używany tdi - trwałość

Data: 2010-11-23 18:55:06
Autor: Lewis
używany tdi - trwałość
W dniu 2010-11-23 18:46, Andrzej pisze:
Witam,
Interesuje mnie zakup uĹĽywanego samochodu z silnikiem 1,9 tdi vw.
Załóżmy, że znajdę egzemplarz z rzeczywistym przebiegiem 180-200 tys.
(licznik nie cofnięty). Jakiej trwałości można osprzętu można się
spodziewać, wtryskiwaczy (pompowtryskiwaczy), pompy, turbosprężarki,
koło dwumasowego. Ile tys. średnio wytrzymują te elementy.
Jak wygląda trwałość w poszczególnych wersjach silnikowych:
1. 90km - pompa rotacyjna
2. 110 - pompa rotacyjna
3. 101, 105, 130 km - pompowtryskiwacze
Czy samochód z takim przebiegiem może już wymagać dużych nakładó
finansowych?
Z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam

Jeżeli faktycznie ma tylko 200kkm to spokojnie kolejne 100kkm powinien zrobić bez większych problemów, ale wszystko zależy od poprzedniego użytkownika bo i po 10kkm można zakatować silnik...

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html

Data: 2010-11-23 18:58:43
Autor: Marek P.
używany tdi - trwało¶ć
Jeżeli faktycznie ma tylko 200kkm to spokojnie kolejne 100kkm powinien
zrobić bez większych problemów, ale wszystko zależy od poprzedniego
użytkownika bo i po 10kkm można zakatować silnik...

M±dre słowa

Data: 2010-11-23 23:16:17
Autor: Czarek Daniluk
używany tdi - trwało¶ć
On 23 Lis, 18:58, "Marek P." <q...@asdfasoip.pl> wrote:
> [...]
> zrobić bez większych problemów, ale wszystko zależy od poprzedniego
> użytkownika bo i po 10kkm można zakatować silnik...

Mój Golf MK3 TDI dochodzi do 300kkm na liczniku, i jako¶ w samym
silniku nie chce się nic zepsuć ;)
Turbina dmucha że aż miło (chwilowo skacze nawet na 1,1 - 1,2bar, po
czym spada do fabrycznego max czyli 0,8 ;)), niebawem podł±czę czujnik
ci¶nienia oleju, więc będę wiedział ciut więcej o mojej jednostce.

nie wspomnę o tym, iż to 300kkm na liczniku to ja nie wierzę, a ile ma
w rzeczywisto¶ci to kto go tam wie :)

Jak przy 240kkm robiłem rozrz±d, to wzi±łem się i za pompę wody to
zdj±łem fabryczn±, rok produkcji 1998 :)

Przy 200kkm to moim skromnym zdaniem przy poprawnej eksploatacji do
400-500kkm powinien dożyć.

Pozdrawiam !

używany tdi - trwałość