Nie ta prędkość i nie to ryzyko.

[...]

Co to znaczy sportowiec nowej generacji? Rodzice mieli kasę na sprzęt więc i na edukację starczyło. Ot pewne społeczne zależności.

[...]

Czyli jednak uważasz, że kobietom w sporcie należy się jakieś specjalne traktowanie? Czemu? Obawiam się, że to zwykłe seksistowskie podejście.

o jakimś tam polskim jęczeniu czy innych bzdurach.

No jak nie, jak zacytowałem to jęczenie.

Data: 2009-09-03 21:45:31
Autor: kml

Użytkownik "Wojtas" <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> napisał w wiadomości news:h7p4s9$fj5$1inews.gazeta.pl...
kml pisze:

Na to, że tego typu fragmenty to jest enduro a nie xc. Ile takich miejsc

Kto tak twierdzi? Jakieś oficjalne stanowisko organizacji?

A musi być oficjalne żeby było prawdziwe?

W DH też żyją z tego na co dzień. Nie słyszałem aby ktoś domagał się specjalnego traktowania.

Weź mnie nie rozśmieszaj, porównujesz dwie tak odmienne gałęzie rowerowania że już bardziej nie można. To specjalne traktowanie w DH to chociażby wymóg FF, żółwia etc. OIDP to którys tam puchar też odwołali ze względu na zbyt niebiezpieczną trasę po opadach bodażje.

Nie ta prędkość i nie to ryzyko.

Prędkość adekwatna do środka transportu a ryzyko większe bo poza kaskiem nic nie ma w xc a wyścig dużo dłuższy etc. Poza tym cały czas mówimy o tym konkretnym przypadku w Australii.

Co to znaczy sportowiec nowej generacji? Rodzice mieli kasę na sprzęt więc i na edukację starczyło. Ot pewne społeczne zależności.

I z tej zależności lata ciężkiego treningu tak? Tak się składa, że znam temat "sport nieomalże zawodowy" od środka więcej niż z TV i Maja jest chlubnym wyjątkiem do naśladowania chociażby ze względu na fakt, że nie kończy AWFu tylko Politechnikę. To jest dla mnie nowa generacja sportowców, którzy w przypadku niemożności kontuowania kariery w sporcie nie kończą jako sfrustrowani nauczyciele WFu w gimanzjum tylko pracują w sensownej pracy za dobrą kasę.

Czyli jednak uważasz, że kobietom w sporcie należy się jakieś specjalne traktowanie? Czemu? Obawiam się, że to zwykłe seksistowskie podejście.

Uważam, że w przypadku takiej gleby należy się specjalne traktowanie, w postaci sympatii,  a nie jebanie jak burą sukę z powodu nie wygrania zawodów i teorii spiskowej dziejów. Nie jest Ci jej żal jako osoby, która się naprawe boleśnie wyrżnęła?

o jakimś tam polskim jęczeniu czy innych bzdurach.

No jak nie, jak zacytowałem to jęczenie.

Jasne, jasne.

Data: 2009-09-03 22:13:11
Autor: Wojtas
kml pisze:

Kto tak twierdzi? Jakieś oficjalne stanowisko organizacji?

A musi być oficjalne żeby było prawdziwe?

Jak dla mnie stanowisko precla nie jest w tym względzie wiążące.

[...]

A skąd wiesz w jakiej ona będzie branży pracować?

[...]

Ja nikogo "nie jebię", pozwalam sobie jedynie zauważyć, że powstała kolejna histeria na poziomie "złych Niemców" i Kubicy. Przyznam szczerze też, że wcale nie jest mi jej żal - to co się wydarzyło jest po prostu normalne w sporcie zawodowym (i nie tylko zawodowym).

No jak nie, jak zacytowałem to jęczenie.

Jasne, jasne.

"Łatunku biją mnie Niemcy!"

Data: 2009-09-04 02:59:05
Autor: Michał Wolff
On 3 Wrz, 22:13, Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote:

[...]

Nie powstała żadna histeria, masz pewne problemy z oceną
rzeczywistości i mocno przesadzasz, zwyczajnie sobie spekulujemy; teza
o tym, że zyskują na tym Australijczycy poza spekulację nie wychodzi,
bo twardych dowodów na to mieć nie będziemy, możemy sobie tylko
porozważać prawdopodobieństwo takiej możliwości (dla mnie osobiście
nie jest takie małe). Natomiast nie jest spekulacją - tylko faktem, że
trasa nie jest trasą XC, ten fragment na którym doszło do wywrotki Mai
i wielu innych zawodniczek (leżała tak samo mistrzyni olimpijska
Sabine Spitz) nie nadaje się do takich zawodów, wymaga zupełnie innego
sprzętu do jazdy. I przez głupotę organizatorów jedna z głównych
faworytek wyścigu straciła dużą szansę na medal, trzeba było dopiero
poważnej wywrotki znanej zawodniczki by do półgłówków projektujących
trasę dotarło, że nie jest to trasa do XC, że na tym miejscu
zawodniczki mogą się poważnie połamać, czy nawet pozabijać. I to jest
główny zarzut o nieodpowiedzialność - bo wywrotek na tym kawałku była
masa i tego wypadku można było spokojnie uniknąć, wiele ekip już
wcześniej protestowało.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-04 06:08:42
Autor: kml

Użytkownik "Wojtas" <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> napisał w wiadomości news:h7p80m$5ia$1inews.gazeta.pl...
kml pisze:

Kto tak twierdzi? Jakieś oficjalne stanowisko organizacji?

A musi być oficjalne żeby było prawdziwe?

Jak dla mnie stanowisko precla nie jest w tym względzie wiążące.

Czyli inne opinie na ten temat, z innych źródeł to też "prowokacja"?

[...]

A ja uważam, że podobne wypowiedzi o trasie można znaleźć w każdym kraju, którego zawodniczka się tam wyrżnęła - czyli praktycznie wszędzie. Dziwi mnie trochę brak współczucia dla Mai ale może to jest motywujące jak leżysz na ziemii po glebie a ktoś nad tobą stoi i mówi "po ch..j tak szybko jechałaś? było wolniej"

"Łatunku biją mnie Niemcy!"

Zobaczymy co będzie z Robertem jak zmieni team.

Data: 2009-09-03 19:48:30
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Nooo i się zaczyna.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-03 19:49:27
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Kiedy kaski FF w XC?
:>

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-04 10:52:53
Autor: dobrov
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

Ja tam się dziwię, że nie trenują takich fragmentów w zbroi i fullfacu.
Co im szkodzi? Przejechać 100 razy, glebnąć bezpiecznie 10 razy i się nauczyć.
A na zawodach już w normalnym stroju rutynowo. Niepotrzebne dodatkowe ryzyko.

Data: 2009-09-04 11:14:26
Autor: Leszek 'Cousie' Pasoń
Dnia 04-09-2009 o 10:52:53 dobrov <dobrov0@interia.pl> napisał(a):

Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

z tego samego powodu dla ktorego na treningach nie maja zapietego za  rowerem kowadla.

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2009-09-04 11:21:22
Autor: dobrov
Leszek 'Cousie' Pasoń pisze:

[...]

Najwidoczniej nie zrozumiałeś tego co napisałem.

Data: 2009-09-04 11:43:38
Autor: Kosu
dobrov wrote:
Ja tam się dziwię, że nie trenują takich fragmentów w zbroi i fullfacu.
Co im szkodzi? Przejechać 100 razy, glebnąć bezpiecznie 10 razy i się nauczyć.

Włoszczowska jest w światowej czołówce, bo ma intensywny trening na stawiony na szybkość, wytrzymałość, techniczne elementy typowe dla XC. Musiałaby ograniczyć te podstawowy, co mogłoby się negatywnie odbić na jej formie, więc nie robią dodatkowo treningu DH i rzutu oszczepem, który jest też przecież bardzo użyteczny :)

Niebezpiecznego miejsca już nie ma i na kolejnych zawodach też nie będzie, bo pewnie będą teraz ostrzejsze kontrole tras. Nie ma sensu tracić kasy i czasu.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-09-04 11:57:34
Autor: dobrov
Kosu pisze:

[...]

No ja nie twierdzę, że ma na co dzień rzucać oszczepem tylko, że w
konkretnej sytuacji, w konkretnym niebezpiecznym miejscu na trasie
konkretnych zawodów powinna poświęcić ze 3 godzinki, zjechać z tego
kamienia kilkadziesiąt razy w zbroi i wypracować technikę.
Nie wierzę, że nie miała na to czasu. Przed zawodami nie trenuje się
formy po całych dniach do upadłego.
Co więcej - może i niejeden zawodnik by tak zrobił gdyby wiedział
odpowiednio wcześniej co go czeka :)

Niebezpiecznego miejsca już nie ma i na kolejnych zawodach też nie będzie, bo pewnie będą teraz ostrzejsze kontrole tras. Nie ma sensu tracić kasy i czasu.

Kto wie, kto wie.

Data: 2009-09-04 14:06:22
Autor: Pan Waski
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((
Piszemy Maji a nie Mai. przepraszam, ale bardzo mnie to w oczy drapało.

Pozdrawiam,
KS

Data: 2009-09-04 14:17:57
Autor: Mariusz Kruk
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Pan Waski"
Piszemy Maji a nie Mai. przepraszam, ale bardzo mnie to w oczy drapało.

Ale może byś się dokształcił zanim zaczniesz poprawiać.
Inaczej możesz wyjść na durnia.
http://so.pwn.pl/lista.php?co=maja

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ ..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. \.http://epsilon.eu.org/\.\ ..\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.

Data: 2009-09-04 14:40:03
Autor: Kosu
Pan Waski wrote:
Piszemy Maji a nie Mai. przepraszam, ale bardzo mnie to w oczy drapało.

Widziałem jakąś mangę gdzie była postać Maji. Ale Włoszczowska nie byłaby szczęśliwa, gdybyśmy czytali jej imię tak jak Japończycy ^^

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-09-04 16:17:32
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((
Dnia 04.09.2009 14:06 użytkownik Pan Waski napisał :
Piszemy Maji a nie Mai.

A co? Przeczytałeś tak na pasku w telewizji i już myślisz, że tak jest poprawnie? Doucz się!

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-09-04 21:12:28
Autor: KuFeL
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((
kolejne wiesci z pola bitwy. Trener Piatek poszedl po badzie i wytknal publicznie PZU ze stawia warunki powrotu Mai w klasie business:

http://www.sport.pl/kolarstwo/1,64993,7003247,Jak_Maja_Wloszczowska_wroci_do_Polski.html

na pochybel monopoliscie!

a dzis w nocy elita kobiet jedzie i dwie nasze Panie tez tam beda! trzymac kciuki.

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-09-04 22:06:47
Autor: click
KuFeL pisze:
[...]

jakiemu monopoliscie?
przeciez moze wracac Lufthansa

--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-09-04 23:23:16
Autor: Wojtas
click pisze:

jakiemu monopoliscie?
przeciez moze wracac Lufthansa

Ale wtedy może być to co z Rokitą ;)

Data: 2009-09-04 23:25:04
Autor: click
Wojtas pisze:
click pisze:

jakiemu monopoliscie?
przeciez moze wracac Lufthansa

Ale wtedy może być to co z Rokitą ;)

kolo wieksze niz kapelusz, fakt
ale jakby sie aliansie ubezpieczyla, to moze nie byloby takich scen

Data: 2009-09-05 00:06:32
Autor: KuFeL
click pisze:
KuFeL pisze:
[...]

a co ma lufthansa do pzu?

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-09-05 00:02:40
Autor: click
KuFeL pisze:
click pisze:
KuFeL pisze:
[...]

a kto kupuje ubezpieczenie w pzu?
chyba tylko PZKol(edzy)

(juz pomine milczeniem ze pizetju nie jest zadnym monopolista)

Data: 2009-09-05 00:31:18
Autor: KuFeL
click pisze:
KuFeL pisze:
click pisze:
KuFeL pisze:
[...]

ciekawe czy rzeczywiscie wyciagna wnioski...

(juz pomine milczeniem ze pizetju nie jest zadnym monopolista)

no tak, teraz to sie nazywa lider rynku albo cus tam ;) tak jak TP tez nie jest juz monopolista ;)

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-09-05 00:29:58
Autor: click
KuFeL pisze:
click pisze:
  a co ma lufthansa do pzu?

a kto kupuje ubezpieczenie w pzu?
chyba tylko PZKol(edzy)

ciekawe czy rzeczywiscie wyciagna wnioski...

to wcale nie jest ciekawe
to jest nudne jak flaki z olejem

(juz pomine milczeniem ze pizetju nie jest zadnym monopolista)

no tak, teraz to sie nazywa lider rynku albo cus tam ;) tak jak TP tez nie jest juz monopolista ;)

no tez nie jest

Data: 2009-09-05 02:23:22
Autor: Michał Wolff
On 5 Wrz, 00:29, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:

to wcale nie jest ciekawe
to jest nudne jak flaki z olejem

Nie da się ukryć :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-04 21:14:39
Autor: KuFeL
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((
i jeszcze z najnowszego wywiadu:

Nie masz żalu do organizatorów mistrzostw świata? Trasa była piekielnie trudna, to kolarska golgota...

- Żadnych pretensji, to był mój błąd. Przede mną upadł Belg i czekałam aż zejdzie z trasy. Gdy ruszyłam, miałam zablokowany amortyzator. Zawsze odblokowuję go odruchowo przed zjazdem. W połowie zjazdu zorientowałam się, zerknęłam, odblokowałam, ale już inaczej niż zwykle podjechałam do największej skały. Moje przednie koło wjechało w wyrobiony przez kolarzy dołek. Nie zdążyłam nic zrobić, wyleciałam przez kierownicę i uderzyłam twarzą, brodą i czubkiem kasku prosto w ostrą skałę. Natychmiast przybiegli ratownicy i czekali ze mną na przyjazd ambulansu.

Twardzielka, zlego slowa o trasie. No i wiemy dlaczego tak sie stalo.

reszta tu:

http://www.sport.pl/kolarstwo/1,64993,7004619,MS_w_kolarstwie_gorskim__Twarda_dziewczyna_Maja.html

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-09-05 13:50:58
Autor: KuFeL
KuFeL pisze:
> [...]

Dramat Mai Włoszczowskiej. Srebrna medalistka z Pekinu spadła twarzą na kamienie z najtrudniejszej przeszkody trasy mistrzostw świata w Canberze. Leży w szpitalu, lekarze szykują się do zabiegu...

i jeszcze jeden cytat z tvn24/GW:

Pechową Włoszczowską podczas australijskich mistrzostw pomściła Aleksandra Dawidowicz, która zdobyła złoty medal. - Bardzo bym chciała, by więcej niż o moim wypadku mówiło się o złocie Oli - powiedziała srebrna medalistka z Pekinu.

i tu jest cale clue - media interesuja sie tylko gwiazdami. Ktos juz napisal ze informacja o zlocie Oli byla podana jako trzecia w wiadomosciach, oczywicie o futbolowych doniesieniach z V ligi ;)

Pzdr,
KuFeL