u kogo reklamować transakcję visa?

Data: 2012-02-20 18:41:44
Autor: news
u kogo reklamować transakcję visa?
Kto powinien przyjąć reklamację? Netto? Visa? mBank?

VISA Polska

Lolek

Data: 2012-02-20 19:32:11
Autor: quwert
Dnia Mon, 20 Feb 2012 18:41:44 +0100, news napisał(a):

Kto powinien przyjąć reklamację? Netto? Visa? mBank?

Nie kupuj w netto Nie wiem jak artykuły spożywcze (za mało wiem:) ale "przemysłówkę" to mają fatalną jak ze sklepu "wszystko za 2 zł" tylko
w netto jest po 10-20 zł.

A reklamacje złóż do banku chociaż będzie to chyba trudno udowodnić
tym bardziej że prawdopodobnie dwa razy klepnąłeś PIN,
ciekawe czy kwota obciążenia jest taka sama?

u kogo reklamować transakcję visa?