ubek

Data: 2011-12-06 18:52:01
Autor: marcin
ubek
W dniu 2011-12-06 18:45, GW pisze:
jakim trzeba byæ ubekiem by doniesæ na rosziców co majo zama³y auto:

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,10767593,Dziecko_w_bagazniku_Smarta__Bo_nie_mieli_wiekszego.html

tez sie zastanawiam jakim trzeba byc tepym chujem/pizda zeby narazac zycie dziecka w ten sposob.

Data: 2011-12-06 17:56:31
Autor: to
ubek
begin marcin
tez sie zastanawiam jakim trzeba byc tepym chujem/pizda zeby narazac
zycie dziecka w ten sposob.

Straszne! Ja kiedyś przejechałem kilometr w bagażniku Zastavy. Chyba pozwę moich rodziców!!!1jeden

PS. A może już się przedawniło? :(

Data: 2011-12-06 19:06:51
Autor: marcin
ubek
Straszne! Ja kiedyś przejechałem kilometr w bagażniku Zastavy. Chyba
pozwę moich rodziców!!!1jeden

pomijajac to ze twoi rodzice to debile (podobnie jak ich produkt) - to jest duza roznica miedzy zastava a smartem.

Data: 2011-12-06 18:54:28
Autor: to
ubek
begin marcin
pomijajac to ze twoi rodzice to debile (podobnie jak ich produkt)

Nie przeginaj pajacu.

Data: 2011-12-06 19:56:39
Autor: Cavallino
ubek
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4ede64e4$0$8458$65785112news.neostrada.pl...
begin marcin

pomijajac to ze twoi rodzice to debile (podobnie jak ich produkt)

Nie przeginaj pajacu.

Po co go wyciÄ…gasz z kibla?

Data: 2011-12-06 23:17:49
Autor: gadacz
ubek
W dniu 2011-12-06 19:56, Cavallino pisze:
[...]

nie karm...
to droga sprawa obecnie ;)

pozdrawiam
gadacz

Data: 2011-12-06 19:59:20
Autor: marcin
ubek
spierdalaj przyglupie

Data: 2011-12-06 22:30:21
Autor: Michał sirapacz Gut
ubek
W dniu 2011-12-06 19:59, marcin pisze:
spierdalaj przyglupie

plonk za prostactwo

Data: 2011-12-07 06:38:36
Autor: Wiesiaczek
ubek
Micha³ sirapacz Gut wrote:

W dniu 2011-12-06 19:59, marcin pisze:
spierdalaj przyglupie

plonk za prostactwo

Te¿ siê do³o¿ê z plonkiem
O ile mo¿na czasem przymkn±æ oko na celnie rzucon± "kurwê", to dla zwyk³êgo prostactwa usprawiedliwiuenia nie ma :)

No to PLUSK! (Jak zasugerowa³a tu jedna m³oda) :) --
Ja pijê tylko przy dwóch okazjach:
Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma

Data: 2011-12-07 12:40:49
Autor: Robert_J
ubek
Straszne! Ja kiedyś przejechałem kilometr w bagażniku Zastavy.

Nareszcie znalazło się wytłumaczenie Twojego stanu psychicznego ;-)

Data: 2011-12-07 12:12:28
Autor: to
ubek
begin Robert_J
Straszne! Ja kiedyś przejechałem kilometr w bagażniku Zastavy.

Nareszcie znalazło się wytłumaczenie Twojego stanu psychicznego ;-)

Wiedziałem, że ktoś to napisze, zastanawiałem się tylko kto zaserwuje tego suchara. ;-)

Data: 2011-12-07 13:19:48
Autor: Robert_J
ubek
Wiedziałem, że ktoś to napisze, zastanawiałem się tylko kto zaserwuje
tego suchara. ;-)

Ja to napisałem żartobliwie, bo całą grupę traktuję z przymrużeniem oka ;-). Ciesz się że nie odezwał się jakiś frustrat, bo pewnie by zaczął Cię wyzywać ;-)

Data: 2011-12-07 12:27:07
Autor: to
ubek
begin Robert_J
Ciesz się że nie odezwał się jakiś frustrat, bo pewnie by zaczął
Cię wyzywać ;-)

Jeden się odezwał. :>

Data: 2011-12-06 18:56:49
Autor: BydlÄ™
ubek
On 2011-12-06 18:52:01 +0100, marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> said:

[...]

Takim samym, jakim się jest wożąc w taki sam sposób np. psy.
(tak, na robienie dzieci też winna być licencja...)

--
BydlÄ™

Data: 2011-12-06 19:01:32
Autor: Anetka.M³oda
ubek
zgadzam sie

ale zkim? ze mn± czy z nim?

jk

Data: 2011-12-08 21:22:23
Autor: nazgul
ubek

[...]

psy tylko w foteliku!
Mnogość licencji na wszystko. lekiem na całe zło.
życie staje się wtedy takie proste i poukładane.

Data: 2011-12-06 19:00:08
Autor: Deflegmator
ubek
marcin wrote:

> iku_Smarta__Bo_nie_mieli_wiekszego.html
> tez sie zastanawiam jakim trzeba byc tepym chujem/pizda zeby narazac
zycie dziecka w ten sposob.

Gówno tam narażać:

http://moto.gadu-gadu.pl/5623534881289365324/tragiczny-wypadek-przezyl-b
o-jechalw-bagazniku

http://tinyurl.com/cqmbz7g

:D

--
Deflegmator

Data: 2011-12-06 19:46:49
Autor: John Kołalsky
ubek

Użytkownik "marcin" <lkadjh@kbdosd.cwo>

[...]

Jak byłem mały to na furmance bez pasów jechałem.

Data: 2011-12-06 19:04:59
Autor: to
ubek
begin John Kołalsky
Jak byłem mały to na furmance bez pasów jechałem.

Czy pozwałeś już o to swoich rodziców?

Data: 2011-12-08 11:52:33
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
ubek
On 2011-12-06 20:04, to wrote:
begin John Ko³alsky

Jak by³em ma³y to na furmance bez pasów jecha³em.

Czy pozwa³e¶ ju¿ o to swoich rodziców?

Nie. Poniewa¿ furmanka jecha³a na Dêbica Friego a on by³ owiniêty wê¿em ;-)

BP, NMSP.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2011-12-07 13:00:24
Autor: J.F
ubek
Użytkownik "John KoÅ‚alsky"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jblo1e$pf6$1@mx1.internetia.pl...
tez sie zastanawiam jakim trzeba byc tepym chujem/pizda zeby narazac zycie dziecka w ten sposob.
Jak byłem mały to na furmance bez pasów jechałem.

Sie czasem zastanawialem jak ja przezylem - na przednim siedzeniu, bez pasow - bo syrenka nie miala, a to siedzenie sie w dodatku odchylalo do przodu bez zadnej blokady.

Chyba ze w tym tajemnica naszego wysokiego udzialu zabitych w wypadkach - z uwagi na niewielka ilosc samochodow, a pozniej paliwa, ogolna liczba nigdy nie byla problemem, a stare samochody naprawde nie byly bezpieczne.

J.

Data: 2011-12-08 15:53:41
Autor: kamil
ubek
On 07/12/2011 12:00, J.F wrote:
U¿ytkownik "John Ko³alsky" napisa³ w wiadomo¶ci grup
[...]

Ju¿ kiedy¶ podawa³em statystyki i niezbyt chce mi siê jeszcze raz szukaæ, przejrzyj archiwum. 20 lat temu samochodów by³o du¿o mniej, a ludzi ginê³o na drogach wiêcej, ni¿ teraz.

A ¿e tobie nic siê nie sta³o? Z wojny te¿ wielu wraca, ale ¿aden nie twierdzi, ¿e jest równie bezpieczna co spacer po parku.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-07 10:03:15
Autor: jerzy.n
ubek

U¿ytkownik "marcin" <lkadjh@kbdosd.cwo> napisa³ w wiadomo¶ci news:jblko3$84s$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-12-06 18:45, GW pisze:

tez sie zastanawiam jakim trzeba byc tepym chujem/pizda zeby narazac zycie dziecka w ten sposob.

Ale awantura o dziecko, zawsze mo¿na zrobiæ nowe :-))

Data: 2011-12-07 12:55:58
Autor: J.F
ubek
Użytkownik "marcin"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jblko3$84s$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Eee tam ... ale spojrzcie na to:
http://www.youtube.com/watch?v=V-Sk3cNRA-Y

gumowa, wydojona, czy czas wychowac dziecko zeby nie zaczepialo dzikich zwierzat ?

J.

Data: 2011-12-08 13:10:03
Autor: Adampio
ubek
W dniu 2011-12-06 18:52, marcin pisze:
tez sie zastanawiam jakim trzeba byc tepym chujem/pizda zeby narazac
zycie dziecka w ten sposob.

Pachlęciem bedąc jeździliśmy we czterech w bagażniku Volvo 140 + jakies bambetle (z przodu siedziel dorośli)
Współczuje współczesnym dzieciakom...

Data: 2011-12-08 15:54:31
Autor: kamil
ubek
On 08/12/2011 12:10, Adampio wrote:
W dniu 2011-12-06 18:52, marcin pisze:
tez sie zastanawiam jakim trzeba byc tepym chujem/pizda zeby narazac
zycie dziecka w ten sposob.

Pachlêciem bed±c je¼dzili¶my we czterech w baga¿niku Volvo 140 + jakies
bambetle (z przodu siedziel doro¶li)
Wspó³czuje wspó³czesnym dzieciakom...

Bo za komuny to lepiej by³o, a teraz samo lewactwo, pedalstwo i ¿ydy nas wykupuj±, ³ej Panie.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-12-08 20:59:25
Autor: RoMan Mandziejewicz
ubek
Hello Adampio,

tez sie zastanawiam jakim trzeba byc tepym chujem/pizda zeby narazac
zycie dziecka w ten sposob.
Pachlêciem bed±c je¼dzili¶my we czterech w baga¿niku Volvo 140

I to jeszcze zapewne kombi...

+ jakies bambetle (z przodu siedziel doro¶li)

Ile wtedy by³o samochodów na drogach i jak je¼dzi³y?

Wspó³czuje wspó³czesnym dzieciakom...

W "baga¿niku" Smarta? Masz racjê - trzeba wspó³czuæ.

Je¶li nie widzisz ró¿nicy pomiedzy baga¿nikiem Volvo kilkadziesi±t lat
temu a "baga¿nikiem" Smarta obecnie, to moze jednak nie powiniene¶ siê
wychylaæ.

--
Best regards,

ubek