tzw. "sezon"

Data: 2013-11-04 14:02:10
Autor: MarcinJM
tzw. "sezon"
Witam
Ciekawi mnie, kiedy motocykliści jakos finalnie koncza jezdzic w danym roku? (temperatura? Snieg? ;))
Ja ciagle na moto pomykam. Wygodniej i taniej.
Jak to u Was wyglada?
Poki co, zaczynam marznac po ok 40 minutach jazdy (rece i twarz pomimo dobrej kominiarki), wiec to jest taki zasieg realny. Wiem, to kwestia odzieĹźy, mam jaka mam, i chwilowo nie zmienie :)

MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'Ăłw, nadwozi rajdĂłwek
przerĂłbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

Data: 2013-11-04 13:24:50
Autor: Adam Wysocki
tzw. "sezon"
MarcinJM <marcinjm@op.pl> wrote:

Ciekawi mnie, kiedy motocykliści jakos finalnie koncza jezdzic w danym roku? (temperatura? Snieg? ;))

Za listopad zapłaciłem już za miejsce postojowe pod firmą i pomykam puchą. W zeszłym roku latałem do oporu (nawet po śniegu), ale na trzy razy tańszym moto i nie bez przygód.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-11-04 13:34:10
Autor: Piotr Klimek
tzw. "sezon"
Dnia (Mon, 04 Nov 2013 14:02:10 +0100) ktos podajacy sie za MarcinJM
wyklawiaturowal co nastepuje:

Witam
Ciekawi mnie, kiedy motocykliści jakos finalnie koncza jezdzic w danym roku? (temperatura? Snieg? ;))

Im większy staż jazdy tym krótszy sezon z reguły :)
Mój pierwszy sezon enduro:
http://bikepics.com/pictures/2105086/ :)

Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2013-11-04 16:41:30
Autor: MarcinJM
tzw. "sezon"
W dniu 2013-11-04 14:34, Piotr Klimek pisze:
Im większy staż jazdy tym krótszy sezon z reguły :)

Z czego to wynika?
Czy nie z zaawansowania sprzetowego?

Pamietam jak robilem przeprawowki pordzewiałym i dziurawym Patrolem 160 '85. Nie oszczedzałem go.
Pozniej dalem sie namowic na remont blacharsko-lakierniczy i... sprzedalem go, bo szkoda mi bylo sprzeta w blocie taplac ;)
Sprzedalem, kupilem obesranego Troopera i bawilem sie dalej ;)

Na powaznie: dla mnie kazdy sprzet to przede wszystkim pojazd uzytkowy.

http://bikepics.com/pictures/2105086/ :)

:)

MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

Data: 2013-11-04 17:41:57
Autor: Hinek
tzw. "sezon"
Użytkownik "MarcinJM"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5277c02b$0$2148$65785112@news.neostrada.pl...

Z czego to wynika?
Czy nie z zaawansowania sprzetowego?

Raczej z zaawansowanego reumatyzmu :]
Pozdr.

--
Hinek

Data: 2013-11-05 07:54:39
Autor: Piotr Klimek
tzw. "sezon"
Dnia (Mon, 04 Nov 2013 16:41:30 +0100) ktos podajacy sie za MarcinJM
wyklawiaturowal co nastepuje:

Im większy staż jazdy tym krótszy sezon z reguły :)

Z czego to wynika?
Czy nie z zaawansowania sprzetowego?

Nie, raczej miałem na myśli to, że jak już się człowiek najeździ i
nacieszy to robi się bardziej wybredny w kwestii aury która musi panować,
żeby się chciało wytoczyć motocykl z garażu.

[...]

Zabawy w błocie dość szybko degradują sprzęt niestety.

Data: 2013-11-05 09:30:00
Autor: MarcinJM
tzw. "sezon"
W dniu 2013-11-05 08:54, Piotr Klimek pisze:
Zabawy w błocie dość szybko degradują sprzęt niestety.

Dlatego potrzebny jest sprzet juz zdegradowany ;)

Co do motocykla: sporo po miescie jezdze zaopatrujac warsztat, i niezaprzeczalnym plusem jest latwosc zaparkowania zelaza. Przeszkadzalo mi co prawda wlazenie do sklepu w kasku, ale juz przywyklem i nie sciagam z siebie rynsztunku.

Data: 2013-11-05 10:10:56
Autor: Piotr Klimek
tzw. "sezon"
Dnia (Tue, 05 Nov 2013 09:30:00 +0100) ktos podajacy sie za MarcinJM
wyklawiaturowal co nastepuje:

Zabawy w błocie dość szybko degradują sprzęt niestety.

Dlatego potrzebny jest sprzet juz zdegradowany ;)

Zdegradowanemu cięzko zaufać, ja preferuje jednak staranny serwis w
okresach miedzy kolejnymi degradacjami :) --
Pozdrawiam

Data: 2013-11-05 11:26:53
Autor: MarcinJM
tzw. "sezon"
W dniu 2013-11-05 11:10, Piotr Klimek pisze:
[...]

No wiesz, jak sie ma worek niepotrzebnych pieniedzy... ;P

Na powaznie: przestalem przesadnie inwestowac w sprzet, kiedy zauwazylem, ze wypieszczenie i wychuchanaie nie dawalo zadnych gwarancji na nic.
Rajdowka tak samo: przestalem sie przesadnie przejmowac. Co trzeba to wymienialem, nic profilaktycznie.

Data: 2013-11-12 23:50:53
Autor: AZ
tzw. "sezon"
Dnia 04.11.2013 MarcinJM <marcinjm@op.pl> napisał/a:
W dniu 2013-11-04 14:34, Piotr Klimek pisze:
Im większy staż jazdy tym krótszy sezon z reguły :)

Z czego to wynika?
Czy nie z zaawansowania sprzetowego?

Nie ma parcia na jazde, po prostu.  Jeszcze 3 lata temu zdarzalo mi sie wyskoczyc na przejazdzke przy -10 a teraz to czasem i przy +5 mi sie nie chce...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-11-17 21:00:07
Autor: Sir |Piernik
tzw. "sezon"
AZ pisze:
....>8
Nie ma parcia na jazde, po prostu.  Jeszcze 3 lata temu zdarzalo mi sie
wyskoczyc na przejazdzke przy -10 a teraz to czasem i przy +5 mi sie nie
chce...

O kurcze, a ja myslalem ze tylko ja tak mam!!

Pozdrawiam
Sir Piernik

Data: 2013-11-04 17:53:53
Autor: J_K_K
tzw. "sezon"
W dniu 2013-11-04 14:02, MarcinJM pisze:
Ciekawi mnie, kiedy motocykliści jakos finalnie koncza jezdzic w danym
roku? (temperatura? Snieg? ;))

Żeby było z innej beczki niż koleżeństwo (okolice wiejsko-podgórskie,
a motocykl nieendurowaty ;))
- zalegające mokre liście na drogach (lasy)
- mokra glina powyciągana na asfalt (pola i lasy)
- sarny przebiegające drogę w dzień (lasy)
- osobĂłwki w rowach / na dachu (serpentynki)

To dla mnie sygnał, że trzeba myśleć o umyciu i przykryciu pokrowcem ...

Pzdr

JKK

Data: 2013-11-05 15:10:59
Autor: Grzegorz Rogala
tzw. "sezon"
W dniu 04-11-2013 14:02, MarcinJM pisze:
Witam
Ciekawi mnie, kiedy motocykliści jakos finalnie koncza jezdzic w danym
roku? (temperatura? Snieg? ;))
A co Cie inni obchodza?
Dorabiasz ideologie do swojego tudziez innych jezdzenia?
Chcesz jezdzic? - jezdz
nie chcesz to nie, proste i logiczne.

Ja ciagle na moto pomykam. Wygodniej i taniej.
Zajebiscie, pomnik Ci postawic czy wyslac nagrode pocieszenia - krem do golenia? ;)

Jak to u Was wyglada?
j.w - chce jezdze - nie chce nie jezdze.

Poki co, zaczynam marznac po ok 40 minutach jazdy (rece i twarz pomimo
dobrej kominiarki), wiec to jest taki zasieg realny. Wiem, to kwestia
odzieĹźy, mam jaka mam, i chwilowo nie zmienie :)
Slabo. co to jest 40 minut, silnik by mi sie nawet dobrze nie rozgrzal..

--
pozdr
Rogal

Data: 2013-11-05 16:35:58
Autor: MarcinJM
tzw. "sezon"
W dniu 2013-11-05 15:10, Grzegorz Rogala pisze:
Ciekawi mnie, kiedy motocykliści jakos finalnie koncza jezdzic w danym
roku? (temperatura? Snieg? ;))
A co Cie inni obchodza?

Nic, dlatego napisałem: "Ciekawi mnie.."

Data: 2013-11-06 08:39:04
Autor: Chocobo
tzw. "sezon"
W dniu 2013-11-05 15:10, Grzegorz Rogala pisze:

A co Cie inni obchodza?

Rozpoczął dyskusję na grupie dyskusyjnej. A to cham!

marcin

Data: 2013-11-06 12:30:49
Autor: Grzegorz Rogala
tzw. "sezon"
W dniu 06-11-2013 08:39, Chocobo pisze:
W dniu 2013-11-05 15:10, Grzegorz Rogala pisze:

A co Cie inni obchodza?

Rozpoczął dyskusję na grupie dyskusyjnej. A to cham!
Dyskusje o czym?
O pogodzie? zaznaczenie " o ja pierdole ale jestem kozak nadal jezdze a inni juz nie"?
Slabo.

--
pozdr
Rogal

Data: 2013-11-06 16:49:38
Autor: Jacot
tzw. "sezon"
Grzegorz Rogala <alagor@spamfe.o2.pl> wrote:

Dyskusje o czym?
O pogodzie? zaznaczenie " o ja pierdole ale jestem kozak nadal jezdze a inni juz nie"?

Ojtam, to moze tylko taka sonda, czy sie jest w szeregu, przed czy za.
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2013-11-07 00:55:52
Autor: Chocobo
tzw. "sezon"
W dniu 2013-11-06 12:30, Grzegorz Rogala pisze:

Rozpoczął dyskusję na grupie dyskusyjnej. A to cham!
Dyskusje o czym?

O tym kiedy i dlaczego ludzie decydują się na odstawienie sprzętu na zimowanie.

O pogodzie? zaznaczenie " o ja pierdole ale jestem kozak nadal jezdze a
inni juz nie"?
Slabo.

To już każdy odbiera po swojemu. Ja takiego wrażenia nie odniosłem. Ale może dlatego, że jeżdżę dla frajdy i chcę to robić jak najdłużej, a nie po to żeby 'kozaczyć'

Marcin

Data: 2013-11-07 12:36:14
Autor: Grzegorz Rogala
tzw. "sezon"
W dniu 07-11-2013 00:55, Chocobo pisze:
[...]

Ale nadal nie lapie o czym tu dyskutowac jezeli warunkiem brzegowym w 99% przypadkow jest po prostu pogoda..

To już każdy odbiera po swojemu. Ja takiego wrażenia nie odniosłem. Ale
może dlatego, że jeżdżę dla frajdy i chcę to robić jak najdłużej, a nie
po to żeby 'kozaczyć'
I chwala Ci za to, jezdz do oporu tak jak Ty chcesz i uwazasz i nie ogladaj sie za innymi, to nie ma sensu, zadnego.

--
pozdr
Rogal

Data: 2013-11-06 05:31:05
Autor: Prawy
tzw. "sezon"
kiedy konczy sie sezon na sporty, latają jeszcze turystyki a po nich wchodza spokojnie crossy...  kontynuując wchodza skutery śnieżne, a skutery rozwożace picce jeżdza cały rok..

tzw. "sezon"