tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((

Data: 2009-09-03 19:49:27
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((

http://www.sport.pl/kolarstwo/1,101582,6996719,Wypadek_Wloszczowskiej__Polka_nie_pojedzie_w_MS.html Dramat Mai Włoszczowskiej. Srebrna medalistka z Pekinu spadła twarzą na kamienie z najtrudniejszej przeszkody trasy mistrzostw świata w Canberze. Leży w szpitalu, lekarze szykują się do zabiegu...

Kiedy kaski FF w XC?
:>

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-04 10:52:53
Autor: dobrov
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

Ja tam się dziwię, że nie trenują takich fragmentów w zbroi i fullfacu.
Co im szkodzi? Przejechać 100 razy, glebnąć bezpiecznie 10 razy i się nauczyć.
A na zawodach już w normalnym stroju rutynowo. Niepotrzebne dodatkowe ryzyko.

Data: 2009-09-04 11:14:26
Autor: Leszek 'Cousie' Pasoń
Dnia 04-09-2009 o 10:52:53 dobrov <dobrov0@interia.pl> napisał(a):

Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

z tego samego powodu dla ktorego na treningach nie maja zapietego za  rowerem kowadla.

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2009-09-04 11:21:22
Autor: dobrov
Leszek 'Cousie' Pasoń pisze:

[...]

Najwidoczniej nie zrozumiałeś tego co napisałem.

Data: 2009-09-04 11:43:38
Autor: Kosu
dobrov wrote:
Ja tam się dziwię, że nie trenują takich fragmentów w zbroi i fullfacu.
Co im szkodzi? Przejechać 100 razy, glebnąć bezpiecznie 10 razy i się nauczyć.

Włoszczowska jest w światowej czołówce, bo ma intensywny trening na stawiony na szybkość, wytrzymałość, techniczne elementy typowe dla XC. Musiałaby ograniczyć te podstawowy, co mogłoby się negatywnie odbić na jej formie, więc nie robią dodatkowo treningu DH i rzutu oszczepem, który jest też przecież bardzo użyteczny :)

Niebezpiecznego miejsca już nie ma i na kolejnych zawodach też nie będzie, bo pewnie będą teraz ostrzejsze kontrole tras. Nie ma sensu tracić kasy i czasu.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-09-04 11:57:34
Autor: dobrov
Kosu pisze:

[...]

No ja nie twierdzę, że ma na co dzień rzucać oszczepem tylko, że w
konkretnej sytuacji, w konkretnym niebezpiecznym miejscu na trasie
konkretnych zawodów powinna poświęcić ze 3 godzinki, zjechać z tego
kamienia kilkadziesiąt razy w zbroi i wypracować technikę.
Nie wierzę, że nie miała na to czasu. Przed zawodami nie trenuje się
formy po całych dniach do upadłego.
Co więcej - może i niejeden zawodnik by tak zrobił gdyby wiedział
odpowiednio wcześniej co go czeka :)

Niebezpiecznego miejsca już nie ma i na kolejnych zawodach też nie będzie, bo pewnie będą teraz ostrzejsze kontrole tras. Nie ma sensu tracić kasy i czasu.

Kto wie, kto wie.

tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((