[mBank - pół żartem ] tytuł i częstotli wość przelewów

Data: 2009-02-24 10:01:08
Autor: WAM
[mBank - pół żartem ] tytuł i częstotli wość przelewów
On Tue, 24 Feb 2009 09:35:41 +0100, Kucing
<kucing@h.u.s.h.m.a.i.l.com> wrote:

Jak wiadomo przelewy są bezpłatne, potwierdzenia przychodzą SMSami (bezpłatne, w przeciwieństwie do haseł jednorazowych, za które się płaci przy zamawianiu nowych list), więc zabawa jest za free.
Potwierdzenia sa platne, hasla jednorazowe sa bezplatne.

Jezeli dwoch delikwentow ma dostep do sieci to po co maja sie
wymieniac informacjami za posrednictwem banku? Prosciej i szybciej
przez gg/maila/skype/itp. Latwiej tez zapamietac identyfikator
ktorejkolwiek uslugi sieciowej niz 26 cyfr NRB.

WAM
--
wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc
wczasy nad morzem www.nadmorze.pl

Data: 2009-02-24 10:04:26
Autor: MarekZ
Użytkownik "WAM" <nospam@nowam.nopl.pl> napisał w wiadomości news:omd7q4d66m6l024c5rf24ot6nsdedd0hji4ax.com...

[...]

Ja myślę, że takie dzieci może czują się znacznie bardziej poważnie, z tego powodu że mają konto bankowe i mogą komuś zrobić przelew, niż jakby miały po prostu rozmawiać przez gg.

Jeśli taka moda rzeczywiście powstała, to raczej umrze ona bardzo szybko, bo tak jak piszesz jest to niewygodne.

marekz

Data: 2009-02-24 01:22:52
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 24 Lut, 10:04, "MarekZ" <marekz_us...@irc.pl> wrote:
Użytkownik "WAM" <nos...@nowam.nopl.pl> napisał w wiadomościnews:omd7q4d66m6l024c5rf24ot6nsdedd0hji4ax.com...

> [...]

prostu rozmawiać przez gg.

Jeśli taka moda rzeczywiście powstała, to raczej umrze ona bardzo szybko, bo

Moze w firmach lub uczelniach, gdzie zablokowano GG?
Przelewy na konta mbankowe dochodzace praktycznie natychmiast bez
czekania na sesje?

Data: 2009-02-24 18:13:54
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail krzysztofsf@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Moze w firmach lub uczelniach, gdzie zablokowano GG?
Przelewy na konta mbankowe dochodzace praktycznie natychmiast bez
czekania na sesje?

oczywiscie

które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

[mBank - pół żartem ] tytuł i częstotli wość przelewów