tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((

Data: 2009-09-04 14:06:22
Autor: Pan Waski
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((
Piszemy Maji a nie Mai. przepraszam, ale bardzo mnie to w oczy drapało.

Pozdrawiam,
KS

Data: 2009-09-04 14:17:57
Autor: Mariusz Kruk
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Pan Waski"
Piszemy Maji a nie Mai. przepraszam, ale bardzo mnie to w oczy drapało.

Ale może byś się dokształcił zanim zaczniesz poprawiać.
Inaczej możesz wyjść na durnia.
http://so.pwn.pl/lista.php?co=maja

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ ..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. \.http://epsilon.eu.org/\.\ ..\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.

Data: 2009-09-04 14:40:03
Autor: Kosu
Pan Waski wrote:
Piszemy Maji a nie Mai. przepraszam, ale bardzo mnie to w oczy drapało.

Widziałem jakąś mangę gdzie była postać Maji. Ale Włoszczowska nie byłaby szczęśliwa, gdybyśmy czytali jej imię tak jak Japończycy ^^

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-09-04 16:17:32
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((
Dnia 04.09.2009 14:06 użytkownik Pan Waski napisał :
Piszemy Maji a nie Mai.

A co? Przeczytałeś tak na pasku w telewizji i już myślisz, że tak jest poprawnie? Doucz się!

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((