u2 "dyskutuje"

Data: 2012-05-20 19:30:14
Autor: Rafał
u2 "dyskutuje"
O, to jeszcze konia walisz, chory buraku ;-)
No to nadal ujadaj piesku ;-)
Te bialoruski burak, powiedz mi przez kogo zostales przeszkolony i w
jakim celu tutaj ujadasz ? ;-)
Bez składu i sensu piszesz białoruski kundelku ;-)
Te kundel, ty rzeczywiscie jestes pojebany. ;-)
Z jakiego psychiatryka sie wyrwales kundel ? ;-)
Nie, to sa normalne zdjecia bez retuszu. Taki drugi kostropaty stalinek.
;-)

Oto "dyskusja" w języku miłości w wykonaniu elektoratu PiS.

Data: 2012-05-21 13:00:47
Autor: Pan hrabia Bobrowski
u2 "dyskutuje"

Użytkownik "Rafał" <5@kolumna.org> napisał w wiadomości news:1t5a8si0fvyee$.1x5n88km9h64s.dlg40tude.net...
[...]

To matoł jakich mało! Zaraz podniesie się pisowski krzyk, że  ich obrażam! ;)

BBR

Data: 2012-05-21 06:12:53
Autor: glob
u2 "dyskutuje"

Pan hrabia Bobrowski napisał(a):
U�ytkownik "Rafa�" <5@kolumna.org> napisa� w wiadomo�ci
> [...]
> A ty biaruski kundelku nie wiesz nawet jak chuj sie pisze :-)
>
> Oto "dyskusja" w j�zyku mi�o�ci w wykonaniu elektoratu PiS.

To matoďż˝ jakich maďż˝o! Zaraz podniesie siďż˝ pisowski krzyk, ďż˝e  ich obraďż˝am!
;)

BBR

Bo ich fakty obrażają. Tak więc jak fakty nie pasują tym gorzej dla
faktów. Skąd tą szkołe znamy?
Czerwona to szkoła, a czerwoni zaczerpneli od kościółka.

Data: 2012-05-21 16:57:17
Autor: u2
u2 "dyskutuje"
W dniu 2012-05-21 15:12, glob pisze:
Bo ich fakty obrażają. Tak więc jak fakty nie pasują tym gorzej dla
faktów. Skąd tą szkołe znamy?
Czerwona to szkoła, a czerwoni zaczerpneli od kościółka.

No fakt, stalin byl w seminarium swojego czasu. Ale nie skonczyl ;-)

Data: 2012-05-21 19:30:24
Autor: Jimmy's brother
u2 "dyskutuje"

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fba57d1$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty też nie skończyłeś żadnej szkoły oprócz partyjnej! Chamie jeden!

BomBel

Data: 2012-05-21 19:34:23
Autor: Jimmy's brother
u2 "dyskutuje"

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4fba2054$0$1297$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bo to i prawda. Chamek nie ma nic do powiedzenia więc zasrywa forum swoimi chorymi urojeniami. PiS-owska hołota zrobiła z tego forum szambo!

BomBel

Data: 2012-05-21 15:27:39
Autor: wedoler
u2 "dyskutuje"
"Rafał"  wrote in message news:1t5a8si0fvyee$.1x5n88km9h64s.dlg40tude.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Skoro jesteś taki prawy, to może "opierdolisz" tego pacjenta, który skutecznie zaniża poziom grupy do rynsztoku:

"Udowodnij kmiocie. Zauważyłem, że tylko pierdolisz by pierdolić."

"Czyżbyś obawiał się, że pekną ci zrosty na odbycie? ;-)"

"Przestań pieprzyć fanatyku! Jaka kampania nienawiści? Idioci mogą budzić
jedynie obrzydzenie lub litość."

"Dobrze jej tak głupiej cipie"

"To jest właśnie kampania nienawiści. Puknij się w łbe chory człowieku!"

"Zostaw go, to pomyleniec. Chory na głowę jest."

"Chcesz więcej nawiedzony
idioto?"

"Kmiocie, ty też nie masz. Za głupi jesteś."

Jak widzisz to miszcz argumentu i ciętej riposty.

wekon

Data: 2012-05-21 16:56:03
Autor: u2
u2 "dyskutuje"
W dniu 2012-05-21 15:27, wedoler pisze:
[...]

Niech zgadne, to ten parszywiec cwelik bombelik tak sie tutaj produkuje
? ;-)

Data: 2012-05-21 19:31:29
Autor: Jimmy's brother
u2 "dyskutuje"

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fba5787$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Cweli to sobie szukaj w rodzinie popierdoleńcze!

BomBel

Data: 2012-05-21 19:31:01
Autor: Jimmy's brother
u2 "dyskutuje"

[...]