tzvela i inne postempowce, obama w kairze wdzieczy sie do muzulmanow, dziwi was to ? bo mnie wcale

Data: 2009-06-04 15:03:07
Autor: Mariusz Merta
tzvela i inne postempowce, obama w kairze wdzieczy sie do muzulmanow, dziwi was to ? bo mnie wcale
j.w
tzvela nadal go lubisz...czy moze bedzie musial zrobic kuku Izraelowi
zebys go przestal lubic...
ale mysle, ze to dopiero poczatek, dopiero szosty miesiac leci a
wciagu nastepnych dwoch, trzech lat mooooze sie duuuuuzooooo zdarzyc,
ciekawi mnie co na to kaweckie, pitrzykowskie, michniki i inne
tzvele...pewnie przecieraja oczy ze zdumienia...ale to nie koniec...
zaczyna sie jazda bez trzymanki...
ale jak to ktos kiedys powiedzial..."co posiales to i zac bedziesz..."
bardziej po polskiemu, jak sie poscielesz tak sie wyspisz...
tak mi sie widzie, ze malo tego spania bedzie, malo...
Mariusz Merta

tzvela i inne postempowce, obama w kairze wdzieczy sie do muzulmanow, dziwi was to ? bo mnie wcale