u mnie probol jest spoko

Data: 2013-07-27 11:37:00
Autor: leming.show
u mnie probol jest spoko
u mnie probol jest spoko. daje kaske na biednych. płaci dzieciom kolonie, daje zapomogi, opłaca biednym rachunki, kupuje wyprawki, opłaca obiady i jeszcze rozlicz sie z ambony z tego co zebrał i na co wydał.

Powiedzmy sobie szczeze, ani katol ani zyd nie sa idealni, nie zyjemy w raju i to trzeba zaakceptowac. Ale powiedzmy tez, ze szybciej otrzymasz pomoc od kleryka  niz od zyda. Przynajmniej tak jest w Warszawie, sa osrodki katolickie, wydajace zywnosc dla ludzi naprawde biednych. Podajcie choc jedna organizacje pejsow, gdzie dostane darmo chleb. Liczba pejsow w PO to nadreprezentacja zydow w polskim rzadzie, np. prof. Spiewak.

u mnie probol jest spoko