ubezpieczenie OC

Data: 2012-04-12 19:39:49
Autor: kamil/Endurorider.pl
ubezpieczenie OC
Użytkownik "geos" <geos@nowhere.invalid> napisał w wiadomości news:jm655m$6ov$1news.task.gda.pl...
jaka jest bieżąca sytuacja w świecie ubezpieczeń OC dla rowerzystów? może ktoś przerabiał ostatnio ten temat i mógłby streścić wrażenia oraz wnioski z analiz ofert ubezpieczycieli?

Miałem kiedyś w PZU, ale nie korzystałem :) JEDNAKŻE warto kupić OC po prostu na siebie, ale w takiej wersji, która obejmuje również jazdę na rowerze. Swego czasu lepiej było kupić taką polisję bo za niewiele więcej była dużo wyższa suma ubezpieczenia.

To po prostu było OC na człowieka.

--
http://Endurorider.pl
08/04/2012 koniec testu SR Suntour Duro