u2

Data: 2019-01-10 21:05:52
Autor: Jacek Maciejewski
u2
Na grupę o prawie wpadł na gościnne występy rasista-półgłówek o ksywie
u2. Do tej pory siedział na pl.misc.kolej gdzie wykorzystywał wierszyki
i przedruki z prasy dot. kolei jako pretekst do zamieszczania swojej
rasistowskiej stopki. Uprasza się ignorować, może sobie pójdzie.  --
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-01-10 21:26:01
Autor: u2
u2
W dniu 10.01.2019 o 21:05, hater pisze:
[...]

e tam, podaj w końcu mnie do sądu ty ubecki wymoczku:))))))))))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

George Orwell :

Data: 2019-01-11 00:00:00
Autor: Budzik
u2
Użytkownik Jacek Maciejewski jacmac@go2.pl ...

[...]

A ja myslałem ze wszyscy już go maja w KF...

--
Pozdrawia... Budzik
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

Data: 2019-01-11 08:24:42
Autor: Jacek Maciejewski
u2
Dnia 11 Jan 2019 00:00:00 GMT, Budzik napisał(a):

A ja myslałem ze wszyscy już go maja w KF...

Nie używam KF-a ze względów doktrynalnych :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-01-11 13:59:59
Autor: Budzik
u2
Użytkownik Jacek Maciejewski jacmac@go2.pl ...

A ja myslałem ze wszyscy już go maja w KF...

Nie używam KF-a ze względów doktrynalnych :)

Jezeli decyzja jest swiadoma to tylko przyklasnąc! :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

Data: 2019-01-11 15:34:22
Autor: Jacek Maciejewski
u2
Dnia 11 Jan 2019 13:59:59 GMT, Budzik napisał(a):

Użytkownik Jacek Maciejewski jacmac@go2.pl ...

A ja myslałem ze wszyscy już go maja w KF...

Nie używam KF-a ze względów doktrynalnych :)

Jezeli decyzja jest swiadoma to tylko przyklasnąc! :)

Jak najbardziej. Uważam stosowanie KF-a za zabieg podobny do zamykania
oczu przez kobiety-kierowców kiedy na drodze robi się nieciekawie :) Na
szczęście nie podnosi mi się ciśnienie kiedy czytam głupców ani też nie
spiera mnie konieczność wchodzenia z nimi w dyskusję.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-01-11 15:36:26
Autor: u2
u2
W dniu 11.01.2019 o 15:34, Jcek Macek pisze:
Jak najbardziej. Uważam stosowanie KF-a za zabieg podobny do zamykania
oczu przez kobiety-kierowców kiedy na drodze robi się nieciekawie

nie dość, że łgarz to w dodatku seksista z tego Jcka:)))))))

Data: 2019-01-11 17:19:50
Autor: nie ma emaila
u2
w <oleug1p8ltks.1sas5ujr9a9ll$.dlg@40tude.net>, Jacek Maciejewski
<jacmac@go2.pl> napisał(-a):

Na
szczęście nie podnosi mi się ciśnienie kiedy czytam głupców ani też nie
spiera mnie konieczność wchodzenia z nimi w dyskusję.

Ale za to przyciągasz tego bałwana :)

Data: 2019-01-11 18:19:12
Autor: Jacek Maciejewski
u2
Dnia Fri, 11 Jan 2019 17:19:50 +0100, nie_ma_emaila@onet.pl napisał(a):

Ale za to przyciągasz tego bałwana :)

Co ja poradzę, już taki sympatyczny z urodzenia jestem :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-01-12 16:50:46
Autor: Animka
u2
Dnia Fri, 11 Jan 2019 17:19:50 +0100, nie_ma_emaila@onet.pl napisał(a):

Ale za to przyciągasz tego bałwana :)

Co ja poradzę, już taki sympatyczny z urodzenia jestem :)

Kleiłeś samolociki z części w podełku.

--
animka

Data: 2019-01-12 18:24:09
Autor: u2
u2
W dniu 12.01.2019 o 15:50, Animka pisze:
Kleiłeś samolociki z części w podełku.

podełku, frojdowska omyłka animki:)))))

Data: 2019-01-11 21:59:58
Autor: Budzik
u2
[...]

Jasne.
Tylko ze w przypadku u2 o jakiej dyskusji mowisz?
Kazda proba merytorycznej dyskusji konczy sie lolami, buckami i jakimis innymi obelgami.
To troche tak jakby probowac rozmawiac z małpą która rzuca w ciebie własnymi kupami...

--
Pozdrawia... Budzik
Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy potrafią zepsuć stalową kulę...

Data: 2019-01-11 23:08:55
Autor: Jacek Maciejewski
u2
Dnia 11 Jan 2019 21:59:58 GMT, Budzik napisał(a):

Tylko ze w przypadku u2 o jakiej dyskusji mowisz?
Kazda proba merytorycznej dyskusji konczy sie lolami, buckami i jakimis innymi obelgami.

No właśnie. Każdemu daję szansę. Wymieniłem z nim parę argumentów swego
czasu, niestety w zamian dostałem jedynie obelgi :) Stwierdziłem ujemny
bilans wymiany więc go ignoruję. Podobnie jak innych głupców.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-01-12 12:59:56
Autor: Budzik
u2
[...]

CZyli uznajesz KF ale nie techniczny a mentalny... :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

Data: 2019-01-12 14:13:04
Autor: Jacek Maciejewski
u2
Dnia 12 Jan 2019 12:59:56 GMT, Budzik napisał(a):

CZyli uznajesz KF ale nie techniczny a mentalny... :)

Skoro chcesz tak to nazwać :) Wszelako to nie jest to samo, ponieważ
nikogo nie skreślam zupełnie. Czasem nawet głupcowi zdarzy się zadać
ciekawe pytanie więc mam możliwość nie przeoczyć :)
Nie traktuję ludzi i tego co mówią emocjonalnie i jeśli zdarzy się że
komuś przygadam, to na zimno.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-01-12 19:27:48
Autor: nie ma emaila
u2
w <aw9bi78sg2ig.a8clzwjpizlc.dlg@40tude.net>, Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
napisał(-a):

> [...]

ciekawe pytanie więc mam możliwość nie przeoczyć :)
Nie traktuję ludzi i tego co mówią emocjonalnie i jeśli zdarzy się że

Statystycznie chyba słabo się to kalkuluje (że idiota napisze coś ciekawego).

Data: 2019-01-12 19:34:59
Autor: Jacek Maciejewski
u2

napisał(-a):

[...]

Fakt, rzadko :) Ale poza pewną uczciwością w stosunku do głupców,
pozwala takie podejście studiować mechanizmy głupoty :) Jesli jesteś
średniakiem statystycznym, połowa ludzkości jest głupsza od ciebie. A
trzeba się jakoś umieć znaleźć wśród nich :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-01-13 09:59:59
Autor: Budzik
u2
[...]

Mam wrazenie ze w omawiamynm przypadku mowimy o jakichs najgorszych promilach a nie o poziomie połowy spoleczenstwa...

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

Data: 2019-01-11 23:44:03
Autor: u2
u2
W dniu 11.01.2019 o 22:59, Budzik pisze:
To troche tak jakby probowac rozmawiac z małpą która rzuca w ciebie
własnymi kupami...

lol, bucek to bucek:)))))))))

Data: 2019-01-12 16:49:16
Autor: Animka
u2
<jacmac@go2.pl> napisał(-a):

Na
szczęście nie podnosi mi się ciśnienie kiedy czytam głupców ani też nie
spiera mnie konieczność wchodzenia z nimi w dyskusję.

Ale za to przyciągasz tego bałwana :)

To tak jak swój znajdzie swojego, pijak znajdzie pijaka.

--
animka

u2