tym razem skrócić przewód avida :)

Data: 2009-12-27 13:56:20
Autor: mariuszmo
tym razem skrócić przewód avida :)
witam zamowiłem elixiry ale one mają nieobotycznie dlugia kable więc trzeba będzie przyciąć

zestaw avida do odpowietrzania mam więc to nie problem, oliwki mam tylko jedno pytanie, czym uciąć przewód?
W avidach jeszcze nie skracałem więc nie wiem czy jest jakieś zbrojenie czy wystarczy ostry nóż do tapet czy coś więcej?
 Na youtube jest wprawdzie film ale ludzik ma jakąś profesjonalną obcinarke i tak do końca nie widać co to i jak to działa a jak się już za to zabiorę to nie chce aby w trakcie okazało się, że czegoś co jest niezbędne nie mam.

Data: 2009-12-27 14:34:46
Autor: Dominik Mirowski
tym razem skrócić przewód avida :)
mariuszmo wyklepał(a) :

zestaw avida do odpowietrzania mam więc to nie problem, oliwki mam
tylko jedno pytanie, czym uciąć przewód?

Dobry nóż kuchenny - Fiskars chef knife, Burgvogel etc...   jednym pociągnięciem przecinasz wszystko i jest równo - nożyk do tapet daje rade ale trzeba się napiłować.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-12-27 15:01:10

[...]