u kogo reklamować transakcję visa?

Data: 2012-02-20 17:46:44
Autor: MarekZ
u kogo reklamować transakcję visa?
Użytkownik <klientpolskiegobanku@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jhtrkj$9fs$1@inews.gazeta.pl...
karta mBanku dwie transakcje tą samą kartą w netto.
jedna poszła ok, w drugiej sprzedawca "omyłkowo
coś źle wcisnął" tłumaczył mi że zamiast tak nacisnął
nie - nie znam sie na tych ich terminalach.

po 7 dniach bank obciążył za prawidłową transakcję
a za tą skopaną nie obciążył. Myślałem że wszystko
będzie OK - niestety, ósmego dnia poszło obciążenie
na tę omyłkową transakcję.

Kto powinien przyjąć reklamację? Netto? Visa? mBank?

Według mnie Netto.

u kogo reklamować transakcję visa?