u2 obnaża się przed lustrem

Data: 2018-10-30 07:22:20
Autor: Pajdak
u2 obnaża się przed lustrem
pijaczek  "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
ano:)

https://wpolityce.pl/polityka/418770-nasz-wywiad-prof-grabowska-obnaza-dzialania-prezesa-tsue

/ambaje - ciach /

Zalazł wam za skórę, co? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-30 16:24:09
Autor: Lord Donald
u2 obnaża się przed lustrem
W dniu 30.10.2018 o 07:22, Pajdak pisze:
[...]

Widzę srajdak, że czekasz aby jakiś twój jak go nazywasz niemiecki pan dopierdzielił jak nas nazywasz polaczkom. Ale srajdaczku nie zalazł Polakom za skórę, bo Polacy zbyt dumny naród aby przejmować się wypowiedziami jakiegoś niemieckiego obsrańca. Nie zmienia to faktu aby zamiatać pod dywan wypowiedzi twoich niemieckich obsranych panów i ich POsranych wycieruchów. Pokazywać takie gnidy jak ty jak szkodzą Polsce, aby takie gnidy jak twoi POsrani idole nigdy więcej nie wrócili żreć z Polskiego koryta i okradać nasz kraj. A takie szmaty jak ty jak wrócą nie rżnęli gości, tylko Polacy jak spotkają taką gnidę jak ty u nas w kraju, to zasadzili ci kopa i wypierdolili z powrotem do twojego szwabskiego pana, żebyś mu do usranej śmierci lizał rowa w zamian za niewolniczą tyrę za miskę zupy.

Data: 2018-10-30 17:46:52
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 obnaża się przed lustrem
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Nie zmienia to faktu aby zamiatać pod dywan wypowiedzi twoich niemieckich obsranych panów i ich POsranych wycieruchów.

dildo dużo pracowałeś w niemczech i oto efekty
dopadli ciebie czarni i wychędożyli
uwierz - to nie wina niemców

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-30 21:06:58
Autor: Lord Donald
u2 obnaża się przed lustrem
W dniu 30.10.2018 o 17:46, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Widzisz srajdak, nie to co ty. Ty to nastawiasz  tam dupy z miłości  do twojego jak tu go nieraz nazywasz niemieckiego pana. Niestety sporo jest takich folksdojczów jak ty i gnid, którzy z miłości do Niemca gotowi są się upodlić i jeszcze napluć na swój kraj. Właśnie dzięki takim jak ty to jeszcze posrańcy siedzą przy korycie, miejmy nadzieją, że szybko fryce was tam wyeksploatują, abyście nie wracali do kraju głosować.

Data: 2018-10-30 23:05:06
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 obnaża się przed lustrem
> [...]

> Widzisz srajdak, nie to co ty. Ty to nastawiasz  tam dupy z miłości  do twojego jak tu go nieraz nazywasz niemieckiego pana. Niestety sporo jest

naprawdę nie przejmuj się, że murzyni ciebie wyonaczyli
bywa, takie życie
teraz jesteś dymany patriotycznie i tym się brandzluj
trzymaj się ciepło i pozdrów bambo hehehe

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-31 12:35:00
Autor: Pajdak
lodzik obnaża się przed lustrem
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pradl1$mvr$1gioia.aioe.org...
W dniu 30.10.2018 o 17:46, Pisiorowy Escobar pisze:

dildo dużo pracowałeś w niemczech i oto efekty
dopadli ciebie czarni i wychędożyli
uwierz - to nie wina niemców

Widzisz srajdak,

Bruno też srajdak? Aje waj! Aj waj! ;-))

nie to co ty. Ty to nastawiasz  tam dupy z miłości  do twojego jak tu go nieraz nazywasz niemieckiego pana.

On też! Aj waj! Aj waj! Byłes u lekarza?

Niestety sporo jest takich folksdojczów

V kolumna ! ;-))))

jak ty i gnid,

Gdzie mu do ciebie ;-)))

którzy z miłości do Niemca

No pacz, a wczoraj własciel kota stawiał ich za wzór.
Masz już przechlapane na Nowogrodzkiej! ;-)))

gotowi są się upodlić i jeszcze napluć na swój kraj.

Dawaj! Dawaj! Jeszcze! Pluj! Pluj! Zyłka ci może w końcu pęknie! ;-)))

Właśnie dzięki takim jak ty to jeszcze posrańcy siedzą przy korycie,

Tacy jak ten: https://tinyurl.com/y8628rma ? ;-)))

miejmy nadzieją, że szybko fryce was tam wyeksploatują,

Tak jak zrobili to z tobą? ;-)))

abyście nie wracali do kraju głosować.

I TU CIE BOLI UB-eku! ;-))))

--
Pajdak

Data: 2018-10-31 12:48:27
Autor: Pajdak
[...]

Widzę zaszczany dziadu,

że czekasz aby jakiś twój jak go nazywasz niemiecki pan

Nic z tego UB-ecka gnido! Nikogo nie nabierzesz na swoje psychiczne
urojenia.

dopierdzielił jak nas nazywasz polaczkom.

Nic z z z tego UB-ecka gnido. Nie przypiszesz mi swoich POglądów.

Ale srajdaczku

Bez czulości ciotka!

nie zalazł Polakom za skórę,

Kochasz Rosję, co?

bo Polacy zbyt dumny naród

Ty jesteś Sowietem!

aby przejmować się wypowiedziami
jakiegoś niemieckiego obsrańca.

No pacz a wczoraj właściel kota stawiał ich za wzór do naśladowania.

>Nie zmienia to faktu aby zamiatać pod dywan

Na Nowogrodzkiej? ;-)))

wypowiedzi twoich niemieckich obsranych panów

Dawaj! Dawaj! Dawaj! ;-)))

i ich POsranych wycieruchów.

Dawaj! Dawaj! Dawaj! ;-)))

Pokazywać takie gnidy jak ty

Gnidę to widzisz w swoim lusterku sowiecki parobku. ;-)))

jak szkodzą Polsce,

Polska to nie twój kraj! Won za Ural! ;-)))

aby takie gnidy jak twoi POsrani idole

Dawaj! Dawaj! Dawaj! ;-)))

nigdy więcej nie wrócili

Ty już nie wrócisz do swojego ZSRR. Za słabo się starasz.

żreć z Polskiego koryta

Te, sukinsynu sowiecki.

MY POLACY NIE JEMY Z KORYT TAK JAK WY SOWIECI!

i okradać nasz kraj.

Twój kraj jest za Uralem ścierwo sowieckie ! ;-)))

A takie szmaty jak ty jak

Szmat to ty parobku kremlowski szukaj w swojej rodzinie! ;-)))

wrócą nie rżnęli gości,

Uwielbiasz jak cię rżnęli od tylca? Twoja sprawa.

O gustach się nie dyskutuje! ;-))))

tylko Polacy

Ty jesteś Sowietem mongolskiego POchodzenia ;-)))

jak spotkają taką gnidę jak ty

Gnidę to ty masz w swoim lusterku ;-)))

u nas w  kraju,

Tzn gdzie? W ZSRR czy NRD? ;-)))

to zasadzili ci kopa

Dawaj! Dawaj! Dawaj! ;-)))

i wypierdolili z powrotem do twojego szwabskiego pana,

Tęsknisz za NRD, co? ;-)))

żebyś mu do usranej śmierci lizał rowa

Uwielbiasz to do dzisiaj, co? ;-)))

w zamian za  niewolniczą tyrę za miskę zupy.

Mało mnie obchodzi jak ci płacił za twoje usługi! ;-)))

A teraz POważnie: dziadek, ty jesteś chory PSYCHICZNIE!

Trzeba ci zrobić LOBOTOMIĘ!!!

--
Pajdak

u2 obnaża się przed lustrem