tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((

Data: 2009-09-04 21:14:39
Autor: KuFeL
tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((
i jeszcze z najnowszego wywiadu:

Nie masz żalu do organizatorów mistrzostw świata? Trasa była piekielnie trudna, to kolarska golgota...

- Żadnych pretensji, to był mój błąd. Przede mną upadł Belg i czekałam aż zejdzie z trasy. Gdy ruszyłam, miałam zablokowany amortyzator. Zawsze odblokowuję go odruchowo przed zjazdem. W połowie zjazdu zorientowałam się, zerknęłam, odblokowałam, ale już inaczej niż zwykle podjechałam do największej skały. Moje przednie koło wjechało w wyrobiony przez kolarzy dołek. Nie zdążyłam nic zrobić, wyleciałam przez kierownicę i uderzyłam twarzą, brodą i czubkiem kasku prosto w ostrą skałę. Natychmiast przybiegli ratownicy i czekali ze mną na przyjazd ambulansu.

Twardzielka, zlego slowa o trasie. No i wiemy dlaczego tak sie stalo.

reszta tu:

http://www.sport.pl/kolarstwo/1,64993,7004619,MS_w_kolarstwie_gorskim__Twarda_dziewczyna_Maja.html

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

tym razem powazny wypadek Mai w Australii :(((