ubezoieczenie OC

Data: 2012-10-13 01:38:46
Autor: p47
ubezoieczenie OC
jakiego ubezpieczyciela  dla OC polecacie do jednośladu?

Data: 2012-10-13 04:06:45
Autor: siinski
ubezoieczenie OC
On 13 Paź, 01:38, p47 <karolakow...@wp.pl> wrote:
jakiego ubezpieczyciela  dla OC polecacie do jednośladu?

PZU,w moim przypadku turystyk > litra pojemności ,składka 82 zł na rok.

Data: 2012-10-13 13:49:23
Autor: Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak
ubezoieczenie OC
On 13.10.2012 13:06, siinski wrote:
On 13 Paź, 01:38, p47 <karolakow...@wp.pl> wrote:
jakiego ubezpieczyciela  dla OC polecacie do jednośladu?

PZU,w moim przypadku turystyk > litra pojemności ,składka 82 zł na rok.

Ja dostałem w LINK4 podobną ofertę. Ok 100 zł/rok

Data: 2012-10-15 09:15:19
Autor: Andrzej Lawa
ubezoieczenie OC
W dniu 13.10.2012 13:49, "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" pisze:
[...]

Nie wiem, jak ci dowcipnisie liczą składki... Jakiś czas temu na Hondę
Foresight 250 (żaden ścigacz - to skuter!) zaproponowali mi prawie
600zł. W zeszłym roku za Corsę 1,5 DIESEL (!) chcieli 1300PLN.

Póki co najtaniej "gołe" OC na motocykle zawsze wychodziło mi w PZU.

Data: 2012-10-15 10:54:22
Autor: Roman Niewiarowski
ubezoieczenie OC
W dniu 2012-10-15 09:15, Andrzej Lawa pisze:

Póki co najtaniej "gołe" OC na motocykle zawsze wychodziło mi w PZU.

Mojej kobiałce taniej wyszło OC w link4 czy innej axie, niż mnie z większymi zniżkami w PZU. Co ciekawe, jak zadzwoniłem do tej firmy miesiąc później to już dostałem ofertę wyższą niż w PZU.

pozdr
newrom

Data: 2012-10-13 15:08:14
Autor: Yogi\(n\)
ubezoieczenie OC
Użytkownik "siinski" <j.siinski@gmail.com> napisał w wiadomości news:874b9427-03db-4581-873f-762faf3b6a85ib4g2000vbb.googlegroups.com...
On 13 Paź, 01:38, p47 <karolakow...@wp.pl> wrote:
jakiego ubezpieczyciela dla OC polecacie do jednośladu?

PZU,w moim przypadku turystyk > litra pojemności ,składka 82 zł na rok.

W PZU jest jedna stawka, zróżnicowana tylko regionalnie (nieznacznie). Nie ma znaczenie pojemność itp, choć składki zależą oczywiście od zniżek. Ja za 1,1 litra zapłaciłem 86 zł.

--
Yogi(n)

Data: 2012-10-14 23:53:51
Autor: grzech
ubezoieczenie OC
W PZU jest jedna stawka, zróżnicowana tylko regionalnie (nieznacznie)..
Nie ma znaczenie pojemność itp, choć składki zależą oczywiście od
zniżek. Ja za 1,1 litra zapłaciłem 86 zł.

NNW jednak bardzo u nich podrożało ostatnio. Warto poszukać
oddzielnie.

____
grzech
tdm

Data: 2012-10-15 09:12:51
Autor: Andrzej Lawa
ubezoieczenie OC
W dniu 15.10.2012 08:53, grzech pisze:
[...]

Jeśli ktoś koniecznie potrzebuje.

Data: 2012-10-16 00:29:14
Autor: grzech
ubezoieczenie OC
> NNW jednak bardzo u nich podrożało ostatnio. Warto poszukać
> oddzielnie.

Jeśli ktoś koniecznie potrzebuje.

OC na moto bez NNW to jak wymiana oleju bez filtra - może tym razem
się nic nie stanie;)

______
grzech
tdm

Data: 2012-10-16 11:06:20
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
ubezoieczenie OC
grzech napisał(a):
OC na moto bez NNW to jak wymiana oleju bez filtra - może tym razem
się nic nie stanie;)

e pierniczenie, przeciez kasa z NNW to jakies cholerne grosze, w ogole sie nie oplaca tego brac, a firmy tym tylko naciagaja na dodatkowe niemale koszty.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-10-16 11:57:45
Autor: Kuczu
ubezoieczenie OC
W dniu 2012-10-16 09:29, grzech pisze:

OC na moto bez NNW to jak wymiana oleju bez filtra - moĹźe tym razem
się nic nie stanie;)

jezdze sam i mam NNW placone co miesiac przez fabryke. Nada sie ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-10-16 12:15:19
Autor: Marcin N
ubezoieczenie OC
[...]

Yamaha właśnie tak zaleca wymieniać olej: filtr przy co drugiej wymianie oleju.

--
MN

Data: 2012-10-16 10:17:46
Autor: AZ
ubezoieczenie OC
On 2012-10-16, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

OC na moto bez NNW to jak wymiana oleju bez filtra - moĹźe tym razem
się nic nie stanie;)

Yamaha właśnie tak zaleca wymieniać olej: filtr przy co drugiej wymianie oleju.

Kazdy tak zaleca, jeszcze jakby to byl jakis ogromny koszt, ale 15pln?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-16 12:41:42
Autor: Roman Niewiarowski
ubezoieczenie OC
W dniu 2012-10-16 12:17, AZ pisze:

Kazdy tak zaleca, jeszcze jakby to byl jakis ogromny koszt, ale 15pln?

pitolisz, zmiana ubezpieczyciela NNW jest za darmoche!

pozdr
newrom

Data: 2012-10-16 10:58:11
Autor: AZ
ubezoieczenie OC
On 2012-10-16, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
Kazdy tak zaleca, jeszcze jakby to byl jakis ogromny koszt, ale 15pln?

pitolisz, zmiana ubezpieczyciela NNW jest za darmoche!

No i czemu robisz offtopa?? Chcesz banana?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-16 13:04:40
Autor: Roman Niewiarowski
ubezoieczenie OC
W dniu 2012-10-16 12:58, AZ pisze:

No i czemu robisz offtopa??

Bo nie ma zadnego fajnego watku o wyzszosci kawasaki nad charlejem ;)

Chcesz banana?

grozisz mi?!

pozdr
newrom

Data: 2012-10-16 11:11:28
Autor: AZ
ubezoieczenie OC
On 2012-10-16, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
No i czemu robisz offtopa??

Bo nie ma zadnego fajnego watku o wyzszosci kawasaki nad charlejem ;)

A po co zakladac tak gupie watki? Przeciez to jest oczywista oczywistosc,
ze KHI jest lepsze od HD, ba, jest lepsze od wszystkiego.
Chcesz banana?

grozisz mi?!

Nie, probuje byc mily.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-16 13:25:47
Autor: Roman Niewiarowski
ubezoieczenie OC
W dniu 2012-10-16 13:11, AZ pisze:

A po co zakladac tak gupie watki? Przeciez to jest oczywista oczywistosc,
ze KHI jest lepsze od HD, ba, jest lepsze od wszystkiego.

Mowisz ze przyjemniej miec w dupie kawasaki niz korek analny ?

Nie, probuje byc mily.

Banany zostaw dla kolegow z klatki :P

pozdr
newrom

Data: 2012-10-16 11:32:24
Autor: AZ
ubezoieczenie OC
On 2012-10-16, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
A po co zakladac tak gupie watki? Przeciez to jest oczywista oczywistosc,
ze KHI jest lepsze od HD, ba, jest lepsze od wszystkiego.

Mowisz ze przyjemniej miec w dupie kawasaki niz korek analny ?

Ja nie wiem jak Ty ale ja motura do jazdy uzywam...

Banany zostaw dla kolegow z klatki :P

Nie mam zadnych kolegow bloku :-(

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-16 13:41:32
Autor: Roman Niewiarowski
ubezoieczenie OC
W dniu 2012-10-16 13:32, AZ pisze:

Ja nie wiem jak Ty ale ja motura do jazdy uzywam...

motura to tak, ale kawasaki jest lepsze wg Ciebie od wszystkiego to se pomyslalem ze sprawdzales!

Nie mam zadnych kolegow bloku :-(

Nie lansuj sie na mieszkanca wielkiego miasta z blokami!

pozdr
newrom juz jedna noga ze wsi.

Data: 2012-10-16 11:51:17
Autor: AZ
ubezoieczenie OC
On 2012-10-16, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
W dniu 2012-10-16 13:32, AZ pisze:

Ja nie wiem jak Ty ale ja motura do jazdy uzywam...

motura to tak, ale kawasaki jest lepsze wg Ciebie od wszystkiego to se pomyslalem ze sprawdzales!

Ja tam nie wiem co Ty myslisz, ale powiem Ci jedno - Kawasaki to nie
jest motur do dupy, moze Honda czy Yamahaha tak ale nie Kawasaki.
Nie mam zadnych kolegow bloku :-(

Nie lansuj sie na mieszkanca wielkiego miasta z blokami!

Ja? Ja na wsi mieszkam.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-16 13:07:16
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
ubezoieczenie OC
Marcin N napisał(a):
Yamaha właśnie tak zaleca wymieniać olej: filtr przy co drugiej wymianie oleju.

A Kawasaki zaleca tak z panewkami, co druga wymiana oleju.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-10-16 11:12:33
Autor: AZ
ubezoieczenie OC
On 2012-10-16, Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:
Yamaha właśnie tak zaleca wymieniać olej: filtr przy co drugiej wymianie oleju.

A Kawasaki zaleca tak z panewkami, co druga wymiana oleju.

No to wychodzi na to, ze 8 razy zapomnialem wymienic panewki. Amilu myslisz,
ze moge tak jezdzic??

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-16 13:23:53
Autor: Roman Niewiarowski
ubezoieczenie OC
W dniu 2012-10-16 13:12, AZ pisze:

No to wychodzi na to, ze 8 razy zapomnialem wymienic panewki. Amilu myslisz,
ze moge tak jezdzic??

Pewnie Ci sie trafily dembowe.
fuksiarz!

pozdr
newrom

Data: 2012-10-16 11:33:25
Autor: AZ
ubezoieczenie OC
On 2012-10-16, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
No to wychodzi na to, ze 8 razy zapomnialem wymienic panewki. Amilu myslisz,
ze moge tak jezdzic??

Pewnie Ci sie trafily dembowe.

Nie wiem z czego sa, ani gdzie sa, ani co to jest. Jak bede chcial sie mocno
podszkolic z mechaniki, elektroniki, elektryki, to se Honde kupie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-16 13:42:35
Autor: Roman Niewiarowski
ubezoieczenie OC
W dniu 2012-10-16 13:33, AZ pisze:

Nie wiem z czego sa, ani gdzie sa, ani co to jest. Jak bede chcial sie mocno
podszkolic z mechaniki, elektroniki, elektryki, to se Honde kupie.

a na razie skup sie na struganiu papefek.

pozdr
newrom co pamieta papefki!

Data: 2012-10-16 11:49:17
Autor: AZ
ubezoieczenie OC
On 2012-10-16, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Lepiej strugac papefki niz wariata.

pozdr
newrom co pamieta papefki!

Nie lansuj sie juz na takiego starca z broda do kostek bo papefki to i ja pamietam. No.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-16 13:51:45
Autor: Roman Niewiarowski
ubezoieczenie OC
W dniu 2012-10-16 13:49, AZ pisze:

Lepiej strugac papefki niz wariata.

jak tak czasami popatrze ne tego wariata Amila, to musze Ci przyznac racje!

Nie lansuj sie juz na takiego starca z broda do kostek bo papefki to
i ja pamietam. No.

Wiesz ze to bylo 8 lat temu? DZIADU!

pozdr
newrom :-D

Data: 2012-10-16 12:01:20
Autor: AZ
ubezoieczenie OC
On 2012-10-16, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
Lepiej strugac papefki niz wariata.

jak tak czasami popatrze ne tego wariata Amila, to musze Ci przyznac racje!

Nie widzialem ale wierze na slowo.

Wiesz ze to bylo 8 lat temu? DZIADU!

No az se wyguglalem dla przypomnienia. A pamietasz dziadu niusa o nowym
motocyklu BMW?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-16 14:19:12
Autor: Roman Niewiarowski
ubezoieczenie OC
W dniu 2012-10-16 14:01, AZ pisze:

No az se wyguglalem dla przypomnienia. A pamietasz dziadu niusa o nowym
motocyklu BMW?

BMW R35 ? Nie, az tak stary to ja nie jestem! Ale Kuczu moze pamietac ;)

pozdr
newrom

Data: 2012-10-16 14:53:48
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
ubezoieczenie OC
AZ napisał(a):
Amilu myslisz,

he?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-10-15 10:48:32
Autor: Akarm
ubezoieczenie OC
W dniu 2012-10-13 13:06, siinski pisze:
On 13 Paź, 01:38, p47 <karolakow...@wp.pl> wrote:
jakiego ubezpieczyciela  dla OC polecacie do jednośladu?

PZU,w moim przypadku turystyk > litra pojemności ,składka 82 zł na rok.

Ja bym sprawdził tu:
http://www.abport.com.pl/ubezpieczenia-samochodowe/ubezpieczenie-motocykli-oc-ac-od-kradziezy

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2012-10-15 17:47:38
Autor: p47
ubezoieczenie OC
W dniu 2012-10-15 10:48, Akarm pisze:
[...]

Przekazuję informację, którą uzyskalem od kilku brokerów robiąc rozeznanie,- podobno najkorzystniejszą ofertę na OC motocykli ma wciąż PZU.

ubezoieczenie OC