ubezpieczenie OC - automatyczna kontynuacja

Data: 2010-10-22 14:47:28
Autor: szerszen
ubezpieczenie OC - automatyczna kontynuacja

Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i9ruhf$at4$1@mx1.internetia.pl...

Co się dzieje jeśli nie wypowiadam? Czy wystarczy że nie wypowiem w ciągu 30 dni i jest ono "moje" i do jego końca czyli 2011-01-10 mam spokój, a tuż przed 2011-01-10 idę ubezpieczyć "po swojemu" i będzie ok?

dokladnie tak wlasnie jest, teraz oc przechodzi wraz z pojazdem, musisz jednak pamietac, ze jesli bedziesz chcial zmienic ubezpieczyciela, to musisz wypowiedziec to oc, przed koncem jego zakonczenia

ubezpieczenie OC - automatyczna kontynuacja