ubezpieczenie AC motocykla

Data: 2010-02-04 17:29:18
Autor: Kuba \(aka cita\)
ubezpieczenie AC motocykla
jesz wydusił z siebie te słowy:

kupiłem nowego sprzęta i chcę mu wykupić AC, dotychczas poprzedni był
ubezpieczony w alianz z powodu najniższych składek, pytanie - czy
dalej alianz jest najbardziej konkurencyjny cenowo przy AC?
czy może ktoś przetestował składki w innych towarzystwach?

w sezonie też mialem w alianzie i nie bylo w zasadzie konkiurencji - przynajmniej jesli chodzi o wysokość skladki.

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2010-02-04 22:06:25
Autor: duddits
ubezpieczenie AC motocykla
w sezonie też mialem w alianzie i nie bylo w zasadzie konkiurencji -
przynajmniej jesli chodzi o wysokość skladki.

Potwierdzam. Ubezpieczałem nowego sprzęta w czerwcu '09 i nie znalazłem
wtedy ciekawszej oferty.

--
duddits

Data: 2010-02-06 11:17:00
Autor: Kuba \(aka cita\)
ubezpieczenie AC motocykla
duddits wydusił z siebie te słowy:

w sezonie też mialem w alianzie i nie bylo w zasadzie konkiurencji -
przynajmniej jesli chodzi o wysokość skladki.

Potwierdzam. Ubezpieczałem nowego sprzęta w czerwcu '09 i nie
znalazłem wtedy ciekawszej oferty.

zeby uścislić płacilem ok 10% (niecałe) od wartości ubezpieczenia - rozłożone na 3 raty.