użytkownicy iPhone są chorzy psychiczni e

Data: 2009-12-16 12:15:30
Autor: Paul
użytkownicy iPhone są chorzy psychiczni e
"Pomimo powszechnie znanych wad iPhone'a, jego przeciętny użytkownik
będzie go bronił za wszelką cenę. Dlaczego? Bo cierpi na paranoję."

http://technowinki.onet.pl/wiadomosci/uzytkownicy-iphoneow-to-paranoicy,1,3089954,artykul.html

Data: 2009-12-16 19:19:18
Autor: J.F.
użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
Użytkownik "Paul" <example@example.com> napisał
[...]

O wielu innych ludziach, w stosunku do innych marek, mozna to samo napisac ..
Te Mercedesy, Porsche, te Rolexy, te garnitury od Armaniego ..

Kwestia tylko procentu.

A z drugiej strony - jak nie ajfon to co w tej klasie ?
HTC ? Omnia ? Xperia? G1 ?

J.

Data: 2009-12-16 19:34:07
Autor: Paul
W dniu 2009-12-16 19:19, J.F. pisze:

[...]

ROTFL

iPhone to raczej można porównywać do ładnie pomalowanego Fiata 126p

co w tej klasie co iPhone? może nokia 3310, ma nawet większą funkcjonalność.

Data: 2009-12-16 19:30:44
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 16.12.2009 Paul <example@example.com> napisał/a:
[...]

Od kiedy ma pojemnościowy TS multitouch 320x480 truecolor? Może jakiś
upgrade go doda? :)

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-12-18 13:46:45
Autor: VomitroN
użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie

Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@sergiusz.com> napisał w
wiadomości news:slrnhiicmh.oc.write-only-with-spfdns.media-lab.com.pl...

Od kiedy ma pojemnościowy TS multitouch 320x480 truecolor? Może jakiś
upgrade go doda? :)

I tu sie musze z Toba zgodzic.
http://www33.patrz.pl/u/f/39/00/25/390025.jpg

--
VomitroN

" All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

Data: 2009-12-18 13:25:35
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 18.12.2009 VomitroN <vomitronNOSPAM@interia.pl> napisał/a:

[...]

Lista sponsorowana?
Tak to sobie możesz też porównać z mixerem do kawy czy kopertą na list,
a pamięć, gps, 3g, accel, office, pda, mp3 ....

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-12-19 06:35:10
Autor: VomitroN
użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie

Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@sergiusz.com> napisał w
wiadomości news:slrnhin01t.5qg.write-only-with-spfdns.media-lab.com.pl...

Lista sponsorowana?
Tak to sobie możesz też porównać z mixerem do kawy czy kopertą na list,
a pamięć, gps, 3g, accel, office, pda, mp3 ....

Nie ja jestem autorem tego porownania. Jednak Iphone ma dosc powazna
przewage nad mikserem i koperta -  mozna nim zadzwonic( do czasu oczywiscie
, az zerwie polaczenie. Ale za to mikser nie wybucha, a koperta jest ciensza od iphona :)

Jakie maja cechy wspolne: Iphone mikser i koperta?
-  zaden nie odtwarza AF
-  zaden nie kopiuje kontakow do karty sim
-  zaden nie ma potwierdzenia wyslania smsa
-  zaden nie ma wyjscia na pamiec zewnetrzna
-  zaden nie wysle np pliku ze zdjeciem czy utworem mp3 przez BT

Wyliczac dalej?

Data: 2009-12-19 10:23:08
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 19.12.2009 VomitroN <vomitronNOSPAM@interia.pl> napisał/a:

[...]

Obserwuję dziwne paranoiczne zjawisko wśród nieużytkowników iP, wyszukiwania
sobie na siłę cech iP dla których go nie kupili, to również pochodzi pod
jakąś chorobę?

Jakoś cechy innych telefonów się wymienia i porównuje, doradza się itd.
A jak iP czegos nie ma to nieużytkownicy robią aferę. Kiedy mi cos nie
jest potrzebne to nie szukam tego na siłe, poprostu jakby iP nie umiał
wysłaś sms to bym go nie kupił, ale jak nie umie mms to mi to wisi, bo
nigdy nie wysłałem, bo nawet nie wiem czy po 2 stronie ktoś go może
odebrać, a mam przecież email.

Nie uważam go za doskonałość i rozumiem że ktoś bez tego playera reklam
na stronach www żyć nie może, ale co tydzień regularnie na grupie
wychodzi dyskusja w której nieużytkownikowi coś do iP nie pasuje.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-12-19 11:47:43
Autor: Pete
W dniu 19.12.09 11:23, Sergiusz Rozanski pisze:
[...]

Ta "choroba" to brak $$$ na iP.
A ze spoleczestwo gorzej postrzega "niezaradnych", wiec trzeba znalezc inny powod usprawiedliwiajacy niechec do iP.

--
Pete

Data: 2009-12-19 11:03:31
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 19 Dec 2009 11:47:43 +0100, Pete napisał(a):

[...]

To jak zdiagnozujesz tą chorobę u osób które mają sprzęt droższy od iPoo?

Bo mi się wydaje, że ta choroba nazywa się zdrowy rozsądek. Zresztą już
nawet u powszechnie uważanych za głupich amerykanów zaczyna wygrywać, Droid
sprzedaje się lepiej niż iPoo.

BTW: http://www.youtube.com/watch?v=FoYr8-uG5C0

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-19 12:19:35
Autor: Pete
W dniu 19.12.09 12:03, Waldek Godel pisze:
[...]

Czy ja pisałem, źe iP jest najlepszy na świecie?
Odnosiłem się do tych. których opisał Sergiusz.
To chyba nie jest zdrowe, gdy posiadając Nokię N900, pisałbym, że iP nie kupiłem dlatego, że nie ma MMS-ów ;)

Bo mi się wydaje, że ta choroba nazywa się zdrowy rozsądek. Zresztą już
nawet u powszechnie uważanych za głupich amerykanów

Oni dalej są głupi, więc wiesz dlaczego kupują Droida :)

zaczyna wygrywać,

A to jest jakaś gra?

Droid sprzedaje się lepiej niż iPoo.

BTW: http://www.youtube.com/watch?v=FoYr8-uG5C0

IMHO żałosne

--
Pete

Data: 2009-12-19 11:28:01
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 19 Dec 2009 12:19:35 +0100, Pete napisał(a):

[...]

Pisałeś o braku pieniędzy na iPoo, co chyba nie jest całkiem prawdą u osób
które zapłaciły więcej albo tyle samo, tylko za lepszy sprzęt.

Odnosiłem się do tych. których opisał Sergiusz.
To chyba nie jest zdrowe, gdy posiadając Nokię N900, pisałbym, że iP nie kupiłem dlatego, że nie ma MMS-ów ;)

w sumie tak, choć N900 to próby beta na ludziach, podobnie jak Android w
pierwszym roku, kiedy tylko był G1 na rynku i nic więcej. Jedyną różnicą
jest to, że N900 za rok może być bardzo ciekawe urządzenie, a co do G1 to
już wiadomo, że to niestety nieudane ogniwo rozwoju prowadzące do dobrych
urzadzeń jak Hero czy Droid.

BTW: http://www.youtube.com/watch?v=FoYr8-uG5C0

IMHO żałosne

czemu, bardzo celne. I skuteczne

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-19 20:01:52
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 19.12.2009 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał/a:
[...]

Tylko że dla osób które rozmawiają przez telefon a nie go "mają" to iP
wcale nie jest i nie był jakimś specjalnie drogim telefonem, np tańszy
niż nokie E, z tego co wiem był też lepiej subsydiowany.
Ja np kolejnej E nie chciałem, bo symbian się nie sprawdził, ppc/wm mnie
sparzył totalnie, androida nie było nawet na tapecie że będzie coś takiego
w ogóle, palmos-a nie było już, palm-web nie było, więc na fali został
tylko iP, znałem ograniczenia i możliwości tego sprzętu i imo jest ok.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-12-19 22:29:53
Autor: Pete
W dniu 19.12.09 12:28, Waldek Godel pisze:
[...]

Większośc plujących na iP po prostu na niego nie stać.

BTW: http://www.youtube.com/watch?v=FoYr8-uG5C0

IMHO żałosne

czemu, bardzo celne. I skuteczne

Chyba tylko na populacji geeków. I dla nich tylko zrozumiałe ;)
Dla laików - już nie.

--
Pete

Data: 2009-12-19 21:38:29
Autor: Szadzik
Pete pisze:

Większośc plujących na iP po prostu na niego nie stać.

Hahaha, dobry żart.

--
Szadzik

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Data: 2009-12-20 21:58:48
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

Niektorzy nie szanuja pieniadzy kupujac drogi zlom na WM , bywa

[...]

Stek bzdur... to juz wiemy. N900 to taki folklor jak cala seria Nokii.

Data: 2009-12-20 21:05:56
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
Waldek Godel pisze:
[...]

A to WM to jedyny system operacyjny dostępny na telefonach? A może kupują Maemo, Symbiana, WebOS albo coś jeszcze innego.

Ty oczywiście wiesz najlepiej co wszyscy kupują, zapomniałem.

[...]

Taki sam folklor jaki był pierwszy ipoo, drugi zresztą też i trzeci też. Dopóki nie dostanie OTWARTEGO (a nie takiego, który trzeba hackować, żeby cokolwiek zrobić) OSu, to takim pozostanie.

Data: 2009-12-20 21:09:04
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 20 Dec 2009 21:05:56 +0000, Szadzik napisał(a):

Jan Strybyszewski pisze:
A to WM to jedyny system operacyjny dostępny na telefonach? A może kupują Maemo, Symbiana, WebOS albo coś jeszcze innego.

Po co go karmisz? Sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-20 21:15:20
Autor: Szadzik

Jan Strybyszewski pisze:
A to WM to jedyny system operacyjny dostępny na telefonach? A może kupują Maemo, Symbiana, WebOS albo coś jeszcze innego.

Po co go karmisz? Sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

Przepraszam, już nie będę.

Data: 2009-12-21 13:28:33
Autor: Jan Strybyszewski

Jan Strybyszewski pisze:
A to WM to jedyny system operacyjny dostępny na telefonach? A może kupują Maemo, Symbiana, WebOS albo coś jeszcze innego.

Po co go karmisz? Sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

Witaj MS trolu :)!!! w realnym swiecie... chocbys nie wiem jak tupal nozka udzial WM spada bo ludzie maja alternatywe czy to iphoneOS czy to Android. Na WM miejsca na tym swiecie juz nie ma.

Data: 2009-12-24 08:33:50
Autor: TGor
W dniu 2009-12-21 13:28, Jan Strybyszewski pisze:

Witaj MS trolu :)!!! w realnym swiecie... chocbys nie wiem jak tupal
nozka udzial WM spada bo ludzie maja alternatywe czy to iphoneOS czy to
Android. Na WM miejsca na tym swiecie juz nie ma.

Normalny proces dzielenia się rynkiem.
Poczekaj na reakcję MS - albo wyskoczy z czymś "nowym" albo odstrzeli nierentowną działkę. Taka sama szansa, jak w przypadku iJobsa, który już parę razy utopił firmę...

TG

Data: 2009-12-27 15:13:59
Autor: Jan Strybyszewski
TGor pisze:
[...]

A kiedy to iJobs utopił firme, wtedy kiedy wrócił z Next kasujac same dziadostwa wprowadzaja iMaci iPody ?

Poki co to narazie Microsoft ma same porazki, Zune .. fajny folklor. Do Xboxa dokladaja 8 rok z rzedu. WM zszedl ponizej 10% udzialu rynkowego i pikuje niczym AirFrane do Atlantyku

Data: 2009-12-21 13:27:28
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:

[...]

Zapewniam cie ze Waldus mial na mysli WM :)

[...]

No Symbian to ma otwarty OS na aplikacje ze smietnika ze hoho, a Android to i owszem pozwala zainstalowac aplikacje ale tylko takie ktore nie maja dostepu do jadra.  Wybacz ale otwartosc OS na instalacje smieci mogacych wywalic system to domena WM i niech tak zostanie , przyjdzie wiatr i zasypie te wstydliwa karte systemow operacyjnych o nazwie WM

Data: 2009-12-21 20:05:42
Autor: VomitroN

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:hgnplk$ssi$1inews.gazeta.pl...

[...]

Zasmiecanie jakiegokolwiek systemu operacyjnego w telefonie, to domena nie samego systemu ale  jego uzytkownika. Wystarczy poczytac co trzeba i gdzie trzeba, po czym instalowac takie programy, ktore odpowiadaja naszym wymaganiom i potrzebom.
W iPhonie producent niejako sam okreslil z gory fabrycznie, niezbedne uzytkownikowi oprogramowanie.
Swoja droga troche chujowo bym sie czul, majac swiadomosc, ze moje potrzeby sa az tak przewidywalne :)
Moze wlasnie dlatego moja przygoda z iPhonem trwala tylko ( albo AZ ) 2 dni.

Data: 2009-12-21 22:26:09
Autor: Jan Strybyszewski
VomitroN pisze:

[...]

Phiii niwktory systemy mozesz zasmiecac do bolu i nic im nie jest
dopoki nie zrozumiesz ze OS bez sandboxu jest niczym dyskusja jest bezcelowa.

Zadanie do domu. Zainstaluj 100 aplikacji na WM a potem je usun zgodnie z instrukcjami z dokumentacji i opowiedz nam o dzialaniu WM.

Potem powtorz to z dowolnym cywilizowanym systemem Android lub iphoneOS

Data: 2009-12-22 15:12:23
Autor: VomitroN

Zadanie do domu. Zainstaluj 100 aplikacji na WM a potem je usun zgodnie z
instrukcjami z dokumentacji i opowiedz nam o dzialaniu WM.

Zadanie do domu. Zainstaluj te 100 aplikacji na nowego iPhona...

Data: 2009-12-23 07:10:46
Autor: Jan Strybyszewski
VomitroN pisze:

[...]

Uprzejmie informuje szanownego kolege ze na moim ipodzie Touch zostalo zainstalowanych 146 aplikacji z tego 56 odinstalowanych...  i chodzi jak chodzil...

Data: 2009-12-22 09:42:56
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 21.12.2009 VomitroN <vomitronNOSPAM@interia.pl> napisał/a:

W iPhonie producent niejako sam okreslil z gory fabrycznie, niezbedne uzytkownikowi oprogramowanie.

O JB nie słyszałeś?

Swoja droga troche chujowo bym sie czul, majac swiadomosc, ze moje potrzeby sa az tak przewidywalne :)

A nie są?

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-12-22 15:10:59
Autor: VomitroN
użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie

Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@sergiusz.com> napisał w
wiadomości news:slrnhj14gb.7n7.write-only-with-spfdns.media-lab.com.pl...

A nie są?

Faktycznie ....  uzytkownicy iPhona sa chorzy psychicznie.

Data: 2009-12-23 07:09:44
Autor: Jan Strybyszewski
VomitroN pisze:

[...]

Ja raczej mysle ze przy WM zostana juz tylko "chorzy" wystarczy popatrzec na najbardziej goracy watek na xda to odpalenie Androida na Diamondzie Touch Pro i HDku.... ciekawe... sami WMiarze maja dosc a tu widze mnostwo obroncow trupa... ze niby piekny mlody ..... Zwolenikow WMa nazwalbym podobnie jak tych normalnych z pozoru facetow wielbiacy staruszki dla kasy...i mowiacych baciu jestes taka mloda piekna i interaktywna

Data: 2009-12-23 07:36:29
Autor: Jeremiasz
[...]

Znaczy się, że użytkownicy WM to piekielnie zdolni ludzie i maja sprzęt dający im szerokie możliwości eksperymentowania:-)

p.s.
W drugą strone by się nie dało;-)

Data: 2009-12-23 08:13:48
Autor: Jan Strybyszewski
Jeremiasz pisze:
[...]

NO jaskiniowcy tez musieli bez siekiery drzwi do jaskini wstawic.
Ale wybacz to w niczym nie czyni z jaskini apartamentow.

W drugą strone by się nie dało;-)

No WIndows nie obslugiwal ekranow pojemnosciowych :)  A powazniej ... po co zmieniac dobrego Androida na "trupa" ?

Data: 2009-12-23 19:34:51
Autor: J.F.
użytkownicy iPhone sš chorzy psychicznie
On Wed, 23 Dec 2009 07:09:44 +0100,  Jan Strybyszewski wrote:
[...]

A na iPhonie daje sie linuxa zainstalowac.

Natywny system operacyjny jest zly ? :-)

J.

Data: 2009-12-28 09:24:01
Autor: Jan Strybyszewski
J.F. pisze:
[...]

Ale wiesz ze caly ten iphon i tak pod spodem ma unixa takiego fajnego znakowego z /etc /var i innymi smiesznymi rzeczami ?

A powaznie WM niestety kuleje i nie ma sie co zaklinac ze jest swietny skoro tak nie jest. Albo uratuja sie WM7 albo stana sie jeszczse bardziej niszowi. Oprocz braku UI w WM doskiwiera "zbyt otwarty" system na "grzebanie" przez aplikacje. Koncepcja sandboxow z Androida czy iphona zapewnia stabilnosc o ktorej zaden WM marzyc nie moze.

Data: 2009-12-28 11:27:26
Autor: J.F.
u?ytkownicy iPhone s? chorzy psychicznie
On Mon, 28 Dec 2009 09:24:01 +0100,  Jan Strybyszewski wrote:
J.F. pisze:
[...]

Ale przyjmujac twoj sposob argumentacji - uzytkownicy tego rzekomo
fajnego systemu maja go dosc i instaluja linuxa :-P

P.S. Jak to jest - dorobiono do Linuxa cala niezbedna programowa
obsluge GSM/UMTS, czy w Iphonie jest do tego osobny procesor i tylko
jakis prosty interfejs ?
A powaznie WM niestety kuleje i nie ma sie co zaklinac ze jest swietny skoro tak nie jest. Albo uratuja sie WM7 albo stana sie jeszczse bardziej niszowi.

Poczekamy zobaczymy - jak na razie to elektronika tanieje i klientow
przybywa.

Oprocz braku UI w WM doskiwiera "zbyt otwarty" system na "grzebanie" przez aplikacje. Koncepcja sandboxow z Androida czy iphona zapewnia stabilnosc o ktorej zaden WM marzyc nie moze.

Albo duze mozliwosci, albo bezpieczenstwo.
Ewentualnie jak w Apple - podpisy cyfrowe i jeden sklep z zaufanymi
aplikacjami :-)

J.

Data: 2009-12-28 11:31:40
Autor: Jan Strybyszewski
J.F. pisze:
[...]

Ale kto instaluje ?  Pokazano tylko ze sie da ale nie jest LEPSZY od iphoneOS to jest zasadnicza roznica. Zas Android jest lepszy...

[...]

Na co ... tak wiem rynek smartphonow rosnie ale nie rynek WM.
Jeszcze rok temu HTC wypuszczalo tylko WMowe sluchawki.

[...]

99% gospodyn z Gdanska woli bezpieczenstwo. Pamietaj ze ci "poweruserzy" zaczynajacy dzien od xda  to ledwie 1% wszystkich uzytkownikow. Stad mylne przeswiadczenie.

J.

Data: 2009-12-28 12:14:47
Autor: J.F.
On Mon, 28 Dec 2009 11:31:40 +0100,  Jan Strybyszewski wrote:
J.F. pisze:
[...]

Podobnego dopisku do swojej informacji nie chcialo ci sie zrobic :-)

Zas Android jest lepszy...

Masz na to jakies poparcie ? Uzywasz moze Androida i WM na codzien ?
:-)

[...]

No ale coz - jak sie chce miec system ktory np pozwoli zrobic "call
manager", ktory odrzuci niechciane polaczenia, to nie mozna miec potem
pretensji ze zlosliwy wirus odrzuca mi wszystkie, dlaczego system na
to pozwolil .. i tak ze wszystkim.

J.

Data: 2009-12-28 12:28:48
Autor: Jan Strybyszewski
J.F. pisze:
i nie chcialo ci sie zrobic :-)

Zas Android jest lepszy...

Masz na to jakies poparcie ? Uzywasz moze Androida i WM na codzien ?
:-)

Android ma lepsze UI i lepsza filozofie systemu "piaskownice".
Oczywiscie jak kazde mlode dziecko np cierpi na brak specyficznych aplikacji ale powiedzmy sobie szczerze mowimy o mass market a nie o tym iz pani Hania musi WM bo tylko na WM jest ptrogram do zbierania zamowien na pizze.

[...]

Alez ja nie przecze ze poweruser moze wyciagnac z WM wiele, bo to prawda. Ani Androida ani iphoneOS nie "zmodyfikujesz" tak gleboko jak WM. Tyle ze wybacz ale masowy uzytkownik to nie wyznaje filozofi iz "nowy tydzien bez nowego ROMu to tydzien stracony".

WM dla przecietnego usera moze ci zaoferowac dzis jednynie przewage w ilosci nawigacji (w tym spiraconych) i nie wiele wiecej. Titanium to UI rodem z chinskich grajkow mp5 ktore i tak kazdy zamienia na albo TF albo   SBP MS.  Ale chetnie sie dowiem w czym WM jest taki niezastapiony.

Data: 2009-12-28 18:09:33
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

Wyciągnie bardzo wiele, dużo więcej niż ipoo jest w stanei zaoferować.

Co do ROMów, to się akurat mylisz. Robię hard reset dla zasady rraz na 4 miesiące, że większość aplikacji jak SPB Finance, PPCPIMBackup, SPB Pocket+, Advanced Config i jeszcze kilka innych, których używam pozwala backupować swoje ustawienia to przywrócenie systemu trwa niewiele, szczególnie teraz gdy SKTools oferuje unattended instalację wszystkiego, czego potrzebujesz.

[...]

Niezastąpiony jest w ilości softu i wyborze jaki masz jak czegoś potrzebujesz. Masz takie UI jakie Tobie się akurat podoba. Jedni lubią TF3D, SenseUI, SPB Mobile Shell a inni jeszcze coś innego. Każdy ma coś dla siebie, coś zupełnie innego.

A jak mu się nie podoba to co inni zrobili, to z odrobiną znajomości XMLa sam sobie coś wykombinuje.

W tym właśnie jest WM niezastąpiony, jest cholernie łatwo modyfikowalny na milion różnych sposobów.

Data: 2009-12-28 20:14:09
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 28.12.2009 Szadzik <szadzik@op.pl> napisał/a:
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

To co powiesz na to że w przypadku iP w kilka minut z _gołego_ aktywnego
iP po włożeniu karty robię _mojego_ przez wpisanie kilku haseł?
Kontakty, kalendarze, poczta, aplikacje - wszystko zbackupowane na
moim serwerze i w appstore. Nawet komputera do tego nie potrzebuję, ani
karty z backupem, styknie dostęp do sieci.

[...]

Zmiany UI to akurat też nie problem, bawiłem się tym, ale oryginalny mi
akurat pasuje. Można sobie podmieniać też na różne.

A jak mu się nie podoba to co inni zrobili, to z odrobiną znajomości XMLa sam sobie coś wykombinuje.

Jak bym nie miał co robić :)

W tym właśnie jest WM niezastąpiony, jest cholernie łatwo modyfikowalny na milion różnych sposobów.

Co nie zmienia faktu że to obecnie najbardziej zkostniały system pamiętający
jeszcze pod spodem stare wince i przez to ma wiele nieodwracalnych naleciałości.
Ja zaczynałem od ppc2000 więc coś o tym wiem, już bardziej wolałem palmos5
mimo np braku wielozadaniowości.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-12-29 09:01:01
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

I co z tego.... zaprwde nadmierne przebywanie na forum xda-dev wypaczylo ci spojrzenie na swiat. Naprawde 99% gospodyn z gdanska nie chce zajmowac sie gotowaniem ROMow by miec WM taki jaki chca.

[...]

Mowilem juz ze masz wypaczone spojrzenie powerusera ?

[...]

TF3D jest tylko w HTC, Sense UI to jakby to samo, a
SPB MS kosztuje rowniutka stowke :)

A jak mu się nie podoba to co inni zrobili, to z odrobiną znajomości XMLa sam sobie coś wykombinuje.

No przeciez juz pisalem ze jestes spaczony.

W tym właśnie jest WM niezastąpiony, jest cholernie łatwo modyfikowalny na milion różnych sposobów.

Ta no to teraz idz na ulice spotkaj pana z Samsungiem Omnia i wytlumacz mu jak zrobic TF2D na jego telefonie :) Powodzenia zycze.

Data: 2009-12-29 08:11:03
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
Szadzik pisze:

Mowilem juz ze masz wypaczone spojrzenie powerusera ?

Nie, Mówiłeś, że poweruser może dużo wyciąnąć z WM, nic nie mówiłeś o wypaczeniach poweruserów.

[...]

TF3D zostało już portowane na tyle innych urządzeń, że ho,ho,ho.

Na Xperii mogę to mięc nawet jako panel.

Co do SPB, mam za darmo, SE daje za darmo z XPERIĄ.

A jak mu się nie podoba to co inni zrobili, to z odrobiną znajomości XMLa sam sobie coś wykombinuje.

No przeciez juz pisalem ze jestes spaczony.

A jak Ty javy się nauczyć postanowisz to też będziesz spaczony? Czy to, że człowiek czegoś się w życiu nauczył to tylko oznacza spaczenie?

[...]

Omnia ma jak to zwykle w samsungach dziwną rozdzielczość ekranu, więc nie wiem, czy TF2D/ TF3D jest na niego dostępne.

Na Omnia 2 juĹź jest: http://www.youtube.com/watch?v=umA58ZSF7rc / www.batista70phone.com/?p=2820

Data: 2009-12-29 09:14:43
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
Szadzik pisze:

Mowilem juz ze masz wypaczone spojrzenie powerusera ?

Nie, Mówiłeś, że poweruser może dużo wyciąnąć z WM, nic nie mówiłeś o wypaczeniach poweruserów.

Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)

TF3D zostało już portowane na tyle innych urządzeń, że ho,ho,ho.

I znowu brniesz ze gotowanie romow to obowiazkowa umiejetnosc
posiadacza WM. O legalnosci nawet nei wspomne.

Tak mam TF2D z WM6.5  na Omnii :)

Na Xperii mogę to mięc nawet jako panel. Co do SPB, mam za darmo, SE daje za darmo z XPERIĄ.

Ale nie jest czescia  WM :)

No przeciez juz pisalem ze jestes spaczony.

A jak Ty javy się nauczyć postanowisz to też będziesz spaczony? Czy to, że człowiek czegoś się w życiu nauczył to tylko oznacza spaczenie?

Jak chce wypic piwo naprawde nie musze kupowac browaru i skonczyc szkoly kiperskiej

Omnia ma jak to zwykle w samsungach dziwną rozdzielczość ekranu, więc nie wiem, czy TF2D/ TF3D jest na niego dostępne.

Jest bo mam :) zreszta tutaj tez jest
http://www.youtube.com/watch?v=DRs5jF3EVfA&feature=related

Data: 2009-12-29 08:40:32
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
Szadzik pisze:

Nie, Mówiłeś, że poweruser może dużo wyciąnąć z WM, nic nie mówiłeś o wypaczeniach poweruserów.

Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)

Bardzo ciekawe stwierdzenie.

TF3D zostało już portowane na tyle innych urządzeń, że ho,ho,ho.

I znowu brniesz ze gotowanie romow to obowiazkowa umiejetnosc
posiadacza WM. O legalnosci nawet nei wspomne.

Jeśli gotowaniem romów nazywasz zainstalowanie jednego CABa to oczywiście, będzie to dla Ciebie za trudne.

Na Xperii mogę to mięc nawet jako panel. Co do SPB, mam za darmo, SE daje za darmo z XPERIĄ.

Ale nie jest czescia  WM :)

Tylko niby czego jest częścią jeśli jest zainstalowany i dostępny na stronie SE? Częścią Androida?

[...]

Kolejne zarąbiste stwierdzenie.

Janek, jak nie masz argumentów, to po prostu wyłącz komputer i nie pisz tych bzdur.

Data: 2009-12-29 09:24:31
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 29 Dec 2009 08:40:32 +0000, Szadzik napisał(a):

I znowu brniesz ze gotowanie romow to obowiazkowa umiejetnosc
posiadacza WM. O legalnosci nawet nei wspomne.

Jeśli gotowaniem romów nazywasz zainstalowanie jednego CABa to oczywiście, będzie to dla Ciebie za trudne.

Wiesz po czym poznać oszołoma? Po tym, że sam używa w najlepsze, a innym
odmawia. Sam się bawi Samsungiem z lewym WM 6.5.3, co widać wyraźnie na
filmiku o sklepach internetowych, a innym wygaduje, że to nielegalne.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-29 10:30:49
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

Alez spokojnie jestem takim samym poweruserem.  Nie mowimy jednak o nich bo to promile posiadaczy WM.
Nigdy i nigdzie nie mowilem ze WM nie moze byc fajny .... ale naprawde 99% gospodyn z Gdanska na haslo gotowanie ROMow wyciaga zestaw garnkow Zeptera a nie kabel USB :)

Data: 2009-12-29 11:01:15
Autor: BaX
[...]

Ale to problem tych 99% gospodyń, identycznie reagują na hasło pilot od TV, DVD czy innego nieskomplikowanego urządzenia które obsługi można nauczyć nawet małpe, a gospodyni z gdańska nie :))) Gospodyni z Gdańska windowsa na laptopie nawet z recovery też nie postawi więc daru sobie.

Data: 2009-12-29 18:26:48
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
On 2009-12-29 11:01, BaX wrote:

[...]

Ale ta sama gospodyni "pójdzie" do sklepu (czyli appstore) i kupi sobie program robiący nic za 4,99 dolara, polegając jedynie na swojej dotychczasowej wiedzy i doświadczeniu :-) I nie wiadomo zupełnie dlaczego, power userzy od WM czy *niksów odmawiają jej prawa do tego, wyszydzając itp.

Data: 2009-12-30 09:16:03
Autor: BaX
[...]

Polegając na 'tym samym doswiadczeniu' zakupi za 999$ wirtualne diamenty? LOL

Data: 2009-12-30 09:41:22
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

Diamenty to na WM byly ... a "i am Rich" zniknelo z Appstore szybciej niz z Marketplace wiec nie dorabiaj glupoty userom WM

Data: 2009-12-30 10:19:59
Autor: BaX
[...]

Pewnie wiele 'gospodyń z gdańska" się bardzo zawiodło, że już nie moga być bogate jak ich psiapsiólka :))))))))

Data: 2009-12-30 10:24:05
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

No coz... to bez watpienia tragedia dla posiadaczy Windows Mobile iz znikna im taki cudowny program ze sklepu przez co ilosc programow
spadla o 5%

Data: 2009-12-29 10:28:54
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
Szadzik pisze:

Nie, Mówiłeś, że poweruser może dużo wyciąnąć z WM, nic nie mówiłeś o wypaczeniach poweruserów.

Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)
Bardzo ciekawe stwierdzenie.

Takie zycie, ale jakie prawdziwe

[...]

Tiaaa i pewnei dlatego 90% posiadaczy TF portowanych ma je za pomoca ROMu bo te caby jakos tak dziwnie "slabo dzialaja"

[...]

Oczywiscie ze Firefox jest czescia Windowsa... szkoda ze Komisja Europejska glupia zapewne tego nei zauwazyla.

Jak chce wypic piwo naprawde nie musze kupowac browaru i skonczyc szkoly kiperskiej

Kolejne zarąbiste stwierdzenie.

Ale fajne nie :)

Janek, jak nie masz argumentów, to po prostu wyłącz komputer i nie pisz tych bzdur.

Ciagle pisze... bo mam racje :) ... czy instalowes juz dzisiaj nowy ROM?

Data: 2009-12-29 18:41:49
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
Ciagle pisze... bo mam racje :) ... czy instalowes juz dzisiaj nowy ROM?

Jasne, ze trzy pewnie. Wszystkie zainstalowałem i zrobiłem 18 hard resetów.

Dla Ciebie wszystko co trzeba zrobić na WMie jest niesłychanie skomplikowane, a jeśli podobną operację trzeba wykonać na ipooo (o przepraszam, Ty nie masz iphonea, masz TYLKO ipoda touch) to nagle staje się niesłychanie proste. Cóż za logika.

W czym masz rację? Przecież Ty nie piszesz żadnych konkretnych argumentów, to jak możesz mieć rację?

Data: 2009-12-30 07:04:35
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Dla ZU (zwyklego uzytkownika) owszem takm ja tam sobie ROMY zmieniam bo lubie. A teraz zadanie domowe. Podejdz do pierwszej lepszej osoby na ulicy i pokaz je iphona i WM. Zrozumiesz wtedy gdzie tkwi rozwiazanie.

W czym masz rację? Przecież Ty nie piszesz żadnych konkretnych argumentów, to jak możesz mieć rację?

Ale widziales fora WM prawda i zapewne czytales jak to Omnia trafila do ludu i zaczely sie pytania tak banalne ze leb urywa ?  I prosze nie mow ze w WM wszystko jest takie proste i intuicyjne jak w iphonie.

Data: 2009-12-30 09:02:34
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 30.12.2009 Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał/a:
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Akurat tu się nie zgodzę, bo WM jest bardziej zbliżony do dużego Windowsa
(choćby menu start i z tym związane przyzwyczajenia - pomijając ich przydatność
na pda, która jest IMO niska - bo mało 'palcowa', ale jest bardziej znana niż
menu aplikacji na iP które jest podobne np do tego z Palmos, Newton).
Ktoś kto miał już od dawna jakieś pda i nie miał do czynienia z WM ani z iP to
lepiej jednak będzie się czuł w iP.

Pewne rozwiązania w WM też mi się podobają, np ekran Today z pluginami onbox,
który na iP trzeba dodatkowo instalować na lockscreen. Eventy są pojedyncze a
jednak dobrze widzieć na 1 rzut oka np zdarzenia z kalendarza czy ostatnie
smsy, maile - a to trzeba wgrać, a nie włączyć. Brak też choćby 1 sprzętowej
diodki eventowej - chociaż to też zależy w WM od hardware, ale np mogli
zrobić podświetlany kwadracik w guziku 'home' jako event leda.
W e61 się do tego światełka przyzwyczaiłem - chociaż było za jasne ;) dawało
jak flash po oczach.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-12-30 10:12:15
Autor: Jan Strybyszewski
Sergiusz Rozanski pisze:

[...]

Mowisz ze rzedy ikonek sa "mniej oczywiste" niz jakies rozwijane "cos".
No wybacz gdyby tak bylo ludzie nie mieliby ikon na pulpitach DUZYCH windowsow prawda ?

Ktoś kto miał już od dawna jakieś pda i nie miał do czynienia z WM ani z iP to
lepiej jednak będzie się czuł w iP.

Ktos kto nigdy nie mial PDA bedzie lepiej czul sie w iphonie bo tam NIE MA ZADNEGO MENU. Sa poprostu guziczki symbolizujace program.

Pewne rozwiązania w WM też mi się podobają, np ekran Today z pluginami onbox,
który na iP trzeba dodatkowo instalować na lockscreen.

Masz na mysli ten Today ktorego NIKT NORMALNY NA SWIECIE nie uzywa poza "dinozaurami".  Jesli Today bylby cudowny to TouchFlo i SPB Mobile Shell dawno by wyginely.

[...]

Kalendarz biznesowy to nie jest funkcja iphona... dlatego tam czegos takiego nie ma... pozatym akurat kalendarz w TF tez jest na pierwszym ekranie

Data: 2009-12-30 10:24:43
Autor: BaX
[...]

Normalni ludzie mają potrzebne ikony /skróty/ na pulpicie, a nie WSZYSTKIE bo wtedy to jest śmietnik.

Kalendarz biznesowy to nie jest funkcja iphona... dlatego tam czegos takiego nie ma... pozatym akurat kalendarz w TF tez jest na pierwszym ekranie

To prawda, iphon to zabawka więc trudno zeby miał kalendarz biznesowy.

Data: 2009-12-30 10:25:44
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

Jak w iphonie ... na pierwszym ekranie.... tak wiem Windows Mobile jak i Windowsy duze nie odkryly magii wirtualnych pulpitow... to za trudne jest widac dla programistow.

Kalendarz biznesowy to nie jest funkcja iphona... dlatego tam czegos takiego nie ma... pozatym akurat kalendarz w TF tez jest na pierwszym ekranie

To prawda, iphon to zabawka więc trudno zeby miał kalendarz biznesowy.

Buhahah cieszymy sie ... masz zamiar sie przywiazac do WM i dac sie z nim pochowac za 3 lata ?

Data: 2009-12-30 10:56:00
Autor: ToMasz
Jan Strybyszewski pisze:

Jak w iphonie ... na pierwszym ekranie.... tak wiem Windows Mobile jak i
Windowsy duze nie odkryly magii wirtualnych pulpitow... to za trudne
jest widac dla programistow.
Racja! Powiedz mi jednak co Ciebie trzyma przy dużym Windowsie?
ToMasz

Data: 2009-12-30 11:16:46
Autor: Jan Strybyszewski
ToMasz pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

Ciekawosc co jeszcze spieprza :) A tak serio... "to tylko internetowy komputer do trolowania" wiecej czasu spedzam z innymi systemami.

Wiesz Linux slabo na desktopie wpisuje sie w AD,  Exchanga czy WSUSa.
Ale to nie znaczy ze Windows jest lepszym serwerem Web. To jak z systemami mobilnymi WM ma kilka zalet ale nie naleza do tego
a) UI z calym tym "wizual badziwiem"
b) filozofia systemu i wspoldzielonych biblioteka co za tym idzie stabilnosc.

Jak widziales a moze i nie,  uzywam na codzien WM6.5 i Androida i kazdego z innego powodu.

Data: 2009-12-30 11:06:11
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
ToMasz pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

Janek! Toż Ty jesteś kompletnie SPACZONY! Przecież używasz Linuxa, a tego się trzeba było nauczyć, nie każdy to potrafi!

Data: 2009-12-30 17:27:41
Autor: ToMasz
Jan Strybyszewski pisze:
ToMasz pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

Ilu ludzi tyle opinni. W polsce podobno wiecej opinni niż ludzi... a to
chyba źle. Gdzie indziej...  niewiem, ale słyszałem ze tak niejest. Tak
sobie jednak myśle że jak ktoś by mi miał za mnie zdecydować jaka jest
_moja_ opinia... To bym nie chciał. Nawet jak bym za to dostał sporo
kasy, (albo inne profity) to moze bym sie na to zgodził, ale dalej nie
była by to moja opinia. Autor artykułu z tematu, dostrzega jednak taką
grupę ludzi, (za których podjęto decyzje) którzy mimo to cieszą sie z
niej! to właśnie powoduje jego troskę o zdrowie psychiczne.
Postaraj sie zrozumieć ze Ci którzy nie wybrali iPhona, nie dążą do jego
zagłady, nie nazywają "iPhonowców" głupkami (tymbardziej takich jak
Sergiusz). Oni poprostu zrezygnowali z interfejsu i wielodotyku, w
zamian otrzymując klawiaturę*, 800p w poziomie, autofokus, karty
pamieci, drugą baterie ze stacją dokującą, optyczną myszkę*, latarkę,
automapę, BT stereo.. tydzień bez ładowania. Wszystko naraz? nie! ale
mają wybór. Wm czy symbian? do wyboru! Do samodzielnego, przemyślanego
wyboru.
ToMasz

* Pisałeś wcześniej o tym ze iPhone ma na ekranie ikonki uruchamiające
cośtam. 50% telefonów z klawiszami ( w tym wszystkie z WM) moze mieć
"podpięte" pod klawisze takie samo uruchamianie programów. "macając" to
urządzenie codziennie, robiąc to samemu, bez najmniejszego problemu
zapamietasz ze "k" to kalkulator, "s" sms, "w" to wifi, itd. Czy wiec
przeniesienie opisanej funkcji klawiatury na ekran jest jakimkolwiek
technicznym osiągnieciem? estetycznym - zgoda, ale technicznym?
iPhone nie ma rysika bo teoretycznie nie potrzebuje. ale skorzystanie z
wielodotyku wymusza użycie drugiej ręki. skoro musisz użyć 2 rąk, to
czemu 50% obsługi interfejsu WM nie moze wymagać tego samego- czyli rysika?
Twój hero ma trackbal? a wcześniejszy samsung myszke optyczną czy
tracbal? (przepraszam jeśli coś pomyliłem) Dla mnie to genialne
urządzenie bo mogę trafić kciukiem w dokładnie ten a nie inny punkt -
jeśli go tylko widze. nie zrobisz tego nawet rysikiem, a co dopiero
palcem. mało tego, trafie go ( oczywiscie zejdzie mi dłuzej) jadąc na
rowerze po wybojach! dlaczego? bo wyboje i wstrzący nijak sie przenoszą
na kursor, a ręka mi skacze tak samo jak kciuk. Można oczywiście napisać
ze głupkiem jest ten, kto używa aktywnie telefonu w czasie jazdy na
rowerze. Ale mozna również zripostować, ze osoba która w biurze siedząc
obok PC, przegląda net, lub PDFy na iPhonie - jest chora psychicznie.

Data: 2009-12-31 07:26:42
Autor: Jan Strybyszewski
ToMasz pisze:

[...]

Nazywajac uzytkowników iphona chorymi psychicznie... zabawne.

Postaraj sie zrozumieć ze Ci którzy nie wybrali iPhona, nie dążą do jego
zagłady, nie nazywają "iPhonowców" głupkami

Czytales tytuł watku.  Przykro mi ale NIE POSIADACZE iphona wlasnie znalezli sobie sposob na "wyplucie swojej frustracji z posiadania WM" na innych. No wybacz ale jak dla mnie swiadczy to o chorobie psychicznej.
Jak czegos nie lubie i nie uzywam to nie pisze o tym.

[...]

Swietnie.... uzytkownicy Ferrari to glupki wzieli 2 osobowy samochod.
A mogli Fiata ten robi 4,5-7 osobowe a nawet busy.
WYbacz ale mieszanie zalet wszystkich telefonow jako laczna zalete to jakis kosmiczny zart,

[...]

A w jaskiniach wykuwali napisy mlotkiem. Druk na papierze to tylko zmiana technologi tworzenia napisow phiii Gutenberg to przereklamowany trol.

iPhone nie ma rysika bo teoretycznie nie potrzebuje. ale skorzystanie z
wielodotyku wymusza użycie drugiej ręki.

Ze co ?  No wybacz ... herezje jakies piszesz. Szczegolnie ze to nie multidotyk jest rewolucja a gesty

[...]

Mnie osobiscie trackball do szczescia potrzebny nie jest podobnie jak gladzik skoro gladzikiem moze byc caly ekran. To po co protezy.
Wiem WM ma niedostosowany interfejs do uzywania palcami na rowerze.

Data: 2009-12-30 11:04:53
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
BaX pisze:
[...]

Tak, tak, a pan doktor kazał przytakiwać.

Czy kolejne strony z ikonkami nazywasz wirtualnym pulpitem?

Data: 2009-12-30 13:11:01
Autor: BaX
u?ytkownicy iPhone s? chorzy psychicznie

Czy kolejne strony z ikonkami nazywasz wirtualnym pulpitem?

On w zyciu nie widzial wirtualnego pulpitu i ubzdurał sobie że to co widzi w iphonie to wirtualny pulpit, szkoda tylko, że nie można na "tych pulpitach" uruchamiać różnych programów.

Data: 2009-12-30 13:14:42
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

A co to ma do rzeczy ?  W Androidzie uruchomiony program nie jest przypisany do pulpitu, bo i po co,  wiec widac ze posiadacze Windows nie sa wstanie ogarnac tego tematu jak kilka pulpitow z widgetami i skrotami to ich przerasta.

Data: 2009-12-30 11:28:22
Autor: BaX

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:hhf6d1$5mj$2inews.gazeta.pl...
BaX pisze:
[...]

Wirtualne pulpity? Hmm po to żeby mieć pierdylion ekranów ikonek, z pierdylionem badziewia w stylu fleta albo piwa??

[...]

Przyzwyczaić to się można do teściowej, do WM nie mam potrzeby.

Data: 2009-12-30 11:34:19
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:

Wirtualne pulpity? Hmm po to żeby mieć pierdylion ekranów ikonek, z pierdylionem badziewia w stylu fleta albo piwa??

Fajnie ale powiedz jak sie zyje w takim oderwaniu do swiata i rynku ?

Przyzwyczaić to się można do teściowej, do WM nie mam potrzeby.

No faktycznie 9% udzial w rynku ... to juz tylko ci xda chyba robia

Data: 2009-12-30 12:38:57
Autor: op23
u?ytkownicy s? chorzy psychicznie

[...]

To porównujesz standardowe powłoki dwu systemów abstrahując zupełnie od mnogości i różnorodności urządzeń na których WM chodzi.

Data: 2009-12-30 12:46:17
Autor: Jan Strybyszewski
op23 pisze:

To porównujesz standardowe powłoki dwu systemów abstrahując zupełnie od mnogości i różnorodności urządzeń na których WM chodzi.

ta grupa ma w nazwie "telefonia" i naprawde wiem ze w Larku Freebird jest jakis praprodzek WMa (oczywiscie szczelnie zakryty interfejsem od Larka). Mnogosc urzadzen jest bez watpienia problemem bo wymaga przewidywania skalowania "guzikow" zaleznie do dwoch zmiennych rozdzielczosci i wielkosci  ekranu czyli dpi. Zreszta sam Microsoft zaczal z tym problemem walczyc wystarczy zobaczyc jak bardzo okrojone sa   dopuszczalne rozwiazania hardware dla WM7.

Data: 2009-12-30 21:39:02
Autor: op23
[...]

Chodzi o to, że nie ma problemu, że można wybrać z GPS, z klawiaturką, z latarką a może i z golarką. Jaki wybór oferuje iP ???

Data: 2009-12-31 07:28:09
Autor: Jan Strybyszewski
u?ytkownicy s? chorzy psychicznie

Chodzi o to, że nie ma problemu, że można wybrać z GPS, z klawiaturką, z latarką a może i z golarką. Jaki wybór oferuje iP ???

To ze mozesz wybrac rozne modele Fiatow nie czyni z nich  Ferrari (tez jakby Fiat)

Data: 2009-12-30 11:02:01
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Oczywiście, że wybiorą ipoo - ale nie dlatego że jest prosty w użyciu, botego na pierwszy rzut oka nie widać. Zrobią to dlatego, że wygląda jk zabawka z odpustu - kolorowy, dużo kolorowych ikonek, oo jakie fajne ikonki kolorowe, ooo.

Data: 2010-01-01 21:41:30
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:

[...]

I to powiedzial ktos u kogo odpustowy TouchFlow wali po oczach jak choinka. A najwiekszym hitem ostatnich dni jest modyfikacja koloru chmurek. Tak cos w tym jest 90% ludzi wybierajacych WM popelnia ten blad bo widzialo dziadowska nakladke na WM... a potem tylko rozczarowania.

Smieszne i zalosne

Data: 2010-01-01 20:51:53
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
Szadzik pisze:

[...]

Jakie znowu TouchFlo? Nie mam nic takiego na swoim telefonie, więc nie wiem co mi tutaj wciskasz.

Jakie znowu chmurki? Człowieku, chyba się za dużo xda-dev naczytałeś!

Data: 2010-01-02 21:31:06
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:

Jakie znowu TouchFlo? Nie mam nic takiego na swoim telefonie, więc nie wiem co mi tutaj wciskasz.

Jakie znowu chmurki? Człowieku, chyba się za dużo xda-dev naczytałeś!

Wiesz dziwak pozostaje dziwakiem hitem sa kolorowe chmurki to w ramach walki z cukierkowym iphonem ?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=599147

A tak apropo bledow najnowszy Windows Mobile pomylil sie ktory mamy rok

Możliwe, że jeśli otrzymałeś życzenia noworoczne już w roku 2010 w postaci wiadomości SMS - wyświetlana data nie odzwierciedliła właściwy rok. Zamiast mieć w polu z datą 1/1/2010, pojawiło się 1/1/2016. Problem pojawił się znienacka i tak szamo szybko został poprawiony przez pewnego bystrego programistę z forum forum.ppcgeeks.com/.

Data: 2009-12-23 08:12:03
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 22.12.2009 VomitroN <vomitronNOSPAM@interia.pl> napisał/a:

[...]

Jak nie masz co napisać, to nie tnij cytatów jak dziecko.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-12-23 21:00:46
Autor: VomitroN
użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie

Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@sergiusz.com> napisał w
wiadomości news:slrnhj3k1s.78d.write-only-with-spfdns.media-lab.com.pl...
[...]

Kolejny, ktory bije piane a nawet iPhona nie ma.
A ktos w tym watku grzecznie prosil, zeby nie karmic trolla... mea culpa.

Data: 2009-12-23 23:45:16
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 23.12.2009 VomitroN <vomitronNOSPAM@interia.pl> napisał/a:

[...]

Mam, w domu są nawet dwa i kilka innych pda również.

A ktos w tym watku grzecznie prosil, zeby nie karmic trolla... mea culpa.

Twoje cięcie cytatów było bardzo trolowate.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-12-19 21:42:01
Autor: VomitroN

Użytkownik "Pete" <nobody@nowhere.com> napisał w wiadomości
W dniu 19.12.09 12:03, Waldek Godel pisze:

Czy ja pisałem, źe iP jest najlepszy na świecie?
Odnosiłem się do tych. których opisał Sergiusz.

Czyli do mnie. A ja twierdze i bede twierdzil, ze iPhone jest jedynie bardzo
udanym efektem dobrze przygotowanego marketingu. I tak naprawde, tym
bardziej kazdy, kto cierpi na brak $$$, gruntownie sie zastanowi kilka razy,
zanim kupi ten telefon, wybierany czesto dla lansu i potem sam sie przekona
 jaki byl niezaradny i przeplacil za cos, co nie jest do konca warte swej
ceny.
Zauwazylem ten fenomen bezposrednio po premierze iPhona( tego pierwszego)
w USA. To byl typowy szal odruchu stadnego.
Znajac jednak usposobienie Jankesow, nie wierzylem do konca, ze gdy
telefon trafi do Europy, madra populacja starego kontynentu nabierze sie na
ten sam haczyk.
A co do wyboru, osobiscie uwazam, ze HP czy HTC, MDA maja znacznie ciekawsze
propozycje do zaoferowania i za bardziej rozsadna cene, niz "ipoo" - jak to
pieszczotliwie okresla Waldek Godel  :)

Data: 2009-12-19 22:35:28
Autor: Pete
W dniu 19.12.09 21:42, VomitroN pisze:

[...]

Ja też uważam, że kupowanie Ferrari na polskie drogi to lans, szpan itepe.
Ale gdyby mnie było na niego stać, to zapewne sprawiłbym sobie takie cacko. I na pewno coś z serii Fxx :P

[...]

A może to jest po prostu dobry smartphone?

A co do wyboru, osobiscie uwazam, ze HP czy HTC, MDA maja znacznie
ciekawsze
propozycje do zaoferowania i za bardziej rozsadna cene, niz "ipoo" - jak to
pieszczotliwie okresla Waldek Godel :)

Zasadniczą wadą smartfonów z WM jest niestety wymóg rysika. Niby są jakieś nakładki typu touch flo itp., ale w końcu w którymś zakątku sytemu pojawi się konieczność użycia rysika.
iP ma spójny interfejs, od którego inni się uczą.

--
Pete

Data: 2009-12-19 21:43:25
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 19 Dec 2009 22:35:28 +0100, Pete napisał(a):

Zasadniczą wadą smartfonów z WM jest niestety wymóg rysika. Niby są jakieś nakładki typu touch flo itp., ale w końcu w którymś zakątku sytemu pojawi się konieczność użycia rysika.

Wskaż konieczność użycia rysika, najlepiej na przykładzie Touch HD2

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-19 23:07:18
Autor: Sergiusz Rozanski
[...]

Po instalacji dowolnego programu 3-party dla WM? bez problemu :) w
tym programie :)

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-12-20 11:57:31
Autor: W
użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
Sergiusz Rozanski wystukał, co następuje:

[...]

Darn!
Mam starusieńkiego HTC Hermes z 2,8 cala i po stylus (w sumie to bardziej długopis xD ) sięgam praktycznie tylko jak rozwiązuję sudoku ;] Cała reszta  za pomocą palca (przy czym 90% albo i więcej programów to jest właśnie 3rd-
party :P )

Data: 2009-12-20 22:04:29
Autor: Jan Strybyszewski
W pisze:

[...]

Kitu kitu :) ludzie nie maja tak cienkich palcow

Data: 2009-12-20 22:03:47
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

A na 21 calowym telewizorze tez nie trzeba. Swoja droga Microsoft nie potrafil zrobic normalnego UI to powiekszyl telefon do obsurdalnych rozmiarow smieszne i straszne a i tak w Ustawieniach czy w menadzerze plikow palcem to mozna sobie .... skasowac nie to co sie chce

Data: 2009-12-20 21:07:38
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
Waldek Godel pisze:

[...]

Microsoft póki co to nie zrobił nawet jednego telefonu, więc nie wiem co mógł powiększyć, że niby ipoo taki malutki, haha.

Data: 2009-12-25 10:53:55
Autor: ToMasz
Waldek Godel pisze:
[...]

wskaż konieczność użycia rysika w i780?  Masz pełną klawiature i myszke
opryczną. podobnie jest chyba też w Xperii.

ToMasz

Data: 2009-12-20 01:12:53
Autor: VomitroN

W dniu 19.12.09 21:42, VomitroN pisze:

Ja też uważam, że kupowanie Ferrari na polskie drogi to lans, szpan itepe.
Ale gdyby mnie było na niego stać, to zapewne sprawiłbym sobie takie
cacko. I na pewno coś z serii Fxx :P

Bez przesady. Porownanie Ferrari do iPhona to juz przejaw skrajnego
szalikowania temu jakze przereklamowanemu produktowi :)

A może to jest po prostu dobry smartphone?

Kwestia oczekiwan i potrzeb uzytkownika.

Zasadniczą wadą smartfonów z WM jest niestety wymóg rysika. Niby są jakieś
nakładki typu touch flo itp., ale w końcu w którymś zakątku sytemu pojawi
się konieczność użycia rysika.

Ale za to mozna trafic tam, gdzie iPhone nie udostepnia zadnej ikony.
BTW Mam HTC, ktory jakos nie wymaga rysika, co nie znaczy, ze go nie uzywam :)

iP ma spójny interfejs, od którego inni się uczą.

A z tym sie akurat musze zgodzic.

Data: 2009-12-20 11:32:00
Autor: Pete
W dniu 20.12.09 01:12, VomitroN pisze:

[...]

Podałem Ferrari jako przykład auta, na które mnie na pewno nie stać.
I tylko dlatego ;)

A może to jest po prostu dobry smartphone?

Kwestia oczekiwan i potrzeb uzytkownika.

Oczywiście.
Jeśli użyszkodnik nie potrzebuje wysyłania mp3 po BT, to dla niego iP nie ma wad.
A niewątpliwą zaletą jest wybór aplikacji.
Ostatnio, mój znajomy wróciwszy z urlopu, piał z zachwytu nad iP.
Otóż, żeglowali sobie po M. Śródziemnym i na jachcie padła im nawigacja GPS.
Wśród załogi był posiadacz iP, który to iP do końca rejsu służył im za nawigację. (kupiona za 9,99 EUR w AppStore nawigacja dla żeglarzy) Włącznie z pokazywaniem głębokości.

Np?

--
Pete

Data: 2009-12-20 22:05:20
Autor: Jan Strybyszewski
VomitroN pisze:

[...]

Oczywiscie ze Ferrari jest do dupy... widziales bagaznik albo 5 osobowe Ferrari ? eee do bani z takim autem

Data: 2009-12-30 17:38:58
Autor: ToMasz
użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie

Zasadniczą wadą smartfonów z WM jest niestety wymóg rysika.
a myszki optyczne to gips? omnia i780 Xperia?
a tracbal? ( tu akurat nie znam zadnego z WM, ale andriod też sie liczy
czy nie?)
a hub usb, dzieki któremu podłączysz mysz z PC? tośka G900
a klawiatura hardwarowa dzieki której rzadziej siegniesz po rysik? sam
sobie poszukaj modeli.
iP ma spójny interfejs, od którego inni się uczą.
ma spójny, bo jest jeden. TAk samo mozna powiedzieć o nokiach 33XX.
takiego samego nakładu pracy i użycia 2 rąk, wymaga wielodotyk w iP jak
w wiekszości telefonów z WM praca rysikiem. Ale zawsze wygodniej bedzie
używać klawiatury hardwarowej, zawsze precyzyjniejszy bedzie ryski lub
mysz optyczna, od palca.
ToMasz

Data: 2009-12-30 22:26:50
Autor: Pete
W dniu 30.12.09 17:38, ToMasz pisze:

Zasadniczą wadą smartfonów z WM jest niestety wymóg rysika.
                               ^^^^
a myszki optyczne to gips? omnia i780 Xperia?
Nie znam, nie używałem.
a tracbal? ( tu akurat nie znam zadnego z WM, ale andriod też sie liczy
czy nie?)

Ale czytałeś moje zdanie przed odpisaniem?

a hub usb, dzieki któremu podłączysz mysz z PC? tośka G900

LOL, mam z telefonem nosić myszę na USB?
LOL

a klawiatura hardwarowa dzieki której rzadziej siegniesz po rysik? sam
sobie poszukaj modeli.

Dziękuję postoję. Wolę 2x cieńszy tel od tela z klawą HW.

[...]

Srutu pierdutu.
iP i jego aplikację wpisują się w wspólne GUI.
A aplikacje WM są od sasa do lasa. Ile developer miał inwencji na tyle GUI aplikacji potrafi być odjechane.

--
Pete

Data: 2009-12-20 10:49:54
Autor: J.F.
On Sat, 19 Dec 2009 21:42:01 +0100,  VomitroN wrote:
[...]

Tylko wez pod uwage ze u nich to nie byly az takie duze pieniadze.
Zreszta smartfony innych firm kosztowaly podobnie i tez sie
sprzedawaly.

Wiec z jednej strony faktycznie bardzo udany marketing, z drugiej -
bogatszy rynek.

J.

Data: 2009-12-20 22:02:16
Autor: Jan Strybyszewski
VomitroN pisze:

[...]

A my wiemy ze Cie nie stac i dorabiasz idelogie, uzgodnij zeznania z kolegami jak moze byc dla lansu jak jest tyle drozszych urzadzen

Zauwazylem ten fenomen bezposrednio po premierze iPhona( tego pierwszego)
w USA. To byl typowy szal odruchu stadnego.

Slusznie bo jak cos dobre to nikt tego nie kupuje... nowa teoria ekonomii ?

Znajac jednak usposobienie Jankesow, nie wierzylem do konca, ze gdy
telefon trafi do Europy, madra populacja starego kontynentu nabierze sie na
ten sam haczyk.

I pewnie dlatego w Europie iphon sprzedaje sie swietnie za to durni europejczycy nabrali sie na Windows Mobile jak dzieci lykajac ten amerykanski szajs

A co do wyboru, osobiscie uwazam, ze HP czy HTC, MDA maja znacznie ciekawsze
propozycje do zaoferowania i za bardziej rozsadna cene, niz "ipoo" - jak to
pieszczotliwie okresla Waldek Godel  :)

Bez watpienia mulasty WM :) ktory za 2 lata bedzie martwy bo kto by chcial takie totalne nieporozumienie poza paroma nawiedzonymi europejczykami z krajow trzeciego swiata

Data: 2009-12-21 00:15:58
Autor: VomitroN

A my wiemy ze Cie nie stac i dorabiasz idelogie, uzgodnij zeznania z
kolegami jak moze byc dla lansu jak jest tyle drozszych urzadzen

Czuje sie bezradny w polemice z kims, kto wyraza swoje opinie, piszac o
sobie w liczbie mnogiej...

Slusznie bo jak cos dobre to nikt tego nie kupuje... nowa teoria ekonomii
?

Mylisz ( o przepraszam! : mylicie ) pojecia. Kreowanie potrzeb
konsumpcyjnych, zamiast ich odgadywania, a
nastepnie zaspakajanie ich, ma dosc stara i znana powszechnie nazwe.

Bez watpienia mulasty WM :) ktory za 2 lata bedzie martwy bo kto by chcial
takie totalne nieporozumienie poza paroma nawiedzonymi europejczykami z
krajow trzeciego swiata

Rozumiem, ze uzywales ( o przepraszam! :uzywaliscie ) wielu "totalnych
nieporozumien"  z WM, a po stwierdzeniu ich licznych wad, poczules
( o przepraszam! :poczuliscie )  potrzebe zakupu  iPhona. Zatem latwo ci
( o przepraszam! : wam ) bedzie wymienic zarowne te nieporozumienia jak
rowniez ich wady. Niech wiedza co traca, ci ktorzy do tej pory nie kupili
gloryfikowanego przez ciebie (  o przepraszam! : przez was ) telefonu.

Moze i ja sie skusze...aa nie, zapomnialem, mnie nie stac.

Data: 2009-12-21 09:19:50
Autor: W
użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
VomitroN wystukał, co następuje:

[...]

z cyklu luĹşne skojarzenia:
"We are ÂŤiPoo fanboysÂť. You will be assimilated. Resistance is futile."

;)

Data: 2009-12-21 20:11:11
Autor: VomitroN

Użytkownik "W" <acocieto@obchodzi.pl> napisał w wiadomości

z cyklu luĹşne skojarzenia:
"We are ÂŤiPoo fanboysÂť. You will be assimilated. Resistance is futile."

Mozna tez inaczej. Bo dyskusja o iPhonie staje sie powoli czeskim filmem.

"My jsme iBorg. Odpor je marny, budete asimilovani..."

Data: 2009-12-21 22:29:31
Autor: Jan Strybyszewski
VomitroN pisze:

[...]

Nas sa miliony dokladnie 49mln uzytkownikow iphoneOS

Mylisz ( o przepraszam! : mylicie ) pojecia. Kreowanie potrzeb
konsumpcyjnych, zamiast ich odgadywania, a
nastepnie zaspakajanie ich, ma dosc stara i znana powszechnie nazwe.

Cud... ale rozumiem ze pretensji do WM gdy powstal pierwszy PDA z rtelefonem nie masz toz to wykreowanie z kapelusza w swej lasycznej postaci. Ludzie zyli tysiace  bez latarek i zarowek  wiec latarka to czysty marketing !!!

[...]

Nie mam iphona, za to iphoneOS bije na glowe WM logika i bezpieczenstwem
danych uzytkownika oraz stabilnoscia. O przewadze UI nawet nie wspomne.

Moze i ja sie skusze...aa nie, zapomnialem, mnie nie stac.

Kup se ipoda Touch bedziesz wiedzial o czym piszesz

Data: 2009-12-22 23:57:35
Autor: VomitroN

VomitroN pisze:

Nas sa miliony dokladnie 49mln uzytkownikow iphoneOS

A jak odejmiesz takich tacz-ajpodziarzy jak ty, manipulancie, to ile
zostanie?
Statystyki sprzed kilku miesiecy tylko z USA, gdzie dalej panuje szal na
iphoneOS:
Android      427 914  -  1,7%
Symbian     888 532  -  3,5%
PalmOS   2 398 755  -  9,4%
iPhone    5 258 504  - 20,7%
WM         6 807 554  - 26,7%
BB           9 668 977  - 38,0%

Tym samym zamiar iFanow, probujacych podawac statystyki sluzace do walki z
WM legna w gruzach. Bo RIM jak widac zgarnia wszystko. Statystyki z konca
roku pewnie beda jeszcze bardziej ciekawe dla tego systemu.

Nie mam iphona, za to iphoneOS bije na glowe WM logika i bezpieczenstwem
danych uzytkownika oraz stabilnoscia.

Rozumiem, ze wybuchanie baterii, tandetny chipset Infineona w wersji 3G,
ktory powoduje nagminne zrywanie polaczen, koniecznosc dublowania kontaktow,
praktycznie nieuzywalny BT, maja cos wspolnego  z bezpieczenstwem,
stabiloscia i logika. Tylko ciekawe co?

Kup se ipoda Touch bedziesz wiedzial o czym piszesz

Czyli, ze nie jestes uzytkownkiem iPhona a tylko chcialbys nim byc...
Czyli, ze ten proces zaczyna sie juz na etapie iPoda.

Data: 2009-12-23 07:19:42
Autor: Jan Strybyszewski

VomitroN pisze:

[...]

Tak oczywiscie ... z kapelusza .... uwaga cytuje Gardner 2Q2009

"Microsoft's share continued to drop year-on-year to account for 9 per cent of the market in the second quarter of 2009."

z tego samego raportu  "Apple 13.3%" przy czym sa to tylko telefony nie liczac ipodow Touch.

Data: 2009-12-23 08:38:34
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
użytkownicy iPhone są chorzy psychic znie
On Tue, 22 Dec 2009 23:57:35 +0100, "VomitroN"
<vomitronNOSPAM@interia.pl> wrote:

Czyli, ze nie jestes uzytkownkiem iPhona a tylko chcialbys nim byc...
Czyli, ze ten proces zaczyna sie juz na etapie iPoda.

Generalnie na poziomie nadryzionego jabłka a nie iPoda  czy innego ich
konkretnego produktu. Ja z produktami firmy Apple mam do czynienia tak
od ~ 15 lat. Pierwszy to była "lodóweczka" Classic. Z fanatykami mam
do czynienia własciwie od początku. Z fanatykam na zasadzie "Atarowca
kop z gumowca" a mój Mac jest najlepszy na świecie i najdoskonalszą
rada na wszytko. Zawsze jest lapeszy i fajniejszy od jakiejkolwiek
maszyny. Bo to Mac. I nijak nei trafia do nich że np. bardzo kiepsko
ten Mac sprawdza się w zastosowaniach sieciowych. No bo przecież ma
najładniejszy interfejs. Tylko że nikt się już nie zająknie że chcąc
zrobić coś bardziej zaawansowanego w kwestiach sieciowych trezba
rzeźbić w shellu. No bo przeciez iProdukty są zawsze "user
frindlejsze" niż jakiekolwiek inne. Ale ja nie żałuję - ostatnio
zarobiłem nieźle na jednych takich oszołomach co to super-hiper-duper
Mac-i mają. Padło im zaislanie i dane na iDysku przestały byc
dostępne. iSerwis im odrzekł że może im odzysakc dane a porządną
iKwotę. A wystarczyło iDysk zamontować do jakiegoś (oczywiście
gorszego i niekoszernego) normalnego systemu i bezproblemowo można je
było sobie skopiować. Tyle że z pięknego interfejsu co to każdy go
opanuje w 10 minut zrobić tego nie dało rady. A po oddaniu danych
usłyszałem że na Macu też to można pewnie zrobić tylko że oni nie
mieli czasu by się tym zajmować bo maja ważniejsze sprawy.
Zastanawiałem się co może być ważniejsze dla biura architektonicznego
od bieżacych i archowalnych bibliotek projektów, modeli i tekstur. Ael
to moze ja się na tym nie znam. P.S. iPhone leży w szufladzie nieodpalany ze 2 miesiące jako kolejny
zapasowy telefon po SE W810i. Mac z Photoshopem czasami jest używany.

Zdrówko

Data: 2009-12-23 10:49:28
Autor: Jan Strybyszewski
Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
[...]

Cieszymy sie ze trolujesz rownie skutecznie ... ale i tak szafy rakowej autobusem nie przewieziesz...

Po pierwsze NIKT nigdy nie pisze ze cokolwiek Apple jest najlepsze np w wywalaniu niebieskiego ekranu, bo nie jest.  Uzytkownicy moga lubic swoj produkt i sie z nim idetyfikowac to normalne zjawisko jesli wyprobowali i sa zachwyceni, ale powiedz mi skad ta fanatyczna horda atakujaca Appla za wszystko co zrobi. Opowiedz nam o tym skad u NIE ZAINTERESOWANYCH i NIE POSIADAJACYCH taka piana na ustach, taka zawisc, zazdrosc, chec wkopania w ziemie. Mysle ze psychiatrzy mieli by co robic.

Data: 2009-12-23 11:02:12
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
użytkownicy iPhone są chorzy psychic znie
On Wed, 23 Dec 2009 10:49:28 +0100, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl>
wrote:

Cieszymy sie ze trolujesz rownie skutecznie ... ale i tak szafy rakowej autobusem nie przewieziesz...

iJasiu: już Ci kiedyś napisałem na p.r.w. - odpierdziel się ode mnie i
zostań sobie sam w swoich paranojach. Bo żartu z szafą rackową,
czekanami i wspinaniem się z nimi do tramwaju i tak nie pojmiesz bo za
skomplikowane na Twój ograniczony rozumek.

Zdrówko

Data: 2009-12-23 11:06:20
Autor: Jan Strybyszewski
wrote:

[...]

Przeciez gadasz bzdury ktory musze prostowac. Najlepszy sposob przestan pisac bzdury i bedzie cudownie

Data: 2009-12-23 14:32:32
Autor: J.F.
On Wed, 23 Dec 2009 08:38:34 +0100,  Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
[...]

Ale powiem ci ze ja sie wtedy tez zetknalem, w pracowni
graficzno-reklamowej, i bylem pod wrazeniem - w tym zastosowaniu sie
sprawdzal. I byl w sumie calkowitej tanszy niz pecety.

A zastosowania sieciowe .. jak sie wywali wszystkie pecety z firmy to
i siec komputerowa dobrze dzialala :-)

[...]

Np trzeba zlozyc oferte na przetarg. Przetarg jest na 20mln czystego zysku, a termin za dwa dni :-)

J.

Data: 2009-12-23 14:51:29
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
użytkownicy iPhone są chorzy psychic znie
On Wed, 23 Dec 2009 14:32:32 +0100, J.F.
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Ale powiem ci ze ja sie wtedy tez zetknalem, w pracowni
graficzno-reklamowej, i bylem pod wrazeniem - w tym zastosowaniu sie
sprawdzal. I byl w sumie calkowitej tanszy niz pecety.

I nikt nie neguje że się sprawdza w pewnych dziedzinach. natomiast
wmawianie wyjątkowości i tłumaczenie wszytkim do okoła jakie te Apple
są najlepsze do wszystkiego to już przegięcie. Koledzy od Makówek
często nie przyjmowali do wiadomości że niedorobili się w Polsce
żadnego porządnego softu do księgowości. Jak ich zapytasz to masz dużą
szansę sie dowiedzieć ze najlepsze w kilkuosobowej firmiebyłyby
rowiązania typu SAP/R3 czy podobne albo żeby coś sobie przekompliować
ze źródeł z Linuxa albo żeby odalić wirtulanie Windows. Ale nadal be?a
twierdzić że Maki do wszytkiego najlepsze i najprostsze.

A zastosowania sieciowe .. jak sie wywali wszystkie pecety z firmy to
i siec komputerowa dobrze dzialala :-)

No to i wię?szośc Maków też trza wyalić. Ale nie domonizujmy - nei
zawssze PC to Windows. I nei zawsze sieć to PC.

[...]

E nie. Raczej nie mieli świadomości wartości tego co mogli stracić a
co się udało uratować. Na szczęscie dla nich właściwiela firmy udało
sie przekonac do zakupu odpowiedniego sprzętu i stowrzenia polityki
backupów.

Zdrówko

Data: 2009-12-23 08:52:04
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 22 Dec 2009 23:57:35 +0100, VomitroN napisał(a):

Tym samym zamiar iFanow, probujacych podawac statystyki sluzace do walki z
WM legna w gruzach. Bo RIM jak widac zgarnia wszystko.

RIM który nawet ciężko nazwać smartfonem, bo jeżeli nazwiemy go smartfonem,
to smartfonami są również np. Nokie S40

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-23 10:50:33
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

Smartphonem jest tez Samsung Avila najlepiej sprzedajacy sie smartphone w Polsce w koncu jest nawet wielozadaniowy i uruchamia zewnetrzne aplikacje czy to widgety czy Java.

Data: 2009-12-23 21:46:35
Autor: VomitroN

Waldek Godel pisze:

Smartphonem jest tez Samsung Avila najlepiej sprzedajacy sie smartphone w
Polsce

Bo za jednego iPhona mozna kupic 5 Samsungow S5230.

BTW Top 10 sprzedazy w Vobisie za listopad br:
1. HTC Touch Pro 2
2. HTC Touch Diamond II
3. HTC Touch 2 Mega HSPA WLAN GPS
4. Nokia E52 Aluminium Metal
5. Samsung S5230 Avila EDGE
6. Emporia Talk
7. Nokia E55 Black
8. Nokia N97 Black 32 HSDPA WLAN GPS
9. HTC HD2 Leo HSPA GPS
10. Nokia 5530 XpressMusic Red EDGE WLAN

Czy aby nie brakuje tu produktu pewnej firmy sadowniczej ?  :)))

Tym samym EOT.

Data: 2009-12-23 22:02:34
Autor: J.F.
On Wed, 23 Dec 2009 21:46:35 +0100,  VomitroN wrote:
BTW Top 10 sprzedazy w Vobisie za listopad br:

Vobis polska, czy vobis niemcy ?
1. HTC Touch Pro 2
2. HTC Touch Diamond II [..]

Czy aby nie brakuje tu produktu pewnej firmy sadowniczej ?  :)))

A maja w ofercie ? J.

Data: 2009-12-24 07:57:41
Autor: TGor
użytkownicy iPhone sš chorzy psychicznie
W dniu 2009-12-23 22:02, J.F. pisze:

A maja w ofercie ?

J.

A jesli nie to z jakiego powodu? :>
TG

Data: 2009-12-26 00:23:01
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 24.12.2009 TGor <g_tom@wupe.peel> napisał/a:
W dniu 2009-12-23 22:02, J.F. pisze:

A maja w ofercie ?

J.

A jesli nie to z jakiego powodu? :>

Są partnerem polkomtela który nie dopchał się do Apple?

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-12-27 21:45:06
Autor: TGor
W dniu 2009-12-26 01:33, Sergiusz Rozanski pisze:

Są partnerem polkomtela który nie dopchał się do Apple?

Hmmm. A są*?
Myślę, że ww. nie ma** większego znaczenia. Niby dlaczego Plotkomtel miałby wpływac na ich politykę w tej materii. Co najwyżej nie dodawaliby macanego jabłkofonu do aktywacji Plusa.

* jeszcze ;-)
** miało

Data: 2009-12-27 21:22:52
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 27.12.2009 TGor <g_tom@wupe.peel> napisał/a:
[...]

Myślę że nie widziałeś nigdy umowy dystrybucyjnej. Znasz może jakiś
salon w którym są dostępne abo >1 operatora (w PL).

Niby dlaczego Plotkomtel miałby wpływac na ich politykę w tej materii.
Bo by nic nie dostali? Macie telefony, lae tylko od nas (kropka).

Co najwyżej nie dodawaliby macanego jabłkofonu do aktywacji Plusa.
I niby jaki w tym byłby sens? Jak wiele się sprzedaje iP po 2.5kzł bez
abo? 1.5 miesięcznie w całej pl?

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-12-27 23:15:17
Autor: TGor
użytkownicy iPhone sš chorzy psychicznie
W dniu 2009-12-27 22:22, Sergiusz Rozanski pisze:

Hmmm. A są*?
Są.

Już nie. Praktycznie nie. I co im dałoby słuchanie Plusa?

http://tiny.pl/hx368

Data: 2009-12-27 22:25:49
Autor: Sergiusz Rozanski
[...]

Ale pisaliśmy o Vobisie.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-12-28 12:04:54
Autor: TGor
użytkownicy iPhone sš chorzy psychicznie
W dniu 2009-12-27 23:25, Sergiusz Rozanski pisze:

Ale pisaliśmy o Vobisie.

eee
sorki
nie wiem jak mogłem o tym zapomnieć...

TG

Data: 2009-12-20 21:57:27
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

Ze sa ofiarami marketingu... albo dostali ten drozszy od firmy wiec nie ma innego wyjscia trzeba bronic badziewia.

Bo mi się wydaje, że ta choroba nazywa się zdrowy rozsądek. Zresztą już
nawet u powszechnie uważanych za głupich amerykanów zaczyna wygrywać, Droid
sprzedaje się lepiej niż iPoo.

Nie oslabiaj mnie.... porownujesz sprzedaz w pierwszym tygodniu do 3 letniego iphona. Gratuluje

BTW: http://www.youtube.com/watch?v=FoYr8-uG5C0

Data: 2009-12-21 11:02:15
Autor: ALEX John Calder
użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
iJan iStrybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

Ze sa ofiarami marketingu...

No tak wszak to Gate$ organizował te pseudokolejki by jego wynalazek się sprzedawał. Ofkors nie Job$.

albo dostali ten drozszy od firmy wiec
nie ma innego wyjscia trzeba bronic badziewia.

Wyobraź sobie że swojego HTC kupiłem całkowicie świadomie. I zapłaciłem za niego więcej niż za szajs Job$a. I co teraz powiesz?

--
ALEX John Calder, generał lejtnant,
I kod 3613, morderstwo pierwszego stopnia sędziego ulicznego;

Data: 2009-12-16 21:20:42
Autor: Jan Strybyszewski
Paul pisze:

iPhone to raczej można porównywać do ładnie pomalowanego Fiata 126p

Zabawny dobrze oplacany trol widze ?

co w tej klasie co iPhone? może nokia 3310, ma nawet większą funkcjonalność.

Bez watpiania napisz cos jeszcze glupszego ? Ciekawe czy sie da

Data: 2009-12-16 22:10:22
Autor: Ra
Paul pisze:
[...]

ja chyba nie załapałem dowcipu
chciałbym kupić telefon który ma mieć/ma służyć
- do przeglądania internetu
- do zalogowania się np klientem vnc na server - to najważniejsza funkcja tak naprawdę
- wifi
- nawigację, google maps jest ok ale bywam też za granicą więc ze względu na roaming przydała by się też nawigacja offline. Chodzi o zwykłą pomoc w odnalezieniu się w obcym mieście podczas zwiedzania a nie o nawigację samochodową. Zresztą i w w-wie gdzie mieszkam navi się parę razy przydała
- jako odtwarzacz mp3 z wyjsciem jack. Mam osobny ale wolałbym się się pozbyć nadmiaru rzeczy w kieszeniach
- aparat foto
- w miarę niewielkie gabaryty
- lubię rzeczy dobrze wykonane i cieszące oko wyglądem. Szare obudowy w erze 386 nigdy mi się podobały chociaż dla wielu osób ważna była i jest nadal tylko grafa i pamięć
- przyzwoity market aplikacji najlepiej z aplikacjami za free ;)

Czy naprawdę proponujesz mi tą nokię ? IMHO iphone tu by się najlepiej nadawał ale że nie odpowiada mi polityka apple na razie faworytem jest następca htc hero który ma wyjść w lutym

Data: 2009-12-16 20:10:28
Autor: ToMasz
J.F. pisze:
[...]

przepraszam ale przeczytaj ten artykuł, potem odpisuj. JAkie -Twoim
zdaniem- rażące wady ma garnitur Armaniego albo MEcedes?
Kwestia tylko procentu.

A z drugiej strony - jak nie ajfon to co w tej klasie ?
HTC ? Omnia ? Xperia? G1 ?
:) na serio pytasz? omni jest G1 - to konkret, Xperie są chyba 2 omni 7
a HTC to producent.....
Co Ty chcesz porównywać?

ToMasz

Data: 2009-12-16 21:22:16
Autor: Jan Strybyszewski
ToMasz pisze:
J.F. pisze:
[...]

Mercedes ma razace wady.  Jest drogi malo wygodny stylistyka przypomina starocie z XX wieku. Silnik ma jakies dzidoskie osiagi podczas gdy Honda ma 100KM z litra

[...]

Slusznie tego dziadostwa z Windows Mobile nie ma co porownywac na szczescie za 2 lata juz go nie bedzie bo Wm zdechnie

ToMasz

Data: 2009-12-16 22:31:58
Autor: ToMasz
Jan Strybyszewski pisze:
ToMasz pisze:
J.F. pisze:
[...]

napisz to na grupie samochodowej, to sie dowiesz jaki masz poziom wiedzy
i kultury osobistej

[...]

postawisz na to zdechniecie? mnie narazie przy WM trzyma automapa,
klawiatura.. i parę pomniejszych programów. Gdybyś był na 100% pewien
tego zdechnięcia, to wiekszość firm musiałby przenieść sie na iPhona
albo androida. Dlamnie byłby to najlepszy dzień w moim życiu: uwolniłbym
sie w 100% od produktów microsoftu. Jednak jeśli taki dzień nadejdzie,
to Ty w tym dniu dalej będziesz sponsorował Bila Gatesa...

ToMasz

Data: 2009-12-17 18:26:13
Autor: K
ToMasz pisze:
[...]

juz tam pisal bzdury takie, ze sie smiech na usta cisnal przy czytaniu.

Data: 2009-12-20 21:53:37
Autor: Jan Strybyszewski
[...]

I pewnie to robia ... a przepraszam podobno market ma juz 800 aplikacji.
Automapa juz sie pisze na innne platformy

Dlamnie byłby to najlepszy dzień w moim życiu: uwolniłbym
sie w 100% od produktów microsoftu. Jednak jeśli taki dzień nadejdzie,
to Ty w tym dniu dalej będziesz sponsorował Bila Gatesa...

"pryszczo fobie mnie nie interesuja" uzywam tego co uwazam za potrzbne w danej chwili i moge uzywac XP niedobrego billa ale WM jest spartolone

Data: 2009-12-17 15:58:51
Autor: BaX
użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie

Mercedes ma razace wady.  Jest drogi malo wygodny stylistyka przypomina starocie z XX wieku. Silnik ma jakies dzidoskie osiagi podczas gdy Honda ma 100KM z litra

LOL, masz takie samo mierne pojęcie o motoryzacji jak telefonach.

Data: 2009-12-20 21:54:17
Autor: Jan Strybyszewski
BaX pisze:
[...]

Buzka pa ... a moze pokazesz nam tego wolnosacego merca majacego 100KM z litra ?

Data: 2009-12-21 09:09:14
Autor: BaX
użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
:
[...]

A może być BMW? 321KM z 3.2l albo 343KM z 3.2l. To też niemieckie wynalazki, może być?

Data: 2009-12-21 08:19:08
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 21 Dec 2009 09:09:14 +0100, BaX napisał(a):

[...]

Wiesz, że kopiesz się z koniem, który dopiero co polecał Renault Thalię
jako najlepsze auto na pl.misc.samochody?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-21 09:48:41
Autor: BaX
[...]

Aaaa, na ten wątek tam nie wpadłem, ide poszukać tego komiksu. :)))

Data: 2009-12-21 08:56:50
Autor: Waldek Godel

http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/msg/a6d74ee4f66f95c3

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-21 10:29:43
Autor: Pete
W dniu 21.12.09 09:19, Waldek Godel pisze:
[...]

Nie, żebym się czepiał, ale kłamiesz. Ja tam widzę porównanie Thalii do Yarisa i Fabii.

--
Pete

Data: 2009-12-21 08:24:35
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 21.12.2009 BaX <bax@_klub.chip.pl> napisał/a:
:
[...]

Przy czym 'moc max' ma się nijak do osiągów silnika :) Liczy się też zakres
w jakim ta moc jest osiągana. Wolałbym silnik mający 100KM w całym zakresie
obrotów niż ze szpilką 300KM dla 3.5krpm, a reszta kicha, lub moc pojawia się
gdy turbinie się przypomni że ma się kręcić.
Osobiście wolę koniki wynikające z pojemności/>4cyl niż z doładowania/wielozaworowości,
bo fajnie pojawiają się z dołu :)

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-12-21 10:01:06
Autor: BaX
[...]

Buehehehe no tak, silniki z M3 nie mają osiągów.

Wolałbym silnik mający 100KM w całym zakresie
obrotów niż ze szpilką 300KM dla 3.5krpm, a reszta kicha, lub moc pojawia się
gdy turbinie się przypomni że ma się kręcić.

W kontekscie powyższego ośmieszasz się co raz bardziej.

Data: 2009-12-21 11:13:49
Autor: Sergiusz Rozanski
[...]

Nie pisałem o konkretnym silniku, pisałem czym mi się lepiej jeździ i wolę
silnik który ma mniejszą moc ale równą w szerszym zakrsie obrotów i z dołu,
nawet kosztem 'max power'.

[...]

Ponieważ? Dyskutujesz z moimi obiektywnymi odczuciami z jazdy, możesz mieć
inne.

Jak napiszę że mi się wygodniej jeździ awd niż fwd czy rwd to też będziesz
dyskutował co ja wolę i że źle wolę?

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-12-21 12:42:29
Autor: BaX
[...]

Nie, pisałeś o 100KM z litra, podałem Ci KONKRETNY przykład, a Ty dalej swoje bredzisz co by wyszło na Twoje.

Data: 2009-12-21 11:52:42
Autor: Sergiusz Rozanski
[...]

To może _czytaj_ do kogo odpisujesz, bo ja się wbiłem we wątek, nie pisałem o
100KM z litra. Pisałem o tym że liczy się też zakres w jakim moc jest osiągana
(czyli elastyczność) oraz że wolę koniki z pojemności a nie z doładowania -
czyli moje subiektywizmy.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-12-21 10:43:00
Autor: ALEX John Calder
użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
BaX ni au koto ha itsumo tanosii

A może być BMW? 321KM z 3.2l albo 343KM z 3.2l. To też niemieckie
wynalazki, może być?

Słabiutko. BMW, podobnie jak Daimler-Benz, produkują silniki: prawie 1000KM z 2,4 litra pojemności skokowej.

Data: 2009-12-21 12:49:46
Autor: qwerty
Użytkownik "ALEX John Calder" <kill@spamers.us> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hgnfvs$jmi$1@inews.gazeta.pl...
Słabiutko. BMW, podobnie jak Daimler-Benz, produkują silniki: prawie 1000KM z 2,4 litra pojemności skokowej.

Japończycy z 2l silnika też wykrzesali 1000 KM. Tylko od przyśpieszenia zależy moment obrotowy.

Data: 2009-12-21 18:45:59
Autor: ALEX John Calder
użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
qwerty ni au koto ha itsumo tanosii

Ile ich wyprodukowali?

Data: 2009-12-21 19:01:20
Autor: qwerty
użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
Użytkownik "ALEX John Calder" <kill@spamers.us> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hgoccd$daf$1@inews.gazeta.pl...
Ile ich wyprodukowali?

Silników? Masz 100 tyś $ na taki silnik (bazą był z Evo VIII)?

Data: 2009-12-21 22:47:24
Autor: ALEX John Calder
użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
qwerty ni au koto ha itsumo tanosii

Ile ich wyprodukowali?

Silników? Masz 100 tyś $ na taki silnik (bazą był z Evo VIII)?

Za 100 tysi to możesz sobie kupić co najwyżej tłok. Ceny tych silników idą w miliony dolarów. Ale możesz sobie kupić Ferrari F1. Za jakieś 900 tyś dolarów. Gwarancja jest na 900 kilometrów, ale zawsze jest :-P

Data: 2009-12-18 13:36:27
Autor: J.F.
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:hgbfhu$2gq$6inews.gazeta.pl...
Mercedes ma razace wady.  Jest drogi malo wygodny stylistyka przypomina starocie z XX wieku. Silnik ma jakies dzidoskie osiagi podczas gdy Honda ma 100KM z litra

A co cie KM z litra obchodza, czy ilosc mAh w baterii ?

Liczy sie dynamika, halas, awaryjnosc, spalanie .. choc chyba nie dla wszystkich.
Kupujesz S600 i Hondy zostaja w tyle :-)

Slusznie tego dziadostwa z Windows Mobile nie ma co porownywac na szczescie za 2 lata juz go nie bedzie bo Wm zdechnie

Ja tam o przyszlosc WM jestem spokojny - jesli zdechnie, to dlatego ze Gates tak chcial, a nie Ty :-)

J.

Data: 2009-12-18 14:02:24
Autor: Jan Strybyszewski
J.F. pisze:
[...]

A co cie obchodzi MMS w iphonie.

Liczy sie dynamika, halas, awaryjnosc, spalanie .. choc chyba nie dla wszystkich.

A dla niektorych liczy sie wysokosc OC i wielkosc silnika

[...]

Naiwny

J.

Data: 2009-12-18 14:24:42
Autor: BaX
[...]

Dokładnie, poniżej R6 3.0 nie ma jazdy. :)))))

Data: 2009-12-18 13:33:09
Autor: J.F.
użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał
J.F. pisze:
[...]

A kto tu mowi o wadach ? Mercedes robi, a przynajmniej robil dobre samochody, Armani robi ladne garnitury, ale sa ludzie ktorzy na inne marki nawet nie spojrza.
I nawet razace wady nie sa w stanie zmienic im swiatopogladu.

A Rolex .. dobre zegarki robi, ale inni tez robia dobre, wiec po co przeplacac :-)

[...]

Ale jak chce malego telefonu z duzym ekranem, na ktorym bede mogl wygodnie z internetu korzystac, na ktorym bede mogl poczte przeczytac i nie bedzie sie bal zalacznika z pdf, worda czy excela, i moze jeszcze bedzie mial gps i nawigacje samochodowa .. to wybor sie mocno zaweza :-)

J.

Data: 2009-12-16 21:19:56
Autor: Jan Strybyszewski
Paul pisze:
[...]

No coz ... Microsoft zaplacil tyle ile trzeba to i psychiczni dziwkarze dziennikarzyny za forse napisali

Data: 2009-12-16 22:16:55
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
Paul pisze:
[...]

Kliniczny przypadek.

Data: 2009-12-16 22:46:57
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 16.12.2009 Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał/a:
Paul pisze:
[...]

Jaaasne, już tak wszystkim płaci :) A jakby google jeszcze doplaciło
to w ogóle. Art kiepski, ale watpię aby sponsorowany był, po za tym
ankieta chyba stara jak świat, bo wiekszość nieaktualna (np mmsy, 3g).

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-12-20 21:55:11
Autor: Jan Strybyszewski
Paul pisze:
[...]

A teraz otworz Chipa i zobacz kto ich utrzymuje

Data: 2009-12-17 01:16:11
Autor: Janeo
On 16 Gru, 12:15, Paul <exam...@example.com> wrote:
"Pomimo powszechnie znanych wad iPhone'a, jego przeciętny użytkownik
będzie go bronił za wszelką cenę. Dlaczego? Bo cierpi na paranoję."

http://technowinki.onet.pl/wiadomosci/uzytkownicy-iphoneow-to-paranoi...
Posiadacze iPhone'a to faktycznie ofiary modelowego, agresywnego,
klasycznego marketingu opierającego się na wprowadzieniu po raz
pierwszy wielu nowych, atrakcyjnych BAJERÓW - na podówczas.
Obecnie ofiary takie (tzn. marketingu) obiektywnie rzeczywiście stoją
blisko paranoi, w szczególności gdy bajery takie stały się już
powszechne - choć autorzy artykułu na pewno zbytnio sprawę
uogólnili :-).
Pozdr. - J

Data: 2009-12-17 09:35:22
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 17 Dec 2009 01:16:11 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

[...]

Właśnie w pewnym miejscu trwa mikrodyskusja na temat surrealizmu używania
na iPoo tematu zerżniętęgo z HTC Sense, co staje się coraz powszechniejsze
:-)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-17 11:02:47
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
On 2009-12-17 10:35, Waldek Godel wrote:

Właśnie w pewnym miejscu trwa mikrodyskusja na temat surrealizmu używania
na iPoo tematu zerżniętęgo z HTC Sense, co staje się coraz powszechniejsze
:-)

Ja Pana bardzo uprzejmie przepraszam, ale surrealizm to tylko Pan w tym widzi :-P
http://img14.imageshack.us/img14/2476/26st.png

Data: 2009-12-20 21:51:29
Autor: Jan Strybyszewski
Waldek Godel pisze:
[...]

Zapomnial juz Androkidd na WM czy "slide to unlock" nagminie lasnowany w kregu WMtroli ?

użytkownicy iPhone są chorzy psychiczni e