ubezpieczenie AXA

Data: 2009-05-19 02:29:21
Autor: badzio
ubezpieczenie AXA
JA napisał(a):
witam,

wracam do kraju po kilku latach za granica i musze
przerejestrowac auto, po 'wywiadzie internetowym'
wychodzi mi, ze AXA oferuje najlepsze warunki;

Najlepsze dla kogo? I wywiad przeprowadziles z kim? Z innymi TU czy
tez ze znajomymi? Bo to ze dla kolegi Axa byla najtansza nie oznacza
ze dla Ciebie tez :)

auto - jesli to ma jakies znaczenie - jako srodek
transportu do/z pracy i wyjazdy wakacyjne;

Poziom obslugi klienta jest niezalezny od rodzaju samochodu (no, moze
wlasciciel nowego porsche bylby traktowany ciut lepiej;) ), za to
warunki (cena) zaleza od m.in. marki/pojemnosc/rocznika

z gory przepraszam, jesli temat byl juz walkowany,
a pewnie byl, ale po otworzeniu p.m.samochody sciagnelo
mi sie 35tys. postow, po pol godzinie zrezygnowalem ...

Sprobuj przejrzec archiwum przez www (np grupy.onet.pl,
groups.google.pl) :)

Generalnie - na temat AXY, podobnie jak kazdego innego TU, znajdzuiesz
zarowno pozytywne jak i negatywne opinie. I mysle ze proporcja bedzie
zblizona do tych, ktore sa w przypadku konkurencji.

Data: 2009-05-19 11:34:02
Autor: JA
ubezpieczenie AXA

badzio wrote:

[...]

porownywalem na stronie ubezpieczycieli warunki
i wyliczone przez kalkulator ubezpieczycieli stawki;

J.A

Data: 2009-05-19 11:39:06
Autor: K
ubezpieczenie AXA
badzio pisze:
JA napisał(a):
[...]

tu bym polemizował, czy nowiutkie porsche da sie w ogóle ubezpieczyć w axie. trzy lata temu rodzice kupili z salonu landcriusera i jakież było ich zdziwienie gdy link4 powiedział (po trzech dniach namysłów) że nie ubezpieczy (oc,ac,nnw) samochodu bo jest... zbyt wartościowy. pzu ubezpieczyło bez łaski za coś kolo 12k pln (wartość auta wtedy to 220k).

Data: 2009-05-19 17:54:41
Autor:
ubezpieczenie AXA
K <a@b.c> napisał(a):
badzio pisze:

> [...]
> tu bym polemizował, czy nowiutkie porsche da sie w ogóle ubezpieczyć w axie. trzy lata temu rodzice kupili z salonu landcriusera i jakież było ich zdziwienie gdy link4 powiedział (po trzech dniach namysłów) że nie ubezpieczy (oc,ac,nnw) samochodu bo jest... zbyt wartościowy. pzu ubezpieczyło bez łaski za coś kolo 12k pln (wartość auta wtedy to 220k).

i tu bym polemizowal, ostatnio czytalem gdzies w sieci, ze link4 daje
najnizsze stawki dla porsche.. co prawda inna marka, moze to mialo znaczenie?
tak czy inaczej tez sie troche zdziwilem...pozytywnie oczywiscie :)

--

ubezpieczenie AXA