ubezpieczenie AXA

Data: 2009-05-19 12:14:10
Autor: SCI012
ubezpieczenie AXA

Użytkownik "JA" <j_andr_bezsmieci@freeent.de> napisał w wiadomości news:77f9elF18nbr4U1mid.uni-berlin.de...

witam,

wracam do kraju po kilku latach za granica i musze
przerejestrowac auto, po 'wywiadzie internetowym'
wychodzi mi, ze AXA oferuje najlepsze warunki;
czy ktos ma jakies dobre/zle doswiadczenia z tym
ubezpieczycielem ?
auto - jesli to ma jakies znaczenie - jako srodek
transportu do/z pracy i wyjazdy wakacyjne;
z gory przepraszam, jesli temat byl juz walkowany,
a pewnie byl, ale po otworzeniu p.m.samochody sciagnelo
mi sie 35tys. postow, po pol godzinie zrezygnowalem ...

J.A

Witam zobacz na LibertyDirect jezeli chodzi o moje doswiadczenia z tą firmą to mam jak najbardziej pozytywne tzn konkretnie oc+ac 2,100/rok z tym ze II ratę zaplacilem po prawie 2 miesiącach bo mi sie zapomialo;) i akurat w II polowie roku mialem szkodę ktos porysowal mi samochod ,zadzw do MaxaGolonki przyjeli szkodę za 2 dni byl rzeczoznawca porobil fotki i juz po tyg na koncie cala wyplacona kwota odszkodowania i co lepsze brutto!! a w PZU jak mialem kiedys szkode to wyplacili netto ale jako ze to byla dosc mala kwota to olalem sprawe Tak to miej wiecej wyglada wiec ja jak najbardziej polecam LD od Max'aGolonko ;) pozd

Data: 2009-05-19 12:32:06
Autor: Chris
ubezpieczenie AXA
Internauta SCI012 (stacjakontroli12@interia.pl) w wiadomości
news:guu0td$7tc$1atlantis.news.neostrada.pl nabazgrał(a):

Witam zobacz na LibertyDirect jezeli chodzi o moje doswiadczenia z tą
firmą  to mam jak najbardziej pozytywne tzn konkretnie oc+ac 2,100/rok z

A ja poszedłem do mBanku i tam wyszło mi najtaniej za pełny pakiet AC + OC + NW ....

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

ubezpieczenie AXA