tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((

Data: 2009-09-03 19:09:34
Autor: Wojtas
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((
KuFeL pisze:

http://www.sport.pl/kolarstwo/1,101582,6996719,Wypadek_Wloszczowskiej__Polka_nie_pojedzie_w_MS.html Dramat Mai Włoszczowskiej. Srebrna medalistka z Pekinu spadła twarzą na kamienie z najtrudniejszej przeszkody trasy mistrzostw świata w Canberze. Leży w szpitalu, lekarze szykują się do zabiegu...

Typowe polskie zawodzenie:

"Prawda jest też taka, że nikt w Europie, a już na pewno nie w Polsce, nie dopuściłby do zawodów tak niebezpiecznej pętli. Aleksandra Dawidowicz, która w środę zdobyła złoto w kategorii do lat 23, też przeżyła chwilę grozy. Dwa dni przed startem skacząc przy pełnej prędkości z ponadmetrowego kamienia runęła głową pionowo w dół. Na polską kolarkę spadł rower, roztrzaskał się o kamienie, oderwane siodełko pofrunęło niewiadomo gdzie. Ola leżała, nie ruszając się przez kilka sekund. Trener Piątek mówił później: - Myśleliśmy, że się zabiła. Wyrżnęła głową centralnie w ziemię."

Tak samo było z Kubicą - a to że ma sprzęt do dupy a to że wstrętni Niemcy przeszkadzają mu w wynikach.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

"Bujać - to my, panowie szlachta!"

Data: 2009-09-03 19:33:56
Autor: kml

Użytkownik "Wojtas" <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> napisał w wiadomości news:h7ot8a$r92$2inews.gazeta.pl...

Tak samo było z Kubicą - a to że ma sprzęt do dupy a to że wstrętni Niemcy przeszkadzają mu w wynikach.

Spadłeś ostatnio jajami na górną rure czy po prostu koniecznie chcesz zabrać głos w tej dyskusji? Obejrzyj sobie jeszcze raz ten film i zobacz jaka jest stromizna, jak są ustawione głazy i jaki jest spadek na dalszym zjeździe a potem przypomnij sobie, że to jest XC i rower jest do xc. A Kubica też specjalnie wjechał w bariere bo nie chciał wyścigu skończyć.

"Prosto z trasy pojechała karetką do szpitala. Początkowo podejrzewano złamanie szczęki w dwóch miejscach, ale po prześwietleniu okazało się, że szczęka jest cała. - Jestem w szoku. Twarda dziewczyna - stwierdził lekarz. Mimo to srebrna medalistka olimpijska z Pekinu jeszcze dzisiaj przejdzie trzygodzinny zabieg, prawdopodobnie pod pełną narkozą. Wszystko po to, żeby oczyścić i pozszywać liczne pęknięcia wewnątrz ust. Lekarze twierdzą jednak, że jutro kolarka powinna móc wyjść ze szpitala i dalej leczyć się w domu."

http://tiny.pl/hqh18

Nie rozumiem skąd taka przyjemność czerpana z cudzego nieszczęścia a tym bardziej Mai.

kml
Last update 15/08/2009 manual TIME Z, KMC Z82 pomiar rozciągnięcia.

Data: 2009-09-03 19:40:56
Autor: Wojtas
kml pisze:

Obejrzyj sobie jeszcze raz ten film i zobacz jaka jest stromizna, jak są ustawione głazy i jaki jest spadek na dalszym zjeździe a potem przypomnij sobie, że to jest XC i rower jest do xc.

Ale jest jakaś "instrukcja wydawnicza" mówiąca o tym jak ma wyglądać trasa XC? Na co się powołujesz?

Nie rozumiem skąd taka przyjemność czerpana z cudzego nieszczęścia a tym bardziej Mai.

Nikt się nie cieszy z czyjegoś nieszczęścia. Po prostu zawodzenie pt. "Australijczycy oszukują" jest dość śmieszne i typowo polskie.

PS. Taki sobie zawód szanowna koleżanka Maja wybrała więc proszę skończmy z tą udawaną litością. Przy pewnych zajęciach ryzyko jest czymś normalnym.

Data: 2009-09-03 19:57:40
Autor: kml

Użytkownik "Wojtas" <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> napisał w wiadomości news:h7ov36$aqu$1inews.gazeta.pl...
kml pisze:

[...]

Na to, że tego typu fragmenty to jest enduro a nie xc. Ile takich miejsc było do tej pory na trasach zawodów o randze światowej? Jeże jest to miejsce hurtowego glebienia i poważnych obrażeń dla osób, które de facto żyją z jazdy na rowerze to coś jest na rzeczy. Czy zawodnicy żużlowi odmawiający jazdy po zbyt niebezpiecznym torze to tchórze?

[...]

Z tonu Twojej wypowiedzi przebijała czysta złośliwość. Poza tym to nie tylko Polacy mówią, że trasa jest "oszukana".

PS. Taki sobie zawód szanowna koleżanka Maja wybrała więc proszę skończmy z tą udawaną litością. Przy pewnych zajęciach ryzyko jest czymś normalnym.

W tym zawodzie reprezentuje ten kraj i temu zawodowi podporządkowała całe życie a mimo to skończyła (już czy jeszcze nie?) studia, zna języki i nie jest sportowym tempakiem co zdania po polsku nie potrafi sklecić. Dla mnie Maja jest sportowcem nowej generacji i za to ją wyjątkowo szanuje.

Znowu plujesz jadem pisząc o udawanej litości. Ja, tak samo jak większość precla, po prostu jej współczuje ze szczerego serca ( i faktu, że jeździ mtb a nie szose :> - ale to już pewnie tylko ja ) Poza tym jest kobietą a one wszelekiego rodzaju urazy twarzy znoszą wyjątkowo źle i bardzo boleśnie to przechodzą więc tym bardziej nie ma sensu pieprzyć o jakimś tam polskim jęczeniu czy innych bzdurach.

Data: 2009-09-03 21:19:39
Autor: Wojtas
kml pisze:

Na to, że tego typu fragmenty to jest enduro a nie xc. Ile takich miejsc

Kto tak twierdzi? Jakieś oficjalne stanowisko organizacji?

było do tej pory na trasach zawodów o randze światowej? Jeże jest to miejsce hurtowego glebienia i poważnych obrażeń dla osób, które de facto żyją z jazdy na rowerze to coś jest na rzeczy.

W DH też żyją z tego na co dzień. Nie słyszałem aby ktoś domagał się specjalnego traktowania.

Czy zawodnicy żużlowi odmawiający jazdy po zbyt niebezpiecznym torze to tchórze?

Nie ta prędkość i nie to ryzyko.

[...]

Co to znaczy sportowiec nowej generacji? Rodzice mieli kasę na sprzęt więc i na edukację starczyło. Ot pewne społeczne zależności.

[...]

Czyli jednak uważasz, że kobietom w sporcie należy się jakieś specjalne traktowanie? Czemu? Obawiam się, że to zwykłe seksistowskie podejście.

o jakimś tam polskim jęczeniu czy innych bzdurach.

No jak nie, jak zacytowałem to jęczenie.

Data: 2009-09-03 21:45:31
Autor: kml

Użytkownik "Wojtas" <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> napisał w wiadomości news:h7p4s9$fj5$1inews.gazeta.pl...
kml pisze:

Na to, że tego typu fragmenty to jest enduro a nie xc. Ile takich miejsc

Kto tak twierdzi? Jakieś oficjalne stanowisko organizacji?

A musi być oficjalne żeby było prawdziwe?

W DH też żyją z tego na co dzień. Nie słyszałem aby ktoś domagał się specjalnego traktowania.

Weź mnie nie rozśmieszaj, porównujesz dwie tak odmienne gałęzie rowerowania że już bardziej nie można. To specjalne traktowanie w DH to chociażby wymóg FF, żółwia etc. OIDP to którys tam puchar też odwołali ze względu na zbyt niebiezpieczną trasę po opadach bodażje.

Nie ta prędkość i nie to ryzyko.

Prędkość adekwatna do środka transportu a ryzyko większe bo poza kaskiem nic nie ma w xc a wyścig dużo dłuższy etc. Poza tym cały czas mówimy o tym konkretnym przypadku w Australii.

Co to znaczy sportowiec nowej generacji? Rodzice mieli kasę na sprzęt więc i na edukację starczyło. Ot pewne społeczne zależności.

I z tej zależności lata ciężkiego treningu tak? Tak się składa, że znam temat "sport nieomalże zawodowy" od środka więcej niż z TV i Maja jest chlubnym wyjątkiem do naśladowania chociażby ze względu na fakt, że nie kończy AWFu tylko Politechnikę. To jest dla mnie nowa generacja sportowców, którzy w przypadku niemożności kontuowania kariery w sporcie nie kończą jako sfrustrowani nauczyciele WFu w gimanzjum tylko pracują w sensownej pracy za dobrą kasę.

Czyli jednak uważasz, że kobietom w sporcie należy się jakieś specjalne traktowanie? Czemu? Obawiam się, że to zwykłe seksistowskie podejście.

Uważam, że w przypadku takiej gleby należy się specjalne traktowanie, w postaci sympatii,  a nie jebanie jak burą sukę z powodu nie wygrania zawodów i teorii spiskowej dziejów. Nie jest Ci jej żal jako osoby, która się naprawe boleśnie wyrżnęła?

o jakimś tam polskim jęczeniu czy innych bzdurach.

No jak nie, jak zacytowałem to jęczenie.

Jasne, jasne.

Data: 2009-09-03 22:13:11
Autor: Wojtas
kml pisze:

Kto tak twierdzi? Jakieś oficjalne stanowisko organizacji?

A musi być oficjalne żeby było prawdziwe?

Jak dla mnie stanowisko precla nie jest w tym względzie wiążące.

[...]

A skąd wiesz w jakiej ona będzie branży pracować?

[...]

Ja nikogo "nie jebię", pozwalam sobie jedynie zauważyć, że powstała kolejna histeria na poziomie "złych Niemców" i Kubicy. Przyznam szczerze też, że wcale nie jest mi jej żal - to co się wydarzyło jest po prostu normalne w sporcie zawodowym (i nie tylko zawodowym).

No jak nie, jak zacytowałem to jęczenie.

Jasne, jasne.

"Łatunku biją mnie Niemcy!"

Data: 2009-09-04 02:59:05
Autor: Michał Wolff
On 3 Wrz, 22:13, Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote:

[...]

Nie powstała żadna histeria, masz pewne problemy z oceną
rzeczywistości i mocno przesadzasz, zwyczajnie sobie spekulujemy; teza
o tym, że zyskują na tym Australijczycy poza spekulację nie wychodzi,
bo twardych dowodów na to mieć nie będziemy, możemy sobie tylko
porozważać prawdopodobieństwo takiej możliwości (dla mnie osobiście
nie jest takie małe). Natomiast nie jest spekulacją - tylko faktem, że
trasa nie jest trasą XC, ten fragment na którym doszło do wywrotki Mai
i wielu innych zawodniczek (leżała tak samo mistrzyni olimpijska
Sabine Spitz) nie nadaje się do takich zawodów, wymaga zupełnie innego
sprzętu do jazdy. I przez głupotę organizatorów jedna z głównych
faworytek wyścigu straciła dużą szansę na medal, trzeba było dopiero
poważnej wywrotki znanej zawodniczki by do półgłówków projektujących
trasę dotarło, że nie jest to trasa do XC, że na tym miejscu
zawodniczki mogą się poważnie połamać, czy nawet pozabijać. I to jest
główny zarzut o nieodpowiedzialność - bo wywrotek na tym kawałku była
masa i tego wypadku można było spokojnie uniknąć, wiele ekip już
wcześniej protestowało.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-09-04 06:08:42
Autor: kml

Użytkownik "Wojtas" <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> napisał w wiadomości news:h7p80m$5ia$1inews.gazeta.pl...
kml pisze:

Kto tak twierdzi? Jakieś oficjalne stanowisko organizacji?

A musi być oficjalne żeby było prawdziwe?

Jak dla mnie stanowisko precla nie jest w tym względzie wiążące.

Czyli inne opinie na ten temat, z innych źródeł to też "prowokacja"?

[...]

A ja uważam, że podobne wypowiedzi o trasie można znaleźć w każdym kraju, którego zawodniczka się tam wyrżnęła - czyli praktycznie wszędzie. Dziwi mnie trochę brak współczucia dla Mai ale może to jest motywujące jak leżysz na ziemii po glebie a ktoś nad tobą stoi i mówi "po ch..j tak szybko jechałaś? było wolniej"

"Łatunku biją mnie Niemcy!"

Zobaczymy co będzie z Robertem jak zmieni team.