ubezpieczenie AXA

Data: 2009-05-19 10:37:42
Autor: JA
ubezpieczenie AXA

witam,

wracam do kraju po kilku latach za granica i musze
przerejestrowac auto, po 'wywiadzie internetowym'
wychodzi mi, ze AXA oferuje najlepsze warunki;
czy ktos ma jakies dobre/zle doswiadczenia z tym
ubezpieczycielem ?
auto - jesli to ma jakies znaczenie - jako srodek
transportu do/z pracy i wyjazdy wakacyjne;
z gory przepraszam, jesli temat byl juz walkowany,
a pewnie byl, ale po otworzeniu p.m.samochody sciagnelo
mi sie 35tys. postow, po pol godzinie zrezygnowalem ...

J.A

Data: 2009-05-19 02:29:21
Autor: badzio
ubezpieczenie AXA
JA napisał(a):
witam,

wracam do kraju po kilku latach za granica i musze
przerejestrowac auto, po 'wywiadzie internetowym'
wychodzi mi, ze AXA oferuje najlepsze warunki;

Najlepsze dla kogo? I wywiad przeprowadziles z kim? Z innymi TU czy
tez ze znajomymi? Bo to ze dla kolegi Axa byla najtansza nie oznacza
ze dla Ciebie tez :)

auto - jesli to ma jakies znaczenie - jako srodek
transportu do/z pracy i wyjazdy wakacyjne;

Poziom obslugi klienta jest niezalezny od rodzaju samochodu (no, moze
wlasciciel nowego porsche bylby traktowany ciut lepiej;) ), za to
warunki (cena) zaleza od m.in. marki/pojemnosc/rocznika

z gory przepraszam, jesli temat byl juz walkowany,
a pewnie byl, ale po otworzeniu p.m.samochody sciagnelo
mi sie 35tys. postow, po pol godzinie zrezygnowalem ...

Sprobuj przejrzec archiwum przez www (np grupy.onet.pl,
groups.google.pl) :)

Generalnie - na temat AXY, podobnie jak kazdego innego TU, znajdzuiesz
zarowno pozytywne jak i negatywne opinie. I mysle ze proporcja bedzie
zblizona do tych, ktore sa w przypadku konkurencji.

Data: 2009-05-19 11:34:02
Autor: JA
ubezpieczenie AXA

badzio wrote:

[...]

porownywalem na stronie ubezpieczycieli warunki
i wyliczone przez kalkulator ubezpieczycieli stawki;

J.A

Data: 2009-05-19 11:39:06
Autor: K
ubezpieczenie AXA
badzio pisze:
JA napisał(a):
[...]

tu bym polemizował, czy nowiutkie porsche da sie w ogóle ubezpieczyć w axie. trzy lata temu rodzice kupili z salonu landcriusera i jakież było ich zdziwienie gdy link4 powiedział (po trzech dniach namysłów) że nie ubezpieczy (oc,ac,nnw) samochodu bo jest... zbyt wartościowy. pzu ubezpieczyło bez łaski za coś kolo 12k pln (wartość auta wtedy to 220k).

Data: 2009-05-19 17:54:41
Autor:
ubezpieczenie AXA
K <a@b.c> napisał(a):
badzio pisze:

> [...]
> tu bym polemizował, czy nowiutkie porsche da sie w ogóle ubezpieczyć w axie. trzy lata temu rodzice kupili z salonu landcriusera i jakież było ich zdziwienie gdy link4 powiedział (po trzech dniach namysłów) że nie ubezpieczy (oc,ac,nnw) samochodu bo jest... zbyt wartościowy. pzu ubezpieczyło bez łaski za coś kolo 12k pln (wartość auta wtedy to 220k).

i tu bym polemizowal, ostatnio czytalem gdzies w sieci, ze link4 daje
najnizsze stawki dla porsche.. co prawda inna marka, moze to mialo znaczenie?
tak czy inaczej tez sie troche zdziwilem...pozytywnie oczywiscie :)

Data: 2009-05-19 11:02:08
Autor: K
ubezpieczenie AXA
JA pisze:

[...]

no ja właśnie rezygnuje po dwóch latach z axy. nie wiedzieć czemu (pokrętne tłumaczenia o jakimś błędzie z ich strony) podnieśli mi cenę o 20 pln. suma oc i nnw dla vectry b 1.6 16v z 98r (bezszkodowo, kierowca 29 lat, prawko od 10 lat), wyniosła 1170 pln. allianz dziś za to samo wyliczył mi 748 pln, więc żegnaj axo.

dla porównania link4 1380 pln (bylem już kiedyś u nich), CU 970 pln.

Data: 2009-05-19 11:23:24
Autor: CeSaR
ubezpieczenie AXA
no ja właśnie rezygnuje po dwóch latach z axy. nie wiedzieć czemu (pokrętne tłumaczenia o jakimś błędzie z ich strony) podnieśli mi cenę o 20 pln.

O ile przed wygaśnięciem polisy trzeba złożyć wypowiedzenie?

pzdr

Data: 2009-05-19 11:26:37
Autor: Usrobo
ubezpieczenie AXA
CeSaR pisze:
[...]

na AC nie ma automatycznego przedłużenia
na OC chyba miesiac

Data: 2009-05-19 11:49:14
Autor: Paweł
ubezpieczenie AXA
Użytkownik "K" <a@b.c> napisał w wiadomości news:gutuvu$pbs$1mx1.internetia.pl...

na OC chyba miesiac
2 tygodnie.

1 dzień --
Paweł

Data: 2009-05-19 11:52:09
Autor: K
ubezpieczenie AXA
Paweł pisze:
Użytkownik "K" <a@b.c> napisał w wiadomości news:gutuvu$pbs$1mx1.internetia.pl...

na OC chyba miesiac
2 tygodnie.

1 dzień

no to jeszcze mnie chcieli na koniec w chuja zrobic ;]

Data: 2009-05-19 14:19:20
Autor: MichG
ubezpieczenie AXA
K pisze:
Paweł pisze:
[...]

Na jeden dzień ma być u NICH! Nie wysłana. Taki mały niuans ;-).

--
Pozdrawiam, Michał

Data: 2009-05-19 14:24:12
Autor: K
ubezpieczenie AXA
MichG pisze:

Na jeden dzień ma być u NICH! Nie wysłana. Taki mały niuans ;-).

spoko konczy mi sie 10.06. wyslalem dzis faxem i potwierdzilem odbior telefonicznie.

Data: 2009-05-19 21:57:47
Autor: k.
ubezpieczenie AXA
Na jeden dzień ma być u NICH! Nie wysłana. Taki mały niuans ;-).
spoko konczy mi sie 10.06. wyslalem dzis faxem i potwierdzilem odbior telefonicznie.

Jeśli zawarłeś w ten sposób umowę OC (w co wątpię) to będzie to honorowana forma wypowiedzenia, ale jeśli zawarłeś umowę pisemnie to tylko w ten sposób skutecznie ją wypowiesz (zgodnie z KC). Naklej znaczek na list polecony i wyślij za potwierdzeniem odbioru i po temacie.

--
Pozdr,
Kuba; gg: 30014; v850(at)op.pl

Data: 2009-05-19 11:20:06
Autor: michaça
ubezpieczenie AXA
ponad 2 lata temu jako poczatkujacemu kierowcy (prawko od 11mscy) wyliczili mi samo OC na samochod 1.5L '92, uwaga: 3999zl! na poczcie  (MTU) zaplacilem okolo 730zl (Link4 chcial za to samo 2999zl)
pozdro
m.

Data: 2009-05-19 11:27:14
Autor: JA
ubezpieczenie AXA

dzieki za uwagi, ale ja sprawdzilem wiele ofert dla
swojego konkretnego przypadku - marka samochodu,
staz 'za kolkiem', znizki itp. i wychodzi mi, ze
AXA proponuje atrakcyjna cene;
pytanie mam glownie o doswiadczenia tych, ktorzy
mieli z nimi do czynienia po jakies stluczce, bo
byc moza z atrakcyjna cena polisy wiaza sie zupelnie
nieatrakcyjne warunki wyplaty odszkodowania czy inne
klopoty;
J.A

Data: 2009-05-19 11:34:47
Autor: K
ubezpieczenie AXA
JA pisze:

[...]

ale w tym przypadku jesli bedziesz sprawca, to raczej malo cie obchodzi ile poszkodowany czeka na wyplate i w jakiej wysokosci.

Data: 2009-05-19 11:58:38
Autor: JA
ubezpieczenie AXA
K wrote:

ale w tym przypadku jesli bedziesz sprawca, to raczej
malo cie obchodzi ile poszkodowany czeka na wyplate
i w jakiej wysokosci.

racja, ale interesuje mnie tez sytuacja, kiedy
to mnie ktos przerysuje ew. rano nie znajde auta tam,
gdzie je wieczorem zaparkowalem;
J.A

Data: 2009-05-20 11:44:55
Autor: Maverick
ubezpieczenie AXA
JA wrote:
K wrote:

[...]

To w koncu piszesz o OC czy AC? Bo to deliketnie mowiac zupelnie inne zasady sa.

Co do OC - bierz gdzie najtaniej - i tak obowiazuje ustawa.
Co do AC - czytaj wszystko, porownuj, ogolnie ciezko znalesc dobre i w miare tanie.

--
Regards,
Maverick

Data: 2009-05-21 09:59:27
Autor: myk
ubezpieczenie AXA
michaça pisze:
[...]

Sprawdź na benefia24.pl
Chyba jeszcze mają akcję, że zniżki z OC przenoszą na AC.
Mi za autko z sig'a, i 6 lat bezwypadkowego stażu - OC wyszło 414,- a w pakiecie OC/NNW/AC chyba 1050. Wartość auta to 19,000.
Na pakiet z AC się nie zdecydowałem a co do OC - to wsio ryba gdzie to kupisz. W AC ważne są zapisy z OWU i to obowiązkowo trzeba przeczytać (najlepiej kilka razy).

Pozdr.

--

Jarek Wrocław
Peugeot 406 2.0HDi Break 2002

Data: 2009-05-19 12:14:10
Autor: SCI012
ubezpieczenie AXA

Użytkownik "JA" <j_andr_bezsmieci@freeent.de> napisał w wiadomości news:77f9elF18nbr4U1mid.uni-berlin.de...

[...]

Witam zobacz na LibertyDirect jezeli chodzi o moje doswiadczenia z tą firmą to mam jak najbardziej pozytywne tzn konkretnie oc+ac 2,100/rok z tym ze II ratę zaplacilem po prawie 2 miesiącach bo mi sie zapomialo;) i akurat w II polowie roku mialem szkodę ktos porysowal mi samochod ,zadzw do MaxaGolonki przyjeli szkodę za 2 dni byl rzeczoznawca porobil fotki i juz po tyg na koncie cala wyplacona kwota odszkodowania i co lepsze brutto!! a w PZU jak mialem kiedys szkode to wyplacili netto ale jako ze to byla dosc mala kwota to olalem sprawe Tak to miej wiecej wyglada wiec ja jak najbardziej polecam LD od Max'aGolonko ;) pozd

Data: 2009-05-19 12:32:06
Autor: Chris
ubezpieczenie AXA
Internauta SCI012 (stacjakontroli12@interia.pl) w wiadomości
news:guu0td$7tc$1atlantis.news.neostrada.pl nabazgrał(a):

Witam zobacz na LibertyDirect jezeli chodzi o moje doswiadczenia z tą
firmą  to mam jak najbardziej pozytywne tzn konkretnie oc+ac 2,100/rok z

A ja poszedłem do mBanku i tam wyszło mi najtaniej za pełny pakiet AC + OC + NW ....

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Data: 2009-05-19 14:18:12
Autor: Tem. P
ubezpieczenie AXA
[...]

Ja mam bardzo dobre - z OC sprawcy wypłacili mi odszkodowanie w bardzo zadowalającej wysokości.

Przy okazji, dobre doświadczenia z likwidacją szkody z OC mam też z Allianz, natomiast bardzo złe z Wartą.

Pozdrawiam

Data: 2009-05-21 10:07:06
Autor: jacek2v
ubezpieczenie AXA
On 19 Maj, 04:37, JA <j_andr_bezsmi...@freeent.de> wrote:
[...]

Ubezpieczyłem w AXA nowe auto, poprzednie auta miałem w PZU. Wyszło mi
taniej.
Wszystko załatwiłem przez telefon/mail. AC było bardziej "wypaśne" niż
w PZU.

Ciekawe jak będzie z likwidacją szkody - w PZU nie miałem problemów :)

Jacek

ubezpieczenie AXA