tytuł filmu...

Data: 2009-08-13 15:15:08
Autor: Marcin m
tytuł filmu...
Witam,

Nie mogę sobie przypomnieć jaki to był tytuł filmu. Ale chodziło w nim
o poznanie kobiet przez facetów. Był w nim taki dialog: "kobieta dla
mnie jest jak otwarta księga, znawca odróżni zgniłe jabłko od
jabłoni". Nie pamiętam dokładnie bo to dawno było i zapomniałem tytuł.
Było też dużo akcentów motoryzacyjnych np: "nadążasz za mną? tak! to
zawróć bo zbłądziłeś". Byłbym wdzięczny za przypomnienie mi tytułu
filmu

pozdr.

Data: 2009-08-14 00:22:26
Autor: Skylla
tytuł filmu...
znawca odróżni zgniłe jabłko od jabłoni
Jabłko od jabłoni to odrózni każde dziecko :-)

Data: 2009-08-14 01:38:47
Autor: Marcin m
tytuł filmu...
On 14 Sie, 00:22, "Skylla" <skyl...@niespamuj.op.pl> wrote:
>znawca odróżni zgniłe jabłko od jabłoni

Jabłko od jabłoni to odrózni każde dziecko :-)

Dawno temu to było... jeszcze ten film miałem na VHS więc nawet te
cytaty nie do końca są poprawne (wyciągnięte z pamięci). A i film był
produkcji amerykańskiej.

pozdr
m.

tytuł filmu...