uDronowienia ciag dalszy

Data: 2013-07-10 18:03:32
Autor: TJ_Blues
uDronowienia ciag dalszy
Jankesi wlasnie przeprowadzili udane ladowania X-47B na lotniskowcu.
Coraz ciekawiej to wyglada; lotniskowiec bez pilotow a byc moze i bez marynarzy?

http://www.youtube.com/watch?v=7TQciRh4agU

cheers

Data: 2013-07-11 08:55:35
Autor: twistedme
uDronowienia ciag dalszy

Uzytkownik "TJ_Blues" <tomekania.tj@gmail.com> napisal w wiadomosci news:72d15ef0-c3c6-4fa5-9bc6-954451121d48googlegroups.com...
[...]

jestes pewien, ze chodzilo o ten link? :)

pozdr

Data: 2013-07-11 06:29:06
Autor: TJ_Blues
uDronowienia ciag dalszy
On Thursday, July 11, 2013 2:55:35 AM UTC-4, twistedme wrote:
> [...]

> http://www.youtube.com/watch?v=7TQciRh4agU

> cheers

jestes pewien, ze chodzilo o ten link? :)

Hahahaha! Dzieki :-) Oczywiscie masz racje, sznurki mi sie poplataly ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=_KxZa8W_H4M

Tu powinien byc X-47B a gadajace bestie tez sa warte obejrzenia :-)

cheers

uDronowienia ciag dalszy