ubezpieczenia kredytów CHF

Data: 2011-06-28 22:59:37
Autor: MarekZ
ubezpieczenia kredytów CHF
Użytkownik " Tolek" <tolek_88@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iu9tn8$637$1@inews.gazeta.pl...

Co do przyszłych trendów warto się zapoznać w z tym artykułem:

http://stooq.pl/n/?f=479652

Data: 2011-06-29 10:24:12
Autor: Przemek

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:iuddrc$koi$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

No z pewnoscia bedzie gorzej dla klientow. Ale znowu jak to u nas gdy teraz sie oplaca brac kredyty we franku to praktycznie banki nie udzielaja. Nawet zakladajac ze frank umocnilby sie do 4,5zl to przy dzisiejszych kursach procentowo to wychodzi mniej niz umocnienie z 2zl do 3,35.

Data: 2011-06-29 10:59:38
Autor: MarekZ
Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iuenfh$8o6$1@news.onet.pl...

[...]

4,50 nie jest żadną granicą, skąd akurat taka kwota?

Jeszcze ze dwa lata w obecnym stylu i na terenie Eurozwiązku zakażą posiadania CHF, tak jak to było ze złotem w USA. W zamian za to zrobią bony ECB (denominowane w CHF) i ewentualnie specjalne sklepy, gdzie będzie można za nie kupować ;-D

Data: 2011-06-29 12:12:16
Autor: Przemek

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:iueo1c$g26$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Oczywiscie ze 4,50 nie jest zadna granica - przyjalem sobie jakis poziom zeby mozna bylo sie do czegos odniesc, a poziom nie byl znow tak blsko obecnych kursow.
Co do posiadania CHF to mysle ze szybciej zrobia to ze srebrem i zlotem.
No i aluzja do naszych Pewexow zabawna :)

ubezpieczenia kredytów CHF