tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((

Data: 2009-09-03 11:38:42
Autor: Kosu
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((
KuFeL wrote:
http://www.sport.pl/kolarstwo/1,101582,6996719,Wypadek_Wloszczowskiej__Polka_nie_pojedzie_w_MS.html Dramat Mai Włoszczowskiej. Srebrna medalistka z Pekinu spadła twarzą na kamienie z najtrudniejszej przeszkody trasy mistrzostw świata w Canberze. Leży w szpitalu, lekarze szykują się do zabiegu...

:(((

Strasznie szkoda. Miała być totalna dominacja w żeńskim XC i nie wyszło.

Z drugiej strony - nie wiem czy Włoszczowska nie jechała tego za ostro. Po takich kamieniach oczywiście da się zjechać wolno i bezpiecznie. Tam na pewno będzie niskie tempo i zagęszczenie zawodników - może polska ekipa liczyła na urwanie kilku sekund w tym miejscu.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-09-03 02:51:12
Autor: Michał Wolff
On 3 Wrz, 11:38, Kosu <k...@kosu.pl> wrote:

Strasznie szkoda. Miała być totalna dominacja w żeńskim XC i nie wyszło.

A skąd taki wymysł? Trener Piątek to powiedział? Maja?

[...]

Daj spokój,  Maja jest doświadczoną zawodniczką a nie kamikadze,
widziała ile osób miało tam wywrotki, sama miała juz tam groźny upadek
i dobrze wiedziała czym to grozi. Nie masz pojęcia jak wyglądała
sytuacja - a rozsiewasz jakieś ploty jak przekupka na bazarze.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-03 14:51:03
Autor: Kosu
Michał Wolff wrote:
A skąd taki wymysł? Trener Piątek to powiedział? Maja?

Ja na to liczyłem. Bo w tym kraju liczą się tylko pierwsze miejsca i nawet srebrne medale na olimpiadzie nie sprawia, żeby pieniądze szły na coś innego niż kiboloodporne stadiony piłkarskie :(

[...]

Nie mam pojęcia jak wyglądała sytuacja. Ty też nie. Ale to miejsce przejechało dużo zawodniczek - tylko część miała kłopoty. Włoszczowska nie raz.

Weź trochę wyluzuj. Chyba Ci po tym rekordzie cukier skoczył.

pozdrawiam,
Kosu

tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((