u2 w akcji!

Data: 2011-12-29 16:45:23
Autor:
u2 w akcji!
Data: 2011-12-29 17:18:30
Autor: rAzor
TCHÓRZ hesk znowu pluje zza płota
Użytkownik - "<He®Sk>" napisał:

Który nick i który adres jest prawdziwy, bombelkowata bambaryłko?

"!' heRsk" <euro?bigbred...@interia.pl>
"!heRsk!" <pis?bigbred...@interia.pl>
"" heRsk "" <ue?bigbred...@interia.pl>
""(heRsk)"" <'wc15?bigbred...@interia.pl>
"":heRsk:"" <globalne?bigbred...@interia.pl>
""@heRsk"" <soviet?bigbred...@interia.pl>
""[heRsk]"" <'wc15?bigbred...@interia.pl>
""\\eRsk"" <eu_bigbred...@interia.pl>
""<heRsk>"" <.?bigbred...@interia.pl>
"# heRsk #" <joke?bigbred...@interia.pl>
"#heRsk#" <same?bigbred...@interia.pl>
"$ heRsk" <ue?bigbred...@interia.pl>
"% heRsk %" <%eu_bigbred...@interia.pl>
"(heŽsk)" <:WC15?bigbred...@interia.pl>
"* heRsk *" <fulleuro?bigbred...@interia.pl>
"*.heRsk.*" <joker?bigbred...@interia.pl>
"*heRsk*" <syf?bigbred...@interia.pl>
".'heRsk'." <nato?bigbred...@interia.pl>
".'heŽsk'" <','bigbred...@interia.pl>
"/heRsk/" </WC15?bigbred...@interia.pl>
":heŽsk:" <globalne?bigbred...@interia.pl>
  ":-P heRsk :-P" <'wc15_bigbred...@interia.pl>
"^heRsk^" <pis?bigbred...@interia.pl>
"__'heRsk'__" <__?bigbred...@interia.pl>
"_heRsk_" <joker?bigbred...@interia.pl>
"``heRsk''" <full?bigbred...@interia.pl>
"`heRsk`" <figifago?bigbred...@interia.pl>
"{heRsk}" <*wc15?bigbred...@interia.pl>
"~_heRsk" <#eu_bigbred...@interia.pl>
"~heRsk~" <~?bigbred...@interia.pl>
"<heŽsk>" <<WC15?bigbred...@interia.pl>
"=heRsk=" <ue?bigbred...@interia.pl>
"? heRsk ?" <?bigbred...@interia.pl>
"heRsk" <?bigbred...@interia.pl>
"heRsk" <?bigbred...@interia.pl>
"'heRsk" <'WC15?bigbred...@interia.pl>
"-heRsk" <-bigbred...@interia.pl>
"'heRsk'" <?WC15?bigbred...@interia.pl>
"-heRsk-" <fullue?bigbred...@interia.pl>

Data: 2011-12-29 18:59:45
Autor: raff
TCHÓRZ hesk znowu pluje zza p³ota
On Thu, 29 Dec 2011 17:18:30 +0100, rAzor <komuchy@na.kolyme.ru>
wrote:

Użytkownik - "<He®Sk>" napisał:

[...]

Mialem go caly czas w kf i juz zapomnialem jaki on jest niedojebany.

R.

Data: 2011-12-29 19:58:00
Autor: rAzor
TCH�RZ hesk znowu pluje zza p�ota
wrote:

Użytkownik - "<He®Sk>" napisał:

[...]

I to jest chyba metoda! Przypomniałem sobie jak łaził za cycem - wyzywał, pluł, groził, zmyślał pierdoły, straszył, odgrażał się, "że go załatwi" (mnie zresztą też już "załatwiał" ze sto razy :-) ), a cyc NIC. :-) Lał na te jego wrzaski i skamlenie z góry ze stoickim spokojem, aż się heniu uspokoił - to znaczy znalazł sobie kolejny obiekt - mnie. :-D Teraz widzę, że znalazł następnych do swoich pieniackich awantur. No czy to nie jest pojeb?
Zastanawiam się nieraz, jakim trzeba być bucem, żeby tak szmacić swoje nazwisko w sieci. Choćby ze względu na rodzinę by się osioł powstrzymał od kompromitacji i robienia z siebie idioty i gówniarza - tym bardziej, że już dawno nie jest w wieku Idzikowskiego. Nie rozumiem - siwizna okalająca łysą pałę, a z zachowania smarkaty gimnazjalista z kredką w łapie. Żenujące.

Data: 2011-12-30 00:08:48
Autor: raff
TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota

wrote:

Użytkownik - "<He®Sk>" napisał:

[...]

A podobno jest prawakiem.

Sie zafiksowalo biedactwo.

R.

Data: 2011-12-30 00:33:42
Autor: Bogdan Idzikowski

wrote:
[...]

Ktoś tu mnie wspomniał. Jeśli z nazwiska, to z racji wieku (65) przed nazwiskiem proszę o maleńkie słówko "pan". Ewentualnie "szanowny pan".

Data: 2011-12-30 04:03:21
Autor: stevep
TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota
Dnia 30-12-2011 o 00:33:42 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa³(a):

U¿ytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci  news:7nspf71gfm86au9qbr0n2t8ep8km3rlu814ax.com...
wrote:
Mialem go caly czas w kf i juz zapomnialem jaki on jest niedojebany..

R.

I to jest chyba metoda! Przypomnia³em sobie jak ³azi³ za cycem -
wyzywa³, plu³, grozi³, zmy¶la³ pierdo³y, straszy³, odgra¿a³ siê, "¿e go
za³atwi" (mnie zreszt± te¿ ju¿ "za³atwia³" ze sto razy :-) ), a cyc  NIC.
:-) La³ na te jego wrzaski i skamlenie z góry ze stoickim spokojem, a¿
siê heniu uspokoi³ - to znaczy znalaz³ sobie kolejny obiekt - mnie. :-D
Teraz widzê, ¿e znalaz³ nastêpnych do swoich pieniackich awantur. No  czy
to nie jest pojeb?
Zastanawiam siê nieraz, jakim trzeba byæ bucem, ¿eby tak szmaciæ swoje
nazwisko w sieci. Choæby ze wzglêdu na rodzinê by siê osio³ powstrzyma³
od kompromitacji i robienia z siebie idioty i gówniarza - tym bardziej,
¿e ju¿ dawno nie jest w wieku Idzikowskiego. Nie rozumiem - siwizna
okalaj±ca ³ys± pa³ê, a z zachowania smarkaty gimnazjalista z kredk± w
³apie. ¯enuj±ce.

A podobno jest prawakiem.

Sie zafiksowalo biedactwo.

Kto¶ tu mnie wspomnia³. Je¶li z nazwiska, to z racji wieku (65) przed  nazwiskiem proszê o maleñkie s³ówko "pan". Ewentualnie "szanowny pan".

Nie za du¿o wymagasz od ¶winiopasów?

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-30 09:47:15
Autor: Bogdan Idzikowski
TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.v6973vno50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

=============================

To by³a niewinna prowokacja.
Ciekawi³o mnie, kto siê chamsko odezwie i jak chamsko siê odezwie.
Nic innego ze strony pisiaczków nie oczekiwa³em.
Oni s±dz±, jak sami mniemaj±, ¿e s±  jak ich prezes, z wy¿szej pó³ki. W istocie s± niebywa³ymi chamami (s³ownictwo prezesa - powinni zrozumieæ).

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-12-30 10:52:11
Autor:
TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota
On Fri, 30 Dec 2011 09:47:15 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

> [...]

Oni s±dz±, jak sami mniemaj±, ¿e s±  jak ich prezes, z wy¿szej pó³ki. W istocie s± niebywa³ymi chamami (s³ownictwo prezesa - powinni zrozumieæ).

 zauwaz, ze ten typek razor zmienil temat na sugerujacy ze to  ja jestem tchorzem. metoda lapaj zlodzieja jest skuteczna kiedy
 zlodziej jest nieznany. tu kazdy wie kim sa biedacy typu
 razor, u2 czy raff. biedni zakompleksieni nieudacznicy zyciowi.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-30 12:39:35
Autor: rAzor

Użytkownik "stevep"<stevep011@invalid.tkdami.net>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
napisał(a):

A podobno jest prawakiem.

Sie zafiksowalo biedactwo.

Ktoś tu mnie wspomniał. Jeśli z nazwiska, to z racji wieku (65) przed
nazwiskiem proszę o maleńkie słówko "pan". Ewentualnie "szanowny pan".

Nie za dużo wymagasz od świniopasów?

=============================

To była niewinna prowokacja.
Ciekawiło mnie, kto się chamsko odezwie i jak chamsko się odezwie.
Nic innego ze strony pisiaczków nie oczekiwałem.
Oni sÄ…dzÄ…, jak sami mniemajÄ…, że sÄ…  jak ich prezes, z wyższej półki. W
istocie są niebywałymi chamami (słownictwo prezesa - powinni zrozumieć).

  zauwaz, ze ten typek razor zmienil temat na sugerujacy ze to
  ja jestem tchorzem.

Bo jesteś. Gdybyś miał jajca i dużego ptaka nie chowałbyś się i nie utrudniał innym wsadzenie ciebie do sitka poprzez nagminne zmienianie adresu i magikowanie z nickiem, tchórzu:

Data: 2011-12-30 14:03:43
Autor: Przemysław W
TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał

Gdybyś miał jajca i dużego ptaka nie chowałbyś się i nie
utrudniał innym wsadzenie ciebie do sitka poprzez nagminne zmienianie adresu i magikowanie z nickiem...

Poważnie mówisz poruczniku Różewski?

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego – od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2011-12-30 15:44:48
Autor: rAzor
Użytkownik - Przemysław W napisał:

[...]

Oczywiscie, panie Borubarze Warzywny Kawecki.
Wiem, wieem - zmieniałeś nicki, aby odnieść się do bieżących zachowań polityków, a nie złośliwie wykręcać ludziom z sitka.

Data: 2011-12-30 21:16:06
Autor: Przemysław W
[...]

No to mamy wyjaśnione. A dlaczego ty na pewien okres zmieniłeś nick na "porucznik Różewski"?

Przemek

P.S.

Podoba mi się, że nie wycinasz mojego siga.

Data: 2011-12-30 23:30:04
Autor: [He®Sk]
TCHORZ oyster znowu pluje zza p?ota
On Fri, 30 Dec 2011 21:16:06 +0100, Przemys³aw W <Broñmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

U¿ytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisa³

> Oczywiscie, panie Borubarze Warzywny Kawecki.
> Wiem, wieem - zmienia³e¶ nicki, aby odnie¶æ siê do bie¿±cych zachowañ > polityków, a nie z³o¶liwie wykrêcaæ ludziom z sitka.

No to mamy wyja¶nione. A dlaczego ty na pewien okres zmieni³e¶ nick na "porucznik Ró¿ewski"?

Przemek

P.S.

Podoba mi siê, ¿e nie wycinasz mojego siga.

przejrzalem historie ostatnich tygodni, ten pajac
uzywal ksywek oyster i bully300. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-31 05:21:24
Autor: stevep
TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota
Dnia 30-12-2011 o 21:16:06 PrzemysÅ‚aw W <BroÅ„my RP przed <pisem@...pl>  napisaÅ‚(a):

[...]

"JarosÅ‚aw KaczyÅ„ski w 2011 roku przegraÅ‚ wszystko co byÅ‚o do przegrania.  Po raz szósty z rzÄ™du Polacy wybrali ciepÅ‚Ä… wodÄ™ w kranie serwowanÄ…  przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. MaÅ‚o  tego – od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro,  Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesiÄ™cy PiS w żadnym sondażu nie  wyprzedziÅ‚o Platformy Obywatelskiej."

Przecież on w ilości nicków bije heska na głowę, a jeszce ile podszywańców.

--
stevep

Data: 2011-12-31 07:39:06
Autor: Przemysław W
TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał

Przecież on w ilości nicków bije heska na głowę, a jeszce ile podszywańców.

Jakież to znamienne dla tej hołoty, że zarzucają komuś innemu to co sami robią. Przypomina mi się kurdupel mówiący, że z jednej parttii nie może być prezydent i premier.

 Przemek

Data: 2011-12-31 10:30:10
Autor: [He®Sk]
TCHoRZe oyster i raff znowu pluja zza plota
On Sat, 31 Dec 2011 07:39:06 +0100, Przemys³aw W <Broñmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³

Przecie¿ on w ilo¶ci nicków bije heska na g³owê, a jeszce ile podszywañców.

Jakie¿ to znamienne dla tej ho³oty, ¿e zarzucaj± komu¶ innemu to co sami robi±. Przypomina mi siê kurdupel mówi±cy, ¿e z jednej parttii nie mo¿e byæ prezydent i premier.

 Przemek

 czego mozna wymagac od ciurow obozowych. to tchorze.
 jedyne ich argumenty to wyzwiska.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-31 15:44:56
Autor: stevep
TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota
Dnia 31-12-2011 o 07:39:06 PrzemysÅ‚aw W <BroÅ„my RP przed <pisem@...pl>  napisaÅ‚(a):

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał

Przecież on w iloÅ›ci nicków bije heska na gÅ‚owÄ™, a jeszce ile  podszywaÅ„ców.

Jakież to znamienne dla tej hoÅ‚oty, że zarzucajÄ… komuÅ› innemu to co sami  robiÄ…. Przypomina mi siÄ™ kurdupel mówiÄ…cy, że z jednej parttii nie może  być prezydent i premier.

 Przemek

--

[...]
Dokładnie, nic dodać, nic ująć

--
stevep

Data: 2011-12-31 10:30:10
Autor: [He®Sk]
TCHoRZ bully300 znowu pluje zza plota
On Sat, 31 Dec 2011 05:21:24 +0100, stevep
<stevep011@invalid.tkdami.net> wrote:

 [...]

Przecież on w ilości nicków bije heska na głowę, a jeszce ile podszywańców.

 moje nicki nie zmieniaja sie od lat. sa rozpoznawalne po ®.  nie podszywam sie pod kogos, ani tez nie uzywam innych nickow.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-30 08:02:14
Autor: raff
TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota
On Fri, 30 Dec 2011 00:33:42 +0100, "Bogdan Idzikowski"

wrote:
[...]

Gdzie tu ciebie ktos wspominal ?

Rozumiem ze lecisz na "niedojebany", ale tym razem chodzilo o Henia.

R.

Data: 2011-12-30 13:02:13
Autor: stevep
TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota
Dnia 30-12-2011 o 08:02:14 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisa³(a):

wrote:
[...]

Oj, Kurwikowski, wiêcej taktu.

Data: 2011-12-30 14:00:15
Autor:
TCHORZE razor i raff znowu pluja zza plota
On Fri, 30 Dec 2011 13:02:13 +0100, stevep
> [...]

 [...]

> Rozumiem ze lecisz na "niedojebany", ale tym razem chodzilo o Henia.

 raff to biedny czlowieczek, nie dosc, ze cierpi na kompleks malego
 czlonka to czuje sie wyobcowany. szuka towarzystwa takich miernot  jak oyster-bully-razor czy u2 prezentujaych podobne stany umyslu.

 bezpanskie psy tez zwykle gromadza sie w takie jak oni stada.  wszyscy odwracaja sie od nich z odraza, gonia kijami. to budzi
 w nich frustracje ktora przeradza sie w oszlalala wscieklosc.
 zal mi ich. badz co badz sa to ludzie. w swieta po katolicku
 lamali sie oplatkiem, a dzis znow bluzgaja, pluja, wyzywaja.
 biedactwa. moze ktos ich przytuli? moze miecio z opola? ;o)

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-30 10:51:43
Autor:
> [...]

Kto¶ tu mnie wspomnia³. Je¶li z nazwiska, to z racji wieku (65) przed nazwiskiem proszê o maleñkie s³ówko "pan". Ewentualnie "szanowny pan".

 czego wymagasz od idiotow z kompleksem malego czlonka?

 razor, raff, u2 to najwieksi nieudacznicy zyciowi na tym forum.
 nie maja nic do powiedzenia wiec pluja na wszystko co sie da.
 w pojedynke to tchorzliwe kundle z podwinietymi ogonami.

 durnowaty razorek czy raff nie zauwazaja, ze olewam ich sikiem
 prostym z duza doza pogardy dla odpadkow spolecznych jak oni.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-30 12:38:20
Autor: rAzor

Użytkownik "raff"<patagonia13@gazeta.pl>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
wrote:
[...]

Oto oni:

Data: 2011-12-30 12:37:47
Autor: rAzor
TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota
U¿ytkownik - Bogdan Idzikowski napisa³:

wrote:
[...]

No to niedobrze, Bodziuniu z tob± - czytuj±c tre¶ci jakimi nas tu raczysz, nietrudno odnie¶æ wra¿enie, ¿e jeste¶ w wieku gimnazjalnym.
Czyli jednak postêpuj±ce z wiekiem zdziecinnienie. Przykre to.

Data: 2011-12-30 13:25:58
Autor: Bogdan Idzikowski
TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota

U¿ytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisa³ w wiadomo¶ci news:jdk7q8$nfi$2inews.gazeta.pl...

wrote:
[...]

No! Fajnie! Nie zawiod³em siê. W 150% potwierdzili¶cie moje podejrzenia. Przed ¶wiêtami da³em sitkow± amnestiê czasow±. Po ok. roku nieczytania waszych postów z nadziej± czyta³em, to co wyprodukowali moi sitkowi "wiê¼niowie". I zawiod³em siê sromotnie. S± zmiany, na gorsze. Teraz nawet nie potrzebujecie tematów do dyskusji. Wystarczy wam zajmowanie siê sob±. I nic wiêcej. To mo¿e stwórzcie grupê dyskusyjn±, której tematem by³oby wzajemne obrzucanie siê gó...em.
Bywajcie po...eby!

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-12-30 14:00:16
Autor:
bezpanskie psy znowu ujadaja
On Fri, 30 Dec 2011 13:25:58 +0100, "Bogdan Idzikowski"
> [...]

No! Fajnie! Nie zawiod³em siê. W 150% potwierdzili¶cie moje podejrzenia. Przed ¶wiêtami da³em sitkow± amnestiê czasow±. Po ok. roku nieczytania waszych postów z nadziej± czyta³em, to co wyprodukowali moi sitkowi "wiê¼niowie". I zawiod³em siê sromotnie. S± zmiany, na gorsze. Teraz nawet nie potrzebujecie tematów do dyskusji. Wystarczy wam zajmowanie siê sob±. I nic wiêcej. To mo¿e stwórzcie grupê dyskusyjn±, której tematem by³oby wzajemne obrzucanie siê gó...em.

 tych ptaszkow mam od zawsze w kf, tez dalem im litosciwie  wigilijna szanse by sobie ludzkim glosem poujadali zza plota.

 biedni, zakompleksieni nieudacznicy zyciowi. wobcowani ze
 swoich srodowisk szukaja swojej szansy w inernecie.

 gromadza sie jak bezpanskie psy w stada przebiegajace  z oblednym ujadaniem ulice i pustkowia. odpedzani kijami
 staja sie coraz bardziej krwiozercy az w koncu zaczynaja
 gryzc sie pomiedzy soba. wystarczy chwila. tak samo bedzie  z razorem aka oyster czy rajffurkiem.  pozagryzaja sie.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-30 15:55:57
Autor: rAzor
TCHÓRZ Skalimowski znowu skamale

Użytkownik "rAzor"<komuchy@na.kolyme.ru>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
  [...]

No to niedobrze, Bodziuniu z tobą - czytując treści jakimi nas tu raczysz,
nietrudno odnieść wrażenie, że jesteś w wieku gimnazjalnym.
Czyli jednak postępujące z wiekiem zdziecinnienie. Przykre to.

No! Fajnie! Nie zawiodłem się. W 150% potwierdziliście moje podejrzenia.
Przed świętami dałem sitkową amnestię czasową. Po ok. roku nieczytania
waszych postów z nadzieją czytałem, to co wyprodukowali moi sitkowi
"więźniowie". I zawiodłem się sromotnie. Są zmiany, na gorsze. Teraz nawet
nie potrzebujecie tematów do dyskusji. Wystarczy wam zajmowanie się sobą. I
nic więcej. To może stwórzcie grupę dyskusyjną, której tematem byłoby
wzajemne obrzucanie się gó...em.
Bywajcie po...eby!

  tych ptaszkow mam od zawsze w kf,

Pytanko - na którym koncie użytkownika?

Data: 2011-12-30 15:48:21
Autor: rAzor

wrote:
[...]

Pretensje do heska, smarku. :-)

Data: 2011-12-30 16:41:34
Autor: Bogdan Idzikowski
TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota

U¿ytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisa³ w wiadomo¶ci news:jdkivi$sg3$3inews.gazeta.pl...
[...]

Dlaczego mia³bym mieæ pretensje. Mam jedynie wspó³czucie dla waszych u³omno¶ci. Jeszcze dwa dni. Tak mi ciê ¿al, niedorozwoju!

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-12-30 16:04:59
Autor: Obserwator
TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a):

Dlaczego mia³bym mieæ pretensje. Mam jedynie wspó³czucie dla waszych u³omno¶ci. Jeszcze dwa dni. Tak mi ciê ¿al, niedorozwoju!

ktos kto nie akceptuje klamstwa, oszustwa i dezinformacji, jest ulomny i
uwazasz idzikowski iz jest niedorozwojem??

pewnie takie osoby niebawem postkomunistyczna pelomafia, bedzie wsadzac do
wiezienia?

Data: 2011-12-30 18:15:19
Autor:
TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota
On Fri, 30 Dec 2011 16:04:59 +0000 (UTC), " Obserwator"
<fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a): > > Dlaczego mia³bym mieæ pretensje. Mam jedynie wspó³czucie dla waszych > u³omno¶ci. Jeszcze dwa dni. Tak mi ciê ¿al, niedorozwoju!

ktos kto nie akceptuje klamstwa, oszustwa i dezinformacji, jest ulomny i
uwazasz idzikowski iz jest niedorozwojem??

 i ty to mowisz?!

http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-30 18:23:25
Autor: Bogdan Idzikowski
TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota

U¿ytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jdknfb$cab$1inews.gazeta.pl...
[...]

I co jeszcze wymy¶lisz pisiaczku?

Przed chwil± w tivi widzia³em Gronkiewicz-Walc, obecn± prezydent Warszawy, która mo¿e teraz mo¿e pochwaliæ siê Legi± Honorow±, najwy¿sze francuskie odznaczenie, przyznan± jej w kwietniu 2007 r. Prezydent Kaczyñski z³o¶liwie nie wyra¿a³ zgody na przyznanie jej zagranicznego odznaczenia. Z³o¶liwy gnom. Co¶ mówili¶cie o polityce mi³o¶ci? Macie przyk³ad.

Zgodê na wrêczenie tego odznaczenia wyda³ prezydent Bronis³aw Komorowski w lipcu tego roku.
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/306864,gronkiewicz-waltz-odebrala-legie-honorowa.html
--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-12-31 04:59:55
Autor: stevep
TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota
Dnia 30-12-2011 o 17:04:59  Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisa³(a):

[...]

Nie zapomnij zaliczyæ go do razwietki, albo jaczejki.

Data: 2011-12-30 17:01:27
Autor: rAzor
Użytkownik - Bogdan Idzikowski napisał:

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości
[...]

siÄ™ sobÄ….

Pretensje do heska, smarku. :-)

Dlaczego miałbym mieć pretensje.

Żeby nie wychodzić na idiotę, Bodziuśku.
--
[pl.soc.polityka]
!delete from "He®Sk" !delete from "bigbrednie" !delete from "stevep" !delete from "muto2100"

Data: 2011-12-30 18:13:54
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jdkn8m$c0f$1inews.gazeta.pl...
[...]

Biedaczku! Żal mi cię. I te twoje manipulacje tekstem, rodem z piaskownicy. Są tacy osobnicy, jak ty, którzy nigdy nie dorosną i zawsze pozostaną umysłowo na etapie przedszkola.

Mój tekst tak brzmiał:
# Dlaczego miałbym mieć pretensje. Mam jedynie współczucie dla waszych ułomności. Jeszcze dwa dni. Tak mi cię żal, niedorozwoju! #

Data: 2011-12-30 18:28:00
Autor: rAzor
TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota
Użytkownik - Bogdan Idzikowski napisał:
Pretensje do heska, smarku. :-)

Dlaczego miałbym mieć pretensje.

Żeby nie wychodzić na idiotę, Bodziuśku.

Biedaczku! Żal mi cię.

No jednak się uparłeś, aby być idiotą. Cóż mogę na to poradzić, smarku.
Wędrujesz do sitka - na razie do "zony" przejściowej.
--
[pl.soc.polityka]
!delete from "He®Sk" !delete from "bigbrednie" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !markread from "Bogdan Idzikowski"

Data: 2011-12-30 18:34:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jdksat$r63$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co tam będziesz żałował. Wal z grubej rury. Jestem mężny i przeżyję, dzieciątko specjalnej troski.

Data: 2011-12-30 23:30:01
Autor: [He®Sk]
TCH?RZ bully300 znowu pluje zza p?ota
On Fri, 30 Dec 2011 18:34:35 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

U¿ytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisa³ w wiadomo¶ci news:jdksat$r63$1inews.gazeta.pl...
> U¿ytkownik - Bogdan Idzikowski napisa³:

> No jednak siê upar³e¶, aby byæ idiot±. Có¿ mogê na to poradziæ, smarku.
> Wêdrujesz do sitka - na razie do "zony" przej¶ciowej.

Co tam bêdziesz ¿a³owa³. Wal z grubej rury. Jestem mê¿ny i prze¿yjê, dzieci±tko specjalnej troski.

 ja tez poplakalem sie nad losem tego pajaca. ze smiechu.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-31 04:58:40
Autor: stevep
TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota
Dnia 30-12-2011 o 18:28:00 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisa³(a):

[...]

A ja têz mogê dost±piæ tego zaszczytu?

Data: 2011-12-31 07:42:32
Autor: Przemysław W
TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał

Wędrujesz do sitka - na razie do "zony" przejściowej.

Ja też się nie pogniewam. Dawaj kundel!

Przemek

Data: 2011-12-31 14:07:25
Autor: rAzor
[...]

No co ty! Miałbym się pozbawić możliwości czytania najgłupszego uzytkownika na psp? W życiu!

Data: 2011-12-31 16:13:22
Autor: stevep
TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota
Dnia 31-12-2011 o 14:07:25 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisa³(a):

U¿ytkownik - Przemys³aw W napisa³:
U¿ytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisa³

Wêdrujesz do sitka - na razie do "zony" przej¶ciowej.

Ja te¿ siê nie pogniewam. Dawaj kundel!

Przemek

No co ty! Mia³bym siê pozbawiæ mo¿liwo¶ci czytania najg³upszego  uzytkownika na psp? W ¿yciu!

Równaj poziom Dupikowski.  :p

Data: 2011-12-31 18:57:16
Autor: Przemysław W
[...]

Ależ się nie pozbawisz. Gwarantuje ci to. Wystarczy, że przeczytasz swoje własne wypociny, przypomnisz sobie jak chciałeś bronić do ostatniej kropli krwi księdza, który był pedofilem i ubeckim donosicielem. Wrócisz pamięcią do tego jak biłeś pokłony "panu Romanowi", który zdobył 1 % (słownie: jeden procent) poparcia, to nawet jako osoba o tak ograniczonej możliwości rozumowania, powinieneś zrozumieć, że najgłupszym na tej grupie jesteś ty sam. Z tego co można ostatnio przeczytać jasno wynika, że nie jestem odosobniony w ocenie twojej osoby.

   Przemek

Data: 2011-12-31 18:59:03
Autor: Grzegorz Z.
TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota
rAzor napisa³:

[...]

Nie "hieniuj" Azor.

Act normal! --
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2012-01-01 11:43:55
Autor: rAzor
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
rAzor napisał:

[...]

No bo on siÄ™ zaczyna.

Data: 2012-01-01 13:35:29
Autor: stevep
TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota
Dnia 01-01-2012 o 11:43:55 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisa³(a):

U¿ytkownik - Grzegorz Z. napisa³:
rAzor napisa³:

[...]

No bo on siê zaczyna.

I znowu te nienormalne sk³onno¶ci.  :D

Data: 2011-12-31 04:57:42
Autor: stevep
TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota
Dnia 30-12-2011 o 17:01:27 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisa³(a):

[...]

Ale¿ jak móg³by z tob± konkurowaæ Dupikowski? Jeste¶ w tym nie do pobicia.

Data: 2011-12-30 18:15:16
Autor:
TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota
On Fri, 30 Dec 2011 16:41:34 +0100, "Bogdan Idzikowski"
> [...]

Dlaczego mia³bym mieæ pretensje. Mam jedynie wspó³czucie dla waszych u³omno¶ci. Jeszcze dwa dni. Tak mi ciê ¿al, niedorozwoju!

 widzisz "bogdan" do czego prowadzi poblazanie lajzom!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-30 04:02:31
Autor: stevep

wrote:

Użytkownik - "<He®Sk>" napisał:

[...]

Co za wymyślny styl Kurwikowski?

--
stevep

Data: 2011-12-30 10:51:47
Autor:
TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota
On Fri, 30 Dec 2011 04:02:31 +0100, stevep
<stevep011@invalid.tkdami.net> wrote:

> [...]

 rafalek to duren. nic mu w zyciu tak nie wyszlo jak wlosy.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-30 12:40:14
Autor: rAzor

Dnia 30-12-2011 o 00:08:48 raff<patagonia13@gazeta.pl>  napisaÅ‚(a):

wrote:

Użytkownik - "<He®Sk>" napisał:

[...]

  rafalek to duren.

A jak nazwać kogoś, kto odstawia takie numery:

Data: 2011-12-30 04:01:49
Autor: stevep

wrote:

Użytkownik - "<He®Sk>" napisał:

[...]

I to jest chyba metoda! PrzypomniaÅ‚em sobie jak Å‚aziÅ‚ za cycem -  wyzywaÅ‚, pluÅ‚, groziÅ‚, zmyÅ›laÅ‚ pierdoÅ‚y, straszyÅ‚, odgrażaÅ‚ siÄ™, "że go  zaÅ‚atwi" (mnie zresztÄ… też już "zaÅ‚atwiaÅ‚" ze sto razy :-) ), a cyc NIC.  :-) LaÅ‚ na te jego wrzaski i skamlenie z góry ze stoickim spokojem, aż  siÄ™ heniu uspokoiÅ‚ - to znaczy znalazÅ‚ sobie kolejny obiekt - mnie. :-D  Teraz widzÄ™, że znalazÅ‚ nastÄ™pnych do swoich pieniackich awantur. No czy  to nie jest pojeb?
Zastanawiam siÄ™ nieraz, jakim trzeba być bucem, żeby tak szmacić swoje  nazwisko w sieci. Choćby ze wzglÄ™du na rodzinÄ™ by siÄ™ osioÅ‚ powstrzymaÅ‚  od kompromitacji i robienia z siebie idioty i gówniarza - tym bardziej,  że już dawno nie jest w wieku Idzikowskiego. Nie rozumiem - siwizna  okalajÄ…ca Å‚ysÄ… paÅ‚Ä™, a z zachowania smarkaty gimnazjalista z kredkÄ… w  Å‚apie. Å»enujÄ…ce.

I kto to mówi, żenujące Dupikowski.

--
stevep

Data: 2011-12-30 10:51:50
Autor:
TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota
On Fri, 30 Dec 2011 04:01:49 +0100, stevep

>>> ""\\eRsk""<eu_bigbred...@interia.pl>

> [...]
> Zastanawiam siÄ™ nieraz, jakim trzeba być bucem, żeby tak szmacić swoje  > nazwisko w sieci. Choćby ze wzglÄ™du na rodzinÄ™ by siÄ™ osioÅ‚ powstrzymaÅ‚  > od kompromitacji i robienia z siebie idioty i gówniarza - tym bardziej,  > że już dawno nie jest w wieku Idzikowskiego. Nie rozumiem - siwizna  > okalajÄ…ca Å‚ysÄ… paÅ‚Ä™, a z zachowania smarkaty gimnazjalista z kredkÄ… w  > Å‚apie. Å»enujÄ…ce.

 zauwaz, ze ci debile zarzucaja mi zmiane nickow sami zmieniajac
 je na rozniace sie od "rdzenia". taki razor plul na grupe pod
 roznymi "malzami" az w koncu sie "ujawnil". raffcio podszywal sie
 pod kogo sie dalo, cymbal u2 uilowal brylowac na sciepie ale zostal
 z niej pogoniony. jak jakies przybledy przyczepaija sie do mnie
 majac nadzieje, ze wtedy zostana zauwazeni. biedne stworzenia.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-30 12:42:09
Autor: rAzor

Dnia 29-12-2011 o 19:58:00 rAzor<komuchy@na.kolyme.ru>  napisaÅ‚(a):

wrote:

Użytkownik - "<He®Sk>" napisał:

[...]

O właśnie. Proszę - oto lista, niekompletna, bo nie zawiera adresów pod jakimi podszywałeś się pod innych (tak, tak - bitsreemowy bombelkowaty TCHÓRZU, oszuście i zakłamańcu):

Data: 2011-12-30 13:47:09
Autor: raff
TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota
On Fri, 30 Dec 2011 10:51:50 +0100, "<He®Sk>"
<€uro.bigbrednie@interia.pl> wrote:

> [...]

je na rozniace sie od "rdzenia". taki razor plul na grupe pod
roznymi "malzami" az w koncu sie "ujawnil". raffcio podszywal sie

Nie dosc ze niedojebany, to jeszcze ma przewidzenia.

R.

Data: 2011-12-30 15:50:24
Autor: stevep
Dnia 30-12-2011 o 13:47:09 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

pod kogo sie dalo,

Nie dosc ze niedojebany, to jeszcze ma przewidzenia.

Kurwikowski, znowu ten kurewski poziom?

--
stevep

Data: 2011-12-30 15:57:32
Autor: raff
TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota
On Fri, 30 Dec 2011 15:50:24 +0100, stevep
> [...]

pod kogo sie dalo,

Nie dosc ze niedojebany, to jeszcze ma przewidzenia.

Nic nie poradze, Stefciu. Przeciez wiesz, ze masz Alzheimera.
 R.

Data: 2011-12-31 04:43:44
Autor: stevep
Fwd: Re: TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota

-- -- Treść oryginalnej wiadomości z grupy dyskusyjnej -- --
Od: raff <patagonia13@gazeta.pl>
Grupa dyskusyjna: pl.soc.polityka
Temat: Re: TCH?RZ hesk znowu pluje zza p?ota
Data: Fri, 30 Dec 2011 15:57:32 +0100
Odnośnik: news://<g9krf7ligon8s1jfaughcl1km75oi240pv@4ax.com>

> [...]

R.

Kurwikowski, znowu ten kurewski poziom?

Nic nie poradze, Stefciu. Przeciez wiesz, ze masz Alzheimera.

Ja też nic nie poradzę na twoje chamstwo Kurwikowski.

--
stevep

u2 w akcji!