u2

Data: 2015-06-28 11:25:07
Autor: Ivan
u2
Jesteś stary chuj a taki głupi! Wszyscy wsadzą cię do killfile! I o to
chodziło ty przygłupie! Dałeś się wrobić jak jakiś szczeniak co potwierdza
żeś baran!

Data: 2015-06-28 11:32:46
Autor: u2
ivan
W dniu 2015-06-28 o 11:25, Ivan pisze:
Jestem stary chuj a taki głupi! Wszyscy wsadzą mnięm do killfile! I o to
chodziło ja przygłup! Dałem się wrobić jak jakiś szczeniak co potwierdza
żem baran!

lol
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-06-28 12:07:10
Autor: MórkWóydók
u2
W dniu 2015-06-28 o 11:25, Ivan pisze:
Jesteś stary chuj a taki głupi! Wszyscy wsadzą cię

ŻRESH KÓPY?

MW

Data: 2015-06-28 21:43:43
Autor: MarkWoydak
u2
Użytkownik "Ivan" <kundle@prezesa.sip> napisał w wiadomości
Jesteś stary chuj a taki głupi! Wszyscy wsadzą cię do killfile! I o to
chodziło ty przygłupie! Dałeś się wrobić jak jakiś szczeniak co potwierdza
żeś baran!

Potwierdzam w całej rozciągłości! To genetyczny idiota.

MW

Data: 2015-06-28 12:55:15
Autor: Marek
u2
W dniu niedziela, 28 czerwca 2015 21:47:08 UTC+2 użytkownik MarkWoydak napisał:
> [...]
> żeś baran!

Potwierdzam w całej rozciągłości! To genetyczny idiota.

A ty jestes idiotą somatycznym ?

Data: 2015-06-28 23:44:39
Autor: MarkWoydak
u2
napisał:
> [...]
> potwierdza
> żeś baran!

Potwierdzam w całej rozciągłości! To genetyczny idiota.

Jesteś po lobotomii więc powstrzymam się o komentarza na temat twego stanu
psychicznego.

MW

Data: 2015-06-29 09:27:14
Autor: u2
u2
W dniu 2015-06-28 o 23:44, ivan pisze:
Jestem po lobotomii więc powstrzymam się o komentarza na temat mojego stanu
psychicznego.

lol

Data: 2015-06-29 11:53:34
Autor: Ivan
u2
Dnia Mon, 29 Jun 2015 09:27:14 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2015-06-28 o 23:44, ivan pisze:
Jestem po lobotomii więc powstrzymam się o komentarza na temat mojego stanu
psychicznego.

lol

Ty głupi chuju! Dlaczego podszywasz się pode mnie? To nie jest mój tekst ty
sowiecki parchu!

Data: 2015-06-28 22:01:53
Autor: u2
u2
W dniu 2015-06-28 o 21:43, ivan pisze:
Potwierdzam w całej rozciągłości! ja genetyczny idiota.

lol

Data: 2015-06-29 11:54:46
Autor: Ivan
u2
Dnia Sun, 28 Jun 2015 22:01:53 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2015-06-28 o 21:43, ivan pisze:
Potwierdzam w całej rozciągłości! ja genetyczny idiota.

lol

Ty głupi chuju! To nie jest mój tekst ty szmaciarzu! Ale przychyla sie do
zdania tego autora, że jesteś genetycznym imbecylem.

Data: 2015-06-29 11:56:25
Autor: Ivan
u2
Dnia Sun, 28 Jun 2015 21:43:43 +0200, MarkWoydak napisał(a):

[...]

Ten stary sowiecki parch niżej napisał to tak jakbym to ja napisał.Ten
świrus ma chyba POjebanie jaźni. Może wydaje mu się, że jest Napoleonem? Co
za POpierdoleniec z czerwonym podniebieniem.

u2