u-locki

Data: 2013-05-14 12:15:43
Autor: Tomasz Konik
u-locki
-tarcza z weglikami spiekanymi. wegliki maja wyzsza twardosc niz wszystkie dostepne stale. niestety sa bardzo kruche.
wegliki spiekane - w koncu cos co stawia opor... :)
https://docs.google.com/file/d/0Bw9Mx90JNvgecXREU293ckRZNzQ/edit
przed :
https://docs.google.com/file/d/0Bw9Mx90JNvgeQ21hZDVrdjJhdTg/edit
po:
https://docs.google.com/file/d/0Bw9Mx90JNvgebUZCeFMxME1YWUk/edit
i tarcza po wegliku... :
https://docs.google.com/file/d/0Bw9Mx90JNvgeemNhdEF0YThHOUE/edit

Ciąłeś przez ostrza węglikowe, czy przez nasadę zębów - materiał tarczy, bo nie widzę po efektach?
Co do zasady masz rację. Połączenie twardej powłoki zewnętrznej z wysokoudarnym rdzeniem jest OK. Może stal Hadfielda?;-) Pewnie jest parę innych stali nadających się - nie jestem metalurgiem. Mnie osobiście ciekawi z jakich materiałów i jak obrabiane (kształtowo i cieplnie/cieplno-chemicznie) są U-locki różnych jakości...?

u-locki