u2: "jestem Bogiem"

Data: 2011-08-19 13:10:56
Autor: Grzegorz Z.
u2: "jestem Bogiem"
Data: 2011-08-19 13:45:31
Autor: savage
u2: "jestem Bogiem"
W dniu 2011-08-19 13:10, Grzegorz Z. pisze:

Mam dla Ciebie dobra wiadomosc:

http://www.swiat-zdrowia.pl/artykul/wyhodowano-zwieracz-odbytu

Data: 2011-08-19 13:59:27
Autor: Grzegorz Z.
u2: "jestem Bogiem"
savage napisał:

W dniu 2011-08-19 13:10, Grzegorz Z. pisze:

Mam dla Ciebie dobra wiadomosc:

http://www.swiat-zdrowia.pl/artykul/wyhodowano-zwieracz-odbytu

Mam dla Ciebie zla wiadomosc:

Za dwa tygodnie do szkoły.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-19 14:17:00
Autor: u2
u2: "jestem Bogiem"
W dniu 2011-08-19 13:59, Grzegorz Z. pisze:
Mam dla Ciebie zla wiadomosc:

Za dwa tygodnie do szkoły.

Biedaku, nie zapomnij zmyc makijazu :)

Data: 2011-08-19 14:40:31
Autor: Grzegorz Z.
u2: "jestem Bogiem"
u2 napisał:

W dniu 2011-08-19 13:59, Grzegorz Z. pisze:
Mam dla Ciebie zla wiadomosc:

Za dwa tygodnie do szkoły.

Biedaku, nie zapomnij zmyc makijazu :)

Jakiego znowu makijazu Boze?

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-19 07:01:10
Autor: Antenka
u2: "jestem Bogiem"
On 19 Sie, 14:40, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Jakiego znowu makijazu Boze?<

Nie udawaj, że nie wiesz o co chodzi Z.Grzesiu. Przecież wszyscy na
psp wiedzą, że lubisz się malować :-o))

I nie wymawiaj Imienia Bożego do czczej gadaniny!

Antenka

Data: 2011-08-19 17:47:25
Autor: Grzegorz Z.
u2: "jestem Bogiem"
Antenka napisał:

On 19 Sie, 14:40, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Jakiego znowu makijazu Boze?<

Nie udawaj, że nie wiesz o co chodzi Z.Grzesiu.

Co to znaczy "Z.Grzesiu" ?
Przecież wszyscy na
psp wiedzą, że lubisz się malować :-o))

Brzydzę się uszminkowanymi facetami! Bleee!
I nie wymawiaj Imienia Bożego do czczej gadaniny!

Przymiotniki zaczynamy małą literą  - boży, boski, bożemu, --
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-19 12:34:34
Autor: Antenka
u2: "jestem Bogiem"
On 19 Sie, 17:47, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisał:

> [...]

> I nie wymawiaj Imienia Bożego do czczej gadaniny!

Przymiotniki zaczynamy małą literą  - boży, boski, bożemu,

Ty możesz pisać z małej, ale ja dla uczczenia mojego Boga piszę z
dużej.
I nie wymądrzaj się!

Antenka

Data: 2011-08-19 23:29:25
Autor: Grzegorz Z.
u2: "jestem Bogiem"

Antenka napisał:

[...]

Twojego żydowskiego boga? Tego który podobno tak lubił znęcać się nad
pastuszkami i kopać ich prądem? --
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-19 18:33:40
Autor: u2
u2: "jestem Bogiem"
W dniu 2011-08-19 17:47, Grzegorz Z. pisze:
Przymiotniki zaczynamy małą literą  - boży, boski, bożemu,

W stosunku do ciebie zgrzesiu jak najbardziej mala litera, oj mala :)

Data: 2011-08-19 18:36:37
Autor: Grzegorz Z.
u2: "jestem Bogiem"
u2 napisał:

W dniu 2011-08-19 17:47, Grzegorz Z. pisze:
Przymiotniki zaczynamy małą literą  - boży, boski, bożemu,

W stosunku do ciebie zgrzesiu jak najbardziej mala litera, oj mala :)

Jaki znowu zgrzesiu?

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-19 23:17:21
Autor: Krzysiek
"jestem Bogiem"
Hallo,

"Antenka"  schrieb im Newsbeitrag news:980b88a3-1dab-4dbc-a996-6cbbdf887ed0h9g2000vbr.googlegroups.com...

[...]
Nie udawaj, że nie wiesz o co chodzi Z.Grzesiu. Przecież wszyscy na
psp wiedzą, że lubisz się malować :-o))

I nie wymawiaj Imienia Bożego do czczej gadaniny!

Antenka

przeciez nie powiedzal imienia, bo go nie zna, ale nawet gdyby sie dowiedzial
i wypowiedzial, to Pani go nie rozpozna, bo Pani tez nie zna.

Wiec po co ta czcza gadanina??

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-08-19 17:49:40
Autor: Grzegorz Z.
u2: "jestem Bogiem"
Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-19 19:43:45
Autor: MH
u2:
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/201a586a5d6b05a0

https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ff1d5f3023f1e07b

https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/161ccb19ac95e9de

U2 komzy wsuwo , as musiem usy tsepiom...  I jeze publicnie malućkiego sem
tarmosi :)

MH

--

u2: "jestem Bogiem"