tym razem skrócić przewód avida :)

Data: 2009-12-27 14:34:46
Autor: Dominik Mirowski
tym razem skrócić przewód avida :)
mariuszmo wyklepał(a) :

zestaw avida do odpowietrzania mam więc to nie problem, oliwki mam
tylko jedno pytanie, czym uciąć przewód?

Dobry nóż kuchenny - Fiskars chef knife, Burgvogel etc...   jednym pociągnięciem przecinasz wszystko i jest równo - nożyk do tapet daje rade ale trzeba się napiłować.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-12-27 15:01:10

[...]