u-locki

Data: 2013-05-15 12:15:47
Autor: Michoo
u-locki
On 14.05.2013 20:55, Piotr Curious Slawinski wrote:

jak widac jedyne co ma jakistam sens przeciwko szliierce to u-lock wysadzany
weglikami.

Kiedyś nawet się zdziwiłem, że się tego nie robi, ale widać nie ma rynku.

Całkiem ładnie to wszystko zrobiłeś, ale mam jedną uwagę - miałeś cięte obiekty trzymane w imadle a to znacznie ułatwia sprawę. "Przy stojaku" - szlifierką o mniejszej mocy i z ruszającym się u-lockiem myślę, że trwałoby to co najmniej 30-40 sekund. (A jak złamiesz tarczę to i dłużej).

I na koniec - wbrew temu co niektórzy twierdzą ulocki nie są (bo nie mają być) "nie do ruszenia"[*]. One mają być tylko na tyle upierdliwe, że złodziej zrezygnuje albo weźmie coś bardziej dostępnego.

[*] Nawet jakby były szynami o promieniu powyżej typowej tarczy to nadal by można użyć palnika, rurki z termitem, etc.

Michoo

u-locki