ubezpieczenie AC motocykla

Data: 2010-02-04 05:12:11
Autor: jesz
ubezpieczenie AC motocykla
kupiłem nowego sprzęta i chcę mu wykupić AC, dotychczas poprzedni był
ubezpieczony w alianz z powodu najniższych składek, pytanie - czy
dalej alianz jest najbardziej konkurencyjny cenowo przy AC?
czy może ktoś przetestował składki w innych towarzystwach?

Data: 2010-02-04 17:29:18
Autor: Kuba \(aka cita\)
ubezpieczenie AC motocykla
jesz wydusił z siebie te słowy:

[...]

w sezonie też mialem w alianzie i nie bylo w zasadzie konkiurencji - przynajmniej jesli chodzi o wysokość skladki.

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2010-02-04 22:06:25
Autor: duddits
ubezpieczenie AC motocykla
w sezonie też mialem w alianzie i nie bylo w zasadzie konkiurencji -
przynajmniej jesli chodzi o wysokość skladki.

Potwierdzam. Ubezpieczałem nowego sprzęta w czerwcu '09 i nie znalazłem
wtedy ciekawszej oferty.

--
duddits

Data: 2010-02-06 11:17:00
Autor: Kuba \(aka cita\)
ubezpieczenie AC motocykla
duddits wydusił z siebie te słowy:

w sezonie też mialem w alianzie i nie bylo w zasadzie konkiurencji -
przynajmniej jesli chodzi o wysokość skladki.

Potwierdzam. Ubezpieczałem nowego sprzęta w czerwcu '09 i nie
znalazłem wtedy ciekawszej oferty.

zeby uścislić płacilem ok 10% (niecałe) od wartości ubezpieczenia - rozłożone na 3 raty.

Data: 2010-02-07 06:33:12
Autor: Belgu
On 4 Lut, 14:12, jesz <mj...@wp.pl> wrote:
[...]

Podaj mi troche danych a wycenie Tobie ubezpieczenie AC.
Jestem agentem Allianz :)

Potrzebuje:
- jaki to motocykl? (marka, model)
- kod pocztowy rejestracji pojazdu?
- pojemnosc silnika?
- data produkcji, rejestracji i data waznosci badania technicznego?
- ile masz ukonczonych lat?
- wartosc motocykla w PLN?

Data: 2010-02-07 11:45:40
Autor: doktorski
ubezpieczenie AC motocykla
On 7 Lut, 15:33, Belgu <be...@wp.pl> wrote:

Jestem agentem Allianz :)
- wartosc motocykla w PLN?
Przypadkiem nie podawaj wartosci rynkowej. Podaj nizsza - zaplacisz
mniejsza skladke. I tak, w przypadku ewentualnej szkody, Allianz
zanizy znacznie wartosc motocykla. Dowody na priva. Niestety a
autopsji.... (moja drynda stracila na wartosci jakies 2 kola w ciagu
1,5 miesiaca).

pzdr, dr
K12S/525, Fujara na wydaniu

Data: 2010-02-08 01:01:08
Autor: jesz
ubezpieczenie AC motocykla
dzięki za rady,
co do wyliczenia składki to mam już agenta alianz tylko chciałem
sprawdzić czy dalej jest to najlepsza oferta więc też dzieki za
chęci :)

Data: 2010-02-08 10:52:08
Autor: Krzysztof Bajorek
ubezpieczenie AC motocykla
Witam
Dodatkowo jeśli ubezpieczysz mieszkanie w ALLIANZ dostajesz jeszcze zniżke 15%

pozdr
Krzysztof Bajorek
SUZUKI GSR 600 :D

Data: 2010-02-08 02:44:06
Autor: Belgu
On 7 Lut, 20:45, doktorski <doktor...@gmail.com> wrote:
[...]

Hmm... nie zamierzam z Toba polemizowac bo nie znam szczegolow
jednakze moze ta sytuacja miala miejsce bo np wykupiles niepelne
ubezpieczenie AC? Np z udzialem wlasnym jak i utrata wartosci na
czesciach
jak i calosci sprzetu? Niektorzy agenci podaja wlasnie wyceny do tego
typu ubezpieczen czego akurat ja nie robie bo daje do pelnego (full
opcje).
Co do wartosci to nie do konca tak jest. Klient decyduje na ile
ubezpiecza
pojazd... ale jak zawyzy mocno jego wartosc i dojdzie do szkody to
na bank CLS w ubezpieczalni sprawdzi ile ten pojazd jest naprawde
warty.
Poza tym juz po miesiacu od ubezpeiczenia wartosc pojazdu spada.
W przypadku bardzo drogich pojazdow spada radykalnie (proporcjonalnie
do ceny).

Ubezpieczalem motocykle wielu znajomych jak i osob z roznych forow.
Byly zglaszane szkody z tych ubezpieczen. Nikt nie narzekal, ze zostal
oszukany na wycenie itp. Poza tym sam jestem motocyklista.

On 8 Lut, 10:52, "Krzysztof Bajorek" <k.bajo...@wasko.plNOSPAM> wrote:
Dodatkowo jeśli ubezpieczysz mieszkanie w ALLIANZ dostajesz jeszcze zniżke
15%

Znizke 15% (tzw pakiet TRIO) na OC i/lub AC dostaniesz jezeli juz masz
mieszkanie ubezpieczone w Allianz. Natomiast jezeli masz ubezpieczenie
OC i AC
a zdecydujesz sie ubezpieczyc dopiero potem mieszkanie to na tym
ostatnim
dostaniesz rabat 15%.

Data: 2010-02-08 02:50:57
Autor: AZ
On 8 Lut, 11:44, Belgu <be...@wp.pl> wrote:

Hmm... nie zamierzam z Toba polemizowac bo nie znam szczegolow
[...]
Wysłałem Ci wczoraj maila na priv, dostałeś? :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-08 03:29:06
Autor: Belgu
On 8 Lut, 11:50, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
On 8 Lut, 11:44, Belgu <be...@wp.pl> wrote:
Wysłałem Ci wczoraj maila na priv, dostałeś? :-)

Tak dzieki. Zaraz sie tym zajme.

Data: 2010-02-08 11:07:47
Autor: doktorski
[...]

Bylbym zaznaczyl, gdyby tak bylo. Nie bawie sie w udzialy wlasne - po
to jest AC zeby mnie - jakby co - walilo.

Niektorzy agenci podaja wlasnie wyceny do tego
typu ubezpieczen czego akurat ja nie robie bo daje do pelnego (full
opcje).
Jesli mialbys ochote zapoznac sie z *pelna* korespondencja z moim TU
oraz przekonac sie jak likwidatorzy wykorzystuja wszelkie mozliwosci
opoznienia wyplaty odszkodowania to zapraszam na priva. Biore
odpowiedzialnosc za to co napisalem.

[...]
A znasz zapisy OWU? IMO nie masz racji. W moim przypadku na wycenie
wniosku o ubezpieczenie, jak i na kalkulacji wartosci pojazdu po
szkodzie, figuruje zapis: "wycena na podstawie systemu Audatex".

Poza tym juz po miesiacu od ubezpeiczenia wartosc pojazdu spada.
To naturalne. Rozumiem nawet, ze obnizyli wartosc o kilka setek za
dodatkowe 5 kkm nawiniete w te 1,5 miesiaca. Ale pozostale 8% utraty
wartosci to przegiecie. IMO. Liczac w taki sposob drynda po roku
powinna byc warta niemal zero. Tak?

W przypadku bardzo drogich pojazdow spada radykalnie (proporcjonalnie
do ceny).
To znaczy jak radykalnie? Gdzie moge sie dowiedziec ile miesiecznie
traci na wartosci BMW K1200S? To nie jest motoykl nowy, z salonu,
tylko 4-latek.

Ubezpieczalem motocykle wielu znajomych jak i osob z roznych forow.
Byly zglaszane szkody z tych ubezpieczen. Nikt nie narzekal, ze zostal
oszukany na wycenie itp. Poza tym sam jestem motocyklista.
Alez ja do Ciebie nic nie mam. Zupelnie nic. Jak jednak widzisz, nie
tylko ja w tym watku uwazam, ze wycena na dzien wniosku i na dzien
szkody powstalej tuz po ubezpieczeniu jest - delikatnie mowiac - nie
fair.

pzdr, dr
K12S/525, Fujara na wydaniu

Data: 2010-02-08 21:12:55
Autor: Monster
W dniu 2010-02-08 20:07, doktorski pisze:
  W moim przypadku na wycenie
wniosku o ubezpieczenie, jak i na kalkulacji wartosci pojazdu po
szkodzie, figuruje zapis: "wycena na podstawie systemu Audatex".

w moim przypadku było odwrotnie-(wycena po szkodzie z OC) wartość rocznika w systemie była jakieś 30% wyższa od wartości mojego moto,byłem baardzo zadowolony:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-02-08 13:46:51
Autor: Michał V-R
W dniu 2010-02-07 20:45, doktorski pisze:

[...]
mi po ok po 3tygodniach strtacil na wartosci dokladnie 2kola

Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
żyje się raz, potem się tylko straszy

Data: 2010-02-08 10:21:01
Autor: jesz
> [...]

- kod pocztowy rejestracji pojazdu?
- pojemnosc silnika?
- data produkcji, rejestracji i data waznosci badania technicznego?

hej,
wyślę Ci info na priva - wylicz proszę składkę
dzięki

ubezpieczenie AC motocykla