ubezpieczenie OC

Data: 2012-04-12 12:17:35
Autor: Piotr P.
ubezpieczenie OC
W dniu 2012-04-12 10:52, geos pisze:
jaka jest bież±ca sytuacja w ¶wiecie ubezpieczeń OC dla rowerzystów?
może kto¶ przerabiał ostatnio ten temat i mógłby stre¶cić wrażenia oraz
wnioski z analiz ofert ubezpieczycieli?

Ofert nie analizowałem ale od kilku lat kupuję:
http://www.pzu.pl/produkty/kompleksowe-ubezpieczenie-bezpieczny-rowerzysta

Data: 2012-04-12 10:47:54
Autor: piecia aka dracorp
ubezpieczenie OC
Dnia Thu, 12 Apr 2012 12:17:35 +0200, Piotr P. napisał(a):

Ofert nie analizowałem ale od kilku lat kupuję:
http://www.pzu.pl/produkty/kompleksowe-ubezpieczenie-bezpieczny-
rowerzysta

Jak wyżej. Swego czasu PZU miało największy zakres, nie licząc kradzieży, bo wówczas warto dać sobie w dziub żeby rozbój nastąpił.

--
piecia aka dracorp

ubezpieczenie OC