tzw. "sezon"

Data: 2013-11-04 17:53:53
Autor: J_K_K
tzw. "sezon"
W dniu 2013-11-04 14:02, MarcinJM pisze:
Ciekawi mnie, kiedy motocykliści jakos finalnie koncza jezdzic w danym
roku? (temperatura? Snieg? ;))

Żeby było z innej beczki niż koleżeństwo (okolice wiejsko-podgórskie,
a motocykl nieendurowaty ;))
- zalegające mokre liście na drogach (lasy)
- mokra glina powyciÄ…gana na asfalt (pola i lasy)
- sarny przebiegające drogę w dzień (lasy)
- osobówki w rowach / na dachu (serpentynki)

To dla mnie sygnał, że trzeba myśleć o umyciu i przykryciu pokrowcem ...

Pzdr

JKK

tzw. "sezon"