u2 - co¶ dla ciebie

Data: 2010-08-20 15:05:53
Autor: CeSaR
u2 - co¶ dla ciebie
I o Macierewiczu jest. A Migalski to chyba nie jest pełobanda czy jak tam ty to nazywasz.

http://wiadomosci.onet.pl/2212399,11,migalski_awansowalem_z_niegodziwca_na_tepaka,item.html

Data: 2010-08-20 15:16:34
Autor: u2
u2 - coĹ› dla ciebie
W dniu 2010-08-20 15:05, CeSaR pisze:
I o Macierewiczu jest. A Migalski to chyba nie jest peÂłobanda czy jak tam ty to nazywasz.

http://wiadomosci.onet.pl/2212399,11,migalski_awansowalem_z_niegodziwca_na_tepaka,item.html

A co mnie obchodzi PO-PiS ? Mnie obchodzi Polska, tępaku.

Data: 2010-08-20 15:21:20
Autor: CeSaR
u2 - co¶ dla ciebie
A co mnie obchodzi PO-PiS ? Mnie obchodzi Polska, tępaku.

Macierewicz już jest be? Migalski też? Tepaków pełno naokoło?
Za chwilę się okaże że Polska to tylko ty. No i pan prezes. Z kotem.

Data: 2010-08-20 06:35:40
Autor: zbig
u2 - co¶ dla ciebie
On 20 Sie, 15:21, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:
> A co mnie obchodzi PO-PiS ? Mnie obchodzi Polska, tępaku.

Macierewicz już jest be? Migalski też? Tepaków pełno naokoło?
Za chwilę się okaże że Polska to tylko ty. No i pan prezes. Z kotem.

Jeżeli do Kaczyńskiego nie dotrze ten jasny dla wszystkich fakt, że
największym problemem PiSu jest on sam to nie widzę dla tej parti
większych szans na jaki¶ sukces. Osobi¶cie wcale mnie to zreszt±  nie
martwi.
Dla Kaczyńskiego jedynym wyj¶ciem byłaby rzeczywista a nie udawana
zmiana wizerunku co dobitnie pokazały wybory prezydenckie. Do tego
powinien skończyć z zamordyzmem w swojej partii, bo nie pozyska ludzi
warto¶ciowych , których mierzi bycie jak±¶ uległ± galaret±.
Tylko chyba jednak Kaczyński nie jest do tego zdolny.

Data: 2010-08-20 15:36:54
Autor: u2
u2 - co¶ dla ciebie
W dniu 2010-08-20 15:35, zbig pisze:
[...]

Nikogo to nie martwi oprócz po-pis-kiwaczy na psp :)

Data: 2010-08-20 15:23:14
Autor: u2
u2 - coĹ› dla ciebie
W dniu 2010-08-20 15:21, CeSaR pisze:
A co mnie obchodzi PO-PiS ? Mnie obchodzi Polska, tĂŞpaku.

Macierewicz juÂż jest be? Migalski teÂż? TepakĂłw peÂłno naokoÂło?
Za chwilĂŞ siĂŞ okaÂże Âże Polska to tylko ty. No i pan prezes. Z kotem.

Masz jakiś kompleks na temat PiS-u. Zgłoś się do najbliższej poradni
zdrowia psychicznego :)

Data: 2010-08-20 15:37:39
Autor: CeSaR
u2 - co¶ dla ciebie

Masz jaki¶ kompleks na temat PiS-u.

Przeciez ciebie pis nie obchodzi...

Data: 2010-08-20 15:37:51
Autor: u2
u2 - coĹ› dla ciebie
W dniu 2010-08-20 15:37, CeSaR pisze:
Masz jaki¶ kompleks na temat PiS-u.

Przeciez ciebie pis nie obchodzi...

Ale dla ciebie to obsesja, pewnie służbowa :)

Data: 2010-08-20 15:42:14
Autor: CeSaR
u2 - co¶ dla ciebie
Ale dla ciebie to obsesja, pewnie służbowa :)

Ale to twoje zdanie? Prywatne? Czy znów opierasz się na czyim¶ s±dzie?

Data: 2010-08-20 15:42:17
Autor: u2
u2 - coĹ› dla ciebie
W dniu 2010-08-20 15:42, CeSaR pisze:
Ale dla ciebie to obsesja, pewnie sÂłuÂżbowa :)

Ale to twoje zdanie? Prywatne? Czy znów opierasz siê na czyim¶ s±dzie?

W każdym poście nadajesz na PiS. To musi być twoja obsesją, służbową
obsesjÄ… :)

Data: 2010-08-20 15:49:16
Autor: CeSaR
u2 - co¶ dla ciebie
W każdym po¶cie nadajesz na PiS.

Nadaję na głupotę.

Data: 2010-08-20 15:50:06
Autor: u2
u2 - coĹ› dla ciebie
W dniu 2010-08-20 15:49, CeSaR pisze:
W ka¿dym po¶cie nadajesz na PiS.

NadajĂŞ na gÂłupotĂŞ.

POkazujesz własną głupotę :)

Data: 2010-08-20 15:16:58
Autor: MH
u2 - co¶ dla ciebie
I o Macierewiczu jest. A Migalski to chyba nie jest pełobanda czy jak tam ty to nazywasz.

http://wiadomosci.onet.pl/2212399,11,migalski_awansowalem_z_niegodziwca_na_tepaka,item.html

Hehe , ale facet się gubi w zeznaniach. Cytaty z w/w artykułu "

1) "Czy jest Pan jeszcze w ogóle w PiS?

Nie udała się panu prowokacja. Nie jestem, bo się wci±ż nie zapisałem. "

2) "Skrytykowałem strategię mojej partii, w zamian pan prezes odniósł się do
mojej moralno¶ci. "

Zwolennicy pisu na psp , robicie z siebie po¶miewisko.

MH

--

u2 - co¶ dla ciebie