ubezpieczenia medyczne w kontach

Data: 2011-02-01 14:39:58
Autor: Borys Pogoreło
ubezpieczenia medyczne w kontach
Dnia Tue, 01 Feb 2011 10:09:46 +0100, mvoicem napisał(a):

Czy ktoś już się skusił na pakiety medyczne w różnych kontach? Mbank i
Multibank (AQ) mnie kuszą, w telewizji pojawiają się różne reklamy tego ....

 Lekko OT - Multibank powinien taki pakiet dołączyć do AQ Intensive -
dopiero wtedy to konto byłoby cokolwiek warte. Bo tak to nie wiem kto z
tego korzysta. Ma to jakieś zalety większe niż tańsze operacje w oddziale?

Czy to coś warte czy pic na wodę fotomontaż?

 Przeczytaj OWU ;)

 O właśnie... coś mnie przeziębienie rozkłada. Zobaczymy czy będzie okazja
skorzystać z tego ubezpieczenia do konta Raifiego.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-02-01 14:04:55
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-02-01, Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> wrote:

[...]

[...]

W Intensive te ubezpieczenia są tańsze.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-02-01 15:24:08
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Tue, 1 Feb 2011 14:04:55 +0000 (UTC), Wojciech Bancer napisał(a):

[...]

 Tak, o całe 10zł (lub 20zł przy maksymalnym dla całej rodziny). Istne
szaleństwo promocji ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-02-01 16:51:27
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-02-01, Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> wrote:

[...]

[...]

No wiesz... jak ktoś często choruje, to mu się opłaci. Jak nie, to pewnie
taniej będzie płacić jednorazowo za wizytę (ja tak robię - raz, czy dwa razy
do roku te 100 zł i w dodatku nie mam ograniczenia w wyborze placówki :).

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-02-01 15:50:02
Autor: spa

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:1h0mm97t8drxt.1il1oh9qvbd1q$.dlg40tude.net...
O właśnie... coś mnie przeziębienie rozkłada. Zobaczymy czy będzie okazja
skorzystać z tego ubezpieczenia do konta Raifiego.

Napisz wrażenia
Wydaje mi się , ze na razie lekarz z ubezpieczenia to nieporozumienie.
Może szpital za granicą ma sens.

Data: 2011-02-02 00:15:45
Autor: mvoicem
(01.02.2011 15:50), spa wrote:

[...]

Lekarz z ubezpieczenia to super sprawa, tylko ubezpieczenie musi być
fajne. Ja mam fajne ubezpieczenie (bez reklamy, nazwa nie jest ważna) w
ramach  grupowego z pracy, idę gdzie chcę i albo idzie bezgotówkowo albo
biorę fakturę i ubezp. mi zwraca.

Tyle że to jest tylko pakiet najbardziej podstawowy i tylko ja
osobiście, bez rodziny - więc się rozglądam.

p. m.

Data: 2011-02-02 00:56:01
Autor: Ra
W dniu 2011-02-02 00:15, mvoicem pisze:
(01.02.2011 15:50), spa wrote:

[...]

ale fajne jest pewnie dla grupówek tak samo jak abo w firmie typu medicover, enelmed itp. Płace chyba z 50zł a nie mam ograniczeń, większy zakres, jest rodzinne za drobną dopłatą - jak żona w ciąży czy są małe dzieci to nie widzę innej opcji.

Data: 2011-02-02 16:16:17
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Tue, 1 Feb 2011 15:50:02 +0100, spa napisał(a):

O właśnie... coś mnie przeziębienie rozkłada. Zobaczymy czy będzie okazja
skorzystać z tego ubezpieczenia do konta Raifiego.

Napisz wrażenia

 Niestety już zdrowieję bez pomocy Raifiego ;) Więc następnym razem.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

ubezpieczenia medyczne w kontach