tysiace nieprzebnych urzedasów!!!!!!!!!!!!!

Data: 2009-07-21 08:33:45
Autor: jan paszek
tysiace nieprzebnych urzedasów!!!!!!!!!!!!!
w polsce jest tysiace niepotrzebnych urzedasów ktory tylko patzra jak tu zablkowac intywy społeczne ,ja doprowadzic do bankructwa firmy ,jak ludziom narobic kłoptów -a pozatym oni tak duzo kosztuja nas podatników ,w czasach kryzysu powinnio sie zmieszyc pogłowie urzęrdasów o 80%-bo tak to bedziemy wychodzic z kryzysu ze 200 lat conamniej!!!!

Data: 2009-07-21 11:10:17
Autor: awe

Użytkownik "jan paszek" <janonet4.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h43uh9$mf5$1inews.gazeta.pl...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -
sluszna uwaga
awe

Data: 2009-07-21 17:26:45
Autor: ColgatesBilly
"jan paszek" <janonet4.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:h43uh9$mf5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Brednie!

Bruksela kaze nam zwiekszyc ich liczbe o jakies pol miliona,
i to od zara!

Kol

tysiace nieprzebnych urzedasów!!!!!!!!!!!!!