u2 - to miejsce dla takiego jak ty!

Data: 2015-06-11 19:49:44
Autor: Mark Woydak
u2 - to miejsce dla takiego jak ty!
Data: 2015-06-11 20:41:24
Autor: Lord Donald
u2 - to miejsce dla takiego jak ty!
W dniu 11.06.2015 o 19:49, Mark Woydak pisze:
http://sport.fakt.pl/pilka-nozna/korea-rozbila-wegry-98-0-wedlug-tamtejszej-telewizji,artykuly,550998.html

MW

to se debilku popatrz w jakim świecie żyjesz, to ciebie w huja zrobił zachodni reżim, to jest wstawka z innego komunikatu i nałożony fotomontaż, nie wiem jak tam podają wyniki ale teraz frajerze popatrz gdzie ty żyjesz i jakie wiadomości powielasz! Oskarżanie jakiegoś państwa że ma zakłamane media sfabrykowanymi dokumentami jest śmieszne, to zachód stosuje takie triki aby produkować takich debili jak ty, a ty to powielasz reklamą szeptaną.

https://www.youtube.com/watch?v=9jCTZk6itT8

Data: 2015-06-12 18:28:05
Autor: Mark Woydak
u2 - to miejsce dla takiego jak ty!

[...]