tytul doktora u lekarza?

Data: 2010-08-30 07:46:03
Autor: Cezar
tytul doktora u lekarza?
witam,
czy lekarz, który nie ukończył studiów doktoranckich może używać pisemnie
tytułu doktora, czy może powinien pisać lekarz medycyny itp? Z definicji
tytułu doktora jest to tytuł naukowy po ukończeniu studiów doktoranckich,
lub poprostu zrobieniu doktoratu.
Pozdrawiam
Michał

Ale sie czepiasz :-). Glupie baby kupujace w aptece preparaty na żylaki do kazdego pracownika mowia per Pani Magister, choc w wiekszosci obsluguja je technicy farmacji.
Taki zwyczaj i juz.

A tak swoja droga to aby uzyskac stopien naukowy doktora nie wystarczy skoczyc studiow doktoranckich (to w sumie bardzo proste - chodzisz na 2 wyklady w miesiacu i ze 2 seminaria, zdajesz 1 smieszny egzamin na rok i placisz kolo 2k PLZ na semestr przez 4 lata). Trzeba jeszcze napisac, zlozyc i obronic prace - a to juz inna bajka.

Cezar

Data: 2010-08-30 07:06:06
Autor: Massai
tytul doktora u lekarza?
Cezar wrote:

> [...]

egzamin na rok i placisz kolo 2k PLZ na semestr przez 4 lata). Trzeba
jeszcze napisac, zlozyc i obronic prace - a to juz inna bajka.

Dla kogoś kto się przejmuje ta obrona jest najtrudniejszym momentem.
Jakiś zespół ludzi, często nawet znajomych, odpytuje z szerokiego
zakresu wiedzy, z rzeczy które ostatni raz się na studiach widziało...

Im człowiek starszy tym trudniej.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-08-30 09:00:45
Autor: Rafał
tytul doktora u lekarza?
W dniu 30.08.2010 07:46, Cezar pisze:

[...]

Eee tam. Pan/Pani "profesor" w szkole średniej wymiata, przynajmniej tak było gdy ja ten stopień edukacji zdobywałem

Data: 2010-08-30 09:39:33
Autor: spp
tytul doktora u lekarza?
W dniu 2010-08-30 09:00, Rafał pisze:

Eee tam. Pan/Pani "profesor" w szkole średniej wymiata, przynajmniej tak
było gdy ja ten stopień edukacji zdobywałem

Akurat zwyczaj starszy niż Ty. ;)

--
spp

Data: 2010-08-30 17:10:48
Autor: SDD
tytul doktora u lekarza?

Użytkownik "Rafał" <rafal_zapytaj_o_reszte@o2.pl> napisał w wiadomości news:i5fkuu$ule$1node2.news.atman.pl...

Eee tam. Pan/Pani "profesor" w szkole średniej wymiata, przynajmniej tak było gdy ja ten stopień edukacji zdobywałem

U mnie w LO chyba z 2 nauczycieli bylo bez magistra.
I jak byly ustne matury, to ci z magistrami, czy innymi tytulami byli wypisywani ze skrotami owych tytulow przed nazwiskiem, a ci bez magistra figurowali jako "prof." :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-08-31 08:49:12
Autor: niusy.pl
tytul doktora u lekarza?

Użytkownik "Cezar" <cezarkowski@interia.pl>

[...]

W tym sensie w jakim wręczanie łapówek jest zwyczajem to oczywiście to też nim jest

tytul doktora u lekarza?